Ήταν αρχές του Φεβρουαρίου όταν η Volkswagen παρουσίασε το ανανεωμένο Tiguan αλλά τότε οι Γερμανοί δεν είχανε δώσει πολλές λεπτομέρειες για το νέο τους μικρό SUV. Σήμερα, 10+ μέρες μετά, και μόλις 11 ημέρες προτού ανοίξουν οι πύλες της Γενεύης, η VW έδωσε νέες φωτογραφίες και μερικές ακόμη λεπτομέρειες για το Tiguan Facelift.


Το νέο Tiguan αρχικά θα είναι διαθέσιμο με νέα επίπεδα εξοπλισμού “Track & Style” και “Sport & Style”. Θα διαθέτει συστήματα όπως “Dynamic Light Beam Assist” και “Lane Assist lane” καθώς και το ηλεκτρονικό διαφορικό XDS. Το σύστημα “Urban Jungle” θα δίνει την δυνατότητα να κινηθεί σε κλίσεις έως και 28º, 10º περισσότερες σε σχέση με την απλή έκδοση.

Συνολικά το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με 7 κινητήρια σύνολα, όλα turbo 4-κύλινδρα. Τέσσερα από αυτά θα είναι βενζίνης τεχνολογίας TSI απόδοσης από 122 έως και 210 άλογα και τρία πετρελαίου TDI απόδοσης από 110 έως και 170 άλογα. Φυσικά θα υπάρχει διαθέσιμο το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG (τόσο στην 6-τάχυτη όσο και στην 7-τάχυτη εκδοχή του) καθώς και το τετρακίνητο σύστημα 4MOTION. Όλα τα Tiguan θα είναι τεχνολογίας BlueMotion και θα διαθέτουν σύστημα Start/Stop που μειώνει την μέση κατανάλωση κατά 0.7 λίτρα/100 χλμ. 14 νέες φωτογραφίες στη συνέχεια.

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου

2011 Geneva International Motor Show: Volkswagen presents the new Tiguan

Wolfsburg, 17 February 2011 – On March 1st, Volkswagen will be presenting the new Tiguan in a world debut at the 81st Geneva International Motor Show. Global demand for this Volkswagen has long been very high with 572,000 units delivered worldwide. The small brother of the Touareg is now poised to continue this success with a new look and further advanced technologies.

The Tiguan is still the only SUV in its class that can be ordered in two different versions: one for on-road use and one specially tuned for off-road driving – including the two top trim level models “Track & Style” and “Sport & Style”. New assistance systems such as fatigue detection, the camera-based main beam control systems Light Assist and Dynamic Light Assist, as well as the lane-keeping system Lane Assist will now expand the range of available options. Also new in the Tiguan: the XDS electronic differential lock. In Europe, the perfected all-round vehicle will launch on the market in August. In Germany, it can already be purchased starting at an entry-level price of 24,175 euros.

This Volkswagen SUV has become a global success, on the one hand due to its technical properties, but also thanks to its striking and timeless design. Volkswagen has further developed its lines, in particular by front and rear restyling that reflects Volkswagen’s new design DNA. The new Tiguan can once again be delivered in two versions with different angle of approach values. While the classic variant was designed more for the challenges of urban driving with an angle of 18 degrees, the Tiguan with the larger 28 degree angle of approach will appeal to those drivers who like to use their SUVs on rough terrain as well.

Three of the seven engines offered in Europe – all of them charged four-cylinder direct-injection engines – are new to the Tiguan engine line-up. The four petrol engines (TSI) produce between 90 kW / 122 PS and 155 kW / 210 PS. The three diesel engines (TDI) span a power range from 81 kW / 110 PS to 125 kW / 170 PS. The 7-speed dual-clutch gearbox (DSG) is also available as an option in the new Tiguan. All Tiguans with BlueMotion Technology (BMT) also have a Stop/Start system. They reduce fuel consumption by up to 0.7 l/100 km in the new SUV. Clearly, this Volkswagen – available in either a front-wheel drive or naturally an all-wheel drive (4MOTION) version – is one of the most fuel-efficient SUVs in the world.

  • maria

    ……να ρωτήσω….τελικά είναι αλήθεια ότι τα VW καίνε πολλά λάδια κ ειδικά το Tiguan????……ξέρω άτομο που αγόρασε το Passat TSI του 2008 1.800κκ 180ίππων κ στα 1.000χιλ το γύρισε πίσω γιατί έκαιγε πολλά λάδια:-/

  • εγώ θα σου πω από προσωπική άποψη. στην οικογένεια υπάρχει ένα passat 1.6 FSI και ένα golf gti 2.0 TFSI

    λάδια δεν καίει κανένα, και ούτε είχαμε ποτέ το παραμικρό πρόβλημα

    • Mika

      Same here…
      Exoume mpolika tou group Vag, sto stablo mas,kai kanena den exei thema…
      To ligo fysiologiko ladaki sthn arxh, kai tipota parapanw…

  • cfu

    kai se emas stin oikogenia pou exoume ena golf fsi 1.6 2006 den exei kanena problima apo ladia
    to mono problima pou ekane se ayta ta xronia aisthitiras Λ
    alla apo ladia mia xara

  • GEORGE M.

    Με το tiguan μου έγραψα 50.000 χλμ σε 3 χρόνια. Το αμάξι οδηγήθηκε με ήρεμους ρυθμούς και αρκετό offroad. Η κατανάλωση λαδιού ήταν μηδενική.

    • mika

      Ayto dineis twra gia to Polo GTI??

  • αρις

    ειμαι κατοχος ενος skoda octavia 5 fsi 2005 μοντ.εχω κανει 94000 χλμ.και δεν εχει καψει γραμμαριο λαδι και με μηδεν προβλημα.

  • Simos

    Τώρα εγώ να ψωνίσω ή να περιμένω το νέο μοντέλο;;;;;

    • mika

      Mono an breis etoimo,edw..H VW exei stamathsei to configurator sth germanikh agora,pragma pou shmainei pws etoimazei th grammh paragwghs gia to FL..
      Gmwnh mou?Na perimeneis to neo..Deixnei pio omorfo me tis allages..
      An pali den se noiazei toso,koita na petyxeis mia kalh ekptwsh sto twrino…Mpla mpla theloun oloi tous..
      Ki aytoi na dwsoun to “palio” ki esy na kerdiseis kati.
      :-)

    • cfu

      Na perimenis to aksizei
      giati ektos oti einai pio oraio kai me anabathmismena ylika sto esoteriko
      otan erthi h ora na pouliseis kapios tha protimisi to FL

    • Να περιμένεις εννοείτε όπως σου είπαν και τα παιδιά!

  • Simos

    Ευχαριστώ, είναι ομόφωνη η απόφαση, lol