Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι όσοι έχουν λάβει μέρος στο Ράλλυ Ακρόπολις δηλώνουν πως ο πιο σκληρός αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ τελειώνει μόνο στη ράμπα του τερματισμού. Του λόγου το αληθές επιβεβαιώθηκε και φέτος, αφού η τελευταία ημέρα του αγώνα είχε δραματική εξέλιξη. Πρώτος γνώρισε το σκληρό πρόσωπο του Ακρόπολις ο Petter Solberg με το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC. Ο Νορβηγός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 ξεκίνησε το σκέλος μόλις 10 δλ. πίσω από τον Sebastien Loeb, αποφασισμένος να μειώσει τη μεταξύ τους διαφορά. Ωστόσο, στην προσπάθειά του να πιέσει, πραγματοποίησε ένα λάθος που είχε ως αποτέλεσμα το Fiesta να τραυματιστεί ανεπανόρθωτα και εκείνος να τεθεί εκτός αγώνα. Σε εκείνο το σημείο, ο Sebastien Loeb έμεινε μόνος του στην κορυφή, με διαφορά μεγαλύτερη από 1 λεπτό από τον 2ο -πλέον- Mikko Hirvonen. Παρ’ όλα αυτά, ο «Έλληνας θεός των αγώνων» έκρυβε κι άλλες εκπλήξεις, από τη στιγμή που στην τρίτη ειδική διαδρομή της ημέρας ο Γάλλος οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο του στοίχισε σχεδόν 1,5 λεπτό, αφού επέλεξε να το αλλάξει μέσα στην ειδική διαδρομή! Από εκεί και έπειτα, διατηρώντας ένα σταθερό ρυθμό, κατάφερε να σημειώσει την 71η νίκη της καριέρας του, την τέταρτη φετινή σε έξι αγώνες και τη δεύτερη συνεχόμενη ύστερα από εκείνη στην Αργεντινή.

Η έξοδος του Petter Solberg χάρισε στην εργοστασιακή ομάδα της Citroen το δεύτερο συνεχόμενο «1-2» και μια σημαντική συγκομιδή βαθμών για το Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών, όταν για λογαριασμό της Ford o Jari-Matti Latvala, έχοντας χάσει από χθες πολύτιμο χρόνο, δεν ρίσκαρε σε κανένα σημείο, κινήθηκε σε ένα ρυθμό ασφαλείας και ανέβηκε στο 3ο σκαλί του ελληνικού βάθρου.

Πιο πίσω, όλοι οι οδηγοί που τερμάτισαν τον αγώνα προτίμησαν να ακολουθήσουν έναν πιο ασφαλή ρυθμό, ο οποίος και θα τους επέτρεπε να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού στο Hotel Casino Club Loutraki. Άλλωστε, μόνο λίγοι δεν ήταν εκείνοι που γνώρισαν το σκληρό πρόσωπο του εθνικού μας αγώνα, έστω και λίγο πριν από το τέλος. Ανάμεσά τους ο Evgeny Novikov, ο οποίος ξεκίνησε το σκέλος, αλλά εγκατέλειψε στην πρώτη ε.δ. από πρόβλημα στο σύστημα ψύξης του Fiesta, ο Nasser Al Attiyah, που στην ίδια ειδική τέθηκε εκτός μάχης ύστερα από έξοδο που είχε προκαλέσει ζημιά στο ψυγείο του DS3 WRC, αλλά και ο Daniel Oliveira, με τον κινητήρα του Ford Fiesta WRC να σβήνει και να μην παίρνει ποτέ ξανά μπροστά. Σε όλους τους παραπάνω προσθέστε τον οδηγό της VW Motorsport, Andreas Mikkelsen, ο οποίος και εγκατέλειψε από σπασμένη ανάρτηση.

Αναμενόμενα, λοιπόν, όσοι κατάφεραν να τερματίσουν ήταν σαφώς ικανοποιημένοι, όπως ο Mads Ostberg, που ολοκλήρωσε στην 4η θέση της Γενικής. Ο Νορβηγός, αφού ξεπέρασε τα προβλήματα που είχε την πρώτη ημέρα, ακολούθησε ένα σταθερό ρυθμό, που τον έφερε στον τερματισμό. 5ος ήρθε ο Martin Prokop, ο οποίος δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην επίθεση του Ostberg, ενώ πιο πίσω βρέθηκαν οι Thierry Neuville, Sebastien Ogier και Yazzed Al Rajhi, που συμπλήρωσαν την πρώτη 8άδα. Τα απρόοπτα, όμως, δεν έλειψαν και στην κατηγορία των PWRC, καθώς στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή «Αγ. Θεόδωροι» ο Nicolas Fuchs, που μέχρι εκείνη τη στιγμή απολάμβανε μια άνετη πρωτοπορία, είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Ο Περουβιανός οδηγός συνέχισε την ειδική χωρίς να το αντικαταστήσει και κατά συνέπεια προκλήθηκε μεγάλη ζημιά στην πίσω ανάρτηση του Subaru Impreza WRX STi, η οποία τον οδήγησε σε εγκατάλειψη μετά το τέλος της ειδικής διαδρομής. Έτσι, η 1η θέση της κατηγορίας πέρασε στα χέρια του Valeriy Gorban (Mitsubishi Lancer EVO X), που σημείωσε την πρώτη του φετινή νίκη. Από εκεί και πέρα, ο πιο προσεκτικός ρυθμός που ακολούθησαν στην πλειονότητά τους τα πληρώματα κράτησε μακριά τα προβλήματα και ενδεχόμενες ανακατατάξεις, οπότε, διατηρώντας τις χθεσινές ισορροπίες, πίσω από τον νικητή βρέθηκαν οι Aksa (Mitsubishi Lancer EVO X) και Ricardo Trivino (Subaru Impreza WRX STi).

Δραματική ήταν η εξέλιξη και του αγώνα των ελληνικών πληρωμάτων, στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Η μάχη για την κορυφή κράτησε μέχρι την προτελευταία ειδική διαδρομή (Άγ. Θεόδωροι 2), στην οποία οι μέχρι τότε 1οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX) είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Ο χαμένος χρόνος μηδένισε το πλεονέκτημα που είχαν δημιουργήσει μέχρι τότε, ρίχνοντάς τους μάλιστα πίσω από τους έτερους διεκδικητές της νίκης, Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή (Subaru Impreza N12). Τα δύο πληρώματα μπήκαν στην τελευταία ειδική διαδρομή με μόλις 1,8 δλ. διαφορά, και εκεί οι Νιώρας-Κακαλής, επιτυγχάνοντας τον ταχύτερο χρόνο, σφράγισαν τη νίκη στον πιο απαιτητικό -διήμερο- αγώνα του Ελληνικού Πρωταθλήματος. Την πρώτη 3άδα συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκοτοβός (Subaru Impreza WRC STi), ακολουθώντας σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ένα σταθερό ρυθμό, που τους κράτησε μακριά από προβλήματα. Τα πληρώματα που βρέθηκαν στην κορυφή του διήμερου αγώνα διαμορφώνουν με την ίδια σειρά και την πρώτη 3άδα της άτυπης κατάταξης του σημερινού δεύτερου σκέλους, που βαθμολογικά θεωρείται ανεξάρτητος αγώνας.

