Κίνηση ματ έκανε η Volkswagen, η οποία “έκλεψε” από την Ford, τον Jost Capito, Ο 53-χρονος θα γίνει αγωνιστικός διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Volkswagen από την 1 Μαΐου, αντικαθιστώντας τον Kris Nissen, ο οποίος θα παραμείνει στην ομάδα ως σύμβουλος.

Ο Capito, κατά την θητεία του στην Ford, ήταν υπεύθυνος για την εξέλιξη του πρώτου Focus RS, των τωρινών Focus ST, Fiesta ST,  SVT Raptor, και Shelby GT500, ενώ ήταν διευθυντής του τμήματος “Global Performance Vehicles and Motorsport Business Development” της Ford στο WRC. Επίσης, τα τμήματα TeamRS και SVT, έδιναν λογαριασμό στον Capito, οπότε καταλαβαίνεις ότι είναι μεγάλη επιτυχία της VW, η μεταγραφή του. Η Ford μέχρι στιγμής, δεν έχει ανακοινώσει ποιος θα τον αντικαταστήσει.

Ο Capito εργάστηκε στο τμήμα εξέλιξης κινητήρων της BMW από το 1984, ενώ το 1989 πήγε στην Porsche ως επικεφαλής του τμήματος Porsche Carrera Cup Organisation, ενώ το 1990 έγινε επικεφαλής της Porsche σε όλα τα πρωταθλήματα. Το 1996, πέρασε από την Formula 1, και συγκεκριμένα από την Sauber Red Bull Formula 1 ως εκτελεστικός διευθυντής έως το 2001, όπου πήγε στην Ford και έμεινε μέχρι σήμερα. Επίσης έχει κερδίσει το Rally Dakar ως συνοδηγός. Σίγουρο είναι ότι θα βάλει το χεράκι του και στα επόμενα GTI και R μοντέλα της Volkswagen.

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου

JOST CAPITO TO HEAD VOLKSWAGEN MOTORSPORT

Wolfsburg, March 29, 2012 – Jost Capito (53) is to head Volkswagen Motorsport effective May 1, 2012. He takes over from Kris Nissen (51), who will support his successor during the transition phase and subsequently assist the Group in an advisory capacity.

Jost Capito moves to the Volkswagen Group from Ford Motor Company USA. He has decades of experience in motorsport; among other things, he was involved in Formula 1 and was also co-pilot and winner in the truck category of the Paris-Dakar Rally. The engineering graduate began his career in 1984 as a development engineer for BMW’s high-performance engines. Capito joined Porsche in 1989, first heading the Porsche Carrera Cup Organisation and later overseeing all Porsche brand racing championship campaigns. He held executive posts at Sauber Petronas Engineering from 1996 to 2001 and was Chief Operating Officer of the Sauber Red Bull Formula 1 team from 1998. Capito moved to Ford at the end of 2001 where he latterly held responsibility for Ford’s global performance vehicle business and for motorsports strategy.

Kris Nissen (51) has been Director of Volkswagen Motorsport since 2003 and won important motorsport victories for Volkswagen during his tenure. Dr. Ulrich Hackenberg, Member of the Board of Management of the Volkswagen brand with responsibility for ‘Development’, thanked Nissen for his achievements: “Mr. Nissen has taken Volkswagen Motorsport a long way forward and led the Motorsport team during the most successful phase in its history so far. He was instrumental in Volkswagen’s double victory at the 2009 Dakar Rally and helped write motorsport history with the one-two-three podium finishes in 2010 and 2011.”

  • Mika

    Poly ikanos….Kalh metragrafh..
    ;-)

  • γιατι ρε Jost να κανεις τετοιο λάθος…
    τι περισσοτερο εχει η VW από τη Ford…

    πολύ με πείραξε!!!
    αντε να δουμε πως θα ειναι το νεο Focus RS

    • Χρήματα έχει περισσότερα! απλα! 

    • cfu

      mazi sou !!!

    • Mika

      Ti perissotero exei h VW apo th Ford???
      Pio eykolo den yparxei!
      Lefta! Money!!! L’argent!!!