Τέλη κυκλοφορίας 2010

“Σαν πρωτάρηδες την πάτησαν Παπακωνσταντίνου Μπιρμπίλη με τα πράσινα τέλη και τα έσοδα του κράτους!!! Θα μπούμε και μέσα στο τέλος!!!Λοιπόν. Έστω πάμε για 150 ευρώ μέσο όρο παραπάνω τέλη κυκλοφοριας σε συνολο 2.000.000 αυτοκινήτων στην Ελλάδα! Αρα παμε για 2000000 επι 150 = 300εκ ευρώ επιπλεον εσοδα!!!! Υπολόγισε κανεις στην κυβερνηση την καταθεση πινακίδων από τον κόσμο; ΟΧΙ! για μετράτε απώλειες. Πάνω από 300.000 κόσμος κατέθεσε τις πινακίδες γιατί ……..


δεν μπορούσαν να πληρώσουν τα τέλη αυτά!!!! Σε αυτές τις περιπτώσεις το κράτος ΧΑΝΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ και μια εκτιμώμενη μέση τιμή τελών κυκλοφορίας αυτοκίνητων που κατατεθήκαν οι πινακίδες είναι πάνω από 500 ευρώ!!!! αφού είναι όλα τα παλιάς τεχνολογίας (πριν το 1995και πάνω από 2000 κυβικά (ενδεικτικά το τέλος κυκλοφορίας για 2000 κ.ε πριν το 1995 είναι 780 ευρώ) ΧΑΣΟΥΡΑ….500 επί 300.000 = 150 εκ!

Επίσης το κράτος χάνει το ΦΠΑ από τα ασφάλιστρα των 300.000 αυτών αυτοκίνητων! Με 250 ευρώ ετήσια ασφάλιστρα το ΦΠΑ είναι 50 ευρώ! Όποτε χασούρα 300.000 επί 50 αλλά 15 εκατομμύρια!!!! Επίσης το κάθε αυτοκίνητο από αυτά δε θα έκαιγε και 30 ευρώ βενζίνη το ΜΗΝΑ (στην ξέφτια)!!!δηλαδή 360 ευρώ το χρόνο!!! ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΙΓΕ!!! Με το 70% των καύσιμων να είναι φόρος μιλάμε το κράτος χάνει πάνω από 250 ευρώ το χρόνο από κάθε αυτοκίνητο δηλαδή αλλά 75 εκατομμύρια!!!!

Αφού όλα τα αυτοκίνητα πέρανε ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια αναλογικά τα μισά θα πέρναγαν ΚΤΕΟ φέτος κάνα 50αρικο λοιπόν το κόστος (ΠΑΡΑΒΟΛΟ υπέρ δημόσιου) για 150.000 αλλά 7,5 εκατομμυριάκια. Προσθέστε και ΦΠΑ από φθορές, λάστιχα, ανταλλακτικά, σέρβις, κλπ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΤΕΛΙΚΑ; Δεν είναι Μ@Λ…@Σ ο κόσμος κύριοι να μην αντιδρά!!!! Γέμισαν οι εφορίες πινακίδες.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Στεγνώνουν την αγορά, αφού χάνουν πελάτες συνεργεία, ασφάλειες κλπ, δυσαρεστούν τον κόσμο, είναι καθαρά αντικοινωνικό μετρό, ενώ στερούν από φτωχό κόσμο το μέσω μετακίνησης. ΣΑΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ του δημοτικού κύριοι ΥΠΟΥΡΓΟΙ!!!!!”

[via: news24.blogspot.com]

  • FReetezas

    Πολύ ωραίο άρθρο!
    Μ’άρεσε το ψάξιμο όλων των φόρων που θα “χαθούν”!

  • funster

    Ναι βεβαια θα πρεπει καποιος να κανει καποιες διευκρινίσεις:
    1ον) Σχεδον το 95% από τα 300.000 αυτοκινητα που κατέθασαν πινακίδες είναι αυτόκίνητα μαντράδων/εμπόρων τα οποία ειναι διαθέσιμα προς πώληση ως μεταχειρισμένα.

    2ον) Από το παραπάνω συνεπάγεται, ότι όλες οι απώλειες που υπολογίστηκαν στο αρθρο, που έχουν να κάνουν με τα έξοδα συντήρησης (βενζινες, φπα ασφαλειων, ανταλλακτικα κτλ) δεν θα γινοντουσαν ουτως ή αλλως, μιας και μιλάμε για σταθμευμένα αυτοκίνητα.

    3ον) Πρεπει επίσης κάποιος να συγκρίνει των αριθμό των 300.000 κατατεθειμένων πινακίδων φέτος με τους αριθμούς του παρελθόντος. Φυσικά φέτος, είναι μεγαλύτερος αλλά πόσο μεγαλύτερος?

    Υπολογίζοντας όλα αυτά μήπως τελικά δούμε ότι εισπρακτικά αυτό το μέτρο δεν είναι και τόσο αποτυχημένο..
    Δηλαδη ο Παπαντωνίου και η παρέα του μάλλον μια χαρά τα κατάφεραν στα Μαθηματικά!!
    Στην Κοινωνιολογία πάλι, μάλλον αποτύχανε οικτρά!!

  • Kostas

    Κάπου στη μέση είναι όλα! Για τα τέλη κυκλοφορίας μέση τιμή 500 ευρώ είναι λίγα!!!! Από το 1995 και μετά 1400 αρι θέλει 300 περίπου ευρώ! Εδώ κανείς δεν αποσύρει!!!! πριν το 95 όμως…δεν υπάρχει τέλος κάτω από 780!
    Επίσης μην ξεχνάτε τη φορολόγηση του ΤΖΙΡΟΥ… δηλαδή ναι μεν 50αρικο από τα ασφάλιστρα σαν ΦΠΑ αλλά….ο τζίρος των ασφαλιστικών δε θα μειωθεί; δε χανετε φορολόγηση λοιπόν και από εκεί;