Για ακόμα μία χρονιά το Ράλλυ Ακρόπολις επιβεβαίωσε τη φήμη του σε κάθε επίπεδο, με το σκληρό του πρόσωπο να διαμορφώνει ένα σκηνικό γεμάτο ένταση μέχρι την τελευταία στιγμή

[Πηγή: Acropolis Rally]

<strong>Δηλώσεις - Συνέντευξη Τύπου</strong>

Ημερομηνία: 27.05.2012 Σκέλος: 4  Flash N°: 27 Ειδική Διαδρομή 18 (Άγ. Θεόδωροι 1)  Μήκος: 19,42 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 19ο C Κατάσταση οδοστρώματος: Γλιστερό οδόστρωμα, σκληρό τελευταίο το κομμάτι

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Κάνω ό,τι μπορώ. Προσπαθώ να πιέσω, όπως έκανα κι εδώ. Είδα ότι ο Petter σταμάτησε στην ειδική και μετά ήταν δύσκολο να κρατήσω το ρυθμό μου. Κάναμε έναν τέλειο αγώνα. Πιέζοντας και προσπαθώντας να αποφύγουμε τα λάθη.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Ενημερώθηκα για τον Petter λίγο πριν από τον τερματισμό. Θα διατηρήσω τη θέση μου. Έχουμε ακόμα τέσσερις ειδικές. Τι άλλο να κάνω;»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο από το να διατηρήσω την 4η θέση. Πίεσα όπου μπορούσα, κατόπιν πήγα με σταθερό ρυθμό.»

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris Εγκατέλειψε από έξοδο, κατά την οποία έχασε έναν πίσω τροχό.

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Δεν είχαμε πρόβλημα. Μόνο λίγο με τη σκόνη του Araujo. Δεν ήταν άσχημα. Το τελευταίο κομμάτι ήταν γλιστερό και μπόσικο. Στην επόμενη διέλευση θα είναι καλύτερο.»

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis Εγκατέλειψε με πρόβλημα στο σύστημα ψύξης.

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni Εγκατέλειψε από έξοδο. Προσπάθησε να συνεχίσει, αλλά σταμάτησαν λόγω σπασμένου ψυγείου.

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Πολύ δύσκολη ειδική. Το τελευταίο κομμάτι είναι πολύ σκληρό. Δεν ήταν εύκολο. Ο Νasser βγήκε από το δρόμο. Είδα τον Giovanni, είναι καλά, αλλά ήταν δυνατή σύγκρουση.»

9  OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos Εγκατέλειψε.

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Θέλουμε να πιέσουμε λίγο, να πλησιάσουμε τους πρώτους. Παλεύω με τα φρένα, κάτι δεν πάει καλά, το πεντάλ μαλακώνει. Έκανα ένα μισό τετ-α-κε. Θα προσπαθήσουμε να ευχαριστηθούμε την ημέρα και να διατηρήσουμε τη θέση μας.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Ήταν κρίμα. Χτες θέλαμε μόνο να τερματίσουμε, αλλά έτσι είναι ζωή. Σήμερα έχουμε την ίδια φιλοσοφία. Να μην πιέσουμε, να μην κάνουμε λάθη και να φέρουμε το αυτοκίνητο σώο πίσω.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Πολύ καλύτερα από ό,τι χτες. Σήμερα καταφέραμε να ολοκληρώσουμε την ειδική! Η πρώτη ειδική ήταν καλή, πολύ τεχνική, μακριά και στενή. Κάναμε το καλύτερο και θέλουμε σαν βρεθούμε στον τερματισμό.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Πολύ δύσκολη ειδική. Το τελευταίο κομμάτι ήταν σκληρό. Αλλάξαμε το set-up και τώρα έχουμε καλύτερη πρόσφυση.»

 

Ημερομηνία: 27.05.2012 Σκέλος: 4  Flash N°: 28 Ειδική Διαδρομή 19 (Νέα Πίσια 1)  Μήκος: 11,37 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 18ο C Κατάσταση οδοστρώματος: Σκληρό, γλιστερό χώμα

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Είναι τελείως διαφορετικά τώρα που σταμάτησε ο Petter. Δεν ξέρω πώς να οδηγήσω. Προσπάθησα να μην χάσω το ρυθμό. Είδα στα split μου πως πήγαινα σχετικά γρήγορα, οπότε οδήγησα προσεκτικά στο τελευταίο κομμάτι.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Χτύπησα στην προηγούμενη ειδική τον πίσω αριστερό τροχό, αλλά δεν είχαμε πρόβλημα. Είμαι έκπληκτος που ύστερα από ό,τι έγινε αυτό το σαββατοκύριακο βρίσκομαι στη 2η θέση, αλλά τα παιδιά είχαν μια μεγάλη μάχη και οτιδήποτε μπορούσε να συμβεί. Τώρα πρέπει να πάμε στον τερματισμό.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Δεν έχει πια νόημα να πάρουμε ρίσκο. Απλώς πρέπει να τερματίσουμε, για να πάρουμε τους βαθμούς. Ο Mads τα πήγε πολύ καλά σε αυτήν την ειδική.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Κανένα πρόβλημα. Δύο αυτοκίνητα μπροστά μας σταμάτησαν. Δεν είναι καλή η θέση εκκίνησής μας. Θα προσπαθήσουμε να αποκτήσουμε αυτοπεποίθηση, ύστερα από ό,τι έγινε την Παρασκευή.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Όλα καλά. Οδηγώ πολύ στρωτά. Προσπαθώ να βρω καλές γραμμές, να τερματίσω. Μένουν τρεις ειδικές.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Κανένα πρόβλημα. Πηγαίνω σταθερά. Προσπαθώ να το ευχαριστηθώ. Τώρα μετράει ο τερματισμός. Έχει πολλούς θεατές σήμερα. Είναι ωραίο, αν οδηγείς όταν η ειδική και το αυτοκίνητο είναι καλά.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Κανένα πρόβλημα. Προσπαθούμε να οδηγήσουμε προσεκτικά και να μην έχουμε προβλήματα.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Η ειδική ήταν πολύ στενή και γλιστερή. Δεν ευχαριστηθήκαμε, αλλά ήταν μια πρόκληση.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Προσπαθώ να φυλάξω το αυτοκίνητο, να περάσω πάνω από τις πέτρες. Είναι δύσκολες ειδικές Έμοιαζε όμορφη Κυριακή, αλλά δεν είναι για τους περισσότερους. Το αυτοκίνητο είναι εντάξει. Προσπαθούμε να το προστατεύσουμε.»

