Η σύγχρονη αγορά δεν έχει αγάπες. Η Ιαπωνία έχει ένα πρόβλημα, το πολύ ισχυρό Γιεν το οποίο ναι μεν βολεύει όταν κάνει εισαγωγές, αλλά όταν κάνεις εξαγωγές τότε το ισχυρό νόμισμα είναι ένα μεγάλο εμπόδιο. Η Toyota έχει βάλει ως στόχο τις αναδυόμενες αγορές, όπου εκεί οι τιμές των αυτοκινήτων είναι χαμηλές. Έτσι ζήτησε από τους προμηθευτές της να μειώσουν τις τιμές τους, αλλιώς θα βρεις άλλους, εκτός Ιαπωνίας.

H Toyota υποστηρίζει ότι χάνει 34 δις Γιεν (330 εκατ. ευρώ) λειτουργικού κέρδους, κάθε φορά που το γιεν ανατιμάται κατά 1 μονάδα έναντι του δολαρίου. Η Toyota συναντήθηκε στα τέλη Αυγούστου και συζήτησε το θέμα με τους 219 μεγαλύτερους προμηθευτές της, με τις φήμες να θέλουν την Toyota να ζήτησε να μειωθεί η τιμή μερικών ανταλλακτικών έως και 50%.

Παρόμοια δήλωσε έκανε και ο CEO της Nissan, Carlos Ghosn, την περασμένη Πέμπτη όταν σε συνέντευξη του είπε ότι η βιομηχανίας της Ιαπωνίας είναι κοντά στο να χάσει την ανταγωνιστικότητα της λόγω του ισχυρού Γιεν και ζήτησε από την κυβέρνηση να λάβει μέτρα.

Η Toyota έχει ανακοινώσει ότι αναμένει να αυξηθεί κατά 5.1% η παγκόσμια παραγωγής στο οικονομικό έτους που διανύουμε, και έτσι έως τις 31 Μαρτίου του 2012, θα έχει πουλήσει 7.72 εκατ. αυτοκίνητα.

[Πηγή: Autonews | Photo Copyright: TOSHIFUMI KITAMURA/AFP/Getty Images]

  • ggarfe

    Το κακό για τους προμηθευτές είναι ότι περιμένουν κι άλλοι στην ουρά. Θα υποκύψουν  είτε τους αρέσει είτε όχι.

  • Tsou Kostas

    νατα-ναταααα… να ποιου θα καιγονται οι πολλαπλασιαστες και θα πεφτουνε τα παραθυρα σε λιγα χρονιααα….

    • nikxan1

      μην ξεχνας τα προβλημματα με τα ηλεκτρογκαζα που ειχαν μεχρι προσφατα. ειχες ακουσει εκεινο το θανατηφορο τροχαιο με ΛΕΞΟΥΣ στην αμερικη νομιζω, που κολλησε το γκαζι???
      κριμα, η ΤΟΥΟΤΑ εχει (ειχε????) πολυ υψυλες προδιαγραφες και απαιτησεις στα επι μερους κομματακια και μπιρμπιτσολακια που απαρτιζουν ενα αυτοκινητο….

    • pariah

      Στο θέμα με το πεντάλ του γκαζιού ήταν τρεις οι προμηθευτές εκ των οποίων του ενός ήταν το ελαττωματικό προϊόν….bosch-denso-delphi με την τελευταία να ευθύνεται για τα προβλήματα….

      Παίζει μεγάλο ρόλο ο προμηθευτής….το focus mkI στην ευρώπη ήταν το πιο αξιόπιστο όχημα ενώ στην αμερική το αντίθετο…Ο λόγος:διαφορετικοί προμηθευτές

    • pariah

      Tα παράθυρα έπεφταν στα τρίθυρα golf γιατί έβγαζαν πλαστικό μηχανισμό ο οποίος δεν άντεχε το επιπλέον βάρος του μεγαλύτερου τζαμιού των 3θυρων…Τα leon ας πούμε δεν είχαν παρουσιάσει αυτό το πρόβλημα…

      Λύθηκε στην πορεία που έκοψαν τις γυφτιές. Τώρα οι πολλαπλασιαστές δεν ξέρω τι εταιρία είναι….

