Επίσημο: Ford S-MAX 2015

Σχετικά άρθρα

2015 Ford S-MAX

H Ford μετά την κυκλοφορία του νέου Mondeo στην ευρωπαϊκή αγορά, παρουσίασε πριν λίγα λεπτά την δεύτερη γενιά του S-MAX, πριν αυτό κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού στις αρχές του Οκτώβρη.

Μια ιδέα για τον σχεδιασμό του είχαμε πάρει από το S-MAX Concept, που παρουσιάστηκε στην Φρανκφούρτη το 2013. Το επταθέσιο πολυμορφικό να διαθέτει την νέα σχεδιαστική ταυτότητα, που είδαμε στα ανανεωμένο Focus και Fiesta, με την μάσκα να θυμίζει Aston Martin, με την τραπεζοειδή μάσκα να διαθέτει αρκετό χρώμιο, ενώ τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα να εκτείνονται προς τα φτερά.

2015 Ford S-MAX

Η πολυμορφική έκδοση του Mondeo, βασίζεται στην πλατφόρμα του, διαθέτει πολλές πρακτικές λύσεις που συναντώνται για πρώτη φορά, όπως τα ηλεκτρικά αναδιπλούμενα καθίσματα της δεύτερης και τρίτης σειράς. Ακόμα, εξοπλίζεται να το hands-free άνοιγμα του πορτ παγκάζ, όπως είδαμε πρώτα στο Kuga, νέους αερόσακους κουρτίνας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού και θερμαινόμενα/ψυχώμενα εμπρός καθίσματα, που κάνουν και μασάζ.

2015 Ford S-MAX

Η Μπλε Οβάλ δεν ανακοίνωσε πληροφορίες σχετικά με τα κινητήρια σύνολα, αλλά το νέο S-MAX είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα προσφέρεται με τον 2-λιτρο TDCI πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 120 ίππων που θα συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Οι πιο δυνατές εκδόσεις του ίδιου κινητήρα θα αποδίδουν 150 και 180 ίππους αντίστοιχα και θα συνδυάζονται είτε το το προαναφερθέν χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

2015 Ford S-MAX

Από πλευράς βενζινοκινητήρων, πιθανότατα θα τοποθετηθεί ο νέος 1.5-λίτρων EcoBoost με 160 άλογα και ο 2-λιτρος EcoBoost με 240 άλογα, ενώ για πρώτη φορά το MPV θα διατίθεται προαιρετικά και ως τετρακίνητο.

2015 Ford S-MAX

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι του 2015, με την τιμή του να αναμένεται να ξεκινάει από €30.000. Εν αναμονή της παρουσίασης του νέου S-MAX στο Παρίσι για περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Η Ford Αποκαλύπτει το Νέο SMAX, το Πρωτοποριακό Πολυμορφικό Επαναπροσδιορίζεται Στυλιστικά και Υπόσχεται Περισσότερες Τεχνολογίες και Μεγαλύτερη Οδηγική Απόλαυση

  • Το νέο Ford S-MAX που κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και βασισμένο στην απήχηση του πρώτου SAV συνδυάζει χώρους για επτά άτομα και ξεχωριστό στυλ με ευελιξία και οδηγική απόλαυση μικρότερου αυτοκινήτου
  • Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το Ford Adaptive Steering στο νέο S-MAX το οποίο θα διατίθεται με βενζινοκινητήρα 1.5 EcoBoost και έναν ανανεωμένο 2.0 TDCi diesel για βελτιωμένες εκπομπές CO2 και κορυφαία δυναμική συμπεριφορά
  • Σύστημα φώτων Ford Dynamic LED Headlamps με λειτουργία Glare-Free High beam διατίθεται για πρώτη φορά, τεχνολογία Pre-Collision Assist – πρωτιά στην κατηγορία
  • Το νέο S-MAX προσφέρει 32 συνδυασμούς καθισμάτων και χώρου αποσκευών, και καθίσματα Easy-Fold στη δεύτερη και τρίτη σειρά για πρώτη φορά στην κατηγορία
  • Το αεροδυναμικό και σπορ εξωτερικό πλαισιώνει ένα δυναμικό και άνετο εσωτερικό με μπροστινά καθίσματα Multi-Contour Seats της Ford (για πρώτη φορά στην κατηγορία) και ανεξάρτητο σύστημα κλιματισμού πίσω
  • Σύστημα συνδεσιμότητας μέσω φωνητικού ελέγχου SYNC 2, Hands-Free Liftgate και άριστες λύσεις αποθήκευσης

