H BMW πέρασε την Toyota και έγινε ξανά αυτή η πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου σύμφωνα με την φετινή έρευνα του Millward Brown. Στην λίστα BrandZ Top 100, η BMW πήρε ξανά τη πρώτη θέση, που κατείχε το 2010, και την είχε χάσει το 2011 από τους Ιάπωνες.

Το εμπορικό της σήμα της BMW εκτιμάται για το 2011 στα 24.6 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 10% σε σχέση με πέρυσι, της Toyota, που βρέθηκε στη δεύτερη θέση, στα 21.8 δις δολάρια (-10%), ενώ αυτό της Mercedes-Benz, που βρέθηκε στην 3η θέση, ανέρχεται στα 16.1 δις δολάρια +5%.

Στο σύνολο των εταιριών του κόσμου, κορυφαία εταιρία αναδείχτηκε -ποια άλλη- η Αpple με άξια 182,951 δισ. δολαρίων (+19%), αφήνοντας πίσω της στην δεύτερη θέση την IBM, με αξία 115,9865 δις δολαρίων και την Google με 107,857 δις δολάρια.. Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείς να τα βρεις στο σχετικό pdf εδώ. Το Top-10 των αυτοκινητοβιομηχανιών στη συνέχεια.

  1. BMW 24.6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  2. Toyota 21.8 δισεκατομμύρια δολάρια
  3. Mercedes 16.1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  4. Honda 12.7 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  5. Nissan 9.9 δισεκατομμύρια δολάρια
  6. Volkswagen 8.5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  7. Ford 7.0 δισεκατομμύρια δολάρια
  8. Audi 4.7 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  9. Hyundai 3.6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  10. Lexus 3.4 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ

[Πηγή: Μillward Brown | Photo: C Lapid/Flickr]

  • pariah

    Δεν μας λένε λίγο πως το υπολογίζουν πέραν του πως εκτιμάται κοκ;;;Βmw & honda όμως μια χαρά για αυτόνομες “μικρές” εταιρίες τα πάνε….

    Δεν είναι τυχαίο ότι είναι πρώτες και στην κατάταξη των εταιριών που επενδύουν τα περισσότερα κέρδη τους στην εξέλιξη και ανάπτυξη.

    • εμένα μ φένεται περιέργο που είναι τόσο κάτω η VW.. 

    • gronholm89

       milaei gia polutimi etaireia to arthro, oxi gia axristi… :P

    • pariah

      Αν προσέξεις πιο κάτω είναι και η audi. Δεν είναι γενικά το vag. Αν δεν κάνω λάθος έχει να κάνει σχέση με την αναγνωρισιμότητα του σήματος και του ονόματος η κατάταξη. Περίεργο πρέπει να σου κάνει που η ford είναι τόσο χαμηλά επίσης.

    • την ford σαν εκτίμηση την έχω πολύ παραπάνω απο την VW..το θέμα είναι οτι η VW κάνει πολύ ντόρο για το τίποτα…μέσα στην 5άδα είναι 3 ιαπωνικέσ και 2 γερμανικέσ  που επάξια κατέχουν την θέση που έχουν πιστεύω..

    • pariah

      Το θέμα είναι να μην μπλέκεις το vag με την vw. Εδώ μετράνε μόνο τις εταιρίες ξεχωριστά και δεν λένε και τι ακριβώς μετράνε….Δεν σημαίνει ότι όποιος είναι πιο ψηλά στην κατάταξη είναι a priori και καλύτερος. Βλέπεις ότι μέσα στο vag η audi είναι πιο χαμηλά από την ίδια την vw.

      Άλλωστε αν μετράγανε και πωλήσεις θα βλέπαμε και την gm. 

  • Χαιρομαι πραγματικα που ειναι τοσο ψηλα 2 τοσο καλες εταιριες (και οχι μονο), οι Honda και Nissan, γιατι σεβονται τον καταναλωτη/πελατη, γιατι η φιλοσοφια τους ειναι τετοια που δεν δειχνει τον αντικειμενικο τους σκοπο, το κερδος. Τους αξιζουν συγχαρητηρια.
    (Κι επιμενω δεν ειναι μονες, απλα αναφερω αυτες γιατι γι αυτες ξερω περισσοτερα)

    • pariah

      Όλες οι εταιρίες αποσκοπούν στο κέρδος. Αν η honda δεν είχε αντικειμενικό σκοπό το κέρδος θα είχε έστω ένα αμάξι στην γκάμα της που να δικαιολογεί την ιστορία της σαν σπορ. Παρόλα αυτά αν εξαιρέσεις το crz πιο άλλο μοντέλο έχει (και πόσα mpv-οειδή έχει);;;;Εδώ και πολύ καιρό μόνο ένα civic type r ήταν ότι είχε να πει και κανά Integra σε άλλες χώρες.

    • καλά είναι γεγονός ότι οι ιαπωνικέσ έχουν παραμελήσει τον σπόρ χαρακτήρα και έχουν πιάσει τα γαμώ υβριδικά…το integra όπως λέσ…μόνο έξω ήταν ποτέ δν ήρθε εδω για να έχουμε να λέμε και κάτι…μαλακίζονται να πούμε..και έχουμε φτάσει να γουστάρουμε πιό πολύ τα ιαπωνικά του 90′ που δν έχουν χάσει και την αξία τους ακόμα..εδώ πάς για s14 καλά συντηρημένο και θέσ 20 χιλιάρικα..που να είχαν βγάλει κανά καινούργιο..

