Φαίνεται ότι μέσα στο 2011 θα παρουσιάσουν η Toyota και η Subaru τα αναμενόμενα coupe αυτοκίνητα που ετοιμάζουν τα οποία βασίζονται στο FT 86. Η είδηση κυκλοφόρησε μέσω της Ιαπωνικής εφημερίδας Tokyo NP στην οποία ο Mori Ikuo, πρόεδρος της Fuji Heavy Industries (μητρικής εταιρίας της Subaru) δήλωσε ότι η Toyota και η Subaru θα παρουσιάσουν τα δύο coupe αυτοκίνητα μέσα στο 2011.

Ο Ikuo συνέχισε λέγοντας ότι οι δοκιμές έχουνε σχεδόν ολοκληρωθεί και ότι η ομάδα σχεδιασμού ήδη βάζει τις τελικές πινελιές. Τέλος δήλωσε ότι το αυτοκίνητο θα είναι άνετο και οικονομικό με χαμηλό κέντρο βάρους.

Να σου θυμίσω ότι το αυτοκίνητο θα φορά τον 2.0λιτρο turbo boxer κινητήρα απόδοσης 260 ίππων και θα συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο το οποίο θα μεταφέρει την κίνηση αποκλειστικά στον πίσω άξονα.

* Η φωτογραφία είναι rendering και όχι κάποια επίσημη φωτογραφία της Subaru.

[Πηγή: Tokyo NP | via: FT86Club]

  • Φερνει ελαφρα σε Honda CR-Z;;;;;;

  • απο το 2005 ακουω γιαυτα τα κουπε… αντε να δουμε. εχουν αλλαξει τοσο πολυ και τοσες φορες.. πλεον δεν ξερω τι πρεπει να πιστεψω.
     
    και οπως εχω πει σε αλλη αναρτηση, ειναι ΜΕΓΑ φαουλ το οτι δεν βγαινουν και σε λιγοτερα κυβικα. ΜΕΓΑ..

  • Δεν μπορω να καταλαβω το κολλημα τους με τα 2000cc+++.Πως λεγεται ρε παιδια το downsizing στα Ιαπωνικα να τους το στειλουμε μηπως και το καταλαβουν;;;

  • Timo

    ..katarxhn ta autokinhta akousthke oti 8eloun na ta kataskeuasoun to 2006, kai ta prwta sketchakia emfanistikan to 2008-9. na 8umhsw oti to mx5 to skefthkan to 1979..to e3eli3an apo to 1984..kai to parousiasan to 1989.

    ..crz sou 8umizei h maska, j opoia ap’oti 3erw..den 8a exei kamia sxesh me thn eikonizomenh… to upoloipo ama3i den 8umizei crz..

    ..kollhma me anw twn 2000cc den exoun oi iapwnes se auta… to impreza einai to monadiko 2.5… sthn iapwnia einai mexri 2.0… dhladh to focus ..prohgoumeno S3 ktl den einai anw twn 2000cc (?)
    poso ligotera 8a prepei na htan gia na einai euxaristimenoi kapoioi?..mono sthn ellada exoume problhma me ta kubika logw twn forwn/asfaleiwn/telh ktl…

    loipon… ta autokinhta pou 8a parousiastoun, 8a einai 2000cc ..atmosfairiko 160-170hp, 2000cc turbo 260hp, piswkinhta ta toyota, AWD ta subaru.

    • Timo, γιατι παρεξηγιεσαι;Εχεις μετοχες στις εν λογω εταιριες και στις θιξαμε;

       Για την ιστορια, το προιγουμενο S3 ηταν 1.8TURBO με 20v και απεδιδε 225ps.Εκτος και αν λες προιγουμενο το τωρινο που απλα δεν εχει daylights.

       Nαι αν το πας προσωπικα,εχω κολλημα με τους διλιτρους,δεν τους γουσταρω καν.Δεν σου προσφερει τιποτα παραπανω ενας 2λιτρος σημερα.Το μονο που σου προσφερει ειναι περισσοτερες επισκεψεις στον βενζινα.(Sorry autoblogger).
      Και στο κατω κατω,αυτοι κλαιγονται (οι εταιριες) οτι δεν εχουν πωλησεις,οχι εμεις.Εμεις απλα δεν θα τα αγορασουμε αλλα ουτε και τοοοσο οι Ευρωπαιοι που θα προτιμησουν ενα Scirroco 1.4 με 160ps.
      Στην εποχη της καταργησης σιγα σιγα των ατμοσφαιρικων εκεινοι πανε και βγαζουν 2.0λιτρο με 170ps!!!!Τρελη τεχνολογια σου λεω.!!!!!! Προς Γερμανια μερια βγαζουν τα ιδια αλογα στα 1.4 με τουρμπακι.

