Η Greenpeace θέλοντας να δείξει την αντίθεση της στην απόφαση της Volkswagen να μην μειώσει τις παραγόμενες εκπομπές CO2, ξεκίνησε μια εκστρατεία με διαφημίσεις παρωδίες της άκρως πετυχημένης διαφήμισης της VW “The Force” που προβλήθηκε κατά την διάρκεια του τελικού του φετινού Super Bowl με πρωταγωνιστή τον μικρό Darth Vader.


Σύμφωνα με την Greenpeace:

Η VW είναι στην καρδιά των εταιριών αυτών που ασκούν πίεση κατά των νέων νόμων μείωσης των εκπομπών CO2, και μείωσης της χρήσης του πετρελαίου, μη προστατεύοντας έτσι την Αρκτική από την κλιματική αλλαγή.

Και συνεχίζει:

Για κάθε “πράσινο” αυτοκίνητο που πουλά, υπάρχουν περίπου 15 άλλα αυτοκίνητα που εκπέμπουν πολύ περισσότερο CO2. Η Volkswagen πουλά πολύ ακριβά τα “πράσινα” αυτοκίνητα της, σε σχέση με την τεχνολογία που χρησιμοποιεί, θέλοντας έτσι να μετατρέψει σε χρήμα την πράσινη – οικολογική συνείδηση του πελάτη της.

Ναι το ομολογώ, η VW είναι κακιά και τα EV και plug-in σχέδια της σατανικά. Το να προσπαθεί μια εταιρία να έχει κέρδος από πότε θεωρείται αδίκημα, δεν μπορώ να το καταλάβω. Όλοι θα πεθάνουμε λόγω της VW.Έλεος Greenpeace…

Δες τα video στη συνέχεια και διάβασε το δελτίο τύπου της Greenpeace για περισσότερες λεπτομέρειες. Έχει δημιουργήσει και σχετικό site , το vwdarkside.com το οποίο είναι και στα ελληνικά, για να μαζέψουν υπογραφές.

 

[Πηγή: Greenpeace]

Δελτίο Τύπου

Join the rebellion and turn VW away from the dark side

It’s not every day you’re called to step up in defence of your planet – but today is one of those days. A few moments ago we launched a new global campaign to change Volkswagen by turning them away from the Dark Side, and we need your help.

Despite the green image it likes to portray, VW is at the heart of a group of companies lobbying against new laws which we need to cut CO2 emissions, reduce our oil use and protect places like the Arctic from climate change. Only a rebellion can stop them – a mass of people from all across the globe -demanding that they change. We need you to be part of that rebellion.

So sign the rebel manifesto to turn VW away from the Dark Side.

On the streets across Europe our activists are busy showing Volkswagen for what it really is: a regressive company using its influence to prevent us getting the laws we need to protect our planet and boost our economy. And VW’s political lobbying has dire consequences for fragile environments like the Arctic, where sea ice is already melting fasting than predicted. Our best chance of stopping climate change and saving the Arctic is to reduce the CO2 emissions that heat up our planet and threaten everything from biodiversity to agriculture.

We know how dangerous the situation is getting. Greenpeace activists have only just returned from the Arctic, where they were putting their bodies in the way of the new oil rush, where companies like Cairn Energy are drilling in the deep seas under the newly-melted ice.

But VW doesn’t just spend money on lobbyists.

Volkswagen has been running an ad campaign showing a cute kid in a Darth Vader costume turning on one of their cars. It’s been a big hit but for a company that’s essentially threatening the future of all of our children, we thought it was ripe for a remake.

The symbolism of Star Wars is far better suited to the kind of destruction Volkswagen’s policies threaten to wreak on our planet, than to a fluffy advert to sell more of their cars.

Which – incidentally – are not as efficient as you might think. For every ‘greener’ vehicle VW sells, there are around 15 others which emit much more C02. Volkswagen adds a huge price mark-up for its greener vehicles – way above the cost of the technology – as it tries to cash in on your green conscience.

Right now, politicians across Europe are debating whether to raise our target for CO2 cuts from 20 to 30 per cent (based on 1990 levels) by 2020. It’s such a necessary increase that many people and organisations – from the UK government to Google, from Ikea to Unilever – agree that we should do it.

But not Volkswagen – and it gets worse. Along with spending millions on groups lobbying against the 30 per cent target, VW is also opposing new fuel efficiency targets. These would cut CO2 emissions, save drivers money and reduce our dependence on oil.

