Η Opel πρόσφατα έγινε γνωστό ότι θα σταματήσει να κατασκευάζει το Astra στη Γερμανία και οι φήμες ήθελαν ότι η Opel θα σταματήσει να κατασκευάζει το Zafira στη Γερμανία και θα το κατασκευάζει στη Γαλλία. Η εφημερίδα Frankfurter Allgemeine, ανέφερε ότι η κατασκευή του Zafira στη Γαλλία είναι μέρος της συμφωνίας της GM με την PSA Peugeot Citroen και ότι η επόμενη γενιά του οικογενειακού MPV θα κατασκευάζεται πάνω σε πλατφόρμα της PSA.

Ο CEO της Opel, Karl-Friedrich Stracke αρνήθηκε τις φήμες αυτές και δήλωσε ότι οι 4.500 υπάλληλοι του εργοστασίου της Opel στο Rüsselsheim δεν πρέπει να ανησυχούν για τις θέσεις τους.

Οι δύο εταιρίες θα βγάλουν στη παραγωγή ένα κοινό D-Segment μοντέλο το οποίο θα είναι παρόμοιο με τα Opel Insignia και Peugeot 508, ένα νέο minivan παρόμοιο με το Citroen Picasso, ένα νέο B-Segment ίδιου μεγέθους με τα Opel Corsa και Peugeot 2008 αλλά και ένα νέο C-Segment αυτοκίνητο παρόμοιο με τα Opel Astra και Citroen C4.

[Πηγή: Frankfurter Allgemeine (1), (2), Reuters]

  • ggarfe

    Να τι θα γίνει:
    GM-PSA ALLIANCE
    Opel will build Citroen C5 successor, PSA official says

    RENNES, France — General Motors Co.’s Opel unit will build the Citroen C5 successor as part of the U.S. automaker’s alliance with PSA/Peugeot-Citroen, according to an official at the French company.
    Under current plans, production of the replacement C5 mid-sized sedan will move to a GM plant, Jean-Luc Perrard, head of PSA’s factory in Rennes, France, told regional newspaper Ouest France.
    Rennes builds the C5, alongside the Citroen C6 and Peugeot 508 mid-sized cars. Production volume was 182,300 last year.
    Perrard did not say which Opel factory would build the C5 replacement, code-named X8. Opel’s plant in Ruesselsheim, Germany, builds the brand’s Insignia mid-sized car.
    Perrard told the newspaper that the Rennes factory may build other Peugeot and Citroen models to compensate for the loss of the C5. He dismissed union fears that the factory will close in 2016 when the C5 replacement is due and said investments of 40 million euros are planned for the site.
    As part of their partnership, GM and PSA have previously said that mid-sized cars such as the Opel Insignia and Citroen C5 and Peugeot 508 would draw on GM platforms while subcompacts such as the Opel Corsa and Citroen C3 would be based on PSA technology.
    A PSA spokesman said that plans have yet to be finalized. “The alliance working groups will communicate their final plans before the end of the year,” the spokesman said. “It is too early to draw any conclusions.”
    PSA employs 5,500 people at Rennes, compared with about 12,000 workers there over three years ago, which makes it likely that PSA is on track to close the plant, a union official told Automotive News Europe.
    Read more: http://www.autonews.com/article/20120511/ANE/120519986#ixzz1uaT1WwmK

    Μπράβο PSA. Μόλις υπέγραψες τη θανατική σου καταδίκη. Δεν έμαθες τίποτα από την περιπέτεια της FIAT με τη GM…
    Η PSA θα εξαρτάται απόλυτα από την GM. Θα εξελίσσει μόνο μικρές πλατφόρμες.
    Τα ίδια είχε πάθει καί η FIAT καί όταν σχόλασε η συνεργασία η FIAT δεν είχε τίποτα δικό της, πέρα από την πλατφόρμα του panda, καί από κινητήρες είχε μόνο τους multijet, τους παλιούς fire καί τον ΘΕΙΚΟ V6 BUSSO.

    Το ότι έφτασε στο σημείο να ανακάμψει, να ξεπεράσει τα προβλήματα της καί να αποκτήσει την CHRYSLER οφείλεται στις ικανότητες του Μαρκιόνε.
    Έχει κάνει λάθη ο Μαρκιόνε;;; Ναί, αλλά αμφιβάλλω αν κάποιος άλλος θα τα είχε καταφέρει καλύτερα στη δεινή κατάσταση που είχε περιέλθει το GRUPPO FIAT.