Η πίστα της Sepang αποτελείται από δύο μεγάλες ευθείες. Στις ευθείες αυτές, τα μονοθέσια που έχουν δυνατό κινητήρα θα έχουν κάποιο πλεονέκτημα. Ωστόσο, ακόμα μεγαλύτερο πλεονέκτημα αναμένεται να έχουν τα μονοθέσια της Mercedes. Ναι, φορούν κι αυτά τον FO 108Z, που λέγεται ότι είναι ο δυνατότερος κινητήρα από τους 4 του grid (Mercedes-Benz FO 108Z, Ferrari 056, Renault RS27 και Cosworth CA2012), αλλά έχει και το F-Duct, που, όπως έχουμε δει, μπορεί να βελτιώσει την επιτάχυνση του μονοθεσίου, μόνο όταν το DRS flap είναι σηκωμένο.

Σ’ αυτό ακριβώς στηρίζεται ο Nico Rosberg. Ο Γερμανός δηλώνει ότι οι δύο μεγάλες ευθείες θα πρέπει να είναι προς δικός τους όφελος. Φυσικά, το πλεονέκτημα αυτό θα υπάρχει μόνο στις κατατακτήριες, καθώς στον αγώνα, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει το DRS (μαζί και το F-Duct) μόνο στις ζώνες φρεναρίσματος, αν απέχει λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από τον προπορευόμενο οδηγό στο σημείο ανίχνευσης.

Η πίστα έχει δύο μεγάλες ευθείες, οι οποίες θα πρέπει να μας ταιριάζουν φέτος, και οι συνθήκες θα είναι πολύ απαιτητικές, όπως πάντα, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας και υγρασίας. Είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας εδώ, και θα έχουμε ένα επιτυχημένο Σαββατοκύριακο, μπροστά σε όλους τους υποστηρικτές της Μαλαισίας.

Καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε κάτι για το πλεονέκτημα της Mercedes. Το πλεονέκτημα υπάρχει κυρίως στην επιτάχυνση. Γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι οι μηχανικοί δεν μπορούν ν’ αλλάξουν ρυθμίσεις στο μονοθέσιό τους από τις κατατακτήριες μέχρι τον αγώνα, Έτσι, αν η Mercedes επιλέξει να “τραβήξει” την 7η μέχρι άλλα 15 χιλιόμετρα, τότε στον αγώνα, το μονοθέσιο θα χάνει σημαντικά σε επιτάχυνση και εννοείται ότι δε θα πλησιάζει τις τελικές του Σαββάτου, μιας και ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιεί το DRS μόνο στις ζώνες φρεναρίσματος, αν επιχειρεί κάποιο προσπέρασμα.

Έτσι, αναγκάζονται να έχουν τις ρυθμίσεις που θα είχαν και χωρίς το σύστημα, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση με το DRS flap ανοιχτό να είναι μεγάλη, και ο οδηγός να κινείται για περισσότερα δευτερόλεπτα στις τελικές του. Τώρα είναι άλλο θέμα αν η Mercedes επιλέγει να “τραβήξει” την 7η για ακόμα 2-3 χλμ/ώρα, αυτό είναι καθαρά στην κρίση των μηχανικών της.

[Πηγή: Mercedes AMG]