It’s that dependence that drives oil drillers to the Arctic, where companies routinely use giant water cannons to break up icebergs in the way of their operations. But all is not lost. We feel the good in Volkswagen. They have the engineers and the technology to make some of the most efficient vehicles on Earth.

But their bosses have been seduced by the Dark Side and are employing henchmen to lobby against the strong emissions cuts that we need. The time has come when we have no choice but to raise a rebellion to confront them. Sign up to join the international rebellion to turn VW away from the dark side.

There are films to watch, lightsabers to build and Ewoks to adopt.

But – most importantly – there’s a planet to protect.

  • mitsos21

    etsi etsi xwste tous na ma8oun p pouloun paraloga akriva texnologies p einai standard se alles etairies, oxi mono h vw alla olo t group koita na vgalei kai apo th miga 3igki
    oso gia thn diafhmish apisteuth kai thn vriskw poli petixhmenh xwris na prosvalei kai t group

  • VanPerse(Βαγγέλης)

    πως και δε βαλανε τη Λουκα να αρχισει το κηρυγμα………….

  • cfu

    αντε απο εδω Greenpeace
    και καλα κανει η VW που θελει να πουλησει,και ολες εταιριες που εχουν αντιστοιχες τεχνολογιες καλα κανουν και εχουν τετοιο marketing με την οικολογια, ετσι και αλλιος η Greenpeace ξεκινησε αυτη τη μοδα με τη μειωσει το CO2,και να ειμαστε πρασινοι
    σε λιγο θα μας πουνε να παμε σε σπιλιες για να μην αυξησουμε κιαλο το CΟ2
    αυτες της μερες με τις διακοπες της ΔΕΗ το καλυτερος τους θα ειναι,και με βενζινη που ειναι ακριβη και εχουν περιοριστη οι μετακινησεις αλλο που δεν θελουναι,ας ελπισω οταν θυμηθει στο ελληνικο κρατος να ξεκινησει την εξορυξη πετραιλεου που εχουμε Ιονιο και Κρητη (που η ποσοτητα λενε ειναι ιδια με αυτης της Ανταρκτκης),να μην ξεκινησουν τα κλασσικα θα μολυνουμε τη θαλασσα σταματηστε!!!!!!!

  • billaros

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Ακρως επιτυχημενη και διασκεδαστικη η διαφήμιση. Για να ασχοληθει η Greenpeace συγκεκριμενα με την VW κατι κρύβει ο λάκος… Τυχαίο??? Δε νομίζω! Ενα (απο τα λιγα) της εταιρείας που αξίζει το polo τo bluemotion το ξεκινανε απο 17500 γυμνο οι ξεφτιλισμένοι! Μου διαφημιζουν και την κατανάλωση στο site και στα TSI μετα τις 4000 στροφες ρουφαει σαν 2.5λιτρο turbo του 1990… Ντροπη και ΑΙΣΧΟΣ κοροιδεύουν τον κοσμακη!

  • LJ

    ΝΑ παει να γ@$@%ει η Greenpeace! Που ηταν τοσα χρονια η Greenpeace Ελλαδας να πιεσει για diesel σε Αθηνα κ Θεσ/νικη? Στην, VW μια εταιρια συχρονους κινητηρες desel και βενζινης βρικαν να τα χωσουν.

    Οι TSI μια χαρα λογικη καταναλωση εχουν. Αν θες να εχει 102 αλογα απο 1.2 και 170 απο 1.4 θα το πληρωσεις. Αν δεν θες παρε 1.0 με 68 αλογα Spark!

    Ο κοσμακης πριν παει να αγορασει να κανει την ερευνα του. Τοσα site και περιοδικα υπαρχουν δεν βρισκομαστε στο 40′. Κ οποιου δεν του κανει το POLO να παει να αγορασει το Jazz το Hybrid με 17.890.Για να μην πω για το Prius 3 στην προνομιακη τιμη των 28.360 ευρω!

    • billaros

      Καταρχην το συγχρονο και το οικονομικο δεν συμβαδιζει παντα. Μπορει να μην το γνωριζεις αλλα ολα αυτα περι μειωσεις ρυπων και περι καταστροφης του πλανητη κρυβουν συμφεροντα απο πισω εταιρειων κυβερνυσεων τραπεζικων συστηματων οργανισμων.  Δευτερον οι TSI εχουν λογικη καταναλωση και ισως χαμηλη για τα δεδομενα σε χαμηλες στροφες αλλα στις υψηλες καταναλωνουν σαν αυτοκινητο ατμοσφαιρικο 400-600 κυβικων μεγαλυτερο και αυτο ειναι αδιαψευσιμο. Επισης επειδη αναφερθηκες στον TSI με τους 170 μαλλον δεν γνωριζεις οτι ειναι ενας απο τους πιο αποτυγχυμενος στην ιστορια της VW αφου εβγαλε παρα πολλα προβληματα. Τελος θεωρω λαθος σου να συγκινεις τιμες υβριδικων αυτοκινητων που διαθετουν ηλεκτροκινητηρα και δαπανηθηκαν πολλα λεφτα για την αναπτυξη τους με εναν απλο πετρελαιοκινητο(Οπως ειπα πιο πανω το θεωρω ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα πολης).
      Φιλικα