23  MIKKELSEN Andreas – FLOENE Ola Εγκατέλειψε μετά την Ε.Δ. 18 με σπασμένο τροχό.

 

Ημερομηνία: 27.05.2012 Σκέλος: 4  Flash N°: 30 Ειδική Διαδρομή 20 (Άγ. Θεόδωροι 2)  Μήκος: 19,42 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 25ο C Κατάσταση οδοστρώματος: Πολύ σκληρό χώμα

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Είχαμε κλατάρισμα πίσω αριστερά, δεν ξέρω σε ποιο σημείο. Στα 3 χλμ. είπα στον Daniel “λάστιχο”. Αποφασίσαμε αμέσως να το αλλάξουμε. Θα ήταν αδύνατον να τερματίσουμε την ειδική έτσι σε ένα Ακρόπολις. Μετά πίεσα. Ξέρουμε πως είμαι μπροστά, πως μπορούμε να τερματίσουμε χωρίς πίεση.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Δεν ήξερα για τον Sebastien. Προφύλαξα τα ελαστικά για την Powerstage. Θα δούμε σύντομα πώς είναι η κατάσταση.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Θέλουμε να περάσουμε τις ειδικές και να είμαστε σε καλή κατάσταση για την Powerstage. Είμαι απογοητευμένος που δεν μπορώ να παλέψω.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Από την αρχή ήταν μπόσικο. Είχαμε δυσκολίες με την πρόσφυση. Μετά από αυτό ήταν πολύ σκληρό.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Το διασκέδασα. Είμαι προσεκτικός, γιατί το τελευταίο κομμάτι ήταν πολύ απαιτητικό και πρέπει να τερματίσουμε. Θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τα λάθη στις τελευταίες ειδικές.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Προσπαθήσαμε να βρούμε ένα ρυθμό και να τον διατηρήσουμε. Δεν πιέζουμε. Διασκεδάζουμε όσο μπορούμε. Ήταν δύσκολο, εξαιτίας της κατάστασης της ειδικής.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Πολύ σκληρή ειδική, πολλές μεγάλες πέτρες. Δεν μπορούμε να πιέσουμε. Μειώσαμε ρυθμό, για να ολοκληρώσουμε την ειδική.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι. Πλησιάζουμε στο τέλος, αλλά οτιδήποτε μπορεί να συμβεί. Από την άλλη, θέλω και να το ευχαριστηθώ και πήγα όσο ταχύτερα μπορούσα. Η ειδική είναι πιο δύσκολη από ό,τι το πρωί.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Είναι δύσκολο να συγκεντρωθείς, αλλά επιβάλλεται, λόγω των συνθηκών. Το τελευταίο κομμάτι είναι πολύ δύσκολο και έπρεπε να είμαστε πολύ προσεκτικοί.»

 

Ημερομηνία: 27.05.2012 Σκέλος: 4  Flash N°: 31 Ειδική Διαδρομή 21 (Νέα Πίσια 2)  Μήκος: 11,37 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 25ο C Κατάσταση οδοστρώματος: Πολύ σκληρό χώμα

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Είχαμε κλατάρισμα στην προηγούμενη ειδική. Ήξερα ότι έχω καλή διαφορά και αποφασίσαμε αμέσως να αλλάξουμε ελαστικό. Το αλλάξαμε πολύ γρήγορα.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Ο Sebastien ήταν λίγο άτυχος. Δε νομίζω πως θα μπορούσα να τον κυνηγήσω. Το καλύτερο είναι να συνεχίσουμε σε αυτόν το ρυθμό και να πάρουμε τους βαθμούς για τη Citroen. Στην Powerstage θα προσπαθήσω να πιέσω και να πάρω τους 3 βαθμούς.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Ήταν καλά. Τίποτα ιδιαίτερο. Έχω δύο ελαστικά ακόμα. Θα τα αλλάξω για την Powerstage.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Τίποτα ιδιαίτερο. Λίγο μπόσικο. Το αυτοκίνητο ακούμπησε σε μια φουρκέτα, αλλά κανένα πρόβλημα για εμάς.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Ήταν καλά, διασκεδάσαμε, είναι ωραία ειδική. Κάναμε κάποιες αλλαγές στο set-up και το αυτοκίνητο είναι τώρα ακόμα καλύτερο.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Ήταν δύσκολος αγώνας. Οι ειδικές αποδείχτηκαν δύσκολες και σκληρές. Είναι μέρος αυτού του Ράλλυ, και γι’ αυτό, άλλωστε, συμπεριλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα. Είναι επιβίωση, δεν υπάρχει τίποτα εγγυημένο. Επιβραβεύεσαι όταν είσαι υπομονετικός. Χρειάζεσαι ένα στιβαρό αυτοκίνητο και καλούς μηχανικούς. Είναι δύσκολο και σωματικά να αντεπεξέλθεις. Είμαι χαρούμενος σήμερα.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Ακολουθούμε τη στρατηγική μας. Προφυλάσσουμε το αυτοκίνητο. Προσπαθούμε να φτάσουμε στον τερματισμό. Είμαστε εδώ για να εξελίξουμε και να συλλέξουμε δεδομένα για τη συνέχεια. Ο τερματισμός είναι καλός για εμάς και για τη Mini.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Η ειδική είναι χειρότερη από την πρώτη φορά. Εξακολουθεί να είναι γλιστερή. Είναι κατεστραμμένη και είναι πολύ δύσκολη. Παραμένουμε συγκεντρωμένοι, για να φτάσουμε στον τερματισμό.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Είναι διαφορετικά από την αρχή. Δεν έχουμε μάχη πλέον, από τη στιγμή που εγκατέλειψε ο Nasser. Δεν πιέζουμε, οδηγούμε για να τερματίσουμε. Δεν έχουμε προβλήματα.»

 

Ημερομηνία: 27.05.2012 Σκέλος: 4  Flash N°: 32 Ειδική Διαδρομή 22 (Power Stage – Νέο Λουτράκι)  Μήκος: 3,97 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Βροχόπτωση, 19ο C Κατάσταση οδοστρώματος: Μαλακό χώμα

