Μια νέα αναφορά δηλώνει ότι το Nissan GT-R του 2012 θα αποδίδει 30 άλογα παραπάνω, αγγίζοντας έτσι τα 560, σε σχέση με τα 530 που αποδίδει το τωρινό GT-R. Το 7tune αναφέρει επίσης ότι ετοιμάζεται και η Spec-R του η οποία θα αποδίδει μερικά παραπάνω άλογα, θα ελαφρύνει κατά 30 με 40 κιλά ενώ το καπάκι του κινητήρα θα είναι βαμμένο σε χρυσό, σε σχέση με το κόκκινο χρώμα που είναι αυτό της έκδοσης Spec V.

Το καταστροφικό tsunami που έπληξε την Ιαπωνία τον περασμένο Μάρτιο, έχει καθυστερήσει τις δοκιμές του μοντέλου, με την Nissan να πάει στο Nurburgring το νέο GT-R το φθινόπωρο ώστε να κάνει τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης.

[Πηγή: 7tune]

  • Monder

    30-40kg elafrutero? 30 aloga parapano….. etoimastite 8a klapsoun europaikes manoules….

    • gazokiller

      παγκόσμιες πες καλύτερα…

  • runner

    A απο τα 600 που ειναι ηδη θα παει 630?

  • georgeiapwnas

    αυτα μου αρεσει να ακουω!!!χαχαχ…ωραια πραγματαα!!!

  • georgeiapwnas

    δεν ειναι 600 ..530 ειναι και τωρα θα γινει 560 και ελαφριτερο.

    • runner

      ποσα ειναι 530?α καλο….το αλλο με τον Τοτο το ξέρεις?

  • mitsos

    exei valthei na ginei pagosmia dunamh sta supercars.. goustarw!

  • ευτυχως που δε βιαστηκα να το κλεισω, γιατι θα κατεληγα με το …….. αργο!!! θα περασω αυριο απο τη Νισσαν να το παραγγειλω!!

  • georgeiapwnas

    τι το αλλο με τον τοτο μωρε αφου δεν ξερεις απο νισσαν τι μιλας να πουμε το πρωτο ηταν 485 και ηταν χηροποιητα οποτε το καθενα μπορει να εβγαζε λιγο πανω λιγο κατω και το gozdilla 530 και τωρα βγαζουν αυτο με τα 560 και πιο ελαφρι!!!ποιος σου ειπε για 600 και το πιστευεις κιολας..μηπως μιλας για το συγκριτικο με την φερραρι την πορσε και τη μερσεντες..αυτο ηταν πιραχμενο για αυτο σου ελεγα οτι ειναι κουλος ο μηχανικος….

  • Δημητρης

    παρηγορια σε αυτους που πικραθηκαν… αυτη η καραμελα δεν λεει να λιωσει…εβγαζε 600 κα ζυγιζε 1200kg..

  • georgeiapwnas

    αστους να την μασαν την καραμελα φιλε Δημητρη και να τουσ φερνει πικρα αφου δεν λενε να την λιωσουν..χαχαχαχαχχα

  • runner

    η καραμελα της προπαγανδας και της παραπλανησης δεν βλεπω να λιωνει αλλα που μυαλο για να σκεφτειτε λιγο παραπερα…

    • Δημητρης

      προπαγανδας………εχεις δικιο φιλε μου,μου εδειξες νεους οριζοντες…
      με ξυπνησες απο χειμερια ναρκη,τωρα πλεον τα βλεπω πολυ διαφορετικα τα πραγματα..
      tnxs…

  • georgeiapwnas

    α καλα ακομα δεν παραδεχεσαι οτι το gt-r γαμαει τα γερμανικα σου που ειναι πιο δυνατα πιο ελαφρια πιο ακριβα και δεν ειναι και 4θεσια…ξεκολα πια εχει βρομησει το τοπος και ασε τις προπαδανδες και τις ιστοριες

  • runner

    τι να παραδεχτω ρε συ?οτι ενα αμαξι βαρυτερο που εχει ιδια ιπποδυναμη,ειναι και αυτο τετρακινητο και εχει και αυτο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη ειναι πιο γρηγορο?ειναι εναντια στους νομους της φυσικης φιλε μου,εκτος και αν πιστευεις οτι το gtr ειναι εκεινο το αμαξι το οποιο εχει καταριψει και τους νομους της φυσικης….τι να πω δηλαδη….πονηρεψου λιγο,σκεψου λιγο,καλο κανει…

    • gazokiller

      δηλαδή πιστεύει ότι δυο διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά με πάνω κάτω τα ίδια χαρακτηριστικά δεν γίνεται να έχουν διαφορετικές επιδόσεις??
      εδώ δυο ολόιδια αυτοκίνητα να βάλεις δίπλα δίπλα σου εγγυόμαι ότι δεν θα έχουν τα ίδια αποτελέσματα…
      κ μη ξεχνάς το παράγοντα οδηγό…