    • LJ

      Bill OK εχεις τις αποψεις σου, και ειναι σεβαστες! Απλα να σου πω οτιπροσωπικα σαν καταναλωτη δεν με ενδιαφερει ποσο κοστισε σε μια εταιρια να παραγει(R&D, κατασκευη ολα γενικα) ενα αμαξι αλλα με νοιαζει τι μου προσφερει και  σε τι τιμη. Οταν το diesel εχει ιδιους ρυπους αμε το υβριδικο, λιγοτερη συντιρηση, λιγοτερο κοστο χρησης και τελικα μικροτερη τιμη αγορας γτ να μην το αγορασω? Ας εφτιαχνε τη Honda ή η Toyota diesel και οχι υβριδικα. Μπορει να εχεις δικιο οτι τους κοστισε περισσοτερο αλλα εμενα δεν με νοιαζει αυτο, με νοιαζει τι πληρωνω και αν κανω την δουλεια μου το ιδιο η καλυτερα.

      Οσο για τον TSI αφου ειναι τοσο αποτυχια γιατι υπαρχουν τοσα μοντελα στο group που τον φορανε? Ισως ειναι ο κινητηρας που χρησημοποιηται περισσοτερο απο ολους(κ αλλοων εταιριων) σημερα!Μπορεις να μου πεις ποιος αλλος χρησημοποιηται πιο πολυ?? Για τα προβληματα εχει δικιο κ λυπαμαι(συμεριζομαι) τους ανθρωπους που υπεφεραν απο αυτα. :(

      YΓ: Μειωσαν την υποδυναμη στα 160 αλλα σε εταιριες οπως η revo στον ανεβαζουν στα 219(!!!!!) και χωρις προβληματα!
      Παντα φιλικα γτ κουβεντουλα κανουμε :)

  • cosacher

    Κανεις από τους 2 δεν είναι απολύτως σωστός ούτε η Greenpeace ούτε η VW. Σωστό αυτό που λένε αλλά η επίθεση είναι πολύ στοχευμένη τη στιγμή που και πολλές άλλες εταιρίες έχουν την ίδια συμπεριφορά.
    (πάντως το πιο οικολογικό όχημα είναι το ποδήλατο αρκεί να μην έχετε φάει φασολάδα πριν ανεβείτε)

    • γιατι ρε συ? με φασολαδα εχεις κ εχτρα boost ανα διαστηματα..

  • Iceman

    LJ η Greenpeace άσκησε άπειρες πιέσεις στην Ελληνική κυβέρνηση του σήμερα και του χθες για την άρση της απαγόρευσις της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αλλά μάλλον υπάρχουν άλλα συμφέροντα που μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ. Γιατί παρακολουθώ τις κινήσεις της Greenpeace. Γιατί η VW δεν ακολουθεί τα βήματα της FIAT ως( εαν δεν κάνω λάθος) την πιο πράσινη εταιρία και δέχθηκε να κατεβάσει και άλλο τον μέσο όρο CO2. Αλλά εαν είσαι εταιρία με έδρα την ΓΕΡΜΑΝΙΑ και ίσως η ισχυρότερη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης τοτε δεν σε πιέζει κανένας να μειώσεις τους ρύπους. Ίσως όλες οι εταιρίες της Γερμανίας απολαμβάνουν περισσότερα απο τις άλλες.

  • LJ

    Μa η Fiat ακολουθησε τα βηματα της VW με το  downsizing των κινητηρων και το turbo με λιγοτερους ριπους. Η Fiat ακολουθησε την VW στην εξελιξη νεων diesel κινητηρων. Δεν μπορω να καταλαβω απο που προκυπτει οτι η VW εχει ριπογωνα αυτοκινητα? Ας μου πει καποιος!!!!!