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Το Ράλλυ ήταν μεγάλο και δύσκολο. Είχαμε τύχη το πρωί και έπρεπε να παλέψουμε. Προσπαθώ να κρατώ το ρυθμό μου και να προφυλάσσω αυτοκίνητο και ελαστικά. Ο Mikko, ο Petter και ο Jari-Matti έκαναν πολύ καλό αγώνα.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Ο ρυθμός μου δεν ήταν καλός αυτό το σαββατοκύριακο. Πρέπει να μάθουμε από αυτό το ράλλυ. Το αποτέλεσμα ήταν σπουδαίο για την ομάδα.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Προσπάθησα να πιέσω. Χρησιμοποίησα όλο το δρόμο. Δεν ξέρω αν είναι αρκετό. Τουλάχιστον είμαστε στο πόντιουμ ύστερα από καιρό και έμαθα πολλά από τη μάχη με τον Sebastien. Πρέπει να φερθώ πιο έξυπνα στο μέλλον.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Είχαμε προβλήματα την Παρασκευή, αλλά έτσι είναι το Ράλλυ. Αποκτήσαμε σιγά-σιγά αυτοπεποίθηση. Τώρα νιώθουμε καλύτερα.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Είμαι χαρούμενος. Ήταν καλό σαββατοκύριακο. Μάθαμε πολλά . Αποκτήσαμε εμπειρίες. Ελπίζω στη Νέα Ζηλανδία να πιέσουμε περισσότερο. Έτσι είναι το ράλλυ, πρέπει να μαθαίνεις. Κάποια στιγμή θέλω να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής και δουλεύουμε πάνω σ’ αυτό.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Πιστεύω ότι ο ρυθμός μας ήταν λίγο καλύτερος σήμερα. Αλλάξαμε όλο το σύστημα φρένων. Tο αυτοκίνητο είναι καλύτερο τώρα. Είμαι χαρούμενος που τερμάτισα και πήραμε βαθμούς.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Δεν πιέσαμε πολύ. Ήταν πολύ σημαντικό για την ομάδα που τερματίσαμε. Χρειαζόμαστε ακόμα δουλειά στο αυτοκίνητο.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Δεν θυμόμουν πώς είναι να τερματίζεις έναν αγώνα. Είμαι πολύ χαρούμενος.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Είμαι πολύ χαρούμενος. Ήταν πολύ δύσκολο ράλλυ. Αν κάποιος μου έλεγε ότι θα τερματίσω 5ος πριν από τον αγώνα, δεν θα τον πίστευα. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό. Δεν είχαμε προβλήματα.»

 

Ημερομηνία: 27.05.2012 Σκέλος: 4  Flash N°: 33a Service: I (ΛΟΥΤΡΑΚΙ)

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Πίεζα πολύ και πήγα flat-out μέχρι σήμερα. Το αυτοκίνητο δούλευε πολύ καλά. Είμαι ευχαριστημένος για το αποτέλεσμα για εμάς και την ομάδα.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Μετά την Παρασκευή δεν είχα πολλά να κάνω. Να αποφύγω τα λάθη και να φέρω το αυτοκίνητο πίσω. Είναι πολύ καλό αποτέλεσμα για την ομάδα, η οποία έκανε καταπληκτική δουλειά με το αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι μπορώ να είμαι πιο γρήγορος.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Πρέπει να είμαι ευχαριστημένος, γιατί είμαι στο πόντιουμ. Αλλά είμαι απογοητευμένος ακόμα, γιατί θα μπορούσα να είχα νικήσει. Στην Power Stage νόμιζα ότι οδήγησα καλά, αλλά ο Loeb ήταν ταχύτερος. Δεν είναι η ταχύτητα το πρόβλημα απέναντι στον Loeb, αλλά, όταν πλησιάζουμε, φαίνεται ικανός να αναλύει την κατάσταση και να πιέζει πολύ, χωρίς λάθη. Είναι πολύ έξυπνος. Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να βελτιωθώ.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Το Ράλλυ ήταν αρκετά καλό. Είμαι ευχαριστημένος με τους χρόνους των ειδικών. Ειδικά σήμερα απέκτησα αυτοπεποίθηση. Πέρσι δεν έκανα πολλά ράλλυ, οπότε δεν έχω μέτρο σύγκρισης.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Είμαι χαρούμενος. Ο ρυθμός ήταν κάποιες στιγμές περίεργος. Η ομάδα, εγώ και ο Νicolas συνεργαστήκαμε καλά. Το set-up ήταν πάντα στη σωστή κατεύθυνση. Θέλαμε να δούμε την πρόσφυση και τα ελαστικά σε διαφορετικές συνθήκες. Μάθαμε πάρα πολλά. Κατά τη διάρκεια του Ράλλυ σκεφτόμουν πάντα το στόχο μου, να τερματίσω χωρίς Rally2. Κάποιοι χρόνοι έδειξαν ότι είμαστε παρόντες.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Το Ράλλυ επιτέλους τελείωσε. Ήταν σκληρό, αλλά η στρατηγική μας απέδωσε. Το Ράλλυ ήταν σκληρότερο φέτος, αλλά πήγαμε καλά. Είμαι χαρούμενος, γιατί είχαμε καλή στρατηγική.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Ήταν πολύ σκληρό ράλλυ για την ομάδα. Η ομάδα δούλεψε πολύ καλά όλη την εβδομάδα. Οι οδηγοί δεν πιέζαμε 100%, γιατί δεν σκεφτόμασταν την ταχύτητα, αλλά να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο Αυτό ήταν βαρετό. Πρέπει να δουλέψουμε κι άλλο στο αυτοκίνητο. Είμαι ευχαριστημένος με την ομάδα.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Εδώ είναι το Ράλλυ των Θεών. Τους ευχαριστώ γιατί μου θύμισαν πώς είναι να τερματίζεις.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Είμαι χαρούμενος για το σαββατοκύριακο. Πήρα κάποιους βαθμούς. Τώρα κοιτάω το Ράλλυ

22  OGIER Sébastien – INGRASSIA Julien «Ήταν σπουδαίος αγώνας. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στο τέλος. Το Ράλλυ ήταν σκληρότερο από πέρσι, αλλά καταφέραμε να τερματίσουμε. Συγχαρητήρια στην ομάδα για το πολύ καλό αυτοκίνητο. Ήταν μια καλή εμπειρία, ώστε να προετοιμαστούμε για του χρόνου.»

 

Τελική Συνέντευξη Τύπου 27 Μαΐου 2012

Οδηγοί-Συνοδηγοί: 1ος – Sébastien Loeb, Citroën Total World Rally Team 1ος – Daniel Elena, Citroën Total World Rally Team 2ος – Mikko Hirvonen, Citroën Total World Rally Team 2ος – Jarmo Lehtinen, Citroën Total World Rally Team 3ος – Jari-Matti Latvala, Ford World Rally Team 3ος – Miikka Anttila, Ford World Rally Team Yves Matton, Επικεφαλής, Citroën Total World Rally Team

Ε: Sébastien, συγχαρητήρια για την τρίτη σου νίκη στο Ράλλυ Ακρόπολις. Ήταν μια μεγάλη μάχη με τα Ford καθ’ όλη τη διάρκεια του σαββατοκύριακου, αλλά μας τρόμαξες όλους σήμερα, όταν σταμάτησες στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής Άγ. Θεόδωροι! Πώς νιώθεις ύστερα από αυτό το δύσκολο σαββατοκύριακο; SL: Το έκανα για να πιέσω λίγο την ομάδα. Ήταν τόσο σίγουροι και έπρεπε να τους ξυπνήσουμε! Δεν ήταν κάτι σημαντικό. Σε μια δεξιά στροφή υπήρχε μια πέτρα στη μέση του δρόμου. Στο πρώτο πέρασμα δεν ήταν πολύ ψηλά, αλλά στο δεύτερο είχε σκαφτεί και μου κατέστρεψε το ελαστικό. Ύστερα από 1 χιλιόμετρο αποφάσισα να σταματήσω και να το αλλάξω. Ο Daniel είπε να συνεχίσουμε, αλλά διαφώνησα. Θυμάμαι το 2006 είχα ένα κλατάρισμα και ολοκλήρωσα την ειδική στο δισκόφρενο. Όλα είχαν καταστραφεί. Στο τέλος της ειδικής δεν μπορούσα να βάλω τον τροχό στο αυτοκίνητο. Χάσαμε τα πάντα. Νόμιζα ότι είχα 1 λ. 50 δλ. διαφορά, και αυτό ήταν αρκετό για την αλλαγή ελαστικού.

