Ένα από το κύρια χαρακτηριστικά της Ferrari για το 2011 είναι η συντηρητική προσέγγιση που ακολούθησε στον σχεδιασμό της 150° Italia. Φυσικά αυτό φάνηκε και στην απόδοση της. Χρειάστηκε να έρθει ο 4ο αγώνας της χρονιάς για να δούμε κόκκινο χρώμα στο βάθρο των νικητών. Ήδη οι μηχανικοί στο Maranello έχουν αρχίσει να γίνονται πιο επιθετικοί στην βελτίωση του μονοθεσίου τους.

Μπορεί να θέλουμε 15 αγώνες (ίσως και 16) μέχρι την ολοκλήρωση του φετινού πρωταθλήματος, όμως, κάποιοι από τους τεχνικούς έχουν αρχίσει να ασχολούνται με το μονοθέσιο για το 2012. Φυσικά, είναι πάρα πολύ νωρίς να μιλάμε για την ανταγωνιστικότητα των αυτοκινήτων της επόμενης χρονιάς, αλλά σύμφωνα με φήμες, οι Ιταλοί ασχολούνται ήδη με βασικά εξαρτήματα του μονοθεσίου, όπως το σασί, το κιβώτιο, οι εξατμίσεις, ο διαχύτης, το πάτωμα, η ανάρτηση, η χαρτογράφηση του κινητήρα και το σύστημα ψύξης.

Ο Έλληνας αρχισχεδιαστής της Ferrari, Νικόλας Τομπάζης, εξηγεί πως σκοπεύουν να είναι πιο επιθετικοί με το μονοθέσιο τους για την επόμενη σεζόν.

Μιλήσαμε για τα προβλήματα της φετινής χρονιάς για να έχουμε περισσότερη επιθετικότητα στο έργο μας.

[Πηγή: yallaf1 | Photo copyright: FOTO ERCOLE COLOMBO]