       Ειμαι υπερ των turbo,συγκριτικα καινε λιγοτερο και πανε πιο καλα απ τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικα με την ιδια ιπποδυναμη.Ας αφησουν τα ατμοσφαιρικα για μικρα μεσα στην πολη για τρελη οικονομια σε καυσιμο.

       Αληθεια,εχω αρχισει να πιστευω οτι οι Ιαπωνες ή δεν ξερουν να κατασκευαζουν κατω απο 2.000cc turbo κινητηρες ή οτι δεν μπορουν να ειναι τοοοοοοσο αξιοπιστοι οσο ειναι στους ατμοσφαιρικους.Δεν μπορω αλλιως να μεταφρασω αυτη την εμμονη τους

  • φιλε timo, αν θελουν να πουλησουν και να χτυπησουν την αγορα, μονο με διλιτρακια δε γινεται. δηλαδη το Megane Coupe και το Scirocco, τα οποια βγαινουν με 2.0Τ αλλα βγαινουν και με 14αρια και 16αρια μοτερ, πως θα τα ανταγωνιστουν; με 2.0 ατμοσφαιρικο; ε νομιζω πως τα διλιτρα ατμοσφαιρικα τα εχουν παρατησει οι περισσοτεροι κατασκευαστες. προτιμουν κατι μικροτερο και τουρμπο. downsizing… αυτο οι ιαπωνες δεν το εχουν μαθει ακομη..

  • Παιδιά να σημειώσω ότι η φωτογραφία του άρθρου είναι rendering και όχι κάποια επίσημη φωτό από την Subaru

  • Sokratis

    παιδες….ξεχνατε κατι βασικο.ναι,το σιροκο εχει τουρμπακι (δυο για την ακριβεια.τουρμπο + κομπρεσορ ) και βγαζει 170 αλογα απο 1400 κυβικα.δεν εχει κατι πολυ σημαντικο ομως….πισω κινηση.εξ ου και ο κωδικος ft 86.οσοι πιστοι λοιπον…
    Υ.Γ. επιπλεον θα ηθελα να πω σε οσους υποστηριζουν τους παπαδες περι χαμηλης καταναλωσης των tsi ,οτι ενας tsi 1400 κυβικων με 170 αλογα (συγκεκριμενα του τιχουαν ) καιει τα ιδια με εναν 2λιτρο ατμοσφαιρικο με 150 αλογα ( του ραβ 4 συγκεκριμενα) .οποτε …αυτα αλλου .

    • Και βεβαια καει τα ιδια το Tiguan με το Rav4.Το λες και μονος σου,καινε τα ιδια.Αρα αποδιδει +20ps παραπανω,παει πολυ πιο γρηγορα και καιει τα ιδια με το ασθενικο Rav4 που εδω και αιωνες αποδιδει 150ps ατμοσφαιρικα στα 2000cc.Μιλαμε για τεχνολογια,οχι μ-λ-κιες! Απορρω πως δεν εχουν παρει βραβειο καθε χρονια με την παγκοσμια παντεντα τους.
      Δουλευομαστε κυριοι; Η τεχνολογια προχωραει.Παλαιοτερα ειχαμε κινητα-τουβλα που για να ”πιασει” σημα ανοιγες παραπανω την κεραια.Τωρα εχουμε τα αφης. Ε μην μου πεις ρε Σωκρατη οτι χρησιμοποιεις ακομα τα κινητα-τουβλα!!!
       Οσο για την πισω κινηση,ναι δεν λεω,οχι ειναι απλα ωραια,αλλα υπεροχη.Την γουσταρω τρελλά.Αλλα ποσες φορες την ημερα θα μπορεσει καποιος να κανει μπαντες σε δημοσιο δρομο;Απο καμια μεχρι μια πιστευω.
      Ξαναλεω οτι ΔΕΝ εχω καποιο Tsi αυτοκινητο,αλλα τον παλιο 1.8 20vt με 180ps σε Leon FR.Και αν ηταν να παρω καινουργιο αυτοκινητο θα επερνα Prius για οικονομια και μονο.Αλλα…..ημαρτον με αυτο το παθος μερικων εδω μεσα.Τα Τoyota ειναι τα καλυτερα,τα VW ειναι τα καλυτερα,ας ηρεμησουμε,ακομα και εγω.Απλα αυτοκινητα ειναι,που τα χρυσοπληρωνουμε και στην 5ετια εχουν χασει πανω απ τα μισα λεφτα που δωσαμε και τραβαμε τα μαλλια μας.

