Να και μια καλή είδηση για την Toyota αφού πήρε πίσω τον τίτλο της αυτοκινητοβιομηχανίας με την μεγαλύτερη εμπορική αξία, που είχε χάσει πέρυσι από την BMW. H Toyota κατέκτησε ξανά την κορυφή της σχετικής λίστας του Millward Brown BrandZ Top 100, με το εμπορικό της σήμα να εκτιμάται στα 24.2 δις δολάρια, που σηματοδοτεί αύξηση 11% σε σχέση με πέρυσι. Η BMW κατέλαβε την δεύτερη θέση με την τρίτη να απονέμεται στην Mercedes-Benz.

Στο σύνολο των εταιριών του κόσμου, κορυφαία εταιρία αναδείχτηκε -πια άλλη- η Αpple με άξια 153 δισ. δολαρίων, αφήνοντας πίσω της στην δεύτερη θέση την Google, με αξία 111 δις δολαρίων. Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείς να τα βρεις στο σχετικό pdf εδώ. Το Top-10 των αυτοκινητοβιομηχανιών στη συνέχεια.

  1. Toyota 24.2 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  2. BMW 22.4 δισεκατομμύρια δολάρια
  3. Mercedes 15.3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  4. Honda 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  5. Porsche 12.4 δισεκατομμύρια δολάρια
  6. Nissan 10.1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  7. VW 7.4 δισεκατομμύρια δολάρια
  8. Ford 7.4 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  9. Audi 3.8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
  10. Lexus 3.7 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ

[Πηγή: AutoNews, Millward Brown | Photo Copyright: REUTERS/Valentin Flauraud , julie.koesmarno @ Flickr]

  • Monder

    TOYOTA MOUUUUUUUU

  • Sotiris

    Ελα μωρε Hondara!!!!!!!!!!

  • runner

    τρομερα αμαξια τα ιαπωνεζικα,ειδικα τα ΤΟΥΟΤΑ αλλου πατανε,αλλου βρισκονται,δεξια το στριβεις,αριστερα παει……

  • georgeiapwnas

    xaxa πες μου φιλε απο που το διαπιστοσες αυτο για τα toyota…και πες μου πια αιτερια υποστιριζεις εσυ που ειναι τοσο καλυτερη..

  • runner

    πρωτον ειχα Ιαπωνεζικο,δευτερον οποιο σοβαρο περιοδικο διαβασεις- απο τον ξενο τυπο βεβαια-γραφουν ολοι για την μετρια οδηγικη συμπεριφορα των Ιαπωνων  και τριτον ρωτησε καποιον “ψαγμενο” να δεις τι θα σου πει.
    Η εταιρια που εγω πιστευω οτι εχει την καλυτερη οδηγικη συμπεροφορα,οσο αφορα την ασφαλεια αλλα και την απολαυση-για αμαξια μεχρι 35,000 ευρω- ειναι η RENAULT και η ALFA ROMEO.
    Για ακριβοτερα αμαξια αναλαμβανουν αλλες εταιρειες (porsche,ferrari κτλ)

  • georgeiapwnas

    alfa romeo..auth i aiteria einai 3egramenh exei paithanei mono finetsa kai omorfia einai…i toyota ektos tou oti exei ena apo t kalitera servise oti thes sto alazoun ekeinh tin wra kai me egiisi opws ola ta iapwnika 3ereis oti oti pareis exei egiisi panw apo 10 xronia..kai apo moteria ti na po pia renault pou twra ebgale 2-3 grhgora kai spor ama3ia….apo asfaleia den exei parei i toyota 5 asteria kai polles alles iapwnikes aiteries..auto pou les gia 35.000 kai panw ti na pareis bmw ena grhgoro montelo kanei panw apo 50.000 kai ftanei ta 100.000 xwris logo audi pali ena grhgoro montelo panw apo 60.000 kai pali den brisko to logo na dwseis 60.000 na pareis ena s4 i ena s5 me 354 aloga… se ola auta plironeis to tablo kai to efe..exei bgalei tosa montela i iapwnia pou sigrinontai me ama3ia tis 3plasia timhs tous kai me megalitera statistika kai ta patane skepsou toyota supra skepou honda nsx skepsou olh tn seira skyline kai eidika r-34 kai r-35 skepsou ta kalitera driftadika nissan s12 mexri s15….ego ipostirizo ta iapwnia gt stin telikh blpepeis oti o kathenas ipostirizei auto pou zitaei se ena ama3i an esena s aresoun ta wraia tablo tapetsaries kai oi lamarines ok paw paso emena maresoyn ta dunata moter i emfanisi kai to aplo eswteriko…apo eurwph meria ta ama3ia pou ipostorozo einai VW einai mikra wraia emfanisika kala texnika kai dunata merika…i toyota exei apo ta pio mikra eborefsima kai simbata ama3ia…

  • Δημητρης

    αντε ρε NISSANαρα!!!

  • runner

    φιλε georgeiapwnas απο αυτα λες,χωρις παρεξηγηση,εχεις μαυρα μεσανυχτα,αν κατσω να σου απαντησω,τεκμηριωμενα, σε ολα που εγραψες θα χρειαστω 10 σελίδες,αστο καλυτερα…και δεν προσπαθω να σε πεισω για κατι,απλα δεν εισαι σωστα ενημερωμενος και εισαι μονοδιαστατος.

