Η έκθεση της Φρανκφούρτης ήταν η τελευταία διεθνής έκθεση για τους Ιάπωνες για το 2011 αφού σύμφωνα με τον Jeff Holland, μιλώντας στο Autonews, δήλωσε ότι η Suzuki δεν θα έχει περίπτερο ούτε στην έκθεση του Los Angeles, ούτε στην έκθεση του Detroit στις αρχές του 2012. Ο Holland δήλωσε ότι η Suzuki θα είναι επιλεκτική σε ποιες εκθέσεις θα δώσει το παρόν αφού το ισχυρό γιεν και η οικονομική ύφεση έχουνε οδηγήσει στον περιορισμό των κερδών για την Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.


[Πηγή: Autonews]

  • Giannis1304

    μπορεί να ακούγεται για κάποιους αστείο, αλλά οι περισσότερες μάρκες φέτος στην Φρανκφούρτη είχαν περιορίσει τα πολλά έξοδα. κάποιες έπαψαν να μοιράζουν προσπέκτους και ζητούσαν το email σου για να σου το στείλουν σε ηλεκτρονική μορφή, άλλες έκοψαν τα διαφημιστικά με σακούλες, μπρελόκ κλπ. Γενικό το κακό.

  • Noname

    Aσχετο,οταν εφτιαχναν το swift,ειναι δυνατον να μην σκεφτηκαν καθολου τους χωρους και κυριως το αν θα χωραει μια βαλιτσα πισω στο πορτ παγκαζ?Οι χωροι του πρεπει να ειναι απο τους χειροτερους της κατηγοριας.

    • Giannis1304

      κρίμα που δεν τράβηξα φωτογραφία όταν φόρτωσα το διπλό στρώμα στο πορτμπαγκαζ του swift! και υπόψη ότι στο sport, το πίσω κάθισμα απλά αναδιπλώνει μόνο η πλάτη,ολόκληρη και όχι σε κομμάτια. αν ξάπλωνα κ το κάθισμα του οδηγού θα έκλεινε άνετα και η πόρτα του πόρτμπαγκαζ!    Τώρα δεν με πιστεύει κανένας!

      και για να κάνω και λίγη πλάκα, γιατί να βάλεις βαλίτσα, βάλε τα πράγματα της βαλίτσας σε δύο σακβουαγιάζ ή σε μπαγαζιέρα ή ρίξε τα καθίσματα!

      έχει τρόπους!

      το μειωνέκτημα της έκδοσης sport είναι η ψηλή θέση οδήγησης που νομίζεις ότι οδηγείς φορτηγό, ότι δεν έχει ρεζέρβα και δεν μπορείς να βάλεις ρεζέρβα και η πολύ κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου.

      το πορτμπαγκαζ του μπορεί να είναι όντως μικρό, αλλά είναι πολύ άνετο στην καμπίνα των επιβατών.