Οι υπεύθυνοι της FIA εξετάζουν το ενδεχόμενο της απαγόρευσης του κινητής πίσω πτέρυγας ή αλλιώς DRS για το GP του Monte Carlo. Η διαδρομή δεν έχει μεγάλες ευθείες και αυτό που φοβίζει τους ανθρώπους της FIA είναι η απεριόριστη χρήση του, πράγμα που μπορεί να προκαλέσει θέματα ασφαλείας. Η μεγαλύτερη περιοχή όπου οι οδηγοί έχουν το πόδι στο πάτωμα είναι από τη στροφή 8, μέσα στο τούνελ, και μέχρι τα φρένα για τη στροφή 10.

Ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο, και μια τέτοια απόφαση θα πρέπει να παρθεί ύστερα από συνάντηση των ομάδων και των οδηγών με τη FIA, κάτι που αναμένεται να γίνει στο Grand Prix της Τουρκίας σε δύο εβδομάδες.

Όσον αφορά την Τουρκία, η ζώνη προσπεράσματος θα είναι μεταξύ των στροφών 10 και 12, ωστόσο, είναι νωρίς για να γνωρίζουμε ακριβή νούμερα.

[Πηγή: thef1times | Photo copyright: Paul Gilham/Getty Images]