ΚΟΛΩΝΙΑ, Γερμανία, 16 Σεπ., 2014 – Η Ford Motor Company αποκάλυψε σήμερα το νέο Ford S‑MAX, ένα στυλάτο, καινοτόμο μοντέλο που επαναπροσδιορίζει το πρωτοποριακό, επταθέσιο πολυμορφικό.

Πιστό στο πνεύμα της αρχικής έκδοσης, το νέο S-MAX θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη του χρόνου προσφέροντας στυλ, οδηγική απόλαυση και προηγμένα χαρακτηριστικά χωρίς θυσίες στην ευρυχωρία, την ευελιξία και την απόδοση καυσίμου.

«Το S-MAX άγγιξε μία ευαίσθητη χορδή των πελατών σε όλη την Ευρώπη – πρόκειται για άτομα που χρειάζονται χώρους και πρακτικότητα, αλλά δε θα μπορούσαν ποτέ να φανταστούν τον εαυτό τους σε ένα κλασικό οικογενειακό όχημα,» δήλωσε ο Stephen Odell, Ford executive vice president, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής & Αφρικής. «Το νέο S-MAX αναγάγει αυτό το ασυμβίβαστο πνεύμα σε νέα επίπεδα με μία εντυπωσιακή σχεδίαση, μοντέρνα τεχνολογία και δυναμική οδηγική εμπειρία.»

Το νέο S-MAX θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο της τεχνολογίας Ford Adaptive Steering στην Ευρώπη για βελτιστοποιημένη απόκριση στις εντολές του οδηγού όταν κυκλοφορήσει του χρόνου. Το Intelligent All-Wheel Drive και μία γκάμα προηγμένων κινητήριων συνόλων – συμπεριλαμβανομένου ενός νέου βενζινοκινητήρα 1.5 EcoBoost – υπόσχονται επίσης αναβάθμιση της οδηγικής εμπειρίας.

Το S-MAX θα είναι το πρώτο Ford παγκοσμίως με σύστημα φωτισμού Ford Dynamic LED Headlamps με Glare-Free Highbeam που διατηρεί τη μέγιστη φωτεινότητα χωρίς να ενοχλεί τους άλλους χρήστες των δρόμων. Η προηγμένη τεχνολογία Pre-Collision Assist της Ford θα συμβάλλει στον περιορισμό των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης ακόμα και με υψηλές ταχύτητες.

Το νέο S-MAX μπορεί να μεταφέρει με άνεση μέχρι επτά άτομα, είτε σε κάποιο χιονοδρομικό κέντρο ή σε καθημερινές διαδρομές – με 32 διαφορετικούς συνδυασμούς καθισμάτων και χώρου φόρτωσης, αλλά και τα πρώτα στην κατηγορία καθίσματα Easy-Fold στη δεύτερη και τρίτη σειρά.

Πάνω από 400.000 αυτοκίνητα S-MAX έχουν πουληθεί στην Ευρώπη από τότε που η Ford δημιούργησε τη νέα κατηγορία SAV (sports activity vehicle) και κέρδισε τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς το 2007.

Σχεδίαση που αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού

Η ομάδα σχεδίασης της Ford εξέλιξε το φρέσκο και ιδιαίτερο στυλ του πρώτου S‑MAX πετυχαίνοντας ακόμα πιο δυναμική και ανώτερη αίσθηση.

«Το αεροδυναμικό, σπορ προφίλ του S-MAX ξεχωρίζει από το πλήθος και αποτελεί μία ακαταμάχητη πρόταση για πελάτες που εκτιμούν την αποκλειστική εμφάνιση – είτε πρόκειται για το αυτοκίνητο, για τα ρούχα ή για το σπίτι τους,» σχολίασε ο Joel Piaskowski, director, Design, Ford Ευρώπης. «Μία χαμηλότερη γραμμή οροφής, λεπτά φώτα και μυώδεις θόλοι τροχών δείχνουν το νέο S-MAX φαρδύτερο, δυναμικότερο και πιο ξεχωριστό από ποτέ.»

Η αεροδυναμική σχεδίαση συνοδεύεται από περιορισμένη χρήση γραφιστικών στοιχείων για να αποφεύγονται οι υπερβολές. Η εμπρός κολόνα έχει μετακινηθεί πιο πίσω για τη δημιουργία ενός μακρύτερου, ανάγλυφου καπό που αποπνέει μία αίσθηση premium οχήματος. Η υπερυψωμένη χρωμιωμένη τραπεζοειδής μάσκα και η λεπτή σχεδίαση των προβολέων προσδίδουν μία πιο τεχνική και προηγμένη εμφάνιση.

Το ευφυές σχήμα του S-MAX και η χαρακτηριστική γραμμή των παραθύρων γίνονται τώρα ακόμα πιο ελκυστικά καθώς συμπληρώνονται από στοιχεία ταυτότητας όπως τα φώτα ημέρας LED Day Time Running Lights και τα τεχνικά πίσω φώτα που προσθέτουν οπτικό πλάτος. Αυτά συνδέονται με μία χαρακτηριστική σατινέ χρωμιωμένη λωρίδα. Ένας πίσω διαχύτης διαχωρίζει τις ενσωματωμένες απολήξεις εξαγωγής επιτυγχάνοντας μία πιο μοντέρνα αίσθηση.

Στο εσωτερικό, μία ώριμη, σοφιστικέ και δυναμική αίσθηση δημιουργείται από την ανάγλυφη κεντρική κονσόλα που αποτελεί αρμονική συνέχεια του πάνω τμήματος του ταμπλό, τα αλουμινένια στοιχεία πάνω από το ντουλαπάκι και την αμφιθεατρική τοποθέτηση των καθισμάτων της δεύτερης και τρίτης σειράς. Η ανοιχτή και ‘ευάερη’ καμπίνα αναδεικνύεται από μια πανοραμική κρυστάλλινη οροφή πλήρους μήκους, ενώ η έξυπνη σχεδίαση των καθισμάτων με λεπτότερες πλάτες αυξάνουν την ευρυχωρία στην περιοχή των ποδιών.

Μαλακά υλικά και διακοσμητικές ραφές χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό του νέου S-MAX.

Τα υλικά είναι ανθεκτικά στη φθορά που προκαλείται από τη σκληρή οικογενειακή χρήση, μέσω επιστρώσεων που δεν επιτρέπουν τη δημιουργία λεκέδων, ενώ έγιναν εκτενείς δοκιμές για αξιολόγηση της αντοχής χρησιμοποιώντας χώμα και καφέ.

Οι μηχανικοί προσομοιώνουν σχολαστικά την ταλαιπωρία που υφίσταται η καμπίνα από φερμουάρ και μεταλλικά στοιχεία ρούχων. Μία μεταλλική σφαίρα με αιχμηρές απολήξεις (όπως ένα μεσαιωνικό ρόπαλο) χρησιμοποιείται για ‘βούρτσισμα’ των υφασμάτων 600 φορές.

«Το εσωτερικό του νέου S-MAX αποτελεί ένα ‘δυναμικό καταφύγιο’. Ηρεμεί τους επιβάτες, διαθέτει περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους για να μεταφέρουν τα πράγματά τους με τάξη και ικανοποιεί τις αισθήσεις τους με μία μοντέρνα, κομψή σχεδίαση και ποιότητα, ικανοποιώντάς τους παράλληλα με τις μαλακές επενδύσεις και το οδηγοκεντρικό cockpit,» δήλωσε ο Hak Soo Ha, interior design manager της Ford. «Η αυτοπεποίθηση του οδηγού υποστηρίζεται επίσης με μία σχεδίαση εσωτερικού που ελαχιστοποιεί τις αντανακλάσεις καθρεπτών και παραθύρων για καλύτερη ορατότητα, ενώ συνοδεύεται από αναλογικά χειριστήρια.»

