O επικεφαλής του τμήματος M GmbH της BMW, Albert Biermann, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι θα ήθελε το τμήμα του να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο το οποίο θα είναι αποκλειστικά δικό της δημιούργημα. Από μηχανικής και τεχνικής πλευράς δήλωσε ότι έχουνε την δυνατότητα να το κατασκευάσουν αλλά παρότι το έχουνε συζητήσει πολλές φορές με την BMW, το project σταματάει λόγω χρημάτων.


Αναφέρθηκε επίσης και στις φήμες που μιλάνε για ένα πετρελαιοκίνητο Μ και ξεκαθάρισε ότι σήμερα δεν υπάρχει η τεχνολογία που θα τους επιτρέψει να κατασκευάσουν έναν κινητήρα εφάμιλλων επιδόσεων με αυτές που θα πρέπει να έχει ένα μοντέλο M. Ωστόσο άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να κάνουνε κάτι αντίστοιχο στο μέλλον, ενώ δεν απέκλεισε και κάποια υβριδική ή ηλεκτρική έκδοση.

Τέλος δήλωσε ότι η τάση του downsizing (η M5 από ατμοσφαιρικό V10 φόρεσε twin-turbo V8) θα συνεχίσει και στα επόμενα μοντέλα τους, ενώ ο πόλεμος της ιπποδύναμης έχει τελειώσει, αφού όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: “Δεν γίνεται να προσθέτουμε όλο και περισσότερη δύναμη στο μέλλον. Τα αυτοκίνητα Μ δεν πουλάνε τα άλογα.”

[Πηγή: Inside Line | Photo Copyright: LOPEZ/AFP/Getty Images]

  • Exo_polo

    δεν πουλατε αλογα ρε φιλε αν μια Μ3 στο μελλον κανει 100.000 και εχει 200 αλογα……καλυτερα να παρω CUPRA R που λεει ο λογος με 265 αλογα και τα ρεστα (περιπου 70.000) στην τσεπη μου!!!καλη η ποιοτητα την BMW αλλα οτι μιλαμε για Μ …κακα τα ψεματα θελουμε να ακουμε αλογα…κιαλλα αλογαααααα πολλααααααα………

  • Tsou Kostas

    φυσικα και δεν μπορει να ανεβουν κι αλλο τα αλογα, ποσα να γινουν? 800 για 2 τονους και μετα απο 10 χρονια 1200 για 3 τονους?  πρεπει να ξεκινησει η διαιτα να πεσουν τα κιλα, αλλα αυτο ειναι πολυ ακριβοτερο.