Ο James Glickenhaus τελικά δεν έμεινε μόνο στο ανανεωμένο bodykit για την P4/5 Competizione, αλλά τελικά την έκανε και υβριδική. Στην καρδιά του αγωνιστικού συνεχίζει να βρίσκεται ο V8 κινητήρας 4.0-λίτρων της F430 GT2 απόδοσης 450 ίππων με 600 Nm ροπής, οποίος πλέον θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα Magneti Marelli, ο οποίος δουλεύει για 6 δευτερόλεπτα όπως το KERS των μονοθεσίων της Formula 1, δίνοντας επιπλέον 80 ίππους ανά γύρο.

[Πηγή: P 4/5 Competizione]

  • magneti marelli ηλεκτροκινητηρας???ανυσηχο λιγακι!!!

    • και η Ferrari στα μονοθέσια της νομίζω magneti marelli έχει

    • :P:P…να πως εξηγουνται οι τελευταιες χασουρεσ της….οχι πλακα κανω…:P

    • lol! άλλα KERS θυμάμαι να λαμπάδιαζαν πέρυσι! χαχαχαχαχα

    • καλα δεν ξερω κιολασ απο αυτα που ειπεσ μονο το kers ξερω τι ειναι…:P…πανω στην f1 δεν εχω ασχοληθει καθολου δεν ξερω τπτ..

    • :P :D

  • ””έναν ηλεκτροκινητήρα Magneti Marelli, ο οποίος δουλεύει για 6
    δευτερόλεπτα όπως το KERS των μονοθεσίων της Formula 1, δίνοντας
    επιπλέον 80 ίππουs””  σαν να λεμε οικολογικο ΝΙΤΡΟ !!!!!  :-))