Η GM φαίνεται ότι είναι κοντά στο να βρει γιατί οι μπαταρίες του Volt παίρνουνε φωτιά μετά από ατύχημα. Η GM έχει βρει ότι το ψυκτικό υγρό δεν είχε πιάσει φωτιά, αλλά κρυσταλοποιήθηκε και λόγω ενός βραχυκυκλώματος προκάλεσε την φωτιά. Οι μηχανικοί της GM εργάζονται πάνω στην ενίσχυση του πλαισίου των μπαταριών στο κεντρικό τούνελ, ενώ κοιτούν να βρούνε και τρόπους ώστε να ενισχύσουν το σώμα του Volt, ώστε να γίνει πιο ανθεκτικό σε πλευρικές συγκρούσεις.

Το κόστος διόρθωσης των μπαταριών του Volt μπορεί να φτάσει έως και τα 1.000 δολάρια για το κάθε αυτοκίνητο, με την συνολική ζημιά για την GM να αγγίζει τα 9 εκατ. δολάρια. Η GM συνεχίζει να δηλώνει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς των Volt χωρίς λόγο, αλλά μια πρόσφατη έρευνα έδειξε μια μείωση 20.5% σε αυτούς που ενδεχομένως να αγοράσουν ένα Volt στο μέλλον.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο οργανισμός NAHC (National Automotive History Collection) ανακοίνωσε ότι το Volt είναι το πιο συλλεκτικό αυτοκίνητο του μέλλοντος μεταξύ των 23 νέων αυτοκινήτων που βγήκανε στη παραγωγή φέτος.

[Πηγή: Autonews, Reuters, Freep]

  • to sxedon metafrazete θα παρω δεν θα παρω φωτια?????
    η βρηκατε λυση η οχι!!!!! με σχεδον ειστε αποτυχια!!!!!

    • nikxan1

      grafeis dike mou….+1 fysika!!!

    • :-)))) :-))))