Η πρώτη μέρα του δεύτερου τεστ της χρονιάς ολοκληρώθηκε, με τον Felipe Massa να βρίσκεται στην κορυφή των χρόνων. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari έκανε τους περισσότερους γύρους απ’ όλους τους οδηγούς, στην προσπάθειά του να καλύψει το χαμένο έδαφος της Βαλένθια. Ο 30χρονος επικεντρώθηκε στην αεροδυναμική απόδοση της F150th Italia, αλλά και στην δουλειά πάνω στα νέα ελαστικά της Pirelli. Η Ferrari έφερε νέες απολήξεις των εξατμίσεων στην Χερέθ. Αυτές βρίσκονται και πάλι στο πίσω μέρος, αλλά έχουν διαφορετική σχεδίαση από την προηγούμενη.

Πίσω του αρκετά αργότερος, ο Sergio Perez της Sauber, αλλά σίγουρα ο χρόνος του, όπως βέβαια και των υπολοίπων δεν αποτελεί δείγμα σύγκρισης της απόδοσης των μονοθεσίων. Στην 3η θέση ο Mark Webber με την RB7, μπροστά από τον Daniel Ricciardo της Toro Rosso. Η RB7 του Αυστραλού είχε νέο κάλυμμα κινητήρα, χωρίς την προέκταση μέχρι εκεί που ορίζουν οι κανονισμοί. Επίσης, και η αυστριακή ομάδα διέθετε νέο σχεδιασμό των εξατμίσεων, οι οποίες φτάνουν πλέον μέχρι το εμπρός μέρος των πίσω ελαστικών.

Ντεμπούτο της McLaren MP4-26, με τον Lewis Hamilton να ολοκληρώνει 58 γύρους, κάνοντας τον 5ο καλύτερο χρόνο. Ο πρωταθλητής του 2008 δήλωσε ευχαριστημένος από την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι είναι μια καλή εξέλιξη της MP4-25 και ότι ένιωθε άνετε μέσα στο μονοθέσιο. Η MP4-26 ήταν στο επίκεντρο, αφού πολλές ομάδες προσπάθησαν να δουν την διάταξη που έχει επιλέξει η βρετανική ομάδα για τις εξατμίσεις της. Όπως διαβάσατε, κυκλοφορεί μία φωτογραφία του F1Fanatic, που δείχνει μια πιθανή τοποθεσία των απολήξεων, παρόμοια με αυτή της R31. Οι εξατμίσεις όμως είναι πίσω! Σε μία φωτογραφία που είδα, οι απολήξεις φαίνονται πεντακάθαρα στο πίσω μέρος της MP4-26. Ωστόσο, είναι πολύ καλά κρυμμένες. Σύμφωνα με τον διευθυντή μηχανολογίας της McLaren, Tim Goss, στα 2 πρώτα τεστ της MP4-26 (αυτό και το επόμενο) θα επικεντρωθούν στην αξιοπιστία του μονοθεσίου και δεν θα δώσουν βάση στους χρόνους. Επίσης, ο Lewis Hamilton δεν χρησιμοποίησε την κινούμενη πίσω πτέρυγα που είχε η MP4-26, αλλά έκανε χρήση του νέου K.E.R.S της Mercedes. Κυρίως επικεντρώθηκαν στην εκτενή δοκιμή των νέων συστημάτων για να βεβαιωθούν ότι το αυτοκίνητό τους λειτουργεί όπως ήθελαν. Τέλος, η MP4-26 είχε νέες μπροστινές ζάντες της ENKEI, με μία επιπλέον στεφάνη.

Η Lotus-Renault θα δοκιμάσει τον Nick Heidfeld σε αυτές τις δοκιμές. Η βρετανική ομάδα δεν έχει αποφασίσει για τον αντικαταστάτη του Robert Kubica, ο οποίος βγήκε από την μονάδα εντατικής θεραπείας. Φυσικά συνεχίζουν να ακούγονται τα ονόματα του Liuzzi, του Hulkenberg, του Senna και φυσικά του Raikkonen.

Αναλυτικά οι χρόνοι της 1η μέρας:

Pos Driver Car Time Gap
1. Felipe Massa Ferrari 1m20.709s
2. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m21.483s + 0.774s
3. Mark Webber Red Bull-Renault 1m21.522s + 0.813s
4. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m21.755s + 1.046s
5. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m21.914s + 1.205s
6. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m22.689s + 1.980s
7. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m23.472s + 2.763s
8. Vitaly Petrov Lotus-Renault 1m23.504s + 2.795s
9. Nico Rosberg Mercedes 1m23.963s + 3.254s
10. Jarno Trulli Lotus 1m24.458s + 3.749s
11. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m25.086s + 4.377s
12. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m34.968s + 14.259s

[Photo Copyright: Ferrari]

  • mika

    As tis exei opou na nai tis eksatmiseis h Mp4-26, ftanei na einai ashmenio belos!!!
    :D

  • Mika κάνεις κάποιο λάθος..τα αυθεντικά ασημένια βέλη είναι της Mercedes και ονομάζονται έτσι αν δεν απατώμαι απο τη δεκαετία του ’20 όταν στην προσπάθεια να μειώσουν το βάρος από τα αγωνιστικά τους έξυσαν το χρώμα από τα σασί..πολλοί χαρακτηρίζουν λανθασμένα έτσι τις Mclaren εξαιτίας της συνεργασίας των δύο εδώ και μιάμιση δεκαετία στην παροχή κινητήρων και όχι μόνο…

    • Mika

      Ontws etsi einai,giati den yphrxe h Mercedes ws aytonomh etaireia sto xwro edw kai dekaeties..
      Thewrhtika loipon prepei na leme tis nees Mercedes etsi pia..An kai xreiazetai ligh ypomono na doume ti tha kanoun, giati persi mono belh den htan!!!
      :D
      Mexri tote loipon,ki oso akoma synergazetai h Mercedes me th Mclaren,sto diko mou myalo ayta einai ta ahmenia belh..Mexri h nea Mercedes na me diapseysei…
      ;-)

  • Thanosf

    Εγω θα ηθελα να εκφρασω την ανακουφιση μου για τις νεες μπροστινες ζαντες της ΕΝΚΕΙ αφου (σε μια λιγο απλουστευμενη σκεψη μου) μια τετοια (ιπταμενη) ζαντα στερησε 20 βαθμους απο τον Lewis και που αν τους προσθεσει κανεις αρκουσαν για να στεφθει πρωταθλητης περσι!