Τη προηγούμενη βδομάδα είδαμε βαριά καμουφλαρισμένη το νέο υπεραυτοκίνητο της McLaren την F1. Σήμερα διέρρευσαν νέες και πιο καθαρές φωτογραφίες. Το πρωτότυπο μας δείχνει το εμπρός μέρος έχει τροποποιηθεί λόγω της αυξημένης ανάγκη για καθαρό αέρα του V8, επίσης φαίνεται να υπάρχει ένας αεραγωγός στην οροφή για πρόσθετη παροχή αέρα, στυλ F1. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές σε σύγκριση με την MP4-12C είμαι εμφανής με πιο μεγάλους θόλους τροχών, ένα σχέδιο για το πίσω διαχύτη που θα παρέχει ισχυρή κάθετη δύναμη. Τέλος στο πίσω μέρους βλέπουμε την κεντρικά και πολύ κοντά στην κορυφή τοποθετημένη εξάτμιση.

Ξέρουμε ότι θα παρουσιαστεί τον Μάιο κατά την διάρκεια του Grand Prix του Μονακό σε μερικούς εκλεκτούς πελάτες της McLaren, προτού παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό, στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013. Ο Ron Dennis έχει δηλώσει ότι το νέο hypercar θα είναι πιο προηγμένη και τελειοποιημένη από την θρυλική McLaren F1. Θα διαθέτει επιθετική σχεδίαση και θα είναι “εντελώς διαφορετική” από την MP4-12C. Από τις spy φωτογραφίες δεν μπορούμε να διακρίνουμε και πολλά αφού είναι βαριά καμουφλαρισμένο, εκτός από την τεράστια πίσω εξάτμιση τοποθετημένη στο κέντρο.

Ο Ron Dennis έχει πει ότι στο νέο hypercars τους δεν έχουνε δώσει βάση αποκλειστικά στην τελική ταχύτητα. Θα διαθέτει ένα “ολοκληρωμένο πακέτο απόδοσης” με προηγμένη τεχνολογία προερχόμενη από την Formula 1. Η παραγωγή του θα γίνει στο νέο εργοστάσιο της McLaren, McLaren Technology Center. Μόλις 2 με 3 αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται κάθε εβδομάδα και θα έχει κύκλο ζωής 4 ετών και θα ξεκινά από τις 750.000 ευρώ. Συνολικά θα κατασκευαστούν από 300 έως 500 αυτοκίνητα.

Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία P12 και το νέο hypercar έχει σχεδιαστεί από τον Frank Stephenson, επικεφαλή σχεδίασης της McLaren και θα διαθέτει “double-bubble” οροφή, με το μπροστά παρμπρίζ να θυμίζει έντονα την καλύπτρα των πολεμικών αεροσκαφών, θυμίζοντας κάτι από το Audi της ταινίας iRobot.

Οι φήμες αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο θα φορά έναν twin-turbo 3.8-λίτρων V8 κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει κοντά στα 800 άλογα. Πιθανώς θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα (KERS) παρόμοιας τεχνολογίας με αυτή των μονοθεσιών της Formula 1, το οποίο θα αποδίδει επιπλέον 120 άλογα, ανεβάζοντας έτσι την απόδοση στα 920, όσα ακριβώς υποτίθεται ότι θα παράγει και η νέα Ferrari F70.

Το νέο hypercar θα τεθεί απέναντι από την Bugatti Veyron, την Porsche 918 Spyder αλλά και τη νέα Ferrari Enzo (F70). Το Mega Mag -όπως το ξέρουμε μέχρι στιγμής-με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2.8 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ μέσα σε 20 δευτερόλεπτα θα έχει πιάσει τα 320 χλμ/ώρα (η Veyron τα πιάνει σε 22 δευτ). Ο κινητήρας θα βρίσκεται ασφαλώς στο πίσω μέρος και έχει αναπτυχθεί με την βοήθεια της Ricardo. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων της Graziano.

