Γνωρίζεις ότι η Mercedes AMG είναι η μοναδική από τις κορυφαίες ομάδες που δε θα έχει το νέο της μονοθέσιο στις πρώτες δοκιμές. Οι Γερμανοί θέλουν να δουλέψουν περισσότερο με την W03, αφού ετοιμάζουν κάτι καλό για τη νέα σεζόν, τουλάχιστον έτσι έχει αποκαλύψει ο Nico Rosberg. Προτού δούμε τις φήμες που κυκλοφορούν για την W03, ας δούμε τις δηλώσεις του Norbert Haug, Αντιπροέδρου του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes-Benz.

Αν έχεις ένα αρχικό πλάνο μισού έτος για τη ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου, οι 10 μέρες μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας. Αυτή ήταν η απόφασή μας. Θέλουμε να δοκιμάσουμε το παλιό μονοθέσιο. Έτσι, χρειαζόμαστε χρόνο. Είναι σημαντικό να τονίσω ότι ήταν μια συνειδητή απόφαση, αλλά αυτό δεν είναι ασυνήθιστο. Άλλες ομάδες αποφάσισαν να τρέξουν στο πρώτο και δεύτερο τεστ, οπότε δεν είναι κάτι νέο.

Καταλαβαίνουμε ότι οι άλλες ομάδες έχουν διαφορετικά σχέδια από εμάς και είναι έτοιμες για την πρώτη δοκιμή. Αλλά, δεν έχουμε καθυστερήσει, απλά ακολουθούμε τη δική μας διαδικασία, και τότε θα δούμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα.

Ο Γερμανός υπογραμμίζει πως μπορούν να πάρουν δεδομένα για τα νέα ελαστικά της Pirelli και με το προηγούμενο μονοθέσιο, ενώ θα έχουν και νέα εξαρτήματα.

Έχουμε πολλά να μάθουμε από το πρώτο τεστ. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη νέα γενιά ελαστικών, κάτι που θα μας βοηθήσει, καθώς μπορείς να συγκρίνεις τα δεδομένα με τα παλιά ελαστικά. Πρέπει να μάθουμε περισσότερα για τη συμπεριφορά των ελαστικών στο μονοθέσιό μας.

Όπως για όλα τα κορυφαία μονοθέσιο, έτσι και για την W03, κυκλοφορούν διάφορες φήμες. Κατ’ αρχάς, είναι σχεδόν σίγουρο ότι το μεταξόνιο του γερμανικού μονοθεσίου. Το 2011, η W02 είχε από τα μικρότερα μεταξόνια, κάτι που δε βοήθησε τη συμπεριφορά της. Αν αυτό είναι σχεδόν σίγουρο, τότε είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει F-Duct στην εμπρός αεροτομή, αφού αυτό είναι γνωστό εδώ και μήνες. Επιπλέον, τ’ αεροδυναμικά βοηθήματα και οι αεροδυναμικές λεπτομέρειες είναι σχεδιασμένες, ώστε να βελτιστοποιούν την απόδοση του συστήματος.

Πέρυσι, ειδικότερα στους πρώτους αγώνες, η Mercedes είχε σημαντικά προβλήματα με το σύστημα ψύξης της W02. Οι τεχνικοί της αφιέρωσαν αρκετό χρόνο στην εύρεση λύσεων, ωστόσο έχασαν αρκετό χρόνο για να βελτιώσουν αεροδυναμικά το αυτοκίνητο. Προκειμένου αυτό να μη συμβεί ξανά, θα υπάρχει ένα νέο, καλύτερο σύστημα ψύξης.

Οι φήμες μιλούν και για το KERS της W03. Σύμφωνα μ’ αυτές, οι μπαταρίες θα είναι τοποθετημένες κάτω από το ρεζερβουάρ, ώστε να χαμηλώσει το κέντρο βάρους και να υπάρξει ακόμα περισσότερη βελτίωση στη συμπεριφορά. Μιας και γράφω για KERS, η Marussia δε θα χρησιμοποιήσει το σύστημα σε όλο το 2012, κάτι που δεν είναι φήμη, αλλά επίσημη είδηση. Όμως, θα πρέπει να περιμένουμε, για να δούμε τι από τα παραπάνω θα είναι αληθινό και τι όχι.

[Πηγή: AutoSport]

  • BMX

    Καμια πατατα θα εκαναν παλι και τρεχουν να το σωσουν τωρα.