MTM R8 V10 Biturbo με 777 άλογα

Σχετικά άρθρα

Ο βελτιωτικός οίκος MTM παρουσιάσει την νέα του δημιουργία. Το one-off MTM R8 V10 Biturbo όπως το ονόμασε, θα κάνει ντεμπούτο στη Γενεύη την επόμενη εβδομάδα και φορά ζάντες 20″ MTM Bimoto με ελαστικά Michelin PS2. Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική και η οδική συμπεριφορά έχει τοποθετηθεί νέο carbon spoiler μπροστά καθώς και μια μεγάλη carbon πίσω αεροτομή. Οι μηχανικοί της MTM τοποθέτησαν νέα coilover ανάρτηση ενώ τα φρένα του είναι 8πίστονα με δίσκους 380mm μπροστά πίσω.Το χρώμα του έχει αφαιρεθεί και όλο το σώμα του έχει χρωμιωθεί με την εργασία αυτή να διαρκεί 700 ώρες. Τέλος στο εσωτερικό του έχει τοποθετηθεί νέο δερμάτινο σαλόνι.

Μηχανικά τώρα, ο V10 5.2 λίτρων χάρη στο νέο bi-turbo kit αποδίδει 777 άλογα με 888 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Το MTM R8 V10 Biturbo έχει τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 362.5 χλμ/ώρα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3.0 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 9.37 δευτερόλεπτα και τα 0-300 χλμ/ώρα σε 19.42 δευτερόλεπτα.

Η αξία του αυτοκινήτου ανέρχεται στις €400.000. Περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό θα μάθουμε στη Γενεύη. Ως τότε δες τις πρώτες φωτογραφίες στη συνέχεια.

[Πηγή: MTM]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

MTM presents fastest R8 with 777 hp in Geneva

– MTM at the Autosalon 2011 in Geneva – hall 5 / booth no. 5140
– World premiere: Polished MTM R8 Biturbo – more than 1.200 working hours
– MTM TT RS with 472 hp / 347 kW

MTM from Wettstetten will be represented at the Autosalon in Geneva from the 3. – 13. March 2011 with two cars. In hall 5 MTM, car manufacturer and upgrading specialist, presents not only technical details and masterstrokes but also a visual highlight, which lets the exhibition hall shine in the truest sense of the word. The MTM R8 Biturbo with 777 hp / 571 kW and a top speed of more than 350 km/h was highly polished by MTM , this unique specimen with a worth of over 400.000 € was depainted completely in a special procedure and the aluminium chassis was polished in more than 700 working hours – all handmade . As well to see at the Autosalon: the MTM TT RS in the MTM design with 472 hp / 347 kW, which reached a top speed of 312 km/h at first test drives in Nardo.

MTM R8 V10 BiTurbo
The details of the highly polished MTM R8 V10 Biturbo, for which MTM also promises a registration for Germany: Performance upgrade to 777 hp, 888 Nm torque and a top speed beyond the 350 km/h. MTM also expects best acceleration values:

0 – 100 in 3,0 sec
0 – 200 in 9,37 sec
0 – 300 in 19,42 sec

The test drives on the highspeed track in Nardo in South Italy in September last year showed that the car can be moved in a sporty way also under extreme conditions, full load drives and extreme temperatures. MTM uses a coil over kit with adjustable suspensions, 20″ forged rims in the Bimoto design and MTM brakes 380 x 34 mm dimpled with 8-piston calipers at the front and rear axle.

The V10 Biturbo engine was already tested successfully in the RS6 with up to 740 hp / 544 kW and a top speed of 362,5 km/h in Nardo.

Real uniqueness you can also find at the design: The paint of the R8 was completely removed and highly polished in over 700 working hours. The plastic attaching parts have been replaced by carbon parts or with a special paint polished. An adjustable rear spoiler and a front lip out of carbon improve the aerodynamic and stabilise the car. The interieur leather shows that MTM Individual has a perfect design.

MTM TT RS
Power output (max.): 472 hp (347 kW) at 7000 rpm
Torque (max.): 600 Nm at 4400 rpm
Acceleration 0-100 km/h: 3,9 s
Top speed: 312 km/h
Brakes: MTM brake VA 380 x 34mm, dimpled, 8-piston calipers
Wheels: 20” MTM Schmiederad im BIMOTO Design
Price: 84.166 Euro (incl. tax and installation)

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr