Φήμες τέλος. Η Honda έχει πάει δύο νέα πρωτότυπα Civic Type-R στη Πράσινη Κόλαση ώστε να κάνει εκεί τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης προτού το αυτοκίνητο βγει στην αγορά. Τα “μουλάρια” διαθέτουν μεγάλη πίσω αεροτομή, νέο μπροστά προφυλακτήρα, χαμηλότερες και σκληρότερες αναρτήσεις και νέες ζάντες.

Κάτω από το καπό, οι φήμες θέλουν να βρίσκεται ένας 2.0-λιτρος turbo κινητήρας απόδοσης κοντά στα 220 με 230 άλογα. Θα συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει περίπου σε 6.5 δευτ. με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 240 χλμ/ώρα. Η Honda έχει κάνει το νέο Civic μακρύτερο και φαρδύτερο και έτσι σε συνδυασμό με τις νέες σκληρότερες αναρτήσεις, το νέο Type R θα αποκτήσει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.

Το αυτοκίνητο, αν όλα πάνε σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, θα παρουσιαστεί το 2013 και σίγουρα θα φορά ένα πιο επιθετικό bodykit από αυτό που βλέπουμε να φοράνε τα μουλάρια και στο εσωτερικό να υπάρχουν bucket καθίσματα.

[Πηγή: themotorreport]

  • Fonis

    Ατμοσφαιρικό βγάζει 200 άλογα,και τουρμπάτο 230 ? 
    Ρε Honda μας κοροιδεύεις ?

    • pariah

      Δες που τα βγάζει τα άλογα το καθένα και πόσο ροπή έχει το καθένα….Η μαλακία τους είναι ότι το type R για μένα θα ήταν καλύτερο να μην ανταγωνιζόταν το gti, αλλά το R. Ας έβγαζαν τα type s στα 230Ps.

    • Fonis

      Αυτό λέω και ΄γω ! 
      Για τη ροπή λογικό είναι,αλλοίμονο αν είχαν την ίδια !

    • μαλακίζονται γενικά..καλά για ομορφία δν μιλάω αφου τα έχουν χαλάσει όλα μετά το ep3..αν και δν νομίζω να μοιάζει με αυτό στις φότο καθόλου..

  • redbull_junkie

    πιο ασχημο παιρνει βραβειο !

  • Renesis1

    Όλα τα Honda είναι τέρατα αξιοπιστίας στα πάντα, κινητήρες διαμάντια, τα λατρεύω και έχουν υπάρξει πανέμορφα μοντέλα όπως το NSX, CRX και S2000. Για αυτό το λόγο είναι κρίμα για τη Honda να μην πλαισιώνει το Civic και κυρίως το Type-R με ένα πιο ωραίο σασί. Το πίσω μέρος ιδιαίτερα… το αδικεί… Μακάρι να αλλάξουν σχεδιαστική άποψη στο αυτοκίνητο αυτό και να το προσαρμόσουν σε ένα πιο χαμηλό, αεροδυναμικό πακέτο.   

  • fatals

    Tι εκτρωμα ειναι αυτο παναγια μου……

  • Tsou Kostas

    οποιος μου λυσει την απορια, γιατι εχουν κοτσαδορο τα μουλαρια, κερδιζει ψηφιακο λουκουμι.

    • Για ξεκάρφωμα! :P :D

    • mengwb

      Αντε ο κοτσαδορος ειναι για ξεκαρφωμα.Τα 50αρια λαστιχα και αυτα για ξεκαρφωμα ειναι?

    • gkar

      Αντικειμενικά άλλο η ομορφιά και άλλο η λειτουργικότητα.
      Σε κανένα αμάξι η ανάρτηση-μπετόβεργα, το χαμηλοπρόφιλο ελαστικό τύπου μπανανόφλουδα και η ζάντα 2′ μεγαλύτερη ΔΕΝ δουλεύει, ειδικά σε δημόσιο δρόμο. Απλά στις εγκάρσιες ανωμαλίες, θα χωροπηδάει δεξιά και αριστερά σαν τάβλα ανεξέλεγκτο. 

