Και από τα πιο επίσημα χείλη, από αυτά του Ron Dennis μαθαίνουμε ότι η αντικαταστάτης της McLaren F1 θα παρουσιαστεί τον Μάιο κατά την διάρκεια του Grand Prix του Μονακό. Ο Ron Dennis δήλωσε ότι το νέο hypercar θα είναι πιο προηγμένη και τελειοποιημένη από την θρυλική McLaren F1. Θα διαθέτει επιθετική σχεδίαση και θα είναι “εντελώς διαφορετική” από την MP4-12C.


Ο Dennis δεν μίλησε καθόλου για τον κινητήρα που θα φορά με το μόνο που ανέφερε είναι ότι δεν έχουνε δώσει βάση αποκλειστικά στην τελική ταχύτητα. Θα διαθέτει ένα “¨ολοκληρωμένο πακέτο απόδοσης” με προηγμένη τεχνολογία προερχόμενη από την Formula 1. Η παραγωγή του θα γίνει στο νέο εργοστάσιο της McLaren, McLaren Technology Center. Μόλις 2 με 3 αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται κάθε εβδομάδα και θα έχει κύκλο ζωής 4 ετών και θα ξεκινά από τις 750.000 ευρώ. Συνολικά θα κατασκευαστούν από 300 έως 500 αυτοκίνητα.

Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία P12 και το νέο hypercar έχει σχεδιαστεί από τον Frank Stephenson, επικεφαλή σχεδίασης της McLaren και θα διαθέτει “double-bubble” οροφή, με το μπροστά παρμπρίζ να θυμίζει έντονα την καλύπτρα των πολεμικών αεροσκαφών, θυμίζοντας κάτι από το Audi της ταινίας iRobot.

Οι φήμες αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο θα φορά έναν twin-turbo 3.8-λίτρων V8 κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει κοντά στα 800 άλογα. Πιθανώς θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα (KERS) παρόμοιας τεχνολογίας με αυτή των μονοθεσιών της Formula 1, το οποίο θα αποδίδει επιπλέον 120 άλογα, ανεβάζοντας έτσι την απόδοση στα 920, όσα ακριβώς υποτίθεται ότι θα παράγει και η νέα Ferrari F70.

Το νέο hypercar θα τεθεί απέναντι από την Bugatti Veyron, την Porsche 918 Spyder αλλά και τη νέα Ferrari Enzo (F70). Το Mega Mag -όπως το ξέρουμε μέχρι στιγμής-με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2.8 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ μέσα σε 20 δευτερόλεπτα θα έχει πιάσει τα 320 χλμ/ώρα (η Veyron τα πιάνει σε 22 δευτ). Ο κινητήρας θα βρίσκεται ασφαλώς στο πίσω μέρος και έχει αναπτυχθεί με την βοήθεια της Ricardo. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων της Graziano.

Το βάρος του χάρη στην εκτενή χρήση carbon, τόσο στο σώμα και στο σασί όσο και στα σημεία πρόσκρουσης του νέου hypercar, δεν θα ξεπερνά τα 1.140 κιλά. Θα διαθέτει ενεργό αεροδυναμική και αερόφρενα (όπως έχει η Veyron και η Pagani Ηuyara). Φημολογείται ότι η καμπίνα του θα έχει έναν μικρό χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα ενώ θα τοποθετηθεί σύστημα καταγραφή δεδομένων και μια κάμερα ώστε ο οδηγός να γράφει μόνος του onboard video. Το σασί της θα είναι monocoque κατασκευασμένο από carbon, παρόμοιο με αυτό της MP4-12C.

Ο αναρτήσεις θα είναι τεχνολογίας pushrod, όπως της Aventador, ενώ το traction control θα έχει 5 ρυθμίσεις. Τα φρένα δεν θα μπορούσε να μην είναι carbon-κεραμικά της Brembo και θα εφοδιάζονται με σύστημα Brake Steer για να ελεγχθεί η υποστροφή. Το ABS και το ESP να απενεργοποιούνται πλήρως, θα ελέγχονται όμως μέσω GPS ώστε να μην απενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο δρόμο.

[Πηγή: Drive]

  • Mika

    Anypomonw na th dw!

  • loeb

    Ολα καλα μεχρι εδω το μονο που με χαλασε ειναι αυτο με το GPS και την απενεργοποιηση του ABS και  ESP. Ετσι οπως το πανε θα καταργησουν και τον οδηγο σε λιγο. Ελεος πια σε λιγο θα σου λενε οτι αν δεν εχεις πληρωσει τους παρανωμους φορους δεν θα περνει μπροστα το αυτοκινητο σου!

    • JohnnyXP64

      εχει και μια βαση ομως!

      δεν μπορεις 900κ αλογα να τα αμολας σε οποιοδηποτε δρομο γουσταρεις χωρις συστηματα ασφαλιας πανω ν κρατανε το αμαξι!?

      θα πας να κανεις ντονατς που? στο δρομο? οχι να μην κανεις.

      να μπορει να απενεργοποιητε σε μεγαλα παρκινγ ι και γηπεδα και οχι μονο πιστες οκ το καταλαβαινω.

      αλλά να θέτουμε σε κίνδυνο αθώους περαστικούς για την καύλα μας, οχι.

    • loeb

      Απλα δεν γινονται ολα για την ασφαλεια μας και μονο. Αν ηθελαν ασφαλεια δεν θα αφηναν το αυτοκινητο να εχει  τετοια τελικη αν το παμε ετσι ουτε να βγαζει τοσα αλογα και ουτο καθεξης. Αν ηθελαν ασφαλεια θα ειχαμε καλυτερη αστυνομευση και οχι επιλεκτικη. Θα ειχαμε οδηγικη παιδεια πρωτα απ’ ολα και μετα ολα αυτα τα μαραφετια.  Εμενα αυτη η κινηση δεν μου αρεσει και αν ειχα τα φραγκα να επιλεξω θα ηταν ενας λογος να μην το παρω. Σε 10 χρονια θα σου λενε το αμαξι θα παιρνει μπρος απο το τσιπακι που θα μας εχουν εμφυτεψει ετσι ωστε να μην μπορει να στο κλεψει κανενας αλλα και για να μην χασεις τα κλειδια σου και αλλα τετοια κολπα. Ευχαριστω δεν θα παρω…

  • nikxan1

    καποια αυτοκινητα, οπως η Mc-Laren F1, το ΤΟΥΟΤΑ TSUPRA, το HONDA NSX, δεν ειναι και πολυ ευκολο να “αντικατασταθουν”.

    τα πρωτα, εγραψαν τρομερη ιστορια, λατρευτηκαν απο ολους, ξυλωσαν πολλα χιλιομετρα ασφαλτου.

    στην προκειμενη περιπτωση, θα πρεπει να ειναι ενα αυτοκινητο, που οταν το πρωτοδεις, να παθεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4 μικρα εγκεφαλικα.

    αλλιως, η αντικατασταση θεωρειται μιση. αν δηλαδη, το “παλιο” ειναι πιο εντυπωσιακο απο το καινουριο. ασχετα απο το ποσα αλογα βγαζει.

  • πω πω πω πω!!!!!!
    μπουγκατι…φερραρι…μακλαρεν πολυ δυνατα τα βλεπω!!!!
    1100κιλα….. οταν το πορσε εχει 1600+ ???
    δεν μπορω να περιμενω μεχρι τον μαιο!!!!!
    το παλιο ακομα το βλεπω..και το στομα στο πατωμα!!!!!

  • freedoom1013

    Ελπίζω η τελική του εικόνα να είναι αντάξια της περιγραφής που διάβασα!!!