Δεν μπορείς να πεις, παράπονο για το θέαμα δεν έχουμε στους 4 πρώτους αγώνες. Όσο περνάνε οι αγώνες, τόσο περισσότερα προσπεράσματα βλέπουν τα ματάκια μας. Μάλιστα, στον προηγούμενο αγώνα, στην Κωνσταντινούπολη, σύμφωνα με την φινλανδική εφημερίδα Turun Sanomat, σημειώθηκαν 79 προσπεράσματα, πράγμα που σπάει ένα ρεκόρ που κρατάει από το 1983 και τον αγώνα στο Long Beach, εκεί όπου οι John Watson και Niki Lauda ξεκίνησαν 22ος και 23ος και έκαναν το 1-2 για τη McLaren!

Η κινούμενη πίσω πτέρυγα, το γνωστό DRS (Drag Reduction System), η φθορά των ελαστικών της Pirelli, αλλά και το Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας, το λεγόμενο KERS (Kinetic Energy Recovery System) έχουν αυξήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον αριθμό των προσπερασμάτων, με αποτέλεσμα στους 4 πρώτους αγώνες να πραγματοποιηθούν πάνω από 220 προσπεράσεις, σχεδόν τις μισές απ’ ότι έγιναν στους 19 αγώνες του 2010!

Φυσικά, κάποιοι πιστεύουν ότι τα προσπεράσματα έχουν γίνει υπερβολικά εύκολα. Ο Timo Glock επισημαίνει πως η ζώνη προσπεράσματος μπορούσε να είναι μικρότερη στην Κωνσταντινούπολη.

Όταν φτάνεις 1 δευτερόλεπτο πίσω από ένα μονοθέσιο (στο σημείο ανίχνευσης για να μπορέσεις να ενεργοποιήσεις την πτέρυγα), οι πιθανότητες για προσπέρασμα είναι πολύ μεγάλες. Στην Κωνσταντινούπολη ήταν σχεδόν σίγουρο.

Ίσως να ήταν λίγο πιο συναρπαστικό, αν η ζώνη στην οποία μπορούσες να χρησιμοποιήσεις την πτέρυγα ήταν λίγο μικρότερη.

Ο Mike Gascoyne, τεχνικός διευθυντής της Lotus, λέει γκρινιάρηδες όσους κάνουν παράπονα για τον μεγάλο αριθμό των προσπερασμάτων.

Υπάρχουν παράπονα για πάρα πολλά προσπεράσματα, το οποίο είναι εξαιρετικό να το ακούς. Δεν μπορείς να ικανοποιείς όλους τους ανθρώπους συνεχώς, αλλά είμαστε εδώ για να τρέχουμε και κυρίως είχαμε κάποιους φοβερούς αγώνες.

[Πηγή: GMM | Photo copyright: Red Bull Racing/Paul Gilham/Getty Images]