H αντικαταστάτης της McLaren F1 ξέρουμε εδώ και αρκετό καιρό ότι έχει κωδική ονομασία P12 και σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες θα παρουσιαστεί κατά την διάρκεια του Grand Prix του Μονακό φέτος τον Μάιο. Αν θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό ή αποκλειστικά και μόνο σε κάποιους εκλεκτούς καλεσμένους και πελάτες της McLaren δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά όπως και να έχει, αν συμβεί αυτό, όλο και κάποια φωτογραφία του αυτοκινήτου θα διαρρεύσει.

Το νέο hypercar έχει σχεδιαστεί από τον Frank Stephenson, επικεφαλή σχεδίασης της McLaren όπου σύμφωνα με το Βρετανικό CAR το μοντέλο θα διαθέτει “double-bubble” οροφή, με το μπροστά παρμπρίζ να θυμίζει έντονα την καλύπτρα των πολεμικών αεροσκαφών, θυμίζοντας κάτι από το Audi της ταινίας iRobot.

Το αυτοκίνητο θα φορά έναν twin-turbo 3.8-λίτρων V8 κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει κοντά στα 800 άλογα. Πιθανώς θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα (KERS) παρόμοιας τεχνολογίας με αυτή των μονοθεσίων της Formula 1, το οποίο θα αποδίδει επιπλέον 120 άλογα, ανεβάζοντας έτσι την απόδοση στα 920, όσα ακριβώς υποτίθεται ότι θα παράγει και η νέα Ferrari F70.

Το νέο hypercar θα τεθεί απέναντι από την Bugatti Veyron, την Porsche 918 Spyder αλλά και τη νέα Ferrari Enzo. Η παραγωγή του θα περιοριστεί αυστηρά στις 500 μονάδες και μηχανικά, το Mega Mag με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2.8 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ μέσα σε 20 δευτερόλεπτα θα έχει πιάσει τα 320 χλμ/ώρα (η Veyron τα πιάνει σε 22 δευτ). Ο κινητήρας θα βρίσκεται ασφαλώς στο πίσω μέρος και θα αναπτυχθεί με την βοήθεια της Ricardo. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων της Graziano.

Το βάρος του χάρη στην εκτενή χρήση carbon, τόσο στο σώμα και στο σασί όσο και στα σημεία πρόσκρουσης του νέου hypercar, δεν θα ξεπερνά τα 1.140 κιλά. Θα διαθέτει ενεργό αεροδυναμική και αερόφρενα (όπως έχει η Veyron και η Pagani Ηuyara). Φημολογείται ότι η καμπίνα του θα έχει έναν μικρό χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα ενώ θα τοποθετηθεί σύστημα καταγραφή δεδομένων και μια κάμερα ώστε ο οδηγός να γράφει μόνος του onboard video. Το σασί της θα είναι monocoque κατασκευασμένο από carbon, παρόμοιο με αυτό της MP4-12C. Ο αναρτήσεις θα είναι τεχνολογίας pushrod, όπως της Aventador, ενώ το traction control θα έχει 5 ρυθμίσεις. Τα φρένα δεν θα μπορούσε να μην είναι carbon-κεραμικά της Brembo και θα εφοδιάζονται με σύστημα Brake Steer για να ελεγχθεί η υποστροφή. Το ABS και το ESP να απενεργοποιούνται πλήρως, θα ελέγχονται όμως μέσω GPS ώστε να μην απενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο δρόμο.

Η παραγωγή του θα γίνει στο νέο εργοστάσιο της McLaren, McLaren Technology Center. Μόλις 2 με 3 αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται κάθε εβδομάδα και θα έχει κύκλο ζωής 4 ετών και θα ξεκινά από τις 750.000 ευρώ.

[Πηγή: GTSpirit]

  • mech.al.

    Gia na doume, P12 i ENZO ??? :)

  • Roxamis

    Ακουγεται εντυπωσιακο

  •  πω πω πω πω!!!!!!!!!!
    εχει να γινει το καλοκαιρι τησ κακομοιρασ!!!!!!!!!!!!!!!
    αυτα θα ειναι ανοιγματα!!!!!!!!!!!!!!  :-)))0
    υ.γ kai στο τελοσ το GT-R θα τα περναει παλι???????  αχχαχαχα

  • Mika

    Bring it on, baby!!!

  • jim

    pedia  perimeno parousiasi me anipomonisia 

  • Πολύ ενδιαφέροντα όλα τα specs που διαβάζουμε ..
    Αντε να το δούμε και να το ακούσουμε !!!!!!!!