Ε: Πόσο γρήγορα αλλάξατε το ελαστικό; SL: Ναι, ήταν 1 λ. 40 δλ. Ήταν καλός χρόνος και όλα πήγαν καλά. Ήμασταν προετοιμασμένοι για αλλαγή ελαστικού. Εξασκούμαστε μία φορά το χρόνο! Όχι… Δεν εξασκούμαστε τόσο πολύ, αλλά γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε, και όλα πήγαν καλά.

Ε: Ωστόσο, ήταν σκληρή μάχη; SL: Ήταν μια πραγματικά σκληρή μάχη. Είμαστε συνηθισμένοι στο να έχουμε αντοχή και να προσέχουμε τα ελαστικά. Αλλά εδώ πηγαίναμε flat-out για δύο μέρες και μία ειδική. Δώσαμε μεγάλη μάχη με τον Jari-Matti (Latvala) -αρχικά ήμασταν τέσσερις οδηγοί-, μετά ήταν ακόμα εντονότερη. Κατόπιν ο Latvala έκανε το λάθος του και ο Petter (Solberg) μας πίεσε στη λάσπη. Ο Petter είναι έτσι. Όταν οι συνθήκες είναι δύσκολες, μπορεί να πάει σαν τρελός και σήμερα έκανε ένα λάθος. Έτσι, ηρεμήσαμε και είχαμε το κλατάρισμα.

Ε: Ήσουν στο όριο χτες; SL: Ναι. Ο Daniel είπε πως ήμασταν στο 80%, αλλά δεν ήταν έτσι – ήταν flat-out, εκτός από τα κακά σημεία, όπου ήταν πολύ σκληρό για το αυτοκίνητο και τα ελαστικά. Δεν ήταν πολλά αυτά τα σημεία. Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά ανθεκτικό, όπως και τα ελαστικά. Σε κάθε ειδική πηγαίναμε στο 98%.

Ε: Είπες ότι, αφότου ο Petter εγκατέλειψε σήμερα το πρωί, δεν ήξερες πώς να οδηγήσεις. Τι εννοούσες; SL: Όταν είσαι 100% συγκεντρωμένος στην οδήγηση και ξαφνικά πρέπει απλώς να μείνεις στο δρόμο, ωραία, κόβεις λίγο, αλλά μετά. Είναι περίεργο. Δεν είναι η νορμάλ οδήγηση. Μου πήρε κάποια ώρα να βρω την αυτοπεποίθησή μου, αλλά μετά, στην επόμενη ειδική, προσπάθησα περισσότερο.

Ε: Ήταν αυτό το σκληρότερο ράλλυ; SL: Όχι. Κάθε ράλλυ αποτελεί μια πρόκληση, αλλά αυτό είναι διαφορετικό. Είναι τόσο απαιτητικό για το αυτοκίνητο και τα ελαστικά. Είμαι σίγουρος πως θα έχουμε μερικές μάχες σαν αυτή στο μέλλον. Είναι ένα ράλλυ: όταν το κερδίζεις νιώθεις ευτυχισμένος και ικανοποιημένος, αλλά όταν ξεκινάς όλα μπορούν να συμβούν. Είναι σπουδαίο που πήρα 28 πόντους, ενώ με τον Mikko 2ο είμαι πραγματικά ευτυχής.

Ε: Τι πιστεύεις εσύ, Daniel; DΕ: Ήταν πολύ δύσκολο. Την πρώτη ημέρα είχαμε δύο Remote Services και έπρεπε να προσέξουμε, αλλά ο ρυθμός ήταν αντίστοιχος αυτού της Φινλανδίας: διαφορά 0,1 δλ. εδώ, 0,4 δλ. εκεί. Αυτοί οι οδηγοί οδηγούν πολύ γρήγορα! Είναι πολύ δύσκολο. Μιλούσα με τον Jari-Matti και του έλεγα: «Jari-Matti, είναι σαν τη Φινλανδία, ναι, αλλά, κοιτά, είσαι στην Ελλάδα». Όχι, είναι πολύ καλό. Μου αρέσει να μάχομαι, είμαι χαρούμενος. SL: Στη Φινλανδία πιέζουμε συνέχεια – για να εξηγήσω, ο Elena καταλαβαίνει τι λέω, αλλά ίσως κανείς άλλος…

Ε: Με όλες αυτές τις μάχες, θα πρέπει να ήταν εξουθενωτικό; DΕ: Ναι, είχαμε τέσσερις οδηγούς στο όριο, και αυτό είναι διασκεδαστικό. Είναι αδρεναλίνη και μου αρέσει. Είναι ενδιαφέρον να μάχεσαι.

Ε: Mikko, συγχαρητήρια, αλλά γιατί δεν σε είδαμε στη μάχη για τις πρώτες θέσεις αυτό το σαββατοκύριακο; Ήταν σχέδιο της ομάδας; MH: Σίγουρα δεν ήταν το σχέδιο της ομάδας. Ήθελα να είμαι όπως και την Παρασκευή, αλλά οι ε.δ. στέγνωσαν, είχαμε πρόσφυση και το πάλεψα για λίγο. Μετά έχασα περισσότερο χρόνο. Σε κάποια σημεία αρχίζεις να διστάζεις, κάτι που δεν κάνεις, εάν, όπως αυτοί οι τύποι, αγωνίζεσαι για την κορυφή. Μετά είπα: «ΟΚ, ας αφήσουμε τα λάθη και ας πάμε για τερματισμό». Αυτό δεν είναι πολύ κακό για την ομάδα.

Ε: Ένιωσες απογοήτευση; MH: Πρέπει να σκεφτώ γιατί κάποια πράγματα δεν πάνε τόσο καλά. Κάποια πράγματα δεν ήταν ακριβώς ίδια όπως και στην Αργεντινή και ίσως εκεί έγκειται η διαφορά για μένα. Όταν έχασα θέσεις την Παρασκευή, όταν είχαμε τη σκόνη και το κλαταρισμένο λάστιχο, ήμασταν 30 λ. πίσω. Έπρεπε να είχα πιέσει περισσότερο. Δεν ήταν τόσο καλή ημέρα για μένα το Σάββατο.