    • pariah

      Iσχύει…αλλά το προφίλ που έχει το λάστιχο είναι για οικογενειακό αμάξι…Τα προηγούμενα ctr δεν είχαν και τέτοιο προφίλ….

    • mengwb

      Ισως να ειναι σε πολυ πρωιμο σταδιο οι δοκιμες..

    • γιατί όχι; :P 

    • anagnwsths

       Mallon sth honda otan ennooune full extra ennooune full

    • pariah

      ¨Οταν δεις κάτοχο hyundai excel με αεροτομή και κοτσαδόρο ρώτα τον…ίδια νοοτροπία θα έχουν…

    • cfu

      κανουν δοκιμες στο κινητήρα,αν μπορει και ειναι ικανος να τραβηξει τροχοσπιτο,τρειλερ κτλπ

    • Tsou Kostas

      αυτοι τους βαζουν για να μην τους γρατσουναν τον προφυλακτηρα…

    • pariah

      και το σήμα της ferrari;;;;;;

    •  ιταλικο ντιζαιν !!!! και δινει αλογα στο μοτερ !!!!  αχαχαχαχαχαχαχα

  • Ελπιζω να ειναι η πρωτη και η τελευταια φορα που η Honda βγαζει τοσο ασχημο, αδυναμο και ουδετερο μοντελο για να εκπροσωπησει την σειρα Civic.

  • Constantine

    Το αμάξι είναι τόσο άσχημο που και 500 άλογα να βγαζει δεν χωνεύεται !! Αυτό και η νεα σειρά 1 της bmw συναγωνίζονται για την πρωτη θέση 

  • OxidEEE

    Τι είναι αυτό ρε?Τι έπαθε η χόντα?Προσέλαβε τον σχεδιαστή του nissan leaf?ΑΙΣΧΟΣ!

  • kostasg7

    Ε δηλαδή αν σας πω τώρα ότι η φωτογραφία από κάτω με γοητεύει πιο πολύ θα με πιστέψετε;;;

  • Lorenzo

    Δυστυχως η Honda περναει μια δυσκολη περιοδο,εαν ρωτησεις σημερα το αγοραστικο κοινο τι αυτοκινητο
    θα αγοραζες αμφιβαλω εαν η Honda θα ηταν μεσα στις δεκα πρωτες επιλογες για αγορα,ειτε αυτο ειναι το civic,ειτε το crz,ειτε το accord.

     

    • cfu

      ναι θα επερνα ,αλλα απο τη στιγμή που αυτα που μας φερνουν ειναι Made in England οχι ευχαριστω δεν θα παρω

    • GioKak

      Αυτός είναι και ο λόγος που άρχισαν να βγάζουν κακό όνομα τα γιαπωνέζικα…όχι όλα, αυτά που κατασκευάζονται εκτός Ιαπωνίας, και είναι αρκετά πλέον!

  • σε αρ8ρο τησ AUDI καποιοι την κατηγορουσαν  πωσ κα8ε γεννια ειναι απλο facelift !!!!
    e σε αυτο που βλεπουμε τι ειναι????
    δεν βλεπω να λετε τιποτα !!!!!
    παντωσ περιμενα πωσ με το turbo 8a eixe to 0-100 sto 6sec ξερο….αλλα μαλλον την τουρμπινα την εβαλαν για τησ μεσαιεσ στροφεσ για τουσ ρυπουσ…και οχι τοσο για τισ ΄΄απολυτεσ΄΄ επιδοσεισ !!!!
    τελοσ απλα η πισω φτερουγα… ΤΡΑΤΖΙΚ !!!!