    • nikxan1

      το προβλημα στα φαουβε, ηταν γενικοτερο. στο 4θυρο γκολφ της κοπελιας μου, εχουμε αλλαξει 2 γρυλλους, και φταινε αυτα τα γ@μημενα τα πλαστικακια.
      στο οκταβια του πατερα μου, αλλαξαμε προσφατα τους 2 πισω γρυλλους.
      σ’ενα μπορα ενος πελατη μου, το ιδιο.

    • Tsou Kostas

      σε ολα πεφτανε ρε, μην τον ακουτε, ειναι εγκαθετος.

    • pariah

      Σε όλα…Μάλιστα….Κοίτα να δεις που η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που ξέρω δεν είχε ποτέ θέμα…Άρα τι πάει να πει ότι δεν έγινε ποτέ;;;Απλώς όπως και να το κάνουμε δεν ήταν όλα όπως θέλετε να πιστεύετε για τους δικούς σας λόγους…

      Tώρα βέβαια μιλάω με αυτόν που καμαρώνει και βάζει σαν προσόν του rx8 που πουλάει ότι μέσα στο αμάξι του μπήκε αγγλίδα μοντέλα…

    • Tsou Kostas

      ζηλευεις.

    • pariah

      Όσο ζηλεύω και τα παλικάρια που κάνουν παρέα με κάτι κοπέλες που αυτές τους έχουν  για τα θελήματα και “πηγαίνουν” με άλλους στο τέλος….

    • Tsou Kostas

      δεν την ειχα γκομενα, πληρονομουν τοτε για αυτο που εκανα σε αντιθεση με εσενα που πληρωνες για να με βλεπεις.

    • pariah

      Μα δεν είπα ότι την είχες γκόμενα…Μάθε να διαβάζεις….Απλώς καμάρωνες σαν γύφτικο σκερπάνι που ήσουν το παιδί για τα θελήματα….

      Δεν νομίζω να σε είχαν για να κάνεις τον μεταφορέα….Λοιπόν άραξε και μην μου κολλάς….Θεώρησες ότι είσαι στα 2-3 άτομα που κάνεις κόσμο να γελάει με τα κολλήματά σας….Φάνηκε που μπήκες να μου την πεις….

    • Tsou Kostas

      αντε κι εγω ειμαι το παιδι για τα θεληματα, το δεχομαι. εσυ δεν μας ειπες ποτε τι δουλεια κανεις, ουτε τι οδηγεις, απλα μπαινεις εδω και κανεις τον εξυπνακια και τον παντογνωστη, και κανεις και σχολια “εχετε πλακα”, για πες μας λοιπον εσυ, ποιος εισαι? ποσο μαγκας και ποσο γνωστης του αντικειμενου εισαι? ελα για να δουμε ποιος εχει πιο πολυ πλακα…. 

    • to ξερω παιδια δεν με παιρνει…αλλα σασ βλεπω πωσ αρπαζεστε για το τιποτα εδω και καιρο….
      ασ μεινουμε σε αυτο που ολοι εδω μεσα αγαπαμε …τα αυτοκινητα!!!
      φιλικα και sorry an xonomai….
      http://www.youtube.com/watch?v=dnHLJK_4Q8U&feature=fvsr

    • Peace!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

    • pariah

      Γιατί με γουστάρεις και ρωτάς ηλικία και τι δουλειά κάνω;;;;Λάθος συνήθειες κόλλησες στην Αγγλία…

      Τον παντογνώστη δεν τον έκανα καθώς δεν είμαι κιόλας…Εσείς όμως έχετε μάθει μόνο τι προβλήματα βγάζει το vag και σε όποιο θέμα δείτε πετάγεστε και τα αναφέρετε (διογκωμένα πάντα) και ας μην έχει καμία σχέση με αυτό….

      Το τι οδηγώ,αν οδηγώ δεν νομίζω να δείχνει και το τι ξέρω ή δεν ξέρω….Ας κρίνει ο καθένας από τα γραφόμενα….