  • Mika

    Sokrath, to Tiguan exei 1.4 TSI me 150 ps (oxi 170), kai dilitro se 2 ekdoseis, 170 kai 200 ps..
    To mikro Tiguan,an ayto ennoeis,opws eipe ki o Panos,kaiei sxedon ta idia me to Rav 4 alla paei poly kalytera, idiws se asfalto,kai se repriz..Gia to logo pou to pairnoun loipon, oi 9 stous 10,kai gia to 99% aytwn pou kinountai se asfalto, einai kalytero, se opoia morfh tou..
    Ta dilitra einai akoma kalytera kai to 200ari me to DSG skotwnei leme…Alla einai allou, kai se epidoseis,gia opoion thelei,kai se katanalwsh fysika..
    Eimai fan ths Toyota, se merika ths montela, kai na tonisw pws exoume RAV4 prohgoumenhs genias sthn oikogeneia..Skyli,den masaei pouthena, fantastiko amaksi,alla den tha ksanaperna RAV pia,kai gi ayto den piesa na paroume to twrino montelo..Sto thema tou kinhthra kai ths aneshs sto dromo,exei meinei arketa pisw..
    ;-)
    Kai makari sth nea genia na mpei kanas kalos kinhthras (an kai den to blepw)

  • Mika

    Se oti afora ta Toyobaru, ante!!
    makari na bgoun fetos!
    Hmouna nios kai gerasa!
    :-)
    260 ps kai 4kinhsh tha einai super…
    :-)

    • Να περιμένουμε και έκδοση STI από την Subaru κάποια στιγμή στο μέλλον;

    • Mika

      Ta panta ola paizoun…Den einai ki apithano!
      Ektos an h koryfaia ekdosh STi einai ayth me th tetrakinhsh kai ta 260+ ps..
      Pantws apo osa exw katalabei, tis performance versions den tha tis exei h Toyota,alla h Subaru..

    • Λογικό να έχει την δυνατή version η Subaru

  • Sokratis

    επειδη βλεπω οτι το τιχουαν και γενικοτερα το μοτερ της WAG εχει αρκετους υπερμαχους (γενικοτερα οχι μονο σε αυτο το μπλογκ) θα πω μονο οτι συγκρινα αποδοση αλλα και καταναλωση(ο διλιτρος της TOYOTA ηταν απλο παραδειγμα -θα μπορουσε καλλιστα να ειναι ο Vtec της Χοντα..) .δεν ειναι για μενα τεχνολογικο επιτευγμα αλλα κολπο του μαρκετινγκ αυτο που εχουν καταφερει οι PR της εν λογω εταιρειας.Για να εξηγηθω :το γεγονος οτι αποδιδει σαν διλιτρος αλλα καιει και σαν διλιτρος ενω ειναι μολις 1400 κυβικα εκατοστα ειναι σημαντικο μονο για τις αγορες που φορολογουνται με βαση την χωρητικοτητα του κινητηρα.Για τις αγορες που φορολογουνται με βαση την αποδοση ,δεν παιζει πολο το αν τα αλογα προερχονται απο 1400 η απο 2000 κ.εκ. .Το μοτερ σαν μοτερ ειναι απλα πουσαρισμενο και πιο πολυπλοκο και αρα και πιο αναξιοπιστο.Δεν εχουμε ολοι τα ιδια κριτηρια αγορας.Εξ ου και η διαμαρτυρια μου στο επιχειρημα “τι πισω κινηση σε συνδιασμο με γιαπωνεζικη αξιοπιστια και 200 αλογα;το αλλο επειδη βγαζει 20 αλογα παραπανω πανω σε ενα πατωμα απο γκολφ ,θα το φαει λαχανο”…Τωρα…οσον αφορα καθαρα την αποδοση του tsi (off topic τελειως …) δεν διαφωνω οτι σαν κινητηρας ειναι πολυ καλος και αποδοτικος.Τα αλογα ομως ΠΑΝΤΑ θελουνε σανο.Οσο περισσοτερα εχεις ,τοσο περισσοτερο σανο πρεπει να διαθετεις.Μπορει να εχει κομπρεσορα και τουρμπο ο  tsi αλλα τυχαινει να γνωριζω οτι υπο πιεση μεταμορφωνεται σε εναν …δυομισαλιτρο οσον αφορα την καταναλωση.Ενας γνωστος μου εχει καταφερει απο ενα σαξοραλλο(ραλλακι στην περιπτωση μας) να βγαλει 350 αλογα ( το 1.6 το οχταβαλβιδο κιολας νομιζω-δεν ειμαι σιγουρος) .Αυτο δεν κανει αυτοματα το μοτερ αυτο τεχνολογικα προηγμενο αλλα καραπουσαρισμενο και ετοιμο να φτυσει κανενα πιστονι μεσα απο το καπο( καρμπον στην περιπτωση μας).
    Αρκετα λοιπον με τους TSI.Στην τελικη τι τους θελετε…? για να πηγαινετε πιο γρηγορα στο σουπερ μαρκετ? :P
    και για να επιστρεψω στο θεμα μας λοιπον,το ft86,ναι πολυ πιθανον να παει απατο στην ελληνικη αγορα.προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι θα κοστιζει γυρω στις 40 χιλιαδες και στις δυο εκδοχες του με αυτη της τογιοτα να προσπαθει να αναβιωσει την σελικα ,συνδυαζοντας την με την φημη του ft86 και με την σουμπαρου να εχει παλι ενα καλο αλλα υπερκοστολογιμενο αυτοκινητο με μαπα εσωτερικο.Σιγουρα και τα δυο θα απευθυνονται σε λιγους .Εγω παντως,περιμενω να δω πως θα ειναι και τα δυο μοντελα οπως και η απαντηση της νισσαν σε ολο αυτο το εγχειρημα.Δεν εχω αλλαξει ακομα το αυτοκινητο μου για αυτον τον λογο…

