Μετά την ανακοίνωση, έσκασαν μύτη και φωτογραφίες από το Fiat 500 Abarth της Romeo Ferraris με τα 300 άλογα. Το όνομα του Abarth Cinquone Stradale και το 500αράκι που στοχεύει να γίνει το απόλυτο αυτοκίνητο για trackday. Φορά τον 1.400αρη κινητήρα που αποδίδει 300 άλογα και ζυγίζει κοντά στα 1.000 κιλά. Στο εσωτερικό υπάρχουν μόνο δύο μπάκετ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara, roll cage και carbon διακοσμητικά ενώ όποιος το αγοράσει θα πάρει δώρο και δύο αγωνιστικά κράνη.


[Πηγή: Autoblog.nl]

  • Sadukios

    Τιμουλα εχουμε?

  • Stelakos Gr

    1400cc kai 300 aloga … ti na pw

  • Ellesandor

    300 άλογα στον τόνο….Πόσο να κάνει άραγε τα 0-100??

  • marios_7

    xwris na 8elw n ginw kakos,pisteyw panw apo mina den 8a antexei…1.400cck 300hp??kai italiko?

    • ΓΙΩΡΓΟς

      file marios_7 to eheis piasei ligo anapoda to thema….1400cc 300hp ginetai epeidi EINAI italiko….

    • Panos

      xaxa swstos…

    • marios_7

      apo 8ema aksiopistios anaferomai…einai pou einai anaksiopistoi,fantasou ayton pou trwei k toso zori

  • cfu

    to thelo opos einai!!!!! ti mamato pou einai

  • Kosmas

    Δεν λεω, θα μπορουσε η μπροστινη μασκα να ηταν ποιο διακριτικη, αλλα αν το συγκρινεις με το Hamann ειναι μαρκαν ποιο ομορφο!

  • Stelios

    Τέλειο !!!
    ΤΟ ΘΕΛΩ!

  • Kaulamans

    εξωτερικα ειναι λιγο κραυγαλεο αλλα μεσα ΜΑΜΑΕΙ

  • Mika

    Latreyw Abarth, alla ayto einai too much…
    Ase pou einai kakasxhmo kai moiazei xartino..

  • Costas

    Ναι, είναι κραυγαλέο, αλλά το λέει και το άρθρο ότι είναι “Αυτοκίνητο Track Day”! Δεν προορίζεται σαν “κυρίως αστικό όχημα”. Δλδ, είναι λίγο αναμενόμενο να είναι ελαφρώς κάγκουρας εμφανισιακά…
    Όσον αφορά στην αξιοπιστία, τι να σας ρε παιδιά, αυτά πλέον, μετά από 6 Alfa Romeo, 1 Fiat Idea (της κυράς) και ένα Abarth 500 τώρα, μου μοιάζουν τόσο ” στείρα στερεότυπα”… Έχουν περάσει από τα χέρια μου Giulietta 1300, Alfetta 1800, Alfa 75 2000 TS, Alfa 146 1600, Alfa 156 1600 (best car ever), Alfa 147 1600 και ποτέ κανένα δεν με έχει αφήσει στη μέση του δρόμου. Ναι, ΟΚ, τα DelLorto της Giulietta και τα Weber της Alftetta ήταν μονίμως ξερύθμιστα και στην 75 άναβε μονίμως το λαμπάκι του check panel ότι δεν έχω υγρά στο πλυστικό του παρμπρίζ, αλλά ποτέ δεν με παράτησαν σύξυλο… Και πιστέψτε με, τους έπινα το αίμα… ειδικά η 75 (ήταν μετατροπή από 1600 σε 2λιτρο με το κοντό σασμάν της 1,6) και η 156 δεν ησύχαζαν ποτέ. Η 156 φόραγε ότι πολλά πραγματάκια για ατμοσφαιρικό (ροϊκή, πρόγραμμα, εξάτμιση, βαρελάκι, εκκεντροφόρους Colombo Bariani) και πουλήθηκε με 120χιλ. χλμ. στο οδόμετρο απροβλημάτιστη και κούκλα. Αν θεωρείται έλλειψη αξιοπιστίας η αλλαγή γραναζιού μεταβλητού στις 70χιλ. χλμ. της 156 και ο αισθητήρας λάμδα της 147 κοντά στις 35χιλ. τότε ΟΚ, είναι αναξιόπιστα…
    Όσον αφορά στο 500άρακι, το αμάξι μπαίνει Μέγαρα και παράλληλα αποτελεί το αμάξι που οδηγώ και εγώ και η κυρά καθημερινά… και δεν έχει κάνει κιχ μετά απο 47χιλ. χλμ. ούτε σε μηχανικό ούτε σε κατασκευαστικό επίπεδο… Παιδιά… ξεκολλήστε, όλα πλέον τα αμάξια είναι καλοφτιαγμένα. Ναι μεν η Alfa έβγαλε ένα υπέροχο οδηγικά, αλλά χάλι κατασκευαστικά αμάξι, την Alfasud που σάπιζε με το που έβγαινε από την αντιπροσωπεία, και είχε μονίμως καμμένα φανάρια εμπρός-πίσω… ναι μεν η πρώτη γενιά Punto έτριζε από τα 1000 χλμ, αλλά αυτό, κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν αρκεί για να βγάλουμε όλα τα ιταλικά άχρηστα. Να σας δώσω το τηλέφωνο του κολλητού μου που έχει Corolla TSport 1800 να σας πει τι τραβάει για να κουνήσει τα 192ΗΡ της, ή ακόμα χειρότερα του πρώτου μου ξαδέρφου με την Merc 230E, ένα πραγματικό γλέντι (πρόβλημα στο τιμόνι σε 7-8 μήνες και αστοχία εγκεφάλου λίγο αφότου έκλεισε χρόνο, αναμένα όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό και μετά πάπαλα)… Αλλά ούτε το ένα, ούτε το άλλο παράδειγμα θα με κάνει να πω “χάλια τα Toyota”, ή “χρέπια τα Mercedes”…
    Κακά τα ψέματα, όλα είναι και λίγο λαχείο… :-) 
    Να είστε καλά…

