Και νέες λεπτομέρειες κυκλοφόρησαν για το νέο Honda Civic Type-R. Ο γενικός διευθυντής της Honda Ευρώπης, Manabu Nishimae, μιλώντας στο Autocar, δήλωσε ότι το αυτοκίνητο θα έχει νέο επιθετικό bodykit με νέο μπροστά προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, πλαϊνά spoiler, νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη, νέες ζάντες, αεροτομή ενώ στο εσωτερικό του θα τοποθετηθούν bucket καθίσματα.

Το νέο Civic Τype R, θα φορά έναν 2.0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης κοντά στα 210 άλογα. Θα συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει περίπου σε 6.5 δευτ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 241 χλμ/ώρα. Η Honda έχει κάνει το νέο Civic μακρύτερο και φαρδύτερο και έτσι σε συνδυασμό με τις νέες σκληρότερες αναρτήσεις, το νέο Type R θα αποκτήσει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.

Το αυτοκίνητο, αν όλα πάνε σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, θα παρουσιαστεί το 2013 και θα έχει αρχική τιμή στην Αγγλία γύρω στις £23.000 (€26.800).

Τέλος ο Nishimae άφησε ένα πολύ μικρό παράθυρο ώστε να βγει ο αντικαταστάτης του S2000 κάποια στιγμή στο εγγύς μέλλον, αφού όπως χαρακτηριστικά δήλωσε:

Είναι δύσκολο να δικαιολογηθεί το κόστος ενός πισωκίνητου αυτοκινήτου, αφού θα πρέπει να δημιουργήσουμε νέα πλατφόρμα.

[Πηγή: Autocar | Rendering Photo: Auto Express]

  • ggarfe

    Turbo η HONDA, κομπρέσορα η TOYOTA…
    Είναι θλιβερό ότι τα ατμοσφαιρικά μοτέρ σιγά σιγά μπαίνουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας…
    Κρίμα.
    Φάγαμε το παραμύθι ότι τα σύγχρονα τουρμπο είναι οικονομικά. Θα τα ξαναζητήσουμε(τα ατμοσφαιρικά)κάποια στιγμή, αλλά τότε θα είναι αργά…

    • hellboy

      θα ξαναγυρισουμε στην ατμοσφαιρα που θα παει!!!!!!!

    • Jim Beam

      Σας χαλαει που η Honda εβγαλε type-R turbo, αλλά το θάψατε το GT-86 γιατι δεν έχει 400 άλογα…

    • pariah

      Περίμενε να έρθει και η turbati corolla….. Μου αρέσει πάντως που λέτε για παραμύθι….

  • Isildur

    οχι ρε HONDA  γτ turbo? Πριν 10 χρονια εβγαζες κινητήρα 2000 κυβικών με 240 άλογα (s2000). γτ ξεπουλάς την χαρά της ατμόσφαιρας στο βώμο της εύκολης δύναμης…?

    • SteliosR

      file mou den einai o vomos tis efkolis dinamis ala ta gamw euro 5… distixos i evropi petsokovi moter me ripous kai ta k20 tis honda ala kai f20c (s2000) ripenoun poly.

  • Σωτήρης

    Ρε παιδιά αποφασίστε επιτέλους τι θέλετε? Βγαίνει ατμοσφαιρικο μοτερ με 200 αλογα χωρίς vtec και άλλα μέσα και λέμε είναι λίγη η δύναμη(λίγη…)! Ανακοινώνονται turbo κινητήρες λέμε πάει θα χαθούν οι ατμόσφαιρες…Το turbo είναι πλέον κάτι απαραίτητο στα περισσότερα αυτοκίνητα! Αλλου μπάινει για οικονομία και καλές επιδόσεις σε σχέση με τα κυβικά και αλλού για μέγιστη απόδοση! Δεν λέω διαμάντια τα ατμοσφαιρικά της honda f20c k20 b16 b18 διαμάντια της nissan sr20ve sr16 vvl διαμάντια της toyota…Αλλά πόσο ακόμα θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν τους ευρωπαίους!! Σίγουρα θα είναι πολύστροφα με μεγάλο potential δύναμης και θα χουν διαφορετκή λειτουργία απ ότι των γερμανών!
     

