Η BMW θα παρουσιάσει στη Γενεύη το νέο υπό-brand BMW M Performance όπου αρχικά αποτελείται από 4 μοντέλα τα M550d xDrive sedan και touring wagon, X5 και X6 M50d. Μια M550d xDrive sedan βρέθηκε στα χέρια του Sport Auto και μας δείχνει πως πιάνει τα 250 χλ/ώρα. Μηχανικά φορά τον νέο tri-turbo 3.0-λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 381 ίππων στις 4.000 – 4.400 σ.α.λ με 740 Nm ροπής στις 2.000 – 3.0000 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.7 δευτ και συνδυάζεταθ με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με paddles, είναι τετρακίνητα έχοντας το σύστημα xDrive, διαθέτουν τεχνολογία Start/Stop, ανάρτηση και βάσεις κινητήρα και κιβωτίου από τις εκδόσεις M.

Στιλιστικά φορά νέο αεροδυναμικό bodykit με αρκετά στοιχεία από τα M μοντέλα, γκρι μεταλλικούς καθρέπτες, τραπεζοειδής απολήξεις εξατμίσεων, ζάντες 19″, ενώ το λογότυπο M βρίσκεται στα μαρσπιέ στις πόρτες, ενώ στα /X6 M50d, στο ταμπλό και στο καπάκι του κινητήρα υπάρχει το σηματάκι “M Performance “.

Στο εσωτερικό ο λεβιές των ταχυτήτων, και το τιμόνι έχει αποκτήσει και αυτός Μ λογότυπο. Τα X5 και Χ6 διαθέτουν M σπορ καθίσματα με μαύρο δέρμα και Alcantara ενώ η M550d διαθέτει υφασμάτινα/Alcantara καθίσματα. H οροφή είναι επενδυμένη με ανθρακί BMW Individual ύφασμα, ενώ υπάρχουν είτε βουρτισμένα είτε εξάγωνα αλουμινένια διακοσμητικά στις X5 και Χ6.

Τέλος δες και ένα video από το νέο BMW M Performance Parts που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στη Γενεύη.

[Πηγή: YouTube]

  • cfu

    an itan me xeirokinito kibotio tha itan ena plires olokliromeno aytokinito gia emena foberos katapliktikos kinitiras,o thoribos pleon akougete mono sto relanti kai aytos entelos ligo,thelo na do ayto to paketaki kai se seira 3 !!!!! 

    oso gia tin seira 1 ,kai ayth einai poly omorfi eidika to esoteriko(an ekseresoume to piso meros mia xara amaksaki einai )

  • λίγα τα 250km/h για μοντέλο που φοράει το σηματάκι Μ…
    επίσης ο ήχος εξακολουθεί να είναι άθλιος…
    η ροπή δε με συγκινεί…
    100 φορές να αλλάζω συχότερα ταχύτητες παρά να έχω ένα diesel κ καλά σπορ αυτοκίνητο…
    κ πως μπορεί να χαρακτηριστεί sport με κόφτη τις 5.000 rpm…
    ένα μικρότερο απλό καθημερινό αυτοκίνητο να δεχτώ το diesel αλλά για sport…ποτέ!!

    • gkast79

      ΣΩΣΤΟΣ! ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ  ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ DIESEL ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΠΟΡ ΕΚΔΟΣΕΙΣ .OK ΔΕΚΤΗ Η ΡΟΠΗ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ . ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ .

  • nikxan1

    μαγκες, επειδη εχω αρκετα μεγαλη πειρα στα πετρελαιοκινητα, θα σας ξαναπω τα εξης:
    ΜΑΚΑΡΙ να γινοταν να ειχα ενα συγχρονο αμαξι, με καμια 250αρια αλογα, και 19 τονους ροπη απο τον πετρελαιοκινητηρα…..
    τα πετρελαια, πονανε ΜΟΝΟ σε ενα σημειο, ειναι πολυ ευαισθητα στην νοθεια των βενζιναδων.
    τα καινουρια μοτερ, ναι μεν κακαριζουν, ναι μεν ακουγονται, αλλα ειναι ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΑ της βενζινας, και ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΡΟΠΑΤΑ της βενζινας. εχουν τρομακτικη ροπη απο το ρελαντι, και η τουρμπινα φροντιζει να μην κλανουν μεχρι τον κοφτη. μην τα σνομπαρετε μαγκες, καποια στιγμη, θα μας περνανε στον δρομο, δεν θα μπορουμε να τα φτασουμε, και θα κατεβαζουμε χριστοπαναγιες. δεν ειναι μακρυα αυτο.
    και οσον αφορα το συγκεκριμενο μπεμπε, εγω πολυ ευχαριστως θα το ηθελα. θα ανεβαινα τους βουνισιους με το πλα’ι’, και με 2-3 χιλιαδες στροφες…..

    • gkast79

      ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ .
       ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΗ ΡΟΠΗ !!!! .
      ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ   ΤΟ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΜΙΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ Η ΑΙΣΘΗΣΗ…..
      ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΟΣ ΟΜΩΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΔΗ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΟ EVO ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ DIESEL ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΙΔΩΜΕΝ….. ΜΕΧΡΙ ΝΕΟΤΕΡΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!

    • nikxan1

      αδερφε, να σου πω κατι??
       
      εχω κατσει τον κωλο μου σε πολλα αυτοκινητα, απο 997 με 400 αλογα, μεχρι 335 1ου σταδιου, με 385 αλογα, και 57 κιλα ροπης. ναι, ο ηχος του 6κυλινδρου της μπεμπας με στιγματισε. εβρεχα τα βρακια μου 2 βδομαδες μετα.
      ξερεις με τι αμαξι εχω κατακαυλωσει??? με ενα ταξι σκοντα σουπερμπ, που το εχει ενας φιλος ταριφας, και για να με κανει να νιωσω χαλια για το δικο μου το αμαξι, πατησε μια 2α αποτομα χωρις συμπλεκτες κτλ.
       
      το αμαξι ξυλωσε την ασφαλτο, εκανε κρατηρες και βγηκε πετρελαιο!!!! σπινιαρε στα καλα καθουμενα, και σπινιαριζε 2α-3η χωρις δισταγμο.
       
      χωρις βελτιωσεις κτλ, με πολυ οικονομια στο καυσιμο, με ΕΞΩΚΟΣΜΗ ροπη, με τρελο τροπο.
       
      μπες σε ενα καλο ταξι, πιασε την παρλα στον οδηγο, και πεισε τον να πατησει μια 2α.
       
      δεν ξερω για σενα, αλλα προσωπικα, ο τροπος που οδηγαω εχω, δεν εχει κοφτες κτλ. χεστηκα αν δεν ανεβαζει 50.000 στροφες. με νοιαζει να παταω γκαζι και να ταξιδευω στον χρονο, αλλα πλεον ετσι που εχει παει το βενζολιο, δεν θελω να πληρωνω τα κερατα μου στον μπενιζελια. με το μερκ, θελω ενα 20αρικακι να παω μια βολτα να παιξω 2-3 κωλιες και να γυρισω πισω. σου ξαναλεω, μην τα σνομπαρεις τα πετρελαια, μπες σε ενα καλο και ροπατο, και ξαναμιλαμε αν θες. εγω προσωπικα, ειμαι πολυ θετικος στην ιδεα της πετρελαιοκινησης, με ενα καλο μοτερ. η μονη μαλακια σου ειπα πια ειναι, οτι τα ντηζελα, ειναι πολυ πιο ευαισθητα στο νοθευμενο καυσιμο. στην κλουβα, εχω καθαρισει 2 φορες τα κωλομπεκ απο την λασπη και τις σκατουλες. αδερφε, σου λεω τα πετρελαια ειναι αλλη φαση.

  • fatals

    Ωραιο αυτοκινητο!