    • Mika

      Xairomai pou les kala logia gia to 500 Abarth….To aplo einai me ta 135 ps h to SS me ta 160???
      Den sou krybw oti koitaw stis aggelies me mtx, gia ena tetoio, me liga km, se kalh timh, san 2o..
      Eisai o prwtos pou dinei kapoio feedback…Thanks..

    • Costas

      Φίλε Mika…
      Για να μην ακουστώ σαν φανατικός ιταλόφιλος, να πω επίσης ότι από την οικογένειά μου (εγώ και η κυρά δλδ) έχουν επίσης περάσει Smart 700 και Renault Twingo 1.3, με τα οποία επίσης δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα… κάποιες φορές το Twingo μετά από πολύ βροχή ή πολύ κρύο ήθελε 2-3 μιζιές για να πάρει, αλλά δεν είχα ποτέ άλλα προβλήματα άξια λόγου…
      Αυτά τα αναφέρω για να σου πω ότι το Abarth 500 το λατρεύω, έχει πολλά καλά και κάποια κακά, τα οποία όμως δεν προσπαθεί να σου αποκρύψει. Πιο συγκεκριμένα, σε παλαιότερο άρθρο σχετικά με το Α500, ένας άλλος χρήστης είχε γράψει ότι ήταν σκληρό και μικρό και είναι πραγματικότητα, αλλά δεν νομίζω ότι αγοράζει κάποιος την Abarth έκδοση για την άνετη ανάρτησή της, ή αγοράζει 500αράκι γενικότερα για τους άπλετους χώρους του.
      Στο δια ταύτα… το αμάξι είναι πραγματικά υπέροχο. Είναι το 135άρι, με μοναδική επέμβαση το φίλτρο αέρα του SS, με τις 16άρες – που σύντομα θα γίνουν 17άρες για να μπουν Brembo 4πίστονα, αφού είχα κακομάθει με τα Brembo στην 156 και την 147 – εντελώς μαμά δλδ. Είναι αρκούντως γρήγορο για τα specs του (ελάχιστα πάνω απο τόνο, 1400 cc και 135ΗΡ) και με χρονόμετρο χειρός κάνει 0-100 στα 7,7-7,8… βάλε και τις όποιες απώλειες από το κοντέρ, κάνα 8άρι παίζει, pas mal… Στο κοντέρ – μη μας ακούει η τροχαία – έχω δει μέχρι και 225… όσο και να κλέβει, δεν είναι άσχημα αν είναι κοντά στα 210 πραγματικά. Στρίβει πολύ καλά και αν αφήσεις γκάζι μέσα στη στροφή θα γυρίσει γλυκά τον ποπό του, αλλά αν το παρακάνεις θα σε σφαλιαρήσει, μέχρι να επέμβει το λίαν παρεμβατικό ESP. Με ενεργοποιημένο το TTC (ψευτο-μπλοκέ, κάτι σαν το XDS της VW φαντάσου) μπορείς να κάνεις πλάκα με ακριβότερα (καλύτερα?) αμάξια σε κλειστά ανηφορικά κομμάτια, αφού σχεδόν στρίβει με όσα έρχεται, τηρουμένων πάντα των αναλογιών εννοείται. Είναι όμορφο, κατά την γνώμη μου πάντα, είναι καλοφτιαγμένο, δεν τρίζει, δεν έχουν κρεμάσει τα πλαστικά του, δείχνει ότι αντέχει το ελληνικό οδόστρωμα. Τα άσχημα: είναι αντικειμενικά ακριβό, αλλά έχει την αγορά του στην οποία έχει μεγάλη επιτυχία. Η ύπαρξη ημιάκαμπτου πίσω – δοκισμένη μεν, οικονομική δε λύση – σημαίνει πηδήματα της ουράς σε εγκάρσιες ανωμαλίες και κάποια ελαφριά “νευρικότητα” αν υπερβάλεις μέσα στη στροφή με άφημα γκαζιού/πάτημα φρένου…Οι χώροι είναι αναμενόμενα περιορισμένοι. Στο αμάξι μας μπαίνει ο υπογράφων, η κυρά και μία κόρη 8 ετών. Ο εναπομείνων χώρος επαρκεί για τον αδερφό μου που είναι 1.70. That’s it. Αλλά αυτό λίγο-πολύ το περιμένεις σε ένα αμάξωμα 3,75m αν θυμάμαι καλά. Η ανάρτηση είναι μεν σκληρή, αλλά ξέρω ότι τα ελατήρια του SS αν και χαμηλότερα είναι πιο προοδευτικά, οπότε κάπως το ισοσταθμίζουν…
      Ελπίζω να σε βοήθησα. Καλό ψάξιμο και με το καλό και στα χέρια σου ένας “pocket-rocket” όπως έγραψε και ο Clarkson στο site του topgear…

    • Mika

      Exoume ki emeis sthn oikogeneia Smart 600cc parakalw, tou 2001, me programma exei paei sta 82 ps..Exei 102000km so far kai paei sfaira, kai to xw ksezoumisei, na mh to matiasw, mia xara paei..

      Mou aresei poly to Abarth, einai panemorfo gia mena…Symfwnw m osa les kai prepei na ksereis ti pairneis..Ontws einai panakribo san nea agora an baleis kai tis 17ares kai thn orofh pou einai must gia mena..Etsi koitazw syxna tis aggelies, gia 2 to poly 3 xronwn, giati thelw na einai mesa sthn eggyhsh, an einai dynaton, me liga sxetika km kai kalo eksoplismo..Yparxoun eykairies gyrw sta 15 me 16 xiliarika,alla den kserw ti kakometaxeirhsh exoun ypostei.Kaka ta psemmata,den to pairneis to sygkekrimeno gia mpizoudaki…Ayto me agxwnei ligo,gi ayto se rwthsa..
      Pantws to SS, an kai kalytero,isws einai poly kourastiko apo osa exw diabasei mesa sth polh..
      H xrysh tomh isws einai to std Abarth me apla to programma SS sta 160 ps..
      Tha deiksei..
      Oi xwroi einai ligoi,alla gia 2o aytokinhto, to supermarket mia xara tha to bgazei..Idwmen…
      Exoun bgei kai elaxista 500C abarth, pou einai pio malaka se anarthsh, alla ayta akoma eksakolouthoun na einai poly akriba..Kai to aytomato den einai teleio,oso gnwrizw…

    • Tan-tax

      me to mono pou tha diafwnisw einai auto gia to punto 1hs genias…itan to prwto mou autokinito,to exw akoma san deutero kai to mono pou trizei einai to parathuro tou odigou meta apo 286.000xlm!