Το circuit του Bahrain επανέρχεται στην κανονική του χάραξη από το 2011. Φέτος το μήκος της πίστας επιμηκύνθηκε από τα 5.412 μετρά στα 6.299, με το νέο καμμάτι να έχει 8 επιπλέον στροφές οι οποίες κατασκευάστηκαν το 2006 για αγώνες αντοχής.


Τίποτα, αλλά στενές στροφές,” δήλωσε ο Mark Webber μόλις είδε τη χάραξη πριν από την πρεμιέρα του 2010.”Επιτάχυνση, φρένο, επιτάχυνση, φρένο” συμπλήρωσε.

Υπεύθυνοι της πίστας είπαν σε μια δήλωση στα μέσα ενημέρωσης ότι η χρήση της επιμηκυμένης διάταξης ήταν μόνο ”για να γιορτάσουν την 60η επέτιο της Formula 1.”

To 2011 θα έχουμε ξανά την κανονική διαδρομή της πίστας”, κατέληξαν.

Όπως το 2010, έτσι και το 2011 η Formula 1 κάνει πρεμιέρα στο Bahrain. Η χαραξή του 2010 δεν άρεσε ιδιαίτερα σε οδηγούς και ομάδες, λόγω των πολλών αναπηδήσεων, κυρίως στην είσοδο του νέου καμματιού, οι οποίες επηρεάζουν αρνητικά την απόδοση ενός μονοθεσίου και φυσικά δυσκολεύουν τις προσπάθειες των μηχανικών για εύρεση ιδανικού set-up.

[Πηγή: motosport.com | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images]

  • ChRiS

    Να πω πως με το νέο layout, θα ξαναφέρει η πίστα σε A1-Ring?
    Πάντως θετική κίνηση, όση action είδαμε στο φετινό αγώνα, ήταν στο παλιό τμήμα.

    • PascaL 309 Hawk (Γιώργος)

      Και γω θεωρώ ανούσια την προσθήκη 8 στροφών. Το νέο κομμάτι δεν έδωσε καθόλου θέαμα στην, ήδη, μη-θεαματική πίστα του Bahrain. Λογική η επαναφορά της παλιάς χάραξης.

  • επιτέλους κατάλαβαν μια φορά ότι έκαναν λάθος!

    • PascaL 309 Hawk (Γιώργος)

      Όπως το είπες… Επιτέλους !

    • ChRiS

      Εν τω μεταξύ, το κορυφαίο ήταν ο τρόπος που το κάλυψαν στη συνέντευξη τύπου…κ βγαίνουν κ από πάνω!!!

      Μεταφράζω δηλώσεις του υπεύθυνου Μπαχρεινέζου από autosport: “Ο λόγος που έγιναν οι αλλαγές ήταν ο εορτασμός της επετείου (ναι καλά, τώρα μας το λες?) δίνοντας νέες προκλήσεις (?!) στους οδηγούς. Δεδομένου του χρονικού διαστήματος που μας δόθηκε ώστε να εφαρμοστούν οι αλλαγές (ναι), η επιτυχία μας δείχνει την επιτυχία του Μπαχρέιν στη διοργάνωση κ το promoting ενός αγώνα (!!!!)”

    • PascaL 309 Hawk (Γιώργος)

      Σαν τους πολιτικούς ένα πράμα !!

      Τώρα μας λένε ότι ήταν για την επέτιο ;;;; Κατάλαβαν ότι το νέο κομμάτι έριξε πολύ την μέση ταχύτητα των μονοθεσίων και φυσικά δεν έδωσε καθόλου θέαμα. Ευτυχώς όμως κατάλαβαν το λάθος τους και έτσι από του χρόνου θα έχουμε την παλιά χάραξη. Η οποία κι αυτή δεν είναι και πολύ θεαματική…

  • Δεν είναι και πολύ ωραία πίστα το Bahrain, νομίζω ότι παραμένει στο καλεντάρι για τα λεφτά, αφού αυτά σκέφτεται συνεχώς ο Ecclestone. Φίλε @PascaL 425 (Γιώργος) βλέπω έγινες συντάκτης, πολύ ωραία τα blog σου.

    • PascaL 309 Hawk (Γιώργος)

      Ευχαριστώ φίλε Γιώργο ! :)

      Και εμένα δεν μου αρέσει καθόλου η συγκεκριμένη χάραξη. Δεν βλέπουμε θέαμα και θα ήταν καλύτερα να φύγει από το καλεντάρι. Αλλά όσο ζει ο Bernie δεν βλέπω να γίνεται αυτό. Είναι πολλά τα λεφτά… !!

    • Η πίστα του Bahrain έχει πολλές χαράξεις οι οποίες δύσκολα πιστεύω και πάλι ότι θα δώσουν θέαμα. Είναι μια πίστα που είναι σαφέστατα για τη τσέπη του Bernie στο καλεντάρι αλλά δε μπορώ να πω ότι δε βλέπω και προσπέρασμα σε αυτή την πίστα, αλλά έχει πολύ λίγες ευκαιρίες για προσπέρασμα, κατα τη γνώμη μου δε μπρορει να είναι αυτή στο καλεντάρι και πίστες σαν Imola, A1-Ring και φυσικά το παλιό (Hortenheim)Hockenheim να μην είναι στο καλεντάρι. Αυτή η πίστα, η Catalunya, η Valencia,η Σιγκαπούρη και το Abu Dhabi (το οποίο έχει μεγάλες αλλά προσπέρασμα μηδεν) δεν θα έπρεπε να είναι στο καλεντάρι, ενώ σκέφτομαι μια πίστάρα όπως είναι αυτή της Suzuka (που φέτος δεν είναι στο καλεντάρι) η οποιά έχει μόνο δύο ευκαιρίες για προσπέρασμα αλλά το 2005 είχε γίνει καταπληκτικός αγώνας.

  • *μεγάλες ευθείες ήθελα να πώ