Θυμάσαι το καλοκαίρι την πρόθεση της κυβέρνησης Obama στην Αμερική για την σταδιακή μείωση της μέσης κατανάλωση που θα έχουν τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Αμερική έως το 2025, με τον στόχο να ειναι τα 54.5 mpg (4.3 λίτρα/100 χλμ) με την πλειοψηφία των Αμερικάνικων και παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών (90%) να δηλώνουν σύμφωνοι με το νέο μέτρο εκτός το VW Group.


Ο αμερικάνικος οργανισμο Corporate Average Fuel Economy (CAFE), κάτι σαν τον ανάλογο ευρωπαικό που θεσπίζει τα Euro 5-Euro 6, πιέζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες για να συμμορφοθούν με πιο αυστηρές προδιαγραφλες, σε συνεργασία με την Εθνική Υπηρεσίας Κυκλοφορίας και Οδικής Ασφάλειας (NHTSA). Το 1978, τα πρότυπα CAFE ήταν μόλις 18 μίλια ανά γαλόνι (13 λίτρα/100 χλμ), αλλά κάθε χρόνο αυξάνονται σταδιακά για να φτάσουν τα 54,5 μίλια ανά γαλόνι.

Η Hyundai φαίνεται να κάνει άλματα προόδου και σε αυτόν το τομέα καθώς ήδη τα αυτοκίνητα της συμμορφώνονται με τα standards του CAFE που θα ισχύουν απο το 2016, φτάνοντας τα 36 μίλια ανά γαλόνι (6,33 λίτρα/100 χλμ).

Ωστόσο καμία καλή είδηση​ δεν υπάρχει χωρίς κάποια διαμάχη. Μια ομάδα προστασίας του καταναλωτή στέκεται πίσω από τον ισχυρισμό του ότι η οικονομία καυσίμου του Hyundai Elantra (το ευρωπαικό i30) δεν ανταποκρίνεται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης στην Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA). Η Hyundai αναγνωρίζει ότι οι καταναλωτές δεν μπορούν να επιτύχουν την εκτιμώμενη απόδοση κατά EPA , αλλά η διαφορά Elanta ήταν σύμφωνη και ανάλογη με τα άλλα οχήματα στην κατηγορία του όταν δοκιμάστηκε απο το Consumer Reports.

Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι, ενώ η EPA δεν έχει αλλάξει τη κατανάλωση καυσίμου του 2012 Elantra, οι κορεάτες έχουν προσθέσει το χαρακτηριστικό ActiveECO στο μοντέλο, που όπως καταλαβαίνεις υποδηλώνει τη βελτιωμένη κατανάλωση και συγκεκριμένα κατά 7%.

[Πηγή: Wards Auto]

  • Έτσι οι Κορεάτες! πριν από εσας για σας! :D

  • hellboy

    ηδη αρχισαν να περνουν κεφαλι??!!!