Άνετα καθίσματα

Το νέο S-MAX – σε πενταθέσια και επταθέσια διάταξη – έχει βελτιστοποιηθεί ως προς την άνεση και τη λειτουργικότητα. Το σύστημα Easy-Fold επιτρέπει την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων από ένα πάνελ διακοπτών. Τα καθίσματα Easy-Entry δεύτερης σειράς επιτρέπουν την πρόσβαση στην τρίτη σειρά μέσω ενός μπουτόν.

Η ρύθμιση της ιδανικής θερμοκρασίας επιτυγχάνεται τώρα ταχύτερα με το αναβαθμισμένο σύστημα θέρμανσης εξαερισμού και κλιματισμού (A/C) που έκανε ντεμπούτο στην Ευρώπη με το νέο Ford Mondeo και παρέχει περισσότερη ροή αέρα, μπορεί να διαχειρίζεται πιο ακραίες θερμοκρασίες και είναι πιο αθόρυβο. Αναγνωρίζοντας ότι οι πίσω επιβάτες του S‑MAX προσδοκούν τα ίδια επίπεδα άνεσης με τους εμπρός, η Ford διασφάλισε ότι μπορούν να επιλέγουν τις δικές τους ρυθμίσεις θερμοκρασίας με ξεχωριστά χειριστήρια και σύστημα κλιματισμού.

Πρόσθετα ηχομονωτικά υλικά, βελτιωμένες τσιμούχες θυρών και τεχνολογία μαγνητικών μαζών απόσβεσης ενσωματωμένη στην οροφή για την εξουδετέρωση των κραδασμών, συμβάλλουν σε μία πιο αθόρυβη καμπίνα. Το S-MAX περιλαμβάνει επίσης για πρώτη φορά στην κατηγορία τα θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα Multi-Contour Seats της Ford με λειτουργία μασάζ Active Motion.

«Το S-MAX θα μειώνει την κόπωση και τους πόνους για τον οδηγό και το συνοδηγό κρατώντας τους μύες και το κυκλοφορικό σύστημα σε εγρήγορση με τη μοναδική κυματοειδή κίνηση που δημιουργούν τα φουσκωτά μαξιλάρια μέσα στα καθίσματα,» είπε σχετικά ο Jeroen Lem, μηχανικός έρευνας, στον τομέα τεχνολογίας εσωτερικού, Ford Ευρώπης. «Το προηγμένο σύστημα παρακολουθεί την πίεση σε κάθε μαξιλάρι δημιουργώντας την αίσθηση ενός κυλίνδρου που προκαλεί ανεπαίσθητη διάταση της πλάτης, ενώ οι δύο ρυθμίσεις έντασης μπορούν να επιλέγονται από τη κεντρική οθόνη αφής.»

Τα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων ρυθμίζονται επάνω, κάτω, εμπρός και πίσω και οι οδηγοί μπορούν να ρυθμίζουν τη θέση του καθίσματός τους χρησιμοποιώντας την πρώτη στην κατηγορία λειτουργία ηλεκτρικής ρύθμισης της κολόνας του τιμονιού (απόσταση / ύψος) και τη λειτουργία μνήμης καθίσματος του οδηγού. Θερμαινόμενο τιμόνι προσφέρεται επίσης με το S-MAX για πρώτη φορά.

Η στήριξη και η σκληρότητα των πίσω καθισμάτων έχουν αναβαθμιστεί με κριτήριο την αναβαθμισμένη άνεση των πίσω επιβατών. Το εσωτερικό του νέου S-MAX προσφέρει τις καλύτερες λύσεις αποθήκευσης στην κατηγορία για τις ανάγκες των επιβατών με επιλογές όπως ένας καλυμμένος νέος αποθηκευτικός χώρος στο πάνω τμήμα του ταμπλό, ένας χώρος αποθήκευσης πολυμέσων στην κεντρική κονσόλα και κρυφός υποδαπέδιος αποθηκευτικός χώρος πίσω από την τρίτη σειρά καθισμάτων.

