Οι Ιταλοί της Vygor αφού μας παρουσίασαν το Opera, το νέο sportcar της, πριν από ένα μήνα, έδωσαν και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του αλλά και την τιμή πώλησης τους. Λοιπόν, το αυτοκίνητο ξεκινά από τις 140.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση και σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής. Ζυγίζει 1.580 κιλά και μηχανικά φορά έναν 2.0-λιτρο turbo κινητήρα ο οποίος είναι διαθέσιμος σε 3 διαφορετικές εκδόσεις, απόδοσης από 300, 350 και 420 ίππων. Η τελευταία κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.9 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 260 χλμ/ώρα.

Έχει μήκος 4,86 ​​μέτρα, πλάτος 2 μέτρα και ύψος 1,63 μέτρα, διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση με διαφορικό Torsen και πίσω μπλοκέ διαφορικό. Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 150 μονάδες, αν θα πουληθούν, δεν ξέρω. Όλα τα χαρακτηριστικά του μπορείς να τα βρεις στη συνέχεια.

[Πηγή: Vygor]

<strong>Τεχνικά Χαρακτηριστικά και Εξοπλισμός</strong>

Engine:

4 line cylinders, 16 throttles, turbo with intercooler – 1998 cc – Electronic injection

Premium grade fuel RON 98

Step 1 tuned by Terrosi – power 300 Cv (221 KW) at 6500 rpm – Max torque 380 Nm

Step 2 tuned by Terrosi – power 350 Cv (257 KW) at 7000 rpm – Max torque 490 Nm

Step 3 tuned by Terrosi – power 420 Cv (309 KW) at 7200 rpm – Max torque 590 Nm

Chassis and suspension:

Tubular chassis made of high-strenght steel with double-triangle individual wheel suspension, special adjustable shock-absorber Ohlins with separeted feed.

Trasmission:

Permanent 4 wheel drive with Torsen front differential, rear slip limited differential with electronic adjustment.Manual gearbox 5 speeds or Sporting sequential/automatic gearbox 6 speed with steering wheel controls

Dimensions:

lenght – mm 4860

width – mm 2000

height – mm 1620/1640

wheelbase – mm 2980

height of ground – mm 240/260

weight – kg 1580

gasoline tank capacity – lt 55

boot capacity – lt 380

Brakes:

front: airy disk brakes 350 mm with 4 pistons (Brembo)

rear: airy disk brakes 330 mm with 2 pistons (Brembo)

Steering:

Rack-and-pinion with power steering

Wheels and tyres:

“Easy” set-up – alloy rims 20ì with tyres Advan Sport 255/35ZR20

“Extreme” set-up – alloy rims 22ì with tyres Advan Sport 255/30ZR22

“All road” set-up – alloy rims 18″ with tyres Yokohama Parada spec-X 245/60R18

Performance:

Power Step 1 – Top speed 250 Km/h – acceleration 0-100 Km/h 5″9

Power Step 2 – Top speed 255 Km/h – acceleration 0-100 Km/h 5″4

Power Step 3 – Top speed 260 Km/h – acceleration 0-100 Km/h 4″9


Standard equipment:
Performance and safety:
  • Sporting Abs with Ebd
  • Front Airbag for driving and passenger, lateral airbag for driving and passenger, curtain airbag for front seats and knees airbag for driving
  • Traction control (with on/off switch)
  • Differentials adjustment of cockpit
  • Double-triangle individual wheel suspension with special adjustable shock-absorber Ohlins with separeted feed
  • Front and rear airy disk brakes Brembo
External:
  • Four chromium-plated silencers
  • Alloy rims 20″ with tyres 255/35ZR20
  • Bodywork in composit and steel
  • Body colour completely customizable
  • Front headlights with 3 led lines
  • Front foglights
Inside and comfort:
  • First choice made in Italy skin covering – hand-assembled by the highest manufacturing standards and completely customizable – of seats, dashboard, steering wheel, panels, central console…
  • Navigation system with 7″ screen including car audio system with 6 loud-speaker
  • Analogic watch
  • Customizable instrumentation
  • Electric windows
  • Climatic air
  • Steering wheel height adjustment
Optional
  • Power step 2 tuned by Terrosi with 350 Cv
  • Power step 3 tuned by Terrosi with 420 Cv
  • Set-up “Extreme” with special shock-absorbers, 22″ wheels with tyres 255/30ZR22
  • Set-up “All-road” with special shock-absorbers, 18″ wheels with tyres 245/60R18
  • Sporting sequential/automatic gearbox 6 speed with steering wheel controls
  • Bodywork completely customizable under client indications
  • Kit shock-absorvers Ohlins with electronic adjustment by cockpit for all set-up solutions
  • Entertainment for rear seats
  • Comfort seats
  • Tinted privacy windows
  • GiorgioValoValkanos

    ama poulh8oun 10 8a einai euxaristhmenoi..

  • mitsos

    apaisio kai panakrivo.. sundiasmos pou elkuei tous araves :P

  • Achilleas

    η μούρη του θυμιζει το RX-8 η ιδέα μου είναι ?