Το βάρος του χάρη στην εκτενή χρήση carbon, τόσο στο σώμα και στο σασί όσο και στα σημεία πρόσκρουσης του νέου hypercar, δεν θα ξεπερνά τα 1.140 κιλά. Θα διαθέτει ενεργό αεροδυναμική και αερόφρενα (όπως έχει η Veyron και η Pagani Ηuyara). Φημολογείται ότι η καμπίνα του θα έχει έναν μικρό χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα ενώ θα τοποθετηθεί σύστημα καταγραφή δεδομένων και μια κάμερα ώστε ο οδηγός να γράφει μόνος του onboard video. Το σασί της θα είναι monocoque, παρόμοιο με αυτό της MP4-12C, κατασκευασμένο από carbon,τιτάνιο και μαγνήσιο ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα.

Ο αναρτήσεις θα είναι τεχνολογίας pushrod, όπως της Aventador, ενώ το traction control θα έχει 5 ρυθμίσεις. Τα φρένα δεν θα μπορούσε να μην είναι carbon-κεραμικά της Brembo και θα εφοδιάζονται με σύστημα Brake Steer για να ελεγχθεί η υποστροφή. Το ABS και το ESP να απενεργοποιούνται πλήρως, θα ελέγχονται όμως μέσω GPS ώστε να μην απενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο δρόμο.

[Πηγή: AMS]

  • Murray

    Δεν μπορεις να καταλαβεις κατι απο αυτες τις φωτο.

    • αν ειναι εξοικιωμένο το μάτι σου καταλαβαίνεις αρκετά!!!

    • thymios tsilimparis

       σωστό!

    • Renesis1

      Σωστόοοςςς..

  • mp4-27

    τι ΤΕΡΑΣ ειναι αυτο θεε μου???????????????
    η μουρη βεβαια φαινεται ολοιδια με την 12c αλλα ο κωλος….ουαου!!!!!!

  • ilikeyourcar

    Ειδα την mp4-12c στο dubai και μπορω να πω πως απο κοντα ξεχνας πολλα πραγματα απο αυτα που συνηθως σχολιαζει κανεις μεσα απο το ιντερνετ. Το αμαξι ειναι οντως ομορφο, ακουγεται μια χαρα και κυριως επιταχυνει σαν κολασμενο… απλα δεν ειναι ποθητο οσο η 458…

    • φαντάσου αν έβλεπες από κοντά μια 458 πως θα ένιωθες και τι θα άκουγες! 

    • ilikeyourcar

      Θα ακουστει σαν η mclaren να ειναι συλλεκτικη μπροστα στην 458 μιας και εχω δει (ειμαι ενα μηνα για δουλεια εδω για αυτο και τα βλεπω δεν ειμαι τοσο τυχερος) καμια 10ρια 458 μεχρι τωρα… :P 

      Για αυτο λεω… σαν την 458 δεν ειναι.

      Ωριστε και μια φωτο απο καμερα φιλου. Δεν ειναι της προκοπης αλλα απο το τπτ… 

    • ilikeyourcar

      Ειναι πολυ μεγαλη η φωτο και δεν την ανεβαζει… Anyway, ωραιο αμαξι παντως και ειχα την τυχη να το δω να ανοιγει… πραγματικα τα 2 turbo εχουν πολυ ψυχη μεσα τους… 

    • κάντην με κάποιο πρόγραμμα resize!

    • ilikeyourcar

      Εχεις ενα mail να σου στειλω 3-4; Και τις ανεβαζεις εσυ γτ δεν εχω χρονο αυτη τη στιγμη.

    • info at autoblog dot gr ;)

    •  οι φωτογραφίες ;)

  • thymios tsilimparis

    Βλέπω οτι ο “πόλεμος” των υπεραυτοκινήτων έχει ανάψει ξανά…Ανακοινώνονται ίδιες τιμές ιπποδύναμης και βάρους με την F70, όπως επίσης και το KERS…

    Θέλω ΠΑΡΑ πολύ να δω ποιά από τις δύο εταιρείες θα τα καταφέρει καλύτερα…Προτείνω ψηφοφορία! :)

    •  μόλις παρουσιαστούν και τα δύο θα γίνει! τώρα μόνο εικασίες και φήμες υπάρχουν!

  • sofokles5 (ex sofokles)

    εγώ βλέπω πως μάλλον είναι ακόμη σε δοκιμές του κινητήρα. 

    δες τη φωτο της mp4 12c εδω και συγκρινε κ τις spy photos. ειναι το ιδιο οχημα.
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/McLaren_MP4.12C.jpg