    • kai sto polo exei ginei 

    • ggarfe

      Μήπως θέλεις να πείς ότι η κοπριά επιλέγει τους προμηθευτές της με μοναδικό κριτήριο το χαμηλό κόστος αδιαφορώντας για την ποιότητα; Υπονοείς κάτι τέτοιο; Προσωπικά δεν το πιστευω. Όλα αυτά με τα παράθυρα, τους πολλαπλασιαστές, τις βαλβίδες Ν25,75, τα προβληματικά κιβώτια ταχυτήτων, τα μοτέρ που τραβάνε μισό κιλό λάδι/500χλμ, είναι απλά επαναλαμβανόμενες συμπτώσεις.

    • pariah

      Η πλειοψηφία των κινητήρων σήκωνε την εργοστασιακή πίεση;;;Όλα τα golf ή και όλα τα vag είχαν θέμα με τους γρύλους;;;Προβληματικά κιβώτια ποια εννοείς;;;

      Μοτέρ με μισό κιλό λάδι τα 500km πάει για επισκευή, άτομα που πίεσαν τους έκαναν ρεκτιφιέ με λιγότερα km και βασικά τα fsi και μια παρτίδα από τα 101Ps 1400cc είχε θέμα….

      Δλδ τα s2000 δεν είχαν θέμα με κατανάλωση λαδιού έτσι για να γίνεται συζήτηση;;;

      Αλλά ξέρω…..Φαίνεται ποιος έχει εμπάθεια όταν αναφέρει πάλι το vag σε θέμα που αφορά την toyota…..

      Λοιπόν άρχισε τις σοφίες σου και εσύ…πάω να φτιάξω λίγο ποπ κορν γιατί 2-3 ατομάκια από δω έχετε πολύ γέλιο….

    • nikxan1

      το S2000 εχει βγει φιρμανι, οτι ειναι απολυτως λογικο να τσιμπαει λιγο λαδακι, λογω υψηλου στροφαρισματος, και λογω λειτουργειας V-TEC.
      δεν εχω κομπλεξ με τα VAG, απλα εχω παθει OVERDOSE, αλλα εχω να σου πω τα εξης:
      εχω κοπελια με GOLF4 GENERATION.
      εξαιρετικο αυτοκινητο, με πολυ δυνατα φρενα, πολυ δυνατο κλιματισμο, αλλα ειλικρινα σε καποια θεματακια ποιοτητας θα μπορουσε να ειναι λιγο καλυτερο. κατι τριξιματακια, κατι ξεφτυσματακια και κατι θαμποματακια νομιζω δεν εχουν θεση….
      στα λεω με καθε σεβασμο, και χωρις να θελω να ξεκινησω πολεμο. πολεμο ξεκιναω μονο σ’ο,τι αφορα μερσεντες…..
      :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      να’σαι καλα φιλε.

    • pariah

      To ότι είναι λογικό το ξέρω…πες το σε άλλους που νομίζουν ότι δεν καίνε καν…Όπως επίσης έχουν κολλήσει διάφορα μοτέρ s2000….

    • ggarfe

      Όπως θα διάβασες στην απάντηση μου γράφω πως δεν πιστευω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο . Έχεις πάθει κάτι καί δεν διαβάζεις σωστά τι γράφω;;; Είναι απλά επαναλαμβανόμενες συμπτώσεις.
      Καί ας πιστευουν οι κακεντρεχείς ότι σύμπτωση που επαναλαμβάνεται πάυει να είναι σύμπτωση.

    • Tsou Kostas

      εμεις να δεις ποσο γελασαμε με τα o-rings…

    • pariah

      Eγώ με τα ελατήρια να δεις….

    • Tsou Kostas

      εκτιθεσαι.

    • pariah

      Περισσότερο από σένα;;;Δεν νομίζω….

    • Tsou Kostas

      κοιτα, μην μου κολας αλλο μηχανικε του πληκτρολογιου γιατι σε ξεβρακωνω πολυ ανετα και ξαναμπαινεις στο λαγουμι σου.

    • pariah

      Μην φας…έχουμε γλαρόσουπα…

    • Tsou Kostas

      καροτακι βαλατε?

