Φέτος η McLaren παρουσίασε το F-Duct. Για το 2011 οι ομάδες συμφώνησαν να μην υπάρχει F-Duct γιατί το εν λόγω σύστημα θέλει αρκετά χρήματα για να εξελιχθεί. Αρχικά η Red Bull έκανε ένσταση για το σύστημα, όμως οι άνθρωποι της FIA έκριναν ότι είναι νόμιμο. Έτσι πολλές ομάδες έτρεξαν να το αντιγράψουν.

Ο Martin Whitmarsh πιστεύει πως οι καινοτομίες στο σχεδιασμό της MP4-26 για το 2011 θα μπορούσε να είναι αποφασιστικής σημασίας.

Έχουμε μερικές νέες ιδέες στα μανίκια μας, αλλά θα δούμε.” δήλωσε. “Ελπίζουμε ότι θα έχουμε λίγο διαφορετική προσέγγιση. Έχουμε κάποιες αρκετά ευρηματικές ιδέες. Είναι ένας συνδυασμός διαφορετικών πραγμάτων. Πρέπει να έχεις καλό αυτοκίνητο και κάποιες δημιουργικές λύσεις είτε EBD είτε F-Ducts και πιστεύουμε ότι θα έχουμε αρκετές από αυτές και θα μπορούμε να είμαστε δυνατοί.

Η RBR είναι πολύ δυνατή τον τελευταίο 1,5 χρόνο και ο Whitmarsh πιστεύει ότι και το 2011 θα έχει πολύ δυνατό μονοθέσιο.

Έχουν τεράστιους πόρους. Το παίζουν “είμαστε μικρή ομάδα”, αλλά δεν είναι έτσι. Έχουν πολύ καλές εγκαταστάσεις και μεγάλο προϋπολογισμό, 2 ισχυρούς οδηγούς και είναι μεγάλη δύναμη αυτή τη στιγμή. Αυτή είναι η φύση της Formula 1. Σε 10 χρόνια είμαι σίγουρος ότι η McLaren και η Ferrari θα είναι εδώ, αλλά η RBR θα είναι; Νομίζω ότι θα είναι καλό αν θα είναι. Είναι καλό για το σπορ. Δίνουν μια άλλη διάσταση και είναι μια πρόκληση, και αυτό είναι φανταστικό.

Επίσης, πιστεύει ότι οι 3 ομάδες (Red Bull, McLaren, Ferrari) θα “χτυπηθούν” από μια τέταρτη ομάδα, που δεν θα είναι άλλη από τη Mercedes.

Είμαι βέβαιος ότι η Ferrari θα είναι δυνατή την επόμενη χρονιά, όπως σχεδιάζουμε να είμαστε και εμείς. Το ίδιο θα κάνει και η Mercedes. Μην την υποτιμάτε. Είμαι σίγουρος ότι είναι λίγο απογοητευμένοι από το 2010, αλλά δουλεύουν πολύ σκληρά για το 2011.

[Πηγή: autosport | Photo copyright: Mark Thompson/Getty Images]