Η σύγχρονη αγορά δεν έχει αγάπες. Η Ιαπωνία έχει ένα πρόβλημα, το πολύ ισχυρό Γιεν το οποίο ναι μεν βολεύει όταν κάνει εισαγωγές, αλλά όταν κάνεις εξαγωγές τότε το ισχυρό νόμισμα είναι ένα μεγάλο εμπόδιο. Η Toyota έχει βάλει ως στόχο τις αναδυόμενες αγορές, όπου εκεί οι τιμές των αυτοκινήτων είναι χαμηλές. Έτσι ζήτησε από τους προμηθευτές της να μειώσουν τις τιμές τους, αλλιώς θα βρεις άλλους, εκτός Ιαπωνίας.

H Toyota υποστηρίζει ότι χάνει 34 δις Γιεν (330 εκατ. ευρώ) λειτουργικού κέρδους, κάθε φορά που το γιεν ανατιμάται κατά 1 μονάδα έναντι του δολαρίου. Η Toyota συναντήθηκε στα τέλη Αυγούστου και συζήτησε το θέμα με τους 219 μεγαλύτερους προμηθευτές της, με τις φήμες να θέλουν την Toyota να ζήτησε να μειωθεί η τιμή μερικών ανταλλακτικών έως και 50%.

Παρόμοια δήλωσε έκανε και ο CEO της Nissan, Carlos Ghosn, την περασμένη Πέμπτη όταν σε συνέντευξη του είπε ότι η βιομηχανίας της Ιαπωνίας είναι κοντά στο να χάσει την ανταγωνιστικότητα της λόγω του ισχυρού Γιεν και ζήτησε από την κυβέρνηση να λάβει μέτρα.

Η Toyota έχει ανακοινώσει ότι αναμένει να αυξηθεί κατά 5.1% η παγκόσμια παραγωγής στο οικονομικό έτους που διανύουμε, και έτσι έως τις 31 Μαρτίου του 2012, θα έχει πουλήσει 7.72 εκατ. αυτοκίνητα.

[Πηγή: Autonews | Photo Copyright: TOSHIFUMI KITAMURA/AFP/Getty Images]