    • pariah

      Φασόλια βάλαμε για να μας τα κλάσετε…Αν θες βάζουμε και καρότο για να κάνει πιο μεγάλο κρότο…

  • nikxan1

    το κακο δεν ειναι αυτο. καλα κανουν και χειριζοντε ετσι την κατασταση. αυτο που με στεναχωρει ειναι οτι, ΘΑ ΥΠΟΚΥΨΟΥΝ οι προμηθευτες, αν οχι, ΘΑ ΒΡΟΥΝ φτηνοτερες υλες, αλλα εμεις εδω οι ελληνες ΔΕΝ θα δουμε καμια διαφορα. οι “πολικοι” μας, κοστολογουν τα αυτοκινητα τοσο ακριβα, που δεν θα καταλαβουμε τιποτα.
    το καινουριο Μ5, στο εξωτερικο θα κοστιζει 85-95 χιλιαδες ευρω, εδω λογω φορου πολυτελειας θα κανει λιιιιιιγο κατω απο τα 200.000.
    οποτε, σε τετοιες διαφορες, μην χαιρεστε που ενα αβενσις, ή ενα αουρις θα κανει 100€ λιγοτερα!!!

  • hellboy

    καλα τους κανει για τον απλο λογο,απο την στιγμη που τα προμηθευωνται φτηνοτερα επρεπε να τα πουλανε φτηνωτερα και να πουλανε περισοτερα-εστω 2 οχηματα-πραγμα που δεν κανουνε.παραδειγμα οτι αμερικανικο υπαρχει στην χωρα μας οχημα μη οχημα το ευρω υπερισχιει του δολαριου,το προιον εχει 100 δολαρια(αν ησουν στην αμερικη) και στην ελλαδα το περνεις 100 ευρο ενω κανονικα επρεπε να το περνεις 80 ευρο………..
    ολα τα αλλα τα κουλα περι ζημιων και το ενα το αλλο οι φαντασιες δεν υσχιουν.απλα ζηταν το λογικο,γιατι να βγαλει ο μαντρας 2000δολαρια για ενα αυτοκινητο παραπανω και να μην βγαλει 500δολαρια που του αντιστιχουν απο τ ην αρχικη συμφωνια?????
    και να ξερετε  οι τις vw  απλα βαζουν φτηνα υλικα για να βγαζουν περισοτερα χρηματα.γι αυτο χαλανε,ευκολα και κανουν και ρανουν.
    ελεος.δειτε λιγο ποιο ορθολογικα αυτο που ζηταει η τουοτα.γενικα και οι ευρωπαικες επρεπε να το ζητανε αυτο.αντιστοιχια ευρο-δολαριου…

  • Vvtl-i

    Για να μη μαλώνουμε άλλο τσάμπα (γιατί δεν μπαίνει και στην τσέπη μας τίποτα) να σας πω (το αυτονόητο) πως όλες οι Μάρκες έχουν τμήμα εγγυήσεων και το ξεχνάμε.
    Και οι Ιάπωνες και οι Ιταλοί (και η Ferrari ρε μ@λ@κ@; Ναι, και η Ferrari) και οι Γερμανοί κλπ. έχουν από ένα.
    Αν νομίζετε πως οι Ιάπωνες απλά το έχουν για κοινωνική προσφορά και για να είναι πρωταθλητές στο τάβλι και να πίνουν καφέ απλά απατάσθε.
    Η διαφορά μεταξύ τους είναι η εξυπηρέτηση του πελάτη και ο τρόπος που θα τον “βουλώσουν” (αν με πιάνετε, καλόπιστα).
    Όλες όμως οι υπηρεσίες και το κόστος στα ανταλλακτικά και το κόστος της εγγύησης και η εν γένει αντιμετώπιση του πελάτη (που πρέπει να έχει προϋπολογισμό- budget- για αυτό) να ξέρετε πως αντικατοπτρίζονται στην τιμή.
    Τίποτα δεν είναι τσάμπα και στο τέλος της ημέρας ακόμα κι ο Pagani κλείνει το ταμείο.