Τεχνολογία έκτης αίσθησης

Το νέο S-MAX χρησιμοποιεί κάμερα, ραντάρ και υπερηχητικές συσκευές για την υποστήριξη 16 και πλέον αξιοσημείωτων τεχνολογιών οδήγησης που βοηθούν στην οδήγηση και ασφαλή έλεγχο του οχήματος όπως:

  • Pre-Collision Assist, εφαρμόζει πίεση πέδησης εάν ανιχνευτεί επικείμενη σύγκρουση με προπορευόμενο όχημα – προηγείται μία ηχητική προειδοποίηση και στη συνέχεια μία οπτική ένδειξη στο παρμπρίζ από τα 8 km/h μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα
  • Τεχνολογία προσαρμοζόμενων προβολέων LED (Adaptive LED headlamp) που χρησιμοποιεί το Adaptive Front Lighting System της Ford για την προσαρμογή της γωνίας δέσμης των προβολέων σύμφωνα με τις συνθήκες οδήγησης
  • Τεχνολογία Glare-Free High beam που ανιχνεύει προπορευόμενα ή αντίθετα ερχόμενα αυτοκίνητα και χαμηλώνει την ένταση φωτισμού των προσαρμοζόμενων προβολέων LED για να μην θαμπώνει τους άλλους οδηγούς, ενώ διατηρεί μέγιστη ένταση φωτισμού στις υπόλοιπες περιοχές

Οι τεχνολογίες ανίχνευσης του νέου S-MAX κάνουν το παρκάρισμα ευκολότερο:

  • Perpendicular Parking μπορεί να ανιχνεύει και να παρκάρει αυτόματα (hands-free) με όπισθεν το αυτοκίνητο σε χώρους στάθμευσης κάθετα δίπλα σε άλλα αυτοκίνητα, όπως το Active Park Assist υποστηρίζει τους οδηγούς στο παράλληλο παρκάρισμα
  • Park-Out Assist, βοηθά τους οδηγούς να εξέρχονται από παράλληλο χώρο στάθμευσης, αναλαμβάνοντας τον έλεγχο του τιμονιού ενώ ο οδηγός ελέγχει το γκάζι και το φρένο
  • Side Parking Aid, προσφέρει ακουστικές προειδοποιήσεις και προβάλλει στην οθόνη τις αποστάσεις από εμπόδια γύρω από το όχημα
  • Cross Traffic Alert προειδοποιεί τους οδηγούς που εξέρχονται με όπισθεν από έναν κάθετο χώρο στάθμευσης για πιθανή διέλευση οχημάτων πίσω τους

Άλλες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού που προσφέρει το νέο S-MAX είναι: Blind Spot Information System, Traffic Sign Recognition, Lane Keeping Alert, Lane Keeping Aid και Driver Alert.

Το νέο S-MAX επίσης λανσάρει στην κατηγορία την τεχνολογία Front Split View Camera, που διευκολύνει την οδήγηση σε οδικούς κόμβους ή χώρους στάθμευσης με περιορισμένη ορατότητα χάρη στη χρήση ενός συστήματος κάμερας 180 μοιρών στο εμπρός τμήμα του οχήματος. Η τεχνολογία Adaptive Cruise Control χρησιμοποιεί ένα εμπρός ραντάρ που επιτρέπει στους οδηγούς του S-MAX να διατηρούν μία προκαθορισμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

Νέα τεχνολογία Intelligent Speed Assist αναβαθμίζει το υπάρχον σύστημα Adaptive Speed Limiter που επιτρέπει στους οδηγούς να ορίζουν μία μέγιστη ταχύτητα, προσφέροντας και τη δυνατότητα προσαρμογής του ορίου ταχύτητας του οχήματος σύμφωνα με τις πληροφορίες που λαμβάνονται από το Traffic Sign Recognition και τα συστήματα πλοήγησης.