Ε: Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; MH: Όχι, δεν μπορώ. Γνωρίζω τι έγινε, αλλά δεν μπορώ να το συζητήσω. Στο επόμενο ράλλυ θα είμαι πιο γρήγορος.

Ε: Χτες είπες ότι κατά τη διάρκεια των απογευματινών ειδικών ένιωσες σαν να οδηγείς στο Μόντε Κάρλο, σε συνθήκες χιονιού και πάγου, με σλικ. Γλιστρούσε πραγματικά τόσο πολύ; MH: Γλιστρούσε πραγματικά πάρα πολύ. Είναι εκπληκτικό. Στην πραγματικότητα, είναι πολύ δύσκολο. Όταν βρέχει σε αυτές τις ειδικές, τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα. Η λάσπη καλύπτει τα ελαστικά και γλιστράς. Είναι δύσκολο και αλλάζει συνέχεια. Σίγουρα, δεν είναι εύκολο να οδηγείς σε τέτοιες συνθήκες.

Ε: Αισθάνθηκες την ίδια απογοήτευση και εσύ, Jarmo; JL: Σίγουρα αισθάνεσαι έτσι όταν δεν παλεύεις στην κορυφή. Είμαστε αρκετά πεπειραμένοι για να καταλάβουμε ότι αυτό δεν ήταν το σαββατοκύριακό μας, κι έτσι προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τις όποιες κακοτοπιές και να φυλάξουμε το αυτοκίνητο. Το δωράκι μας το πήραμε σήμερα το πρωί (εγκατάλειψη του Solberg).

Ε: Ήταν το ίδιο καλό όσο και κακό αυτό το σαββατοκύριακο; JL: Πάντα πρέπει να προσπαθείς να βρίσκεις τα θετικά σημεία σε οτιδήποτε. Και βρήκαμε αρκετά από αυτά που πήγαν στραβά και έτσι θα είμαστε καλύτεροι στη Ν. Ζηλανδία.

Ε: Αισθάνεσαι μεγαλύτερη σιγουριά για τη Ν. Ζηλανδία; JL: Σίγουρα. Είναι ένα από τα πιο ευχάριστα ράλλυ. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για φθορές ελαστικών ή καταστροφή του αυτοκινήτου, καθώς οι ειδικές έχουν καλό οδόστρωμα. Θα είναι ένα καλό σαββατοκύριακο για όλους.

Ε: Jari-Matti, ξεκίνησες εξαιρετικά καλά, τρεις νίκες σε ειδικές και μια φανταστική μάχη με τον Sébastien Loeb – πήγε πολύ άσχημα χτες, όταν γλίστρησες στην πρώτη ειδική το πρωί και χτύπησες ένα ανάχωμα, με αποτέλεσμα ένα κλατάρισμα. Ήρθες στην 3η θέση όταν εγκατέλειψε ο Petter – τι γνώμη έχεις για το σαββατοκύριακο; J-ML: Ήταν πολύ καλά που βρέθηκα πάλι στο πεδίο της μάχης – βέβαια είχα κάποιες αμφιβολίες. Τα παιδιά έκαναν 500 χλμ. στην Αργεντινή και εγώ τα έχασα αυτά. Κάναμε κάποια προετοιμασία με τον Miikka στη Φινλανδία, αλλά και πάλι είχαμε αμφιβολίες. Ήταν πολύ ωραία που βλέπαμε ότι είχαμε ταχύτητα. Όλα φαίνονταν καλά, αλλά το λάθος της Παρασκευής μας κόστισε πολύ. Έβρεχε πολύ το βράδυ και οι ειδικές του σκέλους είχαν πολλή λάσπη. Σε μια διασταύρωση φρενάρισα και όλα έδειχναν ΟΚ, αλλά μετά μπλόκαραν τα φρένα και έσβησε ο κινητήρας. Νόμιζα ότι μπορούσα να στρίψω, αλλά ο κινητήρας ήταν νεκρός. Δεν μπόρεσα να στρίψω, είδα να πλησιάζουμε ένα μικρό δέντρο, αλλά επίσης είδα ένα άνοιγμα στο πλάι και σκέφτηκα: «ΟΚ, ας πάμε από εκεί». Έβαλα μπροστά τον κινητήρα και πήγα από εκεί. Μετά από αυτό ο Sébastien ήταν επικεφαλής. Στους Βωξίτες και στο Δροσοχώρι, στις ειδικές 5 και 6, ένιωθα να παλεύω στην ανηφόρα. Δεν ήταν πολύ καλά τα πράγματα. Πλησιάσαμε στο τέλος της ημέρας νομίζω κοντά στα 6 δλ.

Ε: Ήταν καλή επιλογή να πιέσετε τόσο πολύ; J-ML: Ναι. Είχαμε μια πολύ καλή μάχη. Ανησυχούσα το Σάββατο. Ήξερα πως ο Seb θα πιει τον εσπρέσο του και θα ένα ανυπόμονος να οδηγήσει. Κατάφερα να κρατήσω τη μάχη ζωντανή – κάναμε μερικές πολύ καλές ειδικές, αλλά μετά ήρθε το απόγευμα. Θεωρώ ότι μπορούσα να πάρω τη 2η θέση. Όμως, αν θέλουμε ως ομάδα να πλησιάσουμε τη Citroen και εγώ να διεκδικήσω τον τίτλο των Οδηγών, τότε έπρεπε να πάω για τη νίκη. Δεν μπορείς να παίζεις εκ του ασφαλούς, αν θες να γίνεις Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Γνωρίζω ότι είμαι πίσω στη βαθμολογία και έκανα ένα λάθος. Αυτό είναι το στοιχείο που κάνει τον Seb πολύ δυνατό – δεν κάνει λάθη. Θα πρέπει να το έχω αυτό στο μυαλό μου, να μην επιτίθεμαι χωρίς πρώτα να σκέφτομαι λίγο. Πέρασα ανοιχτά από μια στροφή, μας έπιασε λάστιχο και από αυτό προέκυψε πρόβλημα στα φρένα. Αυτό είναι όμως το Ακρόπολις. Πιέζουμε στο όριο και όλα μπορούν να συμβούν.

Ε: Χρειάζεσαι, λοιπόν, μια προσέγγιση σαν αυτή του Seb; J-ML: Με τη δική μου φιλοσοφία, είναι όλα ή τίποτα. Για να φτάσουμε στο ίδιο επίπεδο, χρειάζεται χρόνος, όμως, τουλάχιστον, είμαι στη σωστή κατεύθυνση. Και, ναι, θα ήταν πολύ καλό να γίνω σαν τον Seb.