    Οσο για την Greenpeace Eλλαδας να αυτη ειναι:
    http://www.greenpeace.org/greece/el/news/newstories-archive/diesel-2/

    http://www.greenpeace.org/greece/el/news/118508/118517/442314/

    Τι πιεζει αφου λεει τα αντιθετα!!!! Η Greenpeace που παει και επιτιθεται εκει που κανουν εξωριξη πετρελαιου και διαμαρτυρεται. Πως κινηται ομως το σαπιοκαραβο τους…? Θελουν να μας γυρισουν στην εποχη των hippies love, peace και μαυρο!

    Σε θεματα οπως τα μεταλλαγμενα εχουν δικιο αλλα το να κανουν πολεμο σε αυτοκινητοβιομηχανιες οπως η VW ε για εμενα ειναι υπερβολικο!

  • cfu

    LJ: Bill OK εχεις τις αποψεις σου, και ειναι σεβαστες! Απλα να σου πω οτιπροσωπικα σαν καταναλωτη δεν με ενδιαφερει ποσο κοστισε σε μια εταιρια να παραγει(R&D, κατασκευη ολα γενικα) ενα αμαξι αλλα με νοιαζει τι μου προσφερει και σε τι τιμη. Οταν το diesel εχει ιδιους ρυπους απο το υβριδικο, λιγοτερη συντιρηση, λιγοτερο κοστο χρησης και τελικα μικροτερη τιμη αγορας γτ να μην το αγορασω? Ας εφτιαχνε τη Honda ή η Toyota diesel και οχι υβριδικα. Μπορει να εχεις δικιο οτι τους κοστισε περισσοτερο αλλα εμενα δεν με νοιαζει αυτο, με νοιαζει τι πληρωνω και αν κανω την δουλεια μου το ιδιο η καλυτερα. Οσο για τον TSI αφου ειναι τοσο αποτυχια γιατι υπαρχουν τοσα μοντελα στο group που τον φορανε? Ισως ειναι ο κινητηρας που χρησημοποιηται περισσοτερο απο ολους(κ αλλοων εταιριων) σημερα!Μπορεις να μου πεις ποιος αλλος χρησημοποιηται πιο πολυ?? Για τα προβληματα εχει δικιο κ λυπαμαι(συμεριζομαι) τους ανθρωπους που υπεφεραν απο αυτα. YΓ: Μειωσαν την υποδυναμη στα 160 αλλα σε εταιριες οπως η revo στον ανεβαζουν στα 219(!!!!!) και χωρις προβληματα!

     

    sostos kai kyrios ayto pou eipes gia ta diesel giati den ftaxni h Toyota-Honda diesel ybridiko???
    kai ta nea diesel bluetec,bluemotion,bluefficience einai poly kalytera apo ka8e Hybrid,isos ta Vw einai akriba alla plironis poiotita kai texnologia,oxi san ta Fiat pou mporei na einai”prasini”etairia alla einai Fiat=gia ton po..so poiotita kai antoxi sto sto xrono

    • Xristos

      Καταρχην και η Honda kai h Toyota εχουν diesel μοντελα που κυκλοφορουν κατα εκατ. σε ολον τον κοσμο. Κατα δευτερον οσον αφορα την ποιοτητα και την τεχνολογια θα μου επιτρεψεις να σου υπενθυμισω οτι οταν οι αλλοι βγαζανε υβριδικα πριν απο 10-15 χρονια (Prius Gen1, Insight Gen1) οι αλλοι χρησιμοποιουσανε 8v…Και κατα τριτον μην συγχεεις τα οποιαδηποτε diesel με τα καθαρα υβριδικα απο αποψη τεχνολογιας, καινοτομιας και καταναλωσης…Το μελλον δεν ειναι τυχαιο οτι ειναι τα υβριδικα και τα ηλεκτρικα.
      https://www.autoblog.gr/2011/06/16/volkswagen-to-offer-every-model-in-hybrid-guise/
      https://www.autoblog.gr/2011/03/29/eu-working-to-ban-gas-and-diesel-powered-cars-by-2050/
      Φαντασου εδω ποιες εταιρειες εχουν την εμπειρια και το πλεονεκτημα…

  • LJ

    @cfu Χαιρομαι που συμφωνεις αλλα να σου πω κατι για την Fiat.

    O πατερας μου εχει Marea του 2000. Ενα απο τα μετρια προς κακα αυτοκινητα της εταιριας και ισως στην χειροτερη περιοδο της και πιστεψε με προβληματα μηχανολογικα μηδεν! Καλα για ποιοτητα υλικων δεν συζητω εχουμε αλλαξει ολες τις χειρολαβες γτ εσκασαν παρολο που το αμαξι ειναι σε γκαραζ κλειστο!

