H Ferrrari ανακοίνωσε και επίσημα ότι στη Γενεύη θα παρουσιάσει την “ανανεωμένη” California η οποία θα είναι δυνατότερη, ελαφρύτερη και θα διαθέτει νέες τεχνολογίες. Ο V8 4.3-λίτρων κινητήρας αποδίδει πλέον 30 άλογα περισσότερα, αποδίδοντας έτσι 490 άλογα με 505 Nm ροπής χάρη (+20 Nm) χάρη στη νέα εξάτμιση και στον επαναπρογραμματισμό της ECU. Ζυγίζει 30 κιλά λιγότερα χάρη στο αναβαθμισμένο πλαίσιο από αλουμίνιο και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.8 δευτ.

Είναι διαθέσιμη σε νέα χρώματα, διαθέτει 7 χρόνια δωρεάν πρόγραμμα συντήρησης (οι φήμες θέλουν να είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) ενώ υπάρχει και το πακέτο “Handling Speciale Package” το οποίο διαθέτει νέα μαγνητικά αμορτισέρ και σκληρότερα ελατήρια τα οποία προσφέρουν 50% καλύτερη απόκριση, καθώς και μικρότερη αναλογία κατά 10% του συστήματος διεύθυνσης.

[Πηγή: Ferrari]

Δελτίο Τύπου

Geneva debut for lighter, more powerful Ferrari California with new “handling speciale” package

Maranello, 15 February – The Geneva Motor Show will see the official debut of the new version of the Ferrari California, production of which has already commenced, with a reduction of weight of 30 kg and an increase in power output of 30 CV.

The Ferrari California’s GDI V8 now delivers 490 hp with maximum torque of 505 Nm at 5,000 rpm, thanks to new exhaust manifolds and engine mapping. The torque curve has also been modified and is higher across the engine’s generous rev range.

Cutting-edge aluminium fabrication techniques and construction technologies used by the Scaglietti Centre of Excellence in the manufacture of the Ferrari California’s chassis, have led to an overall reduction of 30 kg in the car’s weight without impinging in any way on its structural rigidity and performance.

These enhancements have improved the Ferrari’s California’s performance, reducing its 0-100 km/acceleration time to 3.8 seconds. This heightens its sporty feel without detracting from the mission and character of a car that has won universal acclaim for its performance and exceptional versatility resulting from its retractable hard top and 2+ seating. To meet the needs of clients desiring a more dynamic, yet not overly extreme, driving experience, an optional Handling Speciale package has been developed which encompasses modifications to the suspension set-up that minimise body roll and make the car even more responsive to driver inputs.

The Handling Speciale package includes Magnetorheological dampers controlled by an even faster ECU (-50% response time) running patented Ferrari software. The package also features stiffer springs for more precise body control combined with a comfortable ride. Lastly, the California benefits from faster turn-in with smaller steering wheel angles thanks to a new steering box with a 10 per cent quicker steering ratio.

All these new features combine to underscore the California’s sporty prowess without affecting its high-performance grand touring vocation – an achievement very much in line with Ferrari’s DNA.

The technical features are matched by a new, even more extensive choice of colours developed by the Ferrari Styling Centre, including two-tone finishes, three-layer paint technology and modern re-interpretations of classic colour schemes which increase the exclusive personalisation possibilities even further. In addition, the Ferrari California benefits from the free seven-year standard maintenance programme.

The availability of the lighter and more powerful vehicle, along with the optional Handling Speciale package, varies according to each market with first deliveries scheduled for Europe.

  • Anouvis

    Με 7 χρονια δωρεαν συντήρηση και ατοκες δοσεις ευφόρου ζωης την αγοράζω!!!

  • Mika

    Wraio xrwma ayto gia th California…

  • Yiannis Rossolatos

    7 χρονια δωρεαν συντηρηση??? ε τοτε συμφερει… τυλιξτε μου μια σε κοκκινο παρακαλω…

  • Constantine

    Τι έγινε η Φερράρι απέκτησε οικονομικά προβλήματα ;;; 7 χρόνια συντήρηση δωρεάν για Φερράρι γλυτώνεις  πολλά λεφτά! !!!

    Πάντως αυτές οι ανανεώσεις πολυ μου την σπάνε !! Δινεις πόσα λεφτά για να πάρεις αμαξι και σε 2-3 χρόνια βγάζουν το νέο μοντέλο , πιο δυνατό , ανανεωμένο και με δωρεάν πολλά έξτρα !! Αυτό ισχύει σε πολλές εταιρείες . Οπότε δεν αξίζει ποτέ να αγοράζεις αμάξι , τα πρώτα 2 χρόνια κυκλοφορίας του  

  • cfu

    ti egine Ferrari meta apo 5 xronia neo modelo?
    7 xronia dorean service?
    kai pos kai to epathes kai tha synexiseis me to idio onoma?(se ayto like)

  • ilikeyourcar

    Εγω χαιρομαι που το ανανεωσαν, σημαινει πως καταλαβαν πως δεν ηταν οσο καλο πρεπει και δεν άρχισαν ηλιθια μαρκετινιστικα κολπα για να το σπρωξουν στην αγορα αλλα προχωρανε στην ουσια. Ομως μονο -30 κιλα; Αν ηταν -100 θα το σκεφτομουν… αχρειαστα βαρυ αμαξι. Τουλαχιστον καντε κατι με την εμφανιση…για ferrari δειχνει λιγο αυτο το αμαξι.

    •  αν είναι το μόνο σου πρόβλημα το βάρος για να πάρεις μια Ferrari στα ίδια λεφτά, να σου βρώ μια πιο ελαφριά αν μου την δώσεις για βόλτα…
      χιχιχιχιιχιχιχιχιχχιχιι!!!!

    • ilikeyourcar

      Να μου δωσεις μια 360 και ολη δικια σου η california. Υπερβολικο βαρος σε περιττες πολυτελειες, πλαδαρη αναρτηση για να ικανοποιει το ρολο του gt αποστασεων, και αυτο το ανεμπνευστο εσωτερικο που ειναι στην ουσια  μια κεντρικη οθονη υγρων κρυσταλων μου χαλανε τη συνταγη. Αν δεις στα τεστ που της κανουν γερνει σαν τρελη. Σιγουρα ειναι μια χαρα για το σκοπο της αλλα δεν ειναι αυτο που ψαχνω… μια κοκκινη 360 χειροκινητη ομως ειναι.  

    • cfu

      τις ιδιες προτιμήσεις εχουμε εδω
      απλως τη θελω μαυρη

  • ferrari to 2012 me oute 500ps?????
    otan mama RS3-EVO-FORD RS-WRX STI me ena light tuning παιζουν στα 400ps…..den λεει να σε κανουν πλακα στο φαναρι…….καλυτερα να μην την εβγαζαν καθολου………
    φερραρι εισαι…..πασ μπροστα!!!!!!!!!! δεν ακολουθεισ……

  • Κώστας

    ειδαν και αποειδαν οτι δεν πουλανε ροδα με το μαντζαφλαρι και σου λεει κατσε να το ελαφρωσουμε το βαριδι λιγο μπας και γραψει κανενα καλυτερο χρονο,αλλα που…