    • Sokratis13

      το RX8 εχει πανεμορφη μουρη.αυτο εδω ειναι ασχημο σαν το χρεος (ναι..το ελληνικο χρεος..)

  • Costas146

    Παίζει να είναι (μαζί με την Alfa Romeo 90) ό,τι πιο άσχημο έχει παραχθεί στην χώρο του espresso μετά τον Ιούλιο Καίσαρα…

  • να βρε8ει ενασ να μου πει εναν λογο να το παρω και τοτε 8α σκισω το διπλωμα οδηγησησ μου!!!!!
    εναν 8ελω !!!!!!
    για αυτο και το multipla εχω νιωσει ετσι!!!!

    • Iceman_Kimi

      Παρε ασχημια να σιχαθεις
      http://topaliatzidiko.blogspot.com/2009/11/30.html

    • me to που ειδα απαντηση λεω 8α τρελαθω!!! βρηκε λογο?????
      αχαχαχαχαχ
      τουλαχιστον αυτα ρε φιλοσ δεν κανουν 140.000!!!!! :-P

    • pariah

      Κάποια από αυτά εξακολοθούν να ναι πιο όμορφα από αυτό…πόσο μάλλον το suzuki…Πάντως από τα πιο άσχημα αμάξια βγάζει σταθερά η ssangyong…

    • nikxan1

      θες εναν λογο??
      ε παρε δυο:
      τετρακινηση και 420 αλογα!!!!
      στην πιστα θα ειναι παιχνιδι!!!
      σκιστο τωρα, και στειλε μου τα κομματακια με το ταχυδρομειο!!!!
      δεσμευτηκες, υπαρχουν μαρτυρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • re filos!!!!  :-)
      420 aloga ta vrisko kai se M3 poy einai sta8eri aksia kai glitono kai 50.000+ !!!!
      τετρακινιση με 420 εχει ευτυχωχ EVO SUBARU me to kilo και γλυτωνω 100.000+!!!!
      μην σου πω παιρνω μεταχειρησμενη λαμπο με τα ιδια και ειμαι 1000000000000000000 φορεσ και πιο μουρη και πιο γρηγοροσ και και και και και!!!!
      απλα ειναι αποτυχια μεγαλη το συγκεκριμενο φιλοσ!!!!
      το διπλωμα δεν το στελνω!!!!!  :-P :-P :-P

    • Thor

      όντως αξίσει οσο μια ferrari , μοιάζει σαν hundai s-coupe με χαλιά bodykit και είναι πιο αργό απο 911 που στοιχίζει τα μισα, τουλαχισον το multipla ηταν φτηνό και όσοι το αγόραζαν το έκαναν από αποψη για να ξεχωρίζουν απο  το zafira,c-max κλπ που ειναι ολα ιδια 

  • Γιώργης!

    Τι αθλιο car ειναι αυτο!!! lol. ποιος μ@λ@#$%^ θα παει να το παρει…..??? Απαισιο!

  • johny

     1600 κιλα 300 αλογα 140000 ευρω ? γιατι να το παρεις? για να καυχιεσαι πως στη συλλογη σου εχεις το πιο ασχημο αμαξι του κοσμου?

  • KostasG7

    Τι έκτρωμα είναι αυτό ρε;
    Και κάνει 140.000 Euro; Δεν πάω καλύτερα να τα φάω στα κωλόμπαρα.

    • Sokratis13

      +1 γιατι μ’αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι…  :P

  • Thodoris

    Mexri 140 eurw dinw.mpliax……..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ggarfe

    Τρελή μαλακία…

  • nikxan1

    το βγαζουν στην κυκλοφορια ελπιζωντας να πουλησουν και πολλα κομματια???
    το ξαναλεμε:
    οσο δεν τραβανε τους γκευ απο τα σχεδιαστηρια, τετοια θα εχουμε.
    σκεφτειτε ποσο αποτυχια θα ηταν, αν ειχε κανα υβριδικο σκατο-μοτερακι με 85 αλογα.
    ΚΑΙ ασχημο, ΚΑΙ πανακριβο ΚΑΙ ΑΡΓΟ!!!!!
    χαχαχαχα περαν της πλακας, αν το αγορασει κανεις αυτο, θα πρεπει καποιος να ντυνεται με τα ρουχα της μαμας του και να κατεβαινει τα βραδυα να ψωνιζει γκομενους!!!!!

  • georgeiapwnas

    me 140.000 perneis duo GT-R (dn milame gia ellada pada) kai oxi kaneis paixnidi auth th malakia mono kai mono pou ta bazeis dipla dipla tou gamaei ta petala to gt-r..kai 800aloga na kanoun auto to katalathos sxedio dn to eperna ektos an m to xarizane pou kai pali tha to poulaga kai tha eperna GT-R..(oloi dromoi kataligoun ekei)…xaxaxaaxaxa!!!epishs einai polu katsikaniariko polu psilo na poume les kai tha orgoseis ta xorafia!!!FAIL..