  • Mika

    Logiko einai o kathenas na exei tis protimhseis tou, opws les ki esy..Den kserw an einai kolpo tou marketing twn PR tou VAG o TSI opws les…Akoma ki an ypothesoume pws einai omws, proswpika to 8ewrw pio epityxhmeno tryk apo tous antistoixous VVti ths Toytota, kai tis Vtec ths Honda, exontas odhghsei ayta ta moter se antistoixa SUV..Prin thn emfanish twn TSi, to tryk twn metablhtwn balbidwn pou allazoun bythish kai prosferoun apolaysh kai apodosh, se ypshles omws strofes, edine ki epairne…Isws na einai less complicated, ara pio aksiopisto 8ewrhtika, to thema omws einai pws pio poly thorubo edinan ekei pshla para aloga…Ok, eniwthes ena alma,alla den se kollage kai sto kathisma kiolas!!!
    :-)
    Oxi toso oso to turbo, pou niwtheis th dynamh apo poly xamhles strofes, parousa synexws, xwris gkarismata stis 5-6000rpm, pou nomizeis pws se kanoun na pas grhgora, enw den symbainei ayto!!!!
    Ki o allos einai kai pio grhgoros, kai pio hsyxos sto taksidi sthn e8nikh!!!
    Ola einai gousta,ki o kathenas exei tis protimhseis tous sth mia h thn allh sxolh, sigoura..
    Kai fysika den yparxei turbo moter,pou na mh symperifetai analogws pws to patas..
    To thema einai,pws h epilogh einai sto podi sou..Patas, pas sfaira alla kais..Pas swsta,ekmetaleyomenos th roph tou kinhthra xwris na katebazeis, kais mia xara kai kineisai aksioprepws, poly kalytera apo ton allo pou allazei synexws taxyhthes giati ton kobei h roh ths kinhshs kai den exei roph…
    ;-)
    Ennoeitai pws extreme periptwseis san aytes pou aneferes theloun analoga portofolia, etoima standby gia to kako, ana pasa stigmh..

    S oti afora ta Toyobaru, eyxomai na exeis adiko gia to Sub,mia ki egw fobamai to idio me sena…Tha einai akribo,alla elpizw toulaxiston na exei ena kalo eswteriko,alliws tha einai fail….Makari na einai mia endiaferousa enallaktikh sto germaniko katesthmeno..Idwmen

  • σωκρατη εχω οδηγησει Mazda 3 2.0 με 150 αλογα και Golf 1.4TSi με 140. μιλαμε για χαοτικη διαφορα στην ανεση οδηγησης. το μαζντα ηθελε κατεβασματα, ροπιαζε απο τις 3.000-3.500 στροφες για να κινηθει ανετα, εκαιγε σαν διλιτρο. το Golf ισα που χαιδευες το πενταλ και αρπαζε. εκαιγε σαφως λιγοτερο γιατι κινουταν πολυ πιο ανετα χωρις γερα πατηματα στο πενταλ. το ιδιο με και ενα Leon 1.8Tsi..
    συνεπως, αν ισχυσει κατι τετοιο και για το FT-86, που θα εχει και επιπλεον απωλειες σε αλογα καθως η κινηση θα πηγαινει πισω, φαντασου για τι διαφορα μιλαμε σε σχεση με τα Megane Coupe και Scirocco. ειμαι φαν της πισω κινησης οπως και εσυ, ομως αποτελουμε μια μικρη μειοψηφια σε σχεση με το κοινο που θελει και πρεπει να χτυπησει η τογιοτα με τη σουμπαρου. Το ευρυ κοινο δε θα κοιταξει αν το ενα ειναι μπροστοκινητο και το αλλο πισω. θα κοιταξει πιο ψυχρα τι προσφερει το μεν και τι το δε. θα κοιταξει επιδοσεις, θα κοιταξει και αλλα πραγματα..