Το 2011 ήταν μια δοκιμαστική χρονιά για το DRS (Drag Reduction System). Η FIA ήταν αυτή που όριζε τις ζώνες του DRS και τα σημεία ανίχνευσης. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα σε κάποιες πίστες, τα προσπεράσματα να είναι ακόμα δύσκολα, ενώ σε κάποιες άλλες, υπερβολικά εύκολα. Για να μην επαναληφθεί αυτό και το 2012, η FIA εξετάζει από τώρα αλλαγές εν όψει της νέας σεζόν, στο μήκος των ζωνών, αλλά και στον αριθμό τους.


Μάλιστα, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα δούμε δύο ζώνες στην Αυστραλία, εκεί όπου πέρυσι, ξεκίνησαν τα παράπονα για μη αποτελεσματικότητα της κινούμενης πίσω πτέρυγας. Επιπροσθέτως, υπάρχουν σκέψεις γι’ αφαίρεση μίας ζώνης σε Καναδά και Βαλένθια.

Όσον αφορά την Αυστραλία, που ήταν και ο πρώτος αγώνας της σεζόν, δε γνωρίζουμε ακόμα αν θα υπάρχουν ένα ή δύο σημεία ανίχνευσης, καθώς και στο ποια θα είναι η δεύτερη ζώνη ενεργοποίησης, διότι είναι σχεδόν σίγουρο ότι η μία θα είναι στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, δηλαδή εκεί που ήταν και πριν από έναν χρόνο.

Όλ’ αυτά αφορούν τους αγώνες, αφού στις υπόλοιπες ημέρες του 3ημέρου, οι οδηγοί μπορούν να σηκώνουν ελεύθερα το flap της πίσω πτέρυγας.

[Πηγή: AutoSport]