    • Xristos

      Ενω εσυ εισαι πολυδιαστατος…αλλου πατανε,αλλου βρισκονται,δεξια το στριβεις,αριστερα παει……
      Αμα παιρνεις ενα μικρο αυτοκινητο πολης λογικο ειναι να “ειναι” για την πολη…Αμα παρεις ομως ενα CIVIC ή Integra TYPE-R, μια Celica TS, s2000, RX-8, STi, Evo η οποιοδηποτε αλλο της κατηγοριας τους να μιλησεις για κρατηματα…Μην μιλησω για τα Drift Cars τι προελευσης ειναι στην πλειονοτητα τους…Αρκει να ξερεις τι θελεις…Εγω παντος με το ΜΧ-5 μου παλαιοτερα οντως δεξια το εστριβα,αριστερα πηγαινε…Αν με εννοεις…;-)

  • georgeiapwnas

    χαχαχ φιλε χρηστο σε επιασα εγω…driftmaniacs…και ασε τουσ αλλους να λενε για μεσανυχτα…εγωωω 200sx..και τα μυαλα στα λαστιχα…χαχαχαχα….—->runner koita ama mou les gia alfa romeo kai renault den 3erw poios den einai sosta enimeromenos….na mou eleges gia kana fiat punto abarath na sou pw nai wraio ama3aki…alla alfa romeo ti na pareis to mito..mono kai mono apo to onoma einai gelio…:P:P

  • runner

    γιατι στριβει καλυτερα η κανει καλυτερους χρονους ενα RX-8( ή ενα type-r?ασ γελασω) απο ενα megane rs?σαφως και οχι.τα Μαζντα ουτε καν υπαρχουν σε επισημους χρονους.αν το κριτηριο σου ειναι να “καις λαστιχα”τοτε παιρνεις ενα οποιοδηποτε πισωκινητο.ποιο αμαξι με μπροστινη κινηση ειναι σημειο αναφορας στην κατηγορια του οσο αφορα το στησιμο και τους χρονους πιστας  μεχρι 300 αλογα?το megane rs.ποιο ειναι το αντιστοιχο μεχρι 200 αλογα?το clio rs.οι Ιαπωνες ειναι καλοι,στα γκατζετακια και τα ηλεκτρονικα

    • Xristos

      http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/213744/honda_civic_type_r_vs_cooper_s_vs_megane_r230_vs_focus_st.html
      Διαβασε το αρθρο και ειδικα την 5η παραγραφο…
      “The hot Renault used to be something of a joke: fast in a straight line, but hopeless around corners”
      Και σημειο αναφορας το Renault δεν ηταν/ειναι ποτε…Καλο μεν, αλλα σημειο αναφορας ειναι το FOCUS RS…
      Οι γαλλοι εχουν οντως καλες αναρτησεις σε συνδιασμο ομως σε ανεση/επιδοσεις. Αλλα οι αναρτησεις ειναι και το handling οπου στα drifts τα πισινοκινητα Γιαπωνεζικα δινουν μαθηματα σε πολλους…Εκτος και αν πιστευεις οτι εκει δεν παιζουν ρολο οι αναρτησεις και η γεωμετρια τους αλλα τα γκατζετακια… Αν απο την αλλη θελεις χρονους βαλε ΕVO και STi.

  • georgeiapwnas

    απολυτως σωστος χρηστος.. τα μπροστοκινητα δεν ειναι τιποτα στην πιστα μπροστα σε ενα 350z,kai ena s2000 i ena 240sx s14..αυτα τα αμαξια αν στηθουν οπως το μεγκαν η το φοκους (που ειναι αψογο)..δεν θα ξερουν τι κανουν..τα πισοκινητα δνε ειναι μονο για ντριφτ ενα διαφορικο περιορισμενης ολισθισης μπαρες θολων αντιστρεπτικες μπαρες και esp που εχουν απο τη μανα τουσ και κανουν παπαδες με την πισω κινηση εχεις απολητο ελενχο ενω με την μπροστα το πιθανοτερο αν μπεις σε μια στροφη με πολλα ειναι να σου πεταξει κολο και μετα μουτρα και εκει ειναι που την γ@μ@σες…ενω με το πισοκινητο μπορεις να το επαναφερεισ πιο ευκολα….σκεψου το και αλλιως οταν τραβασ κατι και πας γρηγορα οταν παρεις μια στροφη π.χ αυτο που τραβας θα σου φυγει θα πεταξει κολο με λιγα λογια και δεν μπορεις να το επαναφερεις γιατι το τραβας ενω αν σπροχνεις κατι το βαζεις εσυ οπου θελεις και μπορει να σου πεταξει κολο.. δεν ειναι τοσο σημαντικο ομως απο το να σου πεταξει μουτρα…;)..

  • georgeiapwnas

    απλα δες αυτο που τα αμαξια μπορει να εχουν μια διαφορα 40 αλογων μεταξυ τους αλλα τα βρισκουν στα κιλα γιατι ειναι πιο βαρη το 350z..και με πατιλικια κανει καλητερο χρονο το νισσαν απο το 4κινητο audi…