Η κυριαρχία της Red Bull Racing συνεχίστηκε και το 2011, καθώς ο Adrian Newey και η ομάδα του δημιούργησαν το καλύτερο μονοθέσιο του grid. Στην RB7 είδαμε κάποιες πρωτότυπες ιδέες, οι οποίες βελτίωσαν ακόμα περισσότερο τα ποσά της κάθετης δύναμης που παρήγαγε το αυστριακό αυτοκίνητο. Κάποιες από τις υπόλοιπες ομάδες ενσωμάτωσαν κι αυτές μερικές από τις ιδέες τους, προκειμένου να κλείσουν το χάσμα που τις χώριζε από την κορυφή.

Στο θέμα αυτό αναφέρεται και πάλι ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, όντως… λίγο υπερβολικός.

Εξετάζοντας τις αναβαθμίσεις που είχαμε εντός της σεζόν, όλοι μάς έχουν αντιγράψει. Κοιτώντας όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όλα έμοιαζαν σιγά-σιγά με την RB7. Είναι απλά βαμμένα διαφορετικά. Όσο περισσότερο διαρκούσε η σεζόν, τόσο περισσότερες RB7 βλέπαμε στο grid.

Όμως, πού οφείλεται, σύμφωνα με τον Marko, η επιτυχία της RBR; Ο Αυστριακός απαντά:

Κατ’ αρχάς, έχουμε τον Adrian Newey. Έπειτα, έχουμε τα εργαλεία μας, το CFD, την αεροδυναμική σήραγγα και τον προσομοιωτή. Όλα δουλεύουν τέλεια μαζί, πράγμα που σημαίνει ότι πριν να βγάλουμε κάτι στην παραγωγή, είμαστε σίγουροι γι’ αυτό. Έτσι, οι πιθανότητες αποτυχίες ελαχιστοποιούνται στο μηδέν, πριν να ξεκινήσουμε την παραγωγή του.


[Πηγή: Formula 1 | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images]