    • hellboy

      αλλο να βλεπεις το ιδιο σχεδιο 15 χρονια και αλλο να βλεπεις ενα ουφο με ροδες!!!!!!!!!!!και κοτσαδορο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    •  e to idio UFO einai telos panton !!!!!  :-P

    • ggarfe

      Ε αυτό (το “νέο” civic) είναι μια μαλακία καί μισή.
      Κρίμα γιατί το προηγούμενο ήταν πολύ καλό σχέδιο…

    • GioKak

        Είναι μόλις μία γενιά διαφορά, ενώ και το προηγούμενο ήταν ήδη μπροστά σε σχεδιασμό(παρουσιάστηκε το 2006!)…επισης έχει αρκετά περισσότερες διαφορές από αυτό που αντικαθιστά, ειδικά στο πίσω μέρος!

        Και συμφωνώ με τον hellboy, άλλο 15 χρόνια κι άλλο δύο διαδοχικά μοντέλα!

        Τέλος, αυτό είναι κάτι σαν τακτική της Honda με το civic, δύο διαδοχικά νέα μοντέλα να μοιάζουν σαν facelift…

      Υ.Γ εμένα πάντως δεν μου αρέσει καθόλου το καινούριο, ενώ το προηγούμενο(FN2) ήταν πολύ όμορφο!

  • C F R

    ασ περιμενουμε την τελικη μορφη του TYPE R  και τοτε να δουμε πως θα ειναι…
    απλα ειμαι σιγουρος πως τα 220 230 αλογα που εχει εργοστασιακα θα γινοντε 300+ με ενα ξεσκονισμα στο μοτερ….. και μοτερ θα εχει υποδομες για παρα πολα αλογα γιατι ειναι honda και εδω τα ατμοσφερικα δεν ενιωθαν τωρα με μοτερ που υποστιριζει τουρπο κατι μου λεει θα ειναι τερας… με κλειστο μοτερ θα εχει 400 αλογα καθημερινα ….

  • gkar

    Αν και χονταίος, οφείλω ν ομολογήσω το πασιφανές οτι είναι προσβολή της αισθητικής…ελπίζω τουλάχιστον να του δώσουν έναν χαρακτήρα που να αποσβένει την εμφάνιση!

  • cfu

    Δεν ξερω για εσας αλλα εμενα μου αρεσει

    • OxidEEE

      Όοοοοοοοοοοοοολε,θα πουληθεί τουλάχιστον ένα μοντέλο :P

  • Jim Denin

    Το Σίβικ δεν είναι παρά η επιβεβαίωση που θέλει όμορφα αυτοκίνητα να αντικαθίστανται απο λιγότερα ωραία μελλοντικά αυτοκίνητα και οι περιπτώσεις ουκ ολίγες: C4mk1, Focus mk1, Audi A4 mk1, Xantia, Laguna mk2, Bravo mk1, bmw 1 mk1 κλπ. Τουλάχιστον η Χόντα κράτησε το όμορφο σχήμα του Σίβικ 8ης γενιάς. Μπορεί να μην έχει ίσως την πρωτοτυπία του προηγούμενου αλλά συγκριτικά με περιπτώσεις τύπου Γκόλφ, C4 mk2, Focus mk3, ΒΜW 1 mk2 η το καρακιτσαριό της Άουντι που για να ξεχωρίζεις το Α3 απο το Α1 η το Α3 σεντάν απο το Α4 πρέπει μαζί σου να έχεις μια μεζούρα, τουλάχιστον το Σιβικ και πάλι είναι αρκετά καλύτερο στο ντιζάιν.  

    • pariah

      Καρακιτσαριό τα audi;;;

      Όσο το να αντικαθίστανται από λιγότερο όμορφα δεν νομίζω το fiesta να είναι η εξαίρεση του κανόνα….

    • Jim Denin

      Όταν για μια εταιρία αυτοκινήτων το ντιζάιν έχει καταντήσει να είναι “παίρνω μια μάσκα και ένα γενικότερο σχήμα και το αναπαράγω σε 6-7 αυτοκίνητα” και πρέπει να φτάσεις σε σημεία να πας στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου για να δείς περί ποιού μοντέλου πρόκειται τότε ναί, μιλάμε για κίτς κατάσταση, όπως αυτή της