Η BMW έδωσε μια σειρά νέων φωτογραφιών από τον ολοκαίνουργιο tri-turbo 6-κύλινδρος 3.0-λίτρων πετρελαιοκινητήρα  που τοποθέτησε στα αυτοκίνητα του M Performance, στα M550d, X5 M50d και X6 M50d. Ο κινητήρας έχει κωδική ονομασία N57S και στις χαμηλές στροφές διαθέτει ένα μικρό turbo μεταβλητής γεωμετρίας αναλαμβάνει την επιτάχυνση του αυτοκινήτου, στις μεσαίες στροφές, το δεύτερο turbo ενεργοποιείται ώστε να δώσει την μέγιστη ροπή των 740 Nm ενώ στις υψηλές στροφές, το τρίτο turbo ενεργοποιείται ώστε να δώσει την μέγιστη ιπποδύναμη των 381 ίππων.


[Πηγή: BMW]

  • Sakismetal

    BMW h etaireia me tous kaliterous petrelaio kinitires ston kosmo.diamanti…….diesel rules.

    • Giorgos77

      νομιζα οτι η fiat εχει τους καλυτερους diesel?

    • Sakismetal

      exw poles empiries apo petreleokinitires logo eparxias.einai kali k tis fiat alla san tin BMW kamia.tromeroi kinitires.eixa mia mikri empeiria me mia 525 (2500cc 197bhp) tou 2007 montelo.tromera oikonomikos kai tautoxrona apodotikos kinitiras.apo tote exw na lew ta kalitera.

    • nikxan1

      φιλε, με καθε σεβασμο στην αποψη σου, και λογω επαγγελματικων αυτοκινητων, εχω να σου αντιπαραθεσω, οτι καλυτερος κινητηρας ντηζελ, ειναι ο D4D της τουοτα.
      δεν υπαρχει πιο αξιοπιστος κινητηρας. απλα δεν σπαει. δεν ξερει απο βλαβες.
      επισης, μαζι με τους φιατ κινητηρες, βαλε και τον 2,7 της μερσεντες. χτες πηγα να φτιαξω κατι στην κλουβα μου, και ειδα ενα ταξι Ε CLASS με 980.000 χλμ. το χωραει ο νους σου???
      και το βλεβη ειχε?? ειχε καψει για πρωτη φορα την φλατζα.
      ξαναλεω, για πρωτη φορα!!!!
      αλλα και παλι, τον D4D της τουοτα, δεν τον φτανει τιποτα.

    • Sakismetal

      geia sou patrioti.den tha diafonisw mazi sou.einai poli kalos k tis toyota apo ton micro pou vazei sto yaris mexri k auton pou vazei sto hilux.episeis k tis mercedes einai poli kalos.alla ton politismeno xaraktira  k tin apodosi tis BMW den tin exei…
      asxeto eisai epagelmatias odigos???
      akoma sou xrwsta to agrotiko mercedes………

    • mother1russia

      Αστο Nik μην ορκιζεσαι γιατι εχω τον D4D της toyota και καταριεμαι την τυχη μου που δεν ειχε κανει νωριτερα συνεργασια με την BMW. Και σε πετρελαιοκινητηρες και σε βενζινοκινητηρες η μπεμπες ειναι χρονια μπροστα απο ολους τους υπολοιπους

    • nikxan1

      για να μην παρεξηγηθω, δεν σε αμφισβητω σε καμια περιπτωση:
      εχω φιλους και συναδελφους, που εχουν TOYOTA HIACE με τον ντηζελοκινητηρα, και εχουν ξεχασει τις βλαβες. αυτα τα μοτερ, εχω αρχισει να πιστευω, οτι αμα τα προσεχεις στοιχειωδως, δεν ξερουν να χαλανε. να πω οτι επεσες στην περιπτωση, μαλλον ειναι πολυ κοινοτυπο.
      απο την αλλη παλι, εχω συυναδελφους με DOBLO, που εχουν τραβηξει τα βυζια τους. εχω και εναν μονο με TRANSPORTER, και το κουναει οσο πιο λιγο μπορει, διοτι εχει αγανακτησει απο τις βλαβες.
      εγω, εχω ενα νισσαν, με 2λιτρο ατμοσφαιρικο πετρελαιοκινητηρα. καιει ελαχιστα, παρολο που το εχω ενα 6μηνο μονο (πριν ειχα το ιδιο σε βενζινα) δεν εχω να σου πω το παραμικρο. τον χειμωνα με 3 βαθμους εξω, επαιρνε μπρος με την μια. αλλα το προσεχω.
      οπως και να’χει, εχω ακουσει τοσο καλα λογια για το τουοτα, το επομενο επαγγελματικο μου αμαξι, θα ειναι το HIACE, σιγουρα με AIR-CONDITION και αν το βρω, θα ειναι και αυτοματο.
      και το βιτο μου αρεσει, αλλα θα πρεπει να πουλησω το νεφρο μου.

  • Kaulamans

    απο ροπη πρεπει να ναι ειναι αλλου… με τον που τον βλεπω προβλεπω 3 εισαγωγες και μια σκατρα εξτερναλ αστο θελει μπολικα…. αλλα με ενα πρωτο σταδιο αυτο πρεπει να χει την 500αρα για πλακα …..

  • glazz

    teras pragmatika apisteutos kinitiras…nomizw oti i stin 5ara dn tha exei antagonismo me tetia ropi ippodinami kai katanalwsi..