Ε: Η ομάδα χρειάζεται μία νίκη. Τι πρέπει να αλλάξει για να συμβεί αυτό; J-ML: Νομίζω ότι έχουμε καταφέρει να προηγούμαστε σε όλους τους αγώνες. Έχουμε σημειώσει πολλούς ταχύτερους χρόνους σε ειδικές, σε Power Stage και σε Qualifying Stage, αλλά, αν κοιτάξει κάποιος τα αποτελέσματα, η Citroen προηγείται με 70 βαθμούς και εγώ είμαι 70 βαθμούς πίσω στη βαθμολογία των Οδηγών. Τι πρέπει να κάνουμε διαφορετικό; Σίγουρα έχουμε την ταχύτητα. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Τα παιδιά έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με το αυτοκίνητο και είναι πολύ αξιόπιστο, όμως όταν επιτίθεσαι το ρίσκο είναι μεγάλο. Πόσο μεγάλο ρίσκο πρέπει να πάρουμε; Χρειαζόμαστε το αποτέλεσμα. Όπως είπα, δεν μπορείς να παίζεις εκ του ασφαλούς. Πρέπει να κερδίσουμε. Η 2η και η 3η θέση δε θα μας βοηθήσουν στο Πρωτάθλημα.

Ε: Miikka, πώς αισθάνεσαι; MA: Σκέφτομαι τα θετικά πράγματα σε αυτόν τον αγώνα. Είχαμε μάχη μέχρι το μέσο του Σαββάτου, τη μεγαλύτερη που έχω δει σε αγώνα μέχρι τώρα. Ίσως μέχρι το τέλος του χρόνου να μπορούμε να είμαστε μέσα στη μάχη μέχρι το απόγευμα της Κυριακής!

Ε: Ήταν όμως μια πολύ ωραία μάχη… MA: Όπως είπε και ο Daniel, ήταν όπως το Ράλλυ Φινλανδίας. Το Σάββατο το πρωί ο Malcolm (Wilson, Επικεφαλής της Ford World Rally Team) είπε πως ο Yves (επικεφαλής της Citroën Total World Rally Team) έλεγε ότι η ταχύτητα ήταν πολύ υψηλή, εσείς όμως δεν ακολουθήσατε τη συμβουλή του να μειώσετε ρυθμό… SL: Δεν ήταν ο Yves που το είπε αυτό. Ο Malcolm ήρθε σε μένα και μου είπε πως ήμασταν πολύ γρήγοροι.

Ε: Yves, ήσουν εσύ ή ο Malcolm? YM: Νομίζω και οι δύο! Σίγουρα πήγαιναν πολύ γρήγορα, αλλά ποτέ δεν τους ζητήσαμε να κόψουν ρυθμό…

Ε: Ήταν ένα εξαιρετικό σαββατοκύριακο με το «1-2»; YM: Ναι, ήταν ένα πολύ καλό σαββατοκύριακο! Είχαμε μεγάλη μάχη και τις τρεις ημέρες. Οι οδηγοί μας έκαναν πολύ καλή δουλειά, όπως και ολόκληρη η ομάδα. Όταν το επίπεδο του συναγωνισμού είναι τόσο υψηλό, πρέπει να είμαστε σωστοί, και όλη η δουλειά ξεκίνησε σωστά πριν από την έναρξη του αγώνα.

Ε: Τι σκεφτήκατε όταν ο Sebastien είχε το κλατάρισμα; YM: Σίγουρα, όταν άκουσα το ραδιόφωνο δεν ήμουν και τόσο χαρούμενος. Σίγουρα, είχα μεγάλο άγχος, όταν βρέθηκα σε αυτήν τη θέση. Ήλπιζα να δω το επόμενο split και ο χαμένος χρόνος να είναι λιγότερος από 2 λεπτά. Όταν έγινε αυτό, τότε κατάλαβα ότι όλα είναι εντάξει.

FIA PRODUCTION CAR WORLD RALLY CHAMPIONSHIP

1st – Valeriy Gorban 1st – Andriy Nikolayev

Ε: Valeriy, πώς αισθάνεσαι μετά από αυτήν τη μεγάλη νίκη; VG: Ήταν ένας πολύ σκληρός αγώνας για εμάς και το αυτοκίνητο και καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια να τερματίσουμε. Είμαι πολύ χαρούμενος που κέρδισα τον αγώνα. Ήταν πολύ σκληρές οι συνθήκες για το πλήρωμα.

Ε: Ήσουν επικεφαλής στην αρχή, αλλά μετά είχες κάποια προβλήματα. Τι έγινε; VG: Έσπασε η ανάρτηση και αποφασίσαμε να μην κάνουμε χρήση Rally 2. Οδηγήσαμε στις δύο τελευταίες ειδικές χωρίς εμπρός και ανάρτηση στη δεξιά πλευρά.

Ε: Πίστευες ότι μπορούσες να αποκομίσεις το μέγιστο αριθμό βαθμών σήμερα; Και όταν είδες τον Nicolas (Fuchs) να έχει πρόβλημα, τι σκέφτηκες; VG: Στενοχωρηθήκαμε πολύ που ο Nicolas εγκατέλειψε, αφού οι χρόνοι μας ήταν πολύ καλοί στις ειδικές. Για αυτό και είναι λυπηρό για τον Nicolas. Δεν περιμέναμε ότι θα κερδίσουμε σε αυτόν τον αγώνα.

Ε: Ποια είναι τα σχέδιά σου για το υπόλοιπο της χρονιάς; Μπορείς να παλέψεις για τον τίτλο; VG: Αυτήν τη στιγμή στο Πρωτάθλημα υπάρχουν πολλοί οδηγοί που θέλουν τον τίτλο, και εμείς είμαστε έτοιμοι να παλέψουμε για αυτό. Θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για τους επόμενους αγώνες.

Ε: Ποιο ήταν το πιο δύσκολο στοιχείο του σαββατοκύριακου; AN: Είναι ο πιο σκληρός αγώνας που έχω λάβει μέρος στη ζωή μου και όλα τα έζησα ακριβώς το ίδιο έντονα. Όλες οι ειδικές ήταν δύσκολες και η μάχη με τον Nicolas ήταν σπουδαία.

 

  • cfu

    bravo paidia !!!!! Gnisio Rally Acropolis kai “ligo” vroxi gia na kanei ti diafora

    • σήμερα το χάρηκα περισσότερο από όλες τις μέρες!!!

      θα ανέβουν κ άλλες φωτό!!

      stay tuned!!!

    • cfu

      oooooo goustaro skoni !!!!!

      me to Mondeo pigeneis gyro-gyro?

    • GiGi

      Gazo σε ποια ειδικη ησουν???Εψαχνα να σε δω αλλα τπτ!!!! :P Το καταχαρηκα φετος αλλα σπαστηκα με τα ελικοπτερα!!!!

