Πέρυσι, η Ferrari, εκτός από τα προβλήματα απόδοση που αντιμετώπιζε με την 150° Italia, δεν τα πήγαινε πολύ καλά στα pit stops, αφού ήταν πιο αργή από τις υπόλοιπες κορυφαίες ομάδες, με αποτέλεσμα να στερούσε θέσεις και βαθμούς από τους οδηγούς της, αλλά και από την ίδια, καθώς η βαθμολογίας κάθε ομάδας στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών είναι το άθροισμα των βαθμολογιών των δύο οδηγών της.

Φέτος, όμως, σ’ αυτόν τον τομέα, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα για την ιταλική ομάδα. Δε χρειάζεται να δούμε χρόνους, για να κρίνουμε αν οι μηχανικοί της Scuderia είναι γρήγοροι, αλλά, σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα Marca, οι Ιταλοί κατάφεραν ν’ αλλάξουν ελαστικά στον Fernando Alonso σε 2,4 δευτερόλεπτα. Τα pit stops μπορεί να κρίνουν την έκβαση ενός αγώνα, και ο Ferni δηλώνει για την ταχύτητα των μηχανικών του:

Σ’ ένα τόσο “σφιχτό” grid, είναι πολύ σημαντικό να προσέχεις αυτές τις λεπτομέρειες. Μπορούν να κερδίσουν θέσεις και βαθμούς, το οποίο μπορεί να είναι καθοριστικό για το τέλος της σεζόν.

Επιπλέον, η Marca υποστηρίζει ότι ότι η ομάδα του Maranello είναι κατά μέσο όρο 6 δέκατα ταχύτερη από τις McLaren, Red Bull και Mercedes, αλλά και ταχύτεροι από πέρυσι, παρόλο που στ’ αερόκλειδα δεν υπάρχει συμπιεσμένο ήλιο, συνεπώς είναι κατά δύο δέκατα πιο αργά στην αλλαγή ενός ελαστικού.

[Πηγή: Marca | Photo Copyright: FOTO ERCOLE COLOMBO/Scuderia Ferrari]

  • JohnnyXP64

    καποτε καναν πολλα λαθη, τωρα ειναι πολυ καλοι, αντε να δουμε ποτε θα βελτιωσουν και την στρατιγη τους εκει περα, γιατι ειναι οτι νανε!

    βγαζουν τους οδηγους τους πισω απο κινηση, κτλ κτλ

  • φέτος…
    καλύτερα pit stops, καλύτερη στατηγική…
    πολύ καλό οδηγό…
    το ίδιο σκατά μονοθέσιο!!!

    γαμώ τα μυαλά σας!!!

    • JohnnyXP64

      στην κινα η στρατιγη τους ηταν σκατα παντος….

    • Ferrari-Pure Passion

      Φιλε σ’αυτο θα διαφωνησω!!Η στρατηγικη ηταν η ενδεδηγμενη γιατι πολυ απλα περιμεναν(και αυτο ηταν το λογικο) οι μπροστα(ο γκροζιαν και τα 2 γιλιαμς)να παθουν αυτο που επαθε ο κιμι!!!Η λογικη αυτο ελεγε απλα τελικα στους αλλους αντεξαν λιγο παραπανω!!!Δεν ηταν σιγουρο οτι αν αφηναν και τον alo με τα ιδια λαστιχα θα αντεχε!!!ΚΑι τοτε θα λεγαμε οτι ηταν λαθος στρατηγικη!!!Ασε που το ολο θεμα πεχτηκε στις τελικες!!!Αν ειχαμε λιγο περισσοτερη τελικη ηταν πολυ πιθανο να τερματιζε 6ος!!!!!

    • Draculis

      έχει δίκιο ο johnny έπρεπε να πάνε τον Alonso με 2 όχι με 3 pit stop. Πάντως πάλι καλά που έμαθαν να κάνουν pit γιατί ούτε 10άδα δε θα μπαίναμε…