Τα M αυτοκίνητα της BMW είναι χωρίς αμφιβολία από τα καλύτερα αυτοκίνητα στο είδος τους. Από την M3 έως και το κτήνος που λέγεται X6 M. Όμως, ενώ προσφέρουν επιδόσεις, συγκινήσεις και οδική συμπεριφορά που συγκρίνεται με αυτή κάποιων super cars, έχουν δύο σημαντικά “μειονεκτήματα”. Το πρώτο λογικό και αναμενόμενο, το άλλο όχι και τόσο.
Πρώτον, είναι ακριβά. Λογικό κι αναμενόμενο, το είπα. Αυτός όμως είναι ο λόγος που ο μέσος αγοραστής οποιουδήποτε M αυτοκινήτου είναι ήδη στα 40 του και άντρας. Δεύτερον, σύμφωνα με τον Friedrich Nitsche, επικεφαλής του M sub-brand, είναι εξελιγμένα για την πίστα, αλλά μπορείς να τα χρησιμοποιείς και καθημερινά. Αυτά τα δύο “μειονεκτήματα” καλείται να εξαλείψει η BMW με την M Performance Automobiles έκδοση.
Η πρώτη φορά που είδαμε αυτή την έκδοση, ήταν στην έκθεση της Γενεύης το 2013, όταν η BMW παρουσίασε τις αντίστοιχες 5-Series, X5 και X6 ενώ η τελευταία MPA είναι η M235i. Με αυτές τις εκδόσεις, η BMW στοχεύει να προσελκύσει ένα πιο νεανικό κοινό που θα λειτουργήσει ως “πρεσβευτής της μάρκας”. Η τιμή θα είναι ελαφρώς υψηλότερη από αυτήν μίας απλής έκδοσης αλλά σαφώς χαμηλότερη από την αντίστοιχη M (αν υπάρχει). Αυτό, θα το καταφέρει η Γερμανική μάρκα προσφέροντας sport χαρακτηριστικά (λίγο περισσότερη δύναμη/ροπή, sport εσωτερικό, πιο σφιχτή ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα) αλλά όχι στον βαθμό των M μοντέλων. Θα είναι κάτι αντίστοιχο της S-Line της Audi με λίγα λόγια.
Τέλος, να αναφέρω πως αναλόγως με την απήχηση που θα έχουν τα όποια μοντέλα προσφέρονται και ως MPA, θα κρίνει το αν θα επεκταθεί η έκδοση ή όχι.
[Πηγή: Autonews]