    • ισχύει με τα ελικόπτερα…
      ήταν σε κάποιες ειδικές σπαστικά αλλά υπάρχουν κ κάτι κουτοί Ελληνες που νομίζουν ότι με το να κάτσουν όπου θέλουν είναι μαγκιά κ δεν ακουν κανένα!
      είναι μέσα στο παιχνίδι κ τα ελικόπτερα, αν οι θεατές είναι οκ δε λένε τπτ!!

      εγώ συνολικά πήγα:
      την Πέμπτη στη Κινέτα
      την Παρασκευή Θήβα 1, Βωξίτες 1 και Ελικώνας 2
      το Σάββατο μονο στο Service Park
      κ σήμερα Αγιοι Θεοδώροι 1 και Νέα Πίσσια 2…

      εσύ που πήγες??

    • Guest

       Ακριβως ετσι ειναι και για αυτους τους εξυπνους τρως ολη τη σκονη μαζεμενη…Σημερα καταφερα να παω και ειδα Αγιους Θεοδωρους 1,2 και την power stage απο διαφορετικα σημεια καθε φορα…Οσο για τον Loeb καλος χρυσος ειναι αλλα περασε το λιγοτερο θεαματικα απο ολους τους “μεγαλους”…

    • gkast79

      ΚΙΝΕΤΑ  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ  ΣΤΟ ΙΔΙΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ !!!!!ΔΕΝ ΣΕ ΠΗΡΑ ΓΡΑΜΗ!!!!!!!!! 

    • ναι εκεί ήμουν αλλά τη πέμπτη δεν είχε φτιάξει ακόμα τη μπλουζίτσα με το logo!!!
      :( :( :(
      πήγες σε καμία άλλη??

    • gkast79

      ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ!!!!!
      ΠΑΝΤΟΣ Η ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ  4-5 ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ …..
      ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΓΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ PRODACTION EINAI ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΑ !!!!!
      ΤΟ WRC ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΤΑ ΓΑΝΤΙΑ ΤΟΥ Ο LOEB !!!!  EXEI ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΟ WRC ΣΕ RALLY SPRINT . 
      ΕΔΩ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!!!
      ΗΜΑΡΤΟΝ  ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕΙ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ !!!! SOLBERG KAI ΠΑΛΙ SOLBERG !!! KAI ΑΣΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!!!!
      ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΠΛΟΥΖΑΚΕΙ ΜΕ LOGO AYTOBLOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    •  εγω ξερω πωσ 8ελω ενα τετοιο μπλουζακι…και να χεσω διαγωνισμουσ με i-pad !!!!!!!!

    • Mika

      Me too!!!!Mazi me kapelaki!!!
      To ligotero pou mas armozei, gia tis wres pou exoume faei edw,kai tis gkrinies pou exoume akousei spiti!!!
      LOL!!!!!!!!!!!!
      :-)))))

    •  αχαχααχαχαχ
      εγω ακομα και τωρα που το γραφω αυτο….
      τα ακουω !!!!!  :-P
      αλλα 8α ειναι πολυ cool ενα τετοιο μπλουζακι τωρα για το καλοκαιρι !!!!
      και διαφημιση πανω στο μηχανακι!!!!!
      και στην παραλια !!!!!!
      και μια δικαιωση οπωσ λεσ…
      για τισ ατελειωτεσ ωρεσ autobloging !!!!  LOL LOL LOL

    • Mika

       Egw na deis ti akouw!!!
      “kleista pia,ela na doume taineia!!!”
      LOOL…..
      Etsi opws ta les, tha einai super gia to summer!
      Na mas apostalloun taxudromikws parakalw!!!

  • Mika

    Loeb..Etsi apla!!!

    • ο πιο αντιθεαματικός όδηγός που έχω δει στα 12 Ακρόπολις που έχω παρακολουθήσει…
      αλλά είναι καλός κ ελλείψει σοβαρού ανταγωνισμού καλά κάνει κ κερδίζει!!

    • Mika

      Nai mwre, kalos einai, kati skampazei ki aytos….
      :-)))))

    • πω πω…
      δεν είπα ότι δεν είναι καλος βρε!!!
      είπα ότι δε προσφέρει θέαμα!!!
      μπορεί οι εταιρίες να πληρώνονται με τις νίκες αλλά οι θεατές με το εντυπωσιακότερο πέρασμα!!

    • FallenAngel

      Τοτε με τη λογικη σου ο αγαπημενος σου οδηγος στη Φορμουλα 1 ειναι ο Χαμιλτον σωστα???!

  • hellboy

    οταν υπαρχει στην λιστα ενως αγωνα το ονομα του λοεμπ απλα λες οτι το εχει παρει!!!!!!το παλικαρι ειναι ρομποτ!!!!!!πιστευω οτι επρεπε να υπηρχε το ’80 και να οδηγουσε  τα τερατα

    • nikxan1

       ειπες το πιο σωστο!!!

    • θα έκλανε μέντες κ θα έπερνε τα @@ όλων των τότε οδηγών…στην εποχή του Group B…οδηγάει τόσο υποστροφικά κ τόσο “φλώρικα” (αν κ είναι άκρως αποτελεσματικός) που με τα χαρακτηριστικά των τότε αυτοκινήτων θα φαινόταν πολύ λίγος…αλλά όπως έχω πει με τα “αν” δε γράφεται ιστορία κ αυτός την γράφει με τα δικά του γράμματα σε άλλες έποχες!!

    • hellboy

      παντως σε ζηλεψα που πηγες!!!!!!!δεν εχω παει ποτε κανεις δεν ειχε διαθεση να παμε…..

    • VanPerseF1

      Μια απο τα ιδια….κλασικη απαντηση “που να τρεχουμε τωρα”

  • csea

    ειναι ο οδηγός με τα λιγότερα λαθη

  • Arkargr

    Γνωμη μου ειναι πως ο Λατβαλα ειναι μακραν ο πιο γρηγορος και εντυπωσιακός οδηγος του WRC,απλα ειναι επιρρεπης στα λαθη,η σταθεροτητα ειναι το παν.

  • μπλουζάκια θα βγούνε σε λίγο καιρό ;) υπομονή;)

    αύριο κάποιος θα κερδίσει ένα συλλεκτικό, υπογεγραμμενο από όλους τους οδηγούς του WRC

    • Mika

       Yes baby!!!!
      :-)))))

    •  ante kai argisate !!!!!!!! :-P

  • Vaggos

    Σωστός ο gazo μέχρι κεραίας!!!Πάντως αρκετά θεαματικά πέρασε ο solberg!!!Άλλα γκαντέμης ρε γ@μώτο!!!
    Άντε…..Και του χρόνου αδέρφια να είμαστε καλά να βρεθούμε στα βουνά!!!
    Autoblogger θέλω κι εγώ μπλουζάκι!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=RTnKDnYN3w0
    http://www.youtube.com/watch?v=8m5UGhkzl4w

    • ωραία βίντεο και πολύ ωραίο το σημείο στον ελικώνα!!!