Η κυριαρχία της Red Bull Racing συνεχίστηκε και το 2011, καθώς ο Adrian Newey και η ομάδα του δημιούργησαν το καλύτερο μονοθέσιο του grid. Στην RB7 είδαμε κάποιες πρωτότυπες ιδέες, οι οποίες βελτίωσαν ακόμα περισσότερο τα ποσά της κάθετης δύναμης που παρήγαγε το αυστριακό αυτοκίνητο. Κάποιες από τις υπόλοιπες ομάδες ενσωμάτωσαν κι αυτές μερικές από τις ιδέες τους, προκειμένου να κλείσουν το χάσμα που τις χώριζε από την κορυφή.

Στο θέμα αυτό αναφέρεται και πάλι ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, όντως… λίγο υπερβολικός.

Εξετάζοντας τις αναβαθμίσεις που είχαμε εντός της σεζόν, όλοι μάς έχουν αντιγράψει. Κοιτώντας όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όλα έμοιαζαν σιγά-σιγά με την RB7. Είναι απλά βαμμένα διαφορετικά. Όσο περισσότερο διαρκούσε η σεζόν, τόσο περισσότερες RB7 βλέπαμε στο grid.

Όμως, πού οφείλεται, σύμφωνα με τον Marko, η επιτυχία της RBR; Ο Αυστριακός απαντά:

Κατ’ αρχάς, έχουμε τον Adrian Newey. Έπειτα, έχουμε τα εργαλεία μας, το CFD, την αεροδυναμική σήραγγα και τον προσομοιωτή. Όλα δουλεύουν τέλεια μαζί, πράγμα που σημαίνει ότι πριν να βγάλουμε κάτι στην παραγωγή, είμαστε σίγουροι γι’ αυτό. Έτσι, οι πιθανότητες αποτυχίες ελαχιστοποιούνται στο μηδέν, πριν να ξεκινήσουμε την παραγωγή του.


[Πηγή: Formula 1 | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images]

  • Κώστας

    ειναι λιγο αλαζονικο αυτο που λεει (και οι αλαζονες τιμωρουνται) αλλα νομιζω οτι εχει δικιο ή τουλαχιστον ολοι προσπαθουν να την αντιγραψουν.

  • hellboy

    και εγω αντιγραφω την ρεντ μπουλ!!!!!!!!!!!!

  • stadi

    Πραγματικα αυτος ο ανθρωπος ειναι οτι χειροτερο για την F1.
    Οταν οι μεγαλοι ειχαν CFD και αεροδυναμικη σηραγγα εσεις κανατε παρτακια στις πισινες πινοντας ποτακια βλακα.
    Οσο για την αντιγραφη στραβουλιακα κοψε κατι.Η αντιγραφη παντα υπηρχε στην F1.Δε νομιζω ,τουλαχιστον οπτικα οπως ισχυριζεται ,η MP4-26 να εχει την παραμικρη ομοιοτητα με την RB7.Ισα ισα αν κοιταξεις κατω απο την πισω αεροτομη ολοι οπως και οι ιδιοι υοθετησαν μια αεροδυναμικη λυση που παρουσιασε φετος η Mclaren(Το ειχε παρουσιασει πρωτη η Toyota το 2009).Για να μην μιλησουμε για F-duct και αλλες καινοτομες λυσεις που εχει φερει η McLaren στην ιστορια της αλλα και η Ferrari.Αυτοι τι επρεπε να κανουν ρε σκατογερε;;;Εβγαλες και γλωσσα.Εχω βαρεθει να σε κραζω.Αν δεν υπηρχε η McLaren ακομη με τσιγκο θα ετρεχες και θα αλλαζες ταχυτητες με λεβιε. Που ηταν τοτε η REDBULL;;; Ουτε στα περιπτερα.
    Λιγο σεβασμο στις μεγαλες ομαδες στραβαδι και θα σε δουμε στα δυσκολα.Να δω τοτε θα κανεις δηλωσεις;;Και στο κατω κατω δεν μιλαει αυτος που ειναι υπευθυνος για το μονοθεσιο και την επιτυχια του και μας την λες εσυ;;;Πες μας και την καριερα σου στην F1. ΚΟΥΛΟΥΡΑ.

    • Mika

      O prwtos pou tha th kanei brady,tha einai aytos, molis arxisei h katw bolta, don’t worry!!!

    • pan f1

      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 1000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Iceman_Kimi

    Μια παροιμια λεει: χορτασε η ψειρα και βγηκε στον γιακα. Αυτο παθανε ολοι εκει στην RBR.

  • jim

    tora epidis mou tin espase o helmut marko tha gino kakos. i aerodinamiki dini protathlima ala mixanika iste poli piso apo ti ferrari ;)