  • Constantine

    Το τούρμπο μπαίνει για να μειωθούν οι ρύποι δεν μπαίνουν γιατι δεν μπορούν . Απλά κύριε Χόντα αν δεν αλλάξετε σχεδιαστική γραμμη σας βλέπω να χρεωκοπείται σε 2-3 χρόνια . Καθε μοντέλο είναι πιο ασχημο απο το παλιο όσα αλογα και να βάλετε  . Πλέον το πρώτο Type-R μου φαίνεται κούκλα 

    • loeb

      Αυτο με τους ρυπους ξαναπεστο γιατι πολυ ακομα δεν το εχουν καταλαβει. Οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν βγαζουν αμαξι για ενα και 2 χρονια. Τα επομενα χρονια θα γινουν ακομα πιο αυστηρα τα ορια των ρυπων οποτε η χρηση τουρμπο ή κομπρεσορα για μικρα μοτερ με ιπποδυναμη και επιδοσεις ειναι μονοδρομος. Αναλογιστειται το αυτο και μετα ξανακρινουμε την κινηση αυτη.

    • ilikeyourcar

      + βαρος… και οσα αλογα και να βγαλεις π.χ. απο 200 -> 240 οταν ζυγιζεις 1300+ κιλα τα 20 κιλα ροπη δεν αρκουν…

  • rserkos

    ωραιο το τουρμπακι αλλα 2λιτρο ρε γαμωτο?

    • Panagiotis Nikolaidis

      τι επρεπε να το βγαλουν 3 λιτρο? για να πληρωνεις τα κερατα σου στην εφορια?

    • Rabican

      Προφανως ο σερκος εννοει οτι θα προτιμουσε να εβγαινε και σε λιγοτερα κυβικα ωστε να μπορει να ειναι ευκολα αποκτησιμο και σε χωρες οπου τα 2000+ κυβικα ειναι απαγορευτικα…

      παραδειγμα κατι χοντα VTi παλια που εβγαιναν με τον Β16Α… θα μπορουσε η χοντα να τουρμπισει εναν 16αρη κινητηρα..

    • Pterarxos

      Οχι αλλά 1.6 θα ήταν καλά.

  • Mika

    To turbo to frontisan..Twra tha perimenoume th nea genia mpas kai allaksoun kai th xalia emfanish..
    Ena bhma th fora Honda, mh kourazesai, kseroume pws sou epesan polla kai ta exeis paiksei!!
    :-)

  • Γιώργος

    Για να πιάσει τις επιδόσεις των τουρμπίνων ευρωπαϊκών, με ατμοσφαιρικό πολύστροφο μοτέρ, θα έπρεπε να μείνει εκτός Ευρωπαϊκής αγοράς; λόγω ρύπων…Εννοείται πως η Ευρώπη αναγκάζει να παίζουν όλοι με τους δικούς της όρους αν θέλουν μερίδιο της πίτας.
    Για θέμα ομορφιάς, στα δικά μου μάτια ότι το τρέχον μοντέλο είναι το ομορφότερο που κυκλοφόρησε!Viva high REV!!

  • Makria

    Βγάλτε ένα S2000 που σας είναι δύσκολο να δικαιολογήσετε το κόσμος της νέας πλατφόρμας!Έχουμε πήξει στα μπροστοκίνητα, ένα πισωκίνητο έβγαλε η ΤΟΥΟΤΑ και το κάναμε θέμα…Εκεί, με το ζόρι να πάρουμε BMW!

    • Rabican

      δεν νομιζω οτι η χοντα ηταν ποτε των πισωκινητων. με εξαιρεση το s2k και το nsx. θα μου πεις ουτε του τουρμπο ηταν, αλλα τεινει να γινει… ποτε δεν ξερεις.

  • oxi turbo HONDA re paidia…pou eisai re Soichio na ta deis auta….

    ATMOSFAIRA POWER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • bonamin

    Μα το κορυφαίο είναι πως αυτή είναι η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ έκδοση… Στην Ιαπωνία και στην Αμερική συνεχίζουν να υπάρχουν Ατμοσφαιρικά.

    Πάντως την Χρεοκοπία ξεχάστε την…! Έχει τόσους πολλούς πόρους η Honda που δεν χρεοκοπεί… Εδώ τα CBR και τα Marine Equipment πουλάνε σα λυσασμένα… ;)

  • Τυχεροι αυτοι που ζησαν την πιο τελεια γενια της honda (1985-2005). 20 χρονια γεματα honda. Απο δω και περα θα καβαλαμε μπαταριες με ροδες. Προσωπικα θα αγοραζω τα παλια μοτερ της honda (b16a, b18c, k20a) μεχρι να σπασουν και να μην βρισκω αλλα να βαζω στο eg6. Και αν με κυνηγανε για ρυπους να ρθουν να με βρουν οι ευρωπαιοι. Κραζουν για τους ρυπους αλλα η πυρινικη ενεργεια και τα αλλα σκατοεργοστασια στους 2 μεγαλυτερους ρυπαντες καλα λειτουργουν.