Τα τελευταία χρόνια, η Ferrari μάς έχει συνηθίσει σε δηλώσεις σχετικά με τη δημιουργία του νέου της μονοθεσίου. Διαβάζαμε για επιθετική σχεδίαση στα δύο τελευταία της μονοθέσια, αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε, ειδικά στην περίπτωση της 150° Italia. Οι άνθρωποι του Maranello έχουν εγκαταλείψει την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου και έχουν αφοσιωθεί ολοκληρωτικά στο αυτοκίνητο του 2012, με στόχο να είναι άκρως ανταγωνιστικό από τον πρώτο κιόλας αγώνα.

Ο Νικόλας Τομπάζης, επικεφαλής σχεδίασης της Scuderia, υπογραμμίζει ότι όλοι στο εργοστάσιο ακολουθούν μια πιο επιθετική προσέγγιση στη σχεδίαση.

Ελπίζω ότι τα αποτελέσματα θα μιλάνε από μόνα τους, όταν θα παρουσιάσουμε το αυτοκίνητο, και ειδικότερα όταν θα αντιμετωπίζουμε τους πρώτους. Μια επιθετική προσέγγιση προκύπτει από την ανάλυση που κάναμε από τις ήττες μας, κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Συνειδητοποιήσαμε ότι ήμασταν λίγο υπερβολικά συντηρητικοί, και έχουμε επικεντρωθεί σε κάποιους τομείς της εξέλιξης. Έτσι, για το αυτοκίνητο της επόμενης χρονιάς, έχουμε μια πιο επιθετική προσέγγιση στον τομέα της αεροδυναμικής, κάτι που απαιτεί πιο στενή συνεργασία με τις υπόλοιπες δομές του αυτοκινήτου.

Θα μπορούσε να είναι πιο δύσκολο στην εξέταση των άλλων πτυχών του μονοθεσίου, αλλά δίνει περισσότερο χώρο στην αεροδυναμική ανάπτυξη. Το άλλο στοιχείο της νέας αυτής προσέγγισης είναι το πώς θα χρησιμοποιήσουμε την αεροδυναμική σήραγγα. Περιλαμβάνει όχι μόνο την εξέλιξη και την βελτιστοποίηση των όσων έχουμε, αλλά και την εισαγωγή νέων στοιχείων στην αεροσήραγγα, τα οποία μερικές φορές δε δουλεύουν, αλλά μερικές φορές μας δίνουν ενδιαφέροντα αποτελέσματα.

Μπορεί ακόμα να είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για την ανταγωνιστικότητα της Ferrari, αλλά, σύμφωνα με τον Τομπάζη, ο Stefano Domenicali, αγωνιστικός διευθυντής των Ιταλών, είναι εντυπωσιασμένος με τον σχεδιασμό του νέου μονοθεσίου.

Νομίζω ότι οπτικά, το νέο μονοθέσιο θα είναι αρκετά διαφορετικό από τον προκάτοχό του, αλλά αν είναι εντυπωσιακό, όπως είπε ο Stefano Domenicali, όταν είδε για πρώτη φορά το νέο μοντέλο, τότε ελπίζω ότι αυτό θα φανεί και από τα αποτελέσματα. Έχουμε θέσει φιλόδοξους στόχους, τους οποίους σκοπεύουμε να διατηρήσουμε, έτσι είμαι αρκετά αισιόδοξος.

[Πηγή: Ferrari | Photo Copyright: FOTO ERCOLE COLOMBO]

  • Noname

    Ασε ρε,μας τα πατε και αλλες φορες αυτα,τσοντα τα ισοτονικα και του χρονου.

  • FERRARI-PURE PASSION

    Aν και εγω ειμαι απογοητευμενος απο την πορεια των τελευταιων χρονων,κατι μου λεει οτι πραγματι πηραν χαμπαρι τα λαθη τους και θα το παλεψουν!!!!Τωρα το ποσο ανταγωνηστικο θα ειναι κανεις δεν ξερει!!!!!Θα φανει Το σαββατο στο gp αυστραλιας 2012!!!!!!!!

  • Mika

    Dhladh kathe xrono lene pws tha einai epithetikoi sth sxediash kai molis pernaei o kairos lene pws eixan synthrhtikh proseggish!!!
    LOL…
    Ok, opote kseroume ti na perimenoume kai tou xronou!!!!

  • Guest

    Γνώμη μου είναι ότι πλέον σε μεγάλο βαθμό το παιχνίδι παίζεται γύρω απ΄τα ελαστικά. Καλό θα είναι λοιπόν να προσαρμόσουν ένα μονοθέσιο με γνώμονα αυτή την παράμετρο… Σίγουρα αυτοί ξέρουν καλύτερα… Ίδωμεν !

    • σωστή κριτικη!
      κ να προσθέσω εκτός απο τα ελαστικά κ την αεροδυναμική!!!

  • stadi

    Πρεπει πλεον να αλαξουν την αρχαια πισω αναρτηση push rod σε pull rod οπως εκαναν Redbull και McLaren και μετα τα υπολοιπα.Απορω γιατι δεν το εκαναν απο φετος.επισης χρειαζεται και εναν ηγετη στα τεχνικα θεματα και μερικοι ιταλοι να παρουν ποδι.

    • Mika

      Mh dineis idees esy!!!Ase tous!!!!
      LOL……

    • stadi

      Σωστος!!!