Πόσοι ξέρατε ότι το 1980, όταν η Audi παρουσίαζε το σύστημα τετρακίνησης Quattro, οι μηχανικοί της Volkswagen σκέφτηκαν να κατασκευάσουν ως απάντηση, ένα Scirocco που θα φορούσε 2 κινητήρες 1700cc συνολικής απόδοσης 360 ίππων που θα έκανε τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.1 δευτερόλεπτα;


Και όμως, η Volkswagen κατασκεύασε δύο τέτοια αυτοκίνητα. Το ένα είχε αγωνιστικών καταβολών κινητήρες και το άλλο κινητήρες που θα μπορούσαν να περάσουν στην παραγωγή αφού απέδιδαν 282 άλογα. Και στα δύο αυτοκίνητα, ο κάθε κινητήρας είχε το δικό του κιβώτιο που μετέδιδε την κίνηση στον άξονα όπου ήταν τοποθετημένος, με τον οδηγό να μπορούσε, μέσω ενός απλού συστήματος, να μεταβάλει την κατανομή ισχύος ανάμεσα στους δύο κινητήρες.

O κάθε κινητήρας συνδεόταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ενώ τα δύο κιβώτια συνδεόταν με ένα αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων.Μια απίστευτη μηχανική υλοποίηση της εποχής του 1980 που δυστυχώς δεν πέρασε στην παραγωγή.

[Πηγή: Drivers Found]

  • Το εκανε πραξη ο Mayer (ΜΤΜ) 3 δεκαετιες αργοτερα τοποθετοντας 2 κινητηρες 1,8t 20v στο πρωτης γενιας Audi TT (Bimoto). Και απεδιδε περιπου 340ps αν δεν κανω λαθος.To ειχανε φερει για δοκιμη καποιο περιοδικο (ονοματα δεν λεμε) στην πιστα στα Μεγαρα

    • 30 χρόνια μετά!!! φαντάσου πόσο μπροστά ήταν το αυτοκίνητο για την εποχή του

  • thodwrhs

    mporei kapoios n ekshghsei pws enonontai ta kivwtia?

    • Για να μην χαθεί κάτι στην μετάφραση

      The gearboxes were mechanically linked by rods and cranks, with a small pneumatically operated plunger device connecting each of these assemblies near the gearbox to lock out one or the other shift mechanism in the event of a single engine failure.

      The surprise factor in this research vehicle was that the complex gear linkages connecting the two five-speed manual gearboxes had been dispensed with in one fell swoop by using a pair of three-speed automatic gearboxes. The torque convertors were modified to optimize their response and the gearbox changeup points were adjusted to suit the characteristics of the sporting Oettinger engines, and the whole set-up worked very well because the slight slip in the torque convertors would help to compensate when the two engines were running out of synchronization, as when the power balance between the front and rear engines was being modified.