    • pariah

      Η mazda ποτέ δεν παραμέλησε τον κόσμο. Η toyota όταν ξεκίνησε η ίδια τον χωρό με τα υβριδικά αποκύρηξε το παρελθόν και παράτησε mr2 & celica (το paseo δεν το βάζω γιατί ήταν ανέκδοτο). Τώρα που αρχίζει και τρώει τσούνα και κινδυνεύει να χαρακτηριστεί γεροντίστικη τελείωςκάνει κινήσεις να αναθερμάνει λίγο τους οπαδούς. Για αυτό και ακούγεται ότι θα μπει wrc με το yaris. Η nissan έβγαλε gtr & 350z αλλά απλώς είναι για πιο μεγάλα βαλάντια..τουλάχιστον κάτι έχει..

      Το integra το ανέφερα γιατί σε παγκόσμιο επίπεδο δεν βγάζει κάτι η honda και δεν επικεντρώνομαι στην ελληνική αγορά. Το nsx δεν το βάζω γιατί τον τελευταίο καιρό ήταν μόνο κάποιες επετειακές εκδόσεις και μόνο για Ιαπωνία όπως και το s2000 γιατί σταμάτησε και αυτό. Ήδη είχε αναφερθεί αυτό το θέμα στην honda ότι ενώ θέλει να θεωρείται sport brand δεν έχει πια κανένα μοντέλο για να το υποστηρίξει και ότι κάτι πρέπει να κάνουν.

    • κοιτά εγώ είμαι απογοητευμένος..πέρα απο το ότι υποστιρίζω ακράδαντα ιαπωνία..μάς έχουν πυκράνει αυτά που ανέφερες είναι σχεδόν μια τρύπα στο νερό σε σχέση με αυτά που έκαναν το 90”…μόνο η nissan έχει κάνει κάτι ψηλό ανοιγματάκια άλλα και αυτά όπως είπες δν είναι για εμάς…εγώ πιστεύω ξέρουν ότι έχουν κάνει μαλακία άλλα σαν φυσιολάτρεσ που είναι οι ιάπωνεσ και θέλοντας να κοιτάν μπροστά..ασχολούνται με τις παπαρίες τα υβριδικά να πούμε…και αναγκάζομαι τώρα εγώ και ο καθένας που θέλει ιαπωνικό να παίρνουμε αμάξι 15αιτίας..ελπίζω να μπεί λίγο μυαλό…χαχα

    • Φιλε pariah καπου εχεις λιγο δικιο αλλα καπου πιο πολυ διαφωνω. Ναι θελει το κερδος και ναι το Ταπερ ειναι ισως το πιο σπορο μοντελο αλλα ειναι κι αλλα μοντελα που παιζουν. Accord, crz οπως ειπες και λιγο το jazz που ειναι αξιοπρεπες, civic SI, civic coupe, S2000. Και δεν νομιζω να βλεπω καμια ευρωπαικη εταιρια στο μεγεθος της Honda να την ανταγωνιζεται ισαξια. Η νισσαν παλι εχει ακολουθησει την μετρια casual οδο και τα καταφερνει καλα. Ναι μπορει να λειπει ακομα ενα οικονομικο και προσιτο μοντελο σπορ αλλα δεν νομιζω να αργησει να βγαλει ενα. Δεν ξερω αλλα μπορει και να στηριζομαι πολυ στην προσωπικη μου γνωμη και να μην κρινω αντικειμενικα. Παντως αν σκεφτεις οτι παραπανω απο τα μισα μοντελα εχουν κρατησει τον κινητηρα καυσης και με αυτη την πολιτικη και φιλοσοφια βρισκουνται εκει που βρισκονται και “κοστιζουν” τοσο οι 2 εταιριες, ειναι ενα πλας για μενα. Αν ειμαι πουθενα λαθος διορθωστε με, μην με βρισετε που ειμαι τοσο αντιοικολογος :P

    • pariah

      Στην κατηγορία του accord πιάσε την 3άρα ή την c (w204)….Θες mondeo ή mazda 6 σε μπροστοκίνητη πλατφόρμα είναι πιο σπορ από accord (την 159 δεν την βάζω γιατί είναι παλιά και είναι να βγει άλλη). Και δεν βάζω μέσα εκδόσεις σπορ όπως mps, m, amg, opc kok. Το jazz σπορ δεν το λες για κανέναν λόγο. Πόσο μάλλον να ανταγωνιστεί ibiza, polo, fabia, corsa, clio, 207, punto, mito, fiesta….Το s2000 έχει σταματήσει εδώ και 3χρόνια άρα και αυτό εκτός θέματος . 

      Το μόνο τωρινό μοντέλο είναι το jazz και σου έβγαλα πιο σπορ όλο τον υπόλοιπο ανταγωνισμό από ευρώπη. Και δεν λέω για gti, fr/cupra, rs, qv, abarth, gsi/opc εκδοχές. Το μόνο που έχει ανακοινωθεί είναι το type r, ίσως το crz με κομπρέσσορα και ο αντικαταστάτης του nsx.

    • Εχεις ενα point μπορω να πω. Παω πασο…

  • fire_the_laser

    Οι ευχες μου για θανατο της VW επιασαν!!

    • Kokkinos7

       10 εταιριες αναφερονται στο αρθρο, μονο για την vw να εχουμε παραπονο….
      πραγματικα δεν σας καταλαβαινω…