Μετά τις αμφιβολίες σχετικά με την χρήση της κινούμενης πίσω πτέρυγας στο Grand Prix του Monte Carlo στις 26-29 Μαΐου, η FIA ξεκαθάρισε πως το DRS θα χρησιμοποιεί κανονικά.
Μπορεί αρκετοί οδηγοί να έχουν εκφράσει παράπονα σχετικά με την ασφάλεια του συστήματος στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου, αλλά φαίνεται πως οι ομάδες θέλουν να διατηρηθούν οι πτέρυγες που έχουν, διότι σε αντίθετη περίπτωση θα έπρεπε να σχεδιάσουν νέες πίσω πτέρυγες, πράγμα που θα ήταν δύσκολο, λόγω του περιορισμένου χρόνου, αλλά και επειδή θα τις έβγαζε εκτός του αναπτυξιακού τους πλάνου.
Είναι νωρίς για να γνωρίζουμε ποια θα είναι η ζώνη προσπεράσματος, αλλά η λογική λέει πως θα είναι μεταξύ των στροφών 8 και 10 της διαδρομής, εκεί όπου οι οδηγοί είναι για περισσότερη ώρα με το δεξί πόδι στο πάτωμα απ’ οποιοδήποτε άλλο σημείο.
[Πηγή: thef1times | Photo copyright: REUTERS/Max Rossi]