  • runner

    σαφως και δυο αμαξια με πανω κατω τα ιδια specs γινεται να εχουν διαφορετικες επιδοσεις,αλλα οι συγκλισεις να ειναι λογικες για τα δεδομενα οχι αυτο που μας πλασαρουν ρε συ!!!πως γινεται ενα αμαξι (gtr) που μαζι με τον οδηγο και τα υγρα του να ζυγιζει κοντα 1800 κιλα να ειναι αρκετα πιο γρηγορο στο ρινγκ ( ή σε οποια αλλη πιστα) απο μια enzo ή μια carrera gt?(και ολοι ξερουμε οτι τα συγκεκριμενα αμαξια ειναι ο ορισμος του supercar) και με τις διαφορές που μας παρουσιαζουν??ας λογικευτουμε λιγο.Κανεις δεν ειπε οτι το gtr δεν ειναι ενα καταπληκτικο αμαξι με πολυ καλες δυνατοτητες,αλλα σε λιγο θα μας πουν οτι το 2012 model year κανει τον ιδιο χρονο με το Αriel…

  • georgeiapwnas

    τα δεχομαι ολα αυτα που λες αλλα εχε στο μυαλο σου και το στησιμο του αμαξιου και την αεροδυναμικη..φοραει μι απο της καλυτερες 4κινησης ATTESA E-TS που οταν κριθει απαραιτητο μεταφερει με βελτιστο τροπο μερος της ροπης στους εμπρος τροχους…κανονικα ειναι πισωκινητο και μπορει να μεταφερει εως και το 50% της ροπης του στους μπροστα τροχους….επισης η αναρτηση του εχει σχεδιαστει ωστε να συνεργαζεται αψογα με το συνολο κινητηρα/κιβωτιου και εκμεταλεβεται την κατανομη του φορτιου μεταξυ των 4 τροχων…φοραει διπλα αλουμινενια ψαλιδια μπροστα και πολλαπλους συνδεσμους πισω με αλουμινενια στελεχη και φοραει Bilstein DampTronic αμορτισερ με 3 προγραματα…ολα αυτα σε συνδυασμο με την αψογη αεροδυναμικη του φερνουν αυτο το αποτελεσμα…και μην ξεχνας το ονομα skyline gt-r οποιο μοντελο και αν ηταν, ηταν θρηλος..πως αναρωτιοντουσαν ολοι για το 34 που ηταν μονο 280 αλογα και εριχνε κατω αμαξια 100 αλογα παραπανω για αυτο…γιατι ειχε τρελο στισημο μονο και μονο που ειχε πισω κρεμαριερα ωστε να στριβουν λιγο και οι πισω τροχοι για να μπαινει καλητερα φτανει μονο αυτο για να δεις αμαξι του 99΄ ποσο μπροστα ηταν…

  • runner

    συμφωνω αλλα πρεπει να ξερεις οτι και το 911  εχει ακομα καλυτερη αεροδυναμικη(το ξερεις φανταζομαι) εχει την ιδια αναρτηση,εχει και αυτο πραγραμματα μεταβλητης σκληροτητας,το μονο που ισψς υπερτερει το Νισσαν ειναι η τετρακινηση αλλα δεν νομιζω ρε συ οτι δικαιολογει τις διαφορες που παρουσιαζουν…τελοςπαντων…βαρεθηκα,λες και παιρνουμε ποσοστα επι των πωλησεων…

  • georgeiapwnas

    κουβεντα να γινεται..!!;)

    • mitsos

      epeidh upostirizw ki egw gtr an kai ta germanika amaksia einai apo ta agaphmena mou tha prosthesw oti to moter tou gtr exei perissotera pragmatika aloga kai oxi mono 485 (to palio) kai 530 (to facelift) giati einai xeiropoihto. ok, kai ths enzo einai xeiropoihto alla to moter tou gtr ftiaxnetai stis kaluteres sunthikes kai egatastaseis gia thn paragwgh enos moter. kai h tetrakinhsh paizei odws shmadiko rolo mesa se pista kai gia kalutera kratimata alla kai gia pio grhgores strofes.

  • georgeiapwnas

    akrivws paizei polu simantiko rolo i tetrakinisi exeis megaliteri taxitita kai eisodou kai e3odou oso giaton kinitra to eixa grapsei kai pio panw ki apo oso 3erw ayto me ta 485 bgazei 507…more japannnnn…<3

  • ΙΑΠΩΝΑΣ

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΖΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ 700ΗP ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ.ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΝΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΙΓΟΓΑΜΑΝΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.