«Η τεχνολογία περιορισμού ταχύτητας έχει αποδειχτεί απίστευτα δημοφιλής στους οδηγούς που θέλουν να αποφεύγουν τα πρόστιμα λόγω τυχαίας υπέρβασης του ορίου ταχύτητας. Με το Intelligent Speed Assist αυτό γίνεται ευκολότερα από ποτέ,» δήλωσε ο Stefan Kappes, επικεφαλής ενεργητικής ασφάλειας, Ford Ευρώπης.

Προηγμένες τεχνολογίες πλαισίου

Το νέο S-MAX σηματοδοτεί το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του νέου Adaptive Front Steering της Ford που θα αυξήσει την οδηγική απόλαυση σε δρόμους με στροφές. Το σύστημα βελτιστοποιεί την απόκριση διεύθυνσης, μεταβάλλοντας συνεχώς το λόγο γωνιών τιμονιού/τροχών σύμφωνα με την ταχύτητα του οχήματος. Στις χαμηλότερες ταχύτητες, όπως κατά το παρκάρισμα ή σε ελιγμούς σε στενούς χώρους, το νέο σύστημα αυξάνει την ευελιξία και ευκολία στο στρίψιμο. Στις υψηλότερες ταχύτητες, το S‑MAX αντιδρά πιο ομαλά και με ακρίβεια στις εντολές του οδηγού.

Η νέα ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση integral link της Ford συμβάλλει στην αναβάθμιση της κορυφαίας δυναμικής συμπεριφοράς με μία διάταξη που περιλαμβάνει αλουμινένια εξαρτήματα μειωμένου βάρους, προσφέρει πιο δυναμικές επιδόσεις και βελτιώνει σημαντικά την οδηγική ποιότητα – κυρίως για τους πίσω επιβάτες.

Άλλες τεχνολογίες βελτίωσης της οδηγικής εμπειρίας είναι:

  • Το ευφυές σύστημα τετρακίνησης Intelligent All-Wheel Drive της Ford που διασφαλίζει ανώτερο κράτημα και πρόσφυση και προσφέρεται με το S-MAX για πρώτη φορά
  • Torque Steer Compensation και Active Nibble Compensation που εξουδετερώνουν την ανεπιθύμητες αντιδράσεις και κραδασμούς

Μειωμένοι ρύποι, υψηλές επιδόσεις

Το νέο S-MAX υπόσχεται άνετα και αθόρυβα ταξίδια με νέους αποδοτικούς και υψηλής απόκρισης κινητήρες diesel ή EcoBoost βενζίνης.

Οι εκπομπές CO2 των κινητήρων diesel προβλέπεται να μειωθούν κατά επτά τοις εκατό. Περιλαμβάνεται ένας 2.0 TDCi (120 PS) με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένας ανανεωμένος 2.0 TDCi (150 PS) και (180 PS) με μηχανικό ή Powershift αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το Active Thermal Management System βελτιώνει τους χρόνους προθέρμανσης ώστε να επιτυγχάνεται ταχύτερα η μέγιστη απόδοση και να μειώνονται οι εκπομπές CO2.

Η γκάμα βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει το νέο αποδοτικό 1.5 EcoBoost 160 PS της Ford με μηχανικό κιβώτιο και τον 2.0 EcoBoost 240 PS με αυτόματο κιβώτιο.

Οι εκπομπές CO2 και η απόδοση καυσίμου του S-MAX βελτιώνονται και με τις λειτουργίες Smart Regenerative Charging και Auto-Start-Stop. Αεροδυναμικές ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος και η τεχνολογία Active Grille Shutter αυξάνουν την αεροδυναμική απόδοση, ενώ οι επιδόσεις έχουν βελτιστοποιηθεί κατά τη διάρκεια δοκιμών 400 ωρών στην αεροδυναμική σήραγγα.

