Τη προηγούμενη βδομάδα είδαμε βαριά καμουφλαρισμένη το νέο υπεραυτοκίνητο της McLaren την F1. Σήμερα διέρρευσαν νέες και πιο καθαρές φωτογραφίες. Το πρωτότυπο μας δείχνει το εμπρός μέρος έχει τροποποιηθεί λόγω της αυξημένης ανάγκη για καθαρό αέρα του V8, επίσης φαίνεται να υπάρχει ένας αεραγωγός στην οροφή για πρόσθετη παροχή αέρα, στυλ F1. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές σε σύγκριση με την MP4-12C είμαι εμφανής με πιο μεγάλους θόλους τροχών, ένα σχέδιο για το πίσω διαχύτη που θα παρέχει ισχυρή κάθετη δύναμη. Τέλος στο πίσω μέρους βλέπουμε την κεντρικά και πολύ κοντά στην κορυφή τοποθετημένη εξάτμιση.

Ξέρουμε ότι θα παρουσιαστεί τον Μάιο κατά την διάρκεια του Grand Prix του Μονακό σε μερικούς εκλεκτούς πελάτες της McLaren, προτού παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό, στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013. Ο Ron Dennis έχει δηλώσει ότι το νέο hypercar θα είναι πιο προηγμένη και τελειοποιημένη από την θρυλική McLaren F1. Θα διαθέτει επιθετική σχεδίαση και θα είναι “εντελώς διαφορετική” από την MP4-12C. Από τις spy φωτογραφίες δεν μπορούμε να διακρίνουμε και πολλά αφού είναι βαριά καμουφλαρισμένο, εκτός από την τεράστια πίσω εξάτμιση τοποθετημένη στο κέντρο.

Ο Ron Dennis έχει πει ότι στο νέο hypercars τους δεν έχουνε δώσει βάση αποκλειστικά στην τελική ταχύτητα. Θα διαθέτει ένα “ολοκληρωμένο πακέτο απόδοσης” με προηγμένη τεχνολογία προερχόμενη από την Formula 1. Η παραγωγή του θα γίνει στο νέο εργοστάσιο της McLaren, McLaren Technology Center. Μόλις 2 με 3 αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται κάθε εβδομάδα και θα έχει κύκλο ζωής 4 ετών και θα ξεκινά από τις 750.000 ευρώ. Συνολικά θα κατασκευαστούν από 300 έως 500 αυτοκίνητα.

Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία P12 και το νέο hypercar έχει σχεδιαστεί από τον Frank Stephenson, επικεφαλή σχεδίασης της McLaren και θα διαθέτει “double-bubble” οροφή, με το μπροστά παρμπρίζ να θυμίζει έντονα την καλύπτρα των πολεμικών αεροσκαφών, θυμίζοντας κάτι από το Audi της ταινίας iRobot.

Οι φήμες αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο θα φορά έναν twin-turbo 3.8-λίτρων V8 κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει κοντά στα 800 άλογα. Πιθανώς θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα (KERS) παρόμοιας τεχνολογίας με αυτή των μονοθεσιών της Formula 1, το οποίο θα αποδίδει επιπλέον 120 άλογα, ανεβάζοντας έτσι την απόδοση στα 920, όσα ακριβώς υποτίθεται ότι θα παράγει και η νέα Ferrari F70.

Το νέο hypercar θα τεθεί απέναντι από την Bugatti Veyron, την Porsche 918 Spyder αλλά και τη νέα Ferrari Enzo (F70). Το Mega Mag -όπως το ξέρουμε μέχρι στιγμής-με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2.8 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ μέσα σε 20 δευτερόλεπτα θα έχει πιάσει τα 320 χλμ/ώρα (η Veyron τα πιάνει σε 22 δευτ). Ο κινητήρας θα βρίσκεται ασφαλώς στο πίσω μέρος και έχει αναπτυχθεί με την βοήθεια της Ricardo. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων της Graziano.

Το βάρος του χάρη στην εκτενή χρήση carbon, τόσο στο σώμα και στο σασί όσο και στα σημεία πρόσκρουσης του νέου hypercar, δεν θα ξεπερνά τα 1.140 κιλά. Θα διαθέτει ενεργό αεροδυναμική και αερόφρενα (όπως έχει η Veyron και η Pagani Ηuyara). Φημολογείται ότι η καμπίνα του θα έχει έναν μικρό χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα ενώ θα τοποθετηθεί σύστημα καταγραφή δεδομένων και μια κάμερα ώστε ο οδηγός να γράφει μόνος του onboard video. Το σασί της θα είναι monocoque, παρόμοιο με αυτό της MP4-12C, κατασκευασμένο από carbon,τιτάνιο και μαγνήσιο ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα.

Ο αναρτήσεις θα είναι τεχνολογίας pushrod, όπως της Aventador, ενώ το traction control θα έχει 5 ρυθμίσεις. Τα φρένα δεν θα μπορούσε να μην είναι carbon-κεραμικά της Brembo και θα εφοδιάζονται με σύστημα Brake Steer για να ελεγχθεί η υποστροφή. Το ABS και το ESP να απενεργοποιούνται πλήρως, θα ελέγχονται όμως μέσω GPS ώστε να μην απενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο δρόμο.

[Πηγή: AMS]