  • billaros

    LJ: Bill OK εχεις τις αποψεις σου, και ειναι σεβαστες! Απλα να σου πω οτιπροσωπικα σαν καταναλωτη δεν με ενδιαφερει ποσο κοστισε σε μια εταιρια να παραγει(R&D, κατασκευη ολα γενικα) ενα αμαξι αλλα με νοιαζει τι μου προσφερει και σε τι τιμη. Οταν το diesel εχει ιδιους ρυπους αμε το υβριδικο, λιγοτερη συντιρηση, λιγοτερο κοστο χρησης και τελικα μικροτερη τιμη αγορας γτ να μην το αγορασω? Ας εφτιαχνε τη Honda ή η Toyota diesel και οχι υβριδικα. Μπορει να εχεις δικιο οτι τους κοστισε περισσοτερο αλλα εμενα δεν με νοιαζει αυτο, με νοιαζει τι πληρωνω και αν κανω την δουλεια μου το ιδιο η καλυτερα. Οσο για τον TSI αφου ειναι τοσο αποτυχια γιατι υπαρχουν τοσα μοντελα στο group που τον φορανε? Ισως ειναι ο κινητηρας που χρησημοποιηται περισσοτερο απο ολους(κ αλλοων εταιριων) σημερα!Μπορεις να μου πεις ποιος αλλος χρησημοποιηται πιο πολυ?? Για τα προβληματα εχει δικιο κ λυπαμαι(συμεριζομαι) τους ανθρωπους που υπεφεραν απο αυτα. YΓ: Μειωσαν την υποδυναμη στα 160 αλλα σε εταιριες οπως η revo στον ανεβαζουν στα 219(!!!!!) και χωρις προβληματα! Παντα φιλικα γτ κουβεντουλα κανουμε

     

    Το ειπες και μονος σου. Σε νοιαζει τι προσφερει και σε τι τιμη! Οι μεν προσφερουν πετρελαιοκινητηρα και οι δεν προσφερουν τελευταια λεξη της τεχνολογιας και οι δυο στην ιδια τιμη! (Δεν υποστηριζω καμια ιαπωνικη εταιρεια θεωρω οτι φτιαχνουν αξιλογα αυτοκινητα αλλα προσωπικα δεν ικανοποιουν τις αναγκες μου). Επισης δεν μπορεις να πεις αν κανεις τη δουλεια σου το ιδιο η καλυτερα γιατι καθενας εχει διαφορετικες αναγκες και τις ικανοποιει διαφορετικο αυτοκινητο καθε φορα. Αν ηταν ετσι ολοι VW θα περναμε γιατι εχει λιγοτερους ρυπους και λιγοτερα τελη. Τωρα οσον αφορα τους TSI πως να μην τους χρησιμοποιει η εταιρεια περισσοτερο αφου διαθετει 500 μοντελα?Για μενα, ενας βασικος λογος που δεν θα επαιρνα ποτε VW ειναι οτι το ιδιο κινητηρα τον φορανε σχεδον ολα τα μοντελα της. Παιρνεις Scirocco και ειναι golf σε περιτυλιγμα (μεσα ειναι ιδια). Βαλτε βρε μακακες κατι διαφορετικο να το παρεις και να καταλαβαινεις οτι οδηγεις κατι αλλο.

    • LJ

      Οταν λεω να κανεις η δουλεια σου εννοω κυριως την χαμηλη καταναλωση και αυτη επιτυγχανεται και απο τα υβριδικα και απο τα νεας τεχνολογιας diesel. Δεν ξερω αν ειναι το μελλον, οπως λεει ο Χριστος, γτ καποτε θεωρουσαν οτι τα ηλιακα θα ηταν το μελλον. Εγω λεω οτι μαλλον τα υδρογονου ισως ειναι το μελλον αλλα ποιος ξερει με σιγουρια. Ισως στο μελλον να συνυπαρχουν  ολα.Τα σπορ να ειναι βενζινης και υβριδικα, υδρογονου, αεριου κ diesel για καθημερινη χρηση.

      Για το Scirocco που λες, μεσα δεν ειναι ιδιο με το Golf αλλα με το Eos χωρις αυτο να το κανει καλυτερο. Ομως η ποιοτητα των υλικων μεσα ειναι πολυ καλη και εξωτερικα ειναι το πιο cool/g@ma0/ομορφο(εσυ διαλεγεις) hatch αυτη τη στιγμη.