Βελτιωμένη ενεργητική και παθητική ασφάλεια

Το S-MAX έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει μία ξεκούραστη αλλά και ασφαλή άφιξη στον προορισμό σας. Η δομή αμαξώματος του νέου S-MAX είναι 3% ισχυρότερη λόγω αυξημένης χρήσης ατσαλιού πολύ υψηλής αντοχής και προσφέρει πρόσθετα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας όπως πλευρικούς αερόσακους στα καθίσματα της δεύτερης σειράς, για πρώτη φορά.

Η ευστάθεια του οχήματος αυξάνεται επίσης με τα συστήματα Curve Control και Roll Stability Control που προσαρμόζουν τη ροπή του κινητήρα και το φρενάρισμα για διατήρηση του ελέγχου.

Με την τεχνολογία MyKey οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να προγραμματίζουν ένα κλειδί – συνήθως για νεαρότερους οδηγούς – που θα βάζει φραγή στις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις, θα περιορίζει την τελική ταχύτητα, θα εμποδίζει την απενεργοποίηση των συστημάτων υποστήριξης και ασφάλειας, θα μειώνει τη μέγιστη ένταση ήχου του ηχοσυστήματος και θα το απενεργοποιεί πλήρως εάν οι επιβάτες δεν χρησιμοποιούν ζώνες ασφαλείας.

Λειτουργίες που απλουστεύουν την καθημερινότητα

Το παραδοσιακό ταμπλό οργάνων δίνει τη θέση του σε μία προαιρετική οθόνη 10 ιντσών που προσομοιώνει το κλασσικό αναλογικό στυλ για το ταχύμετρο και στροφόμετρο. Οι χρήστες μπορούν επίσης να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις της οθόνης για μία εξατομικευμένη και διαδραστική εμπειρία.

Μία οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 8-ιντσών στην κεντρική κονσόλα επιτρέπει στους οδηγούς να ελέγχουν το Ford SYNC 2 με Φωνητικές Εντολές (Voice Control) για τη λειτουργία του τηλεφώνου και των συστημάτων ψυχαγωγίας, κλιματισμού και πλοήγησης, χρησιμοποιώντας την απλή καθομιλουμένη γλώσσα. Οι οδηγοί μπορούν ακόμα και να ενεργοποιούν την εμφάνιση μιας λίστας με τοπικά εστιατόρια λέγοντας: ‘I’m hungry’.

Το SYNC 2 περιλαμβάνει τη λειτουργία Emergency Assistance, που συνδέει απευθείας τους επιβάτες του οχήματος με εκπροσώπους τοπικών κέντρων επείγουσας ανάγκης (και μάλιστα στη γλώσσα της περιοχής) μετά από ένα ατύχημα.

Το S-MAX θα προσφέρεται για πρώτη φορά με Hands-Free Liftgate που μπορεί να ανοίγει ή να κλείνει με μία κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα. Οι μισοί από τους πελάτες του νέου Ford Kuga επέλεξαν πέρσι τη Hands-Free Liftgate – το πρώτο μεσαίο SUV στην Ευρώπη με αυτή την τεχνολογία.

«Το νέο S-MAX εξελίχθηκε χωρίς συμβιβασμούς για να προσφέρει έναν άψογο συνδυασμό στυλ, άνεσης, ευελιξίας, απόδοσης και οδηγικής απόλαυσης και υποστηρίζεται από πολλές καινοτόμες και σε πολλές περιπτώσεις μοναδικές τεχνολογίες,» δήλωσε ο Andrew Kernahan, chief programme engineer του Ford S-MAX. «Είναι ένα αυτοκίνητο με θαυμάσια εμφάνιση και αίσθηση σε κάθε περίπτωση και ικανοποιεί τους πελάτες με τις υψηλότερες προσδοκίες.»

[/learn_more]

ΠηγήFord

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

“Ταψίδεψε” με την Ford Mustang Mach-E

Η Ford παρουσιάζει μία μοναδική, γαλήνια εμπειρία οδήγησης σε ένα ονειρεμένο σκηνικό μέσα σε μία Mustang Mach-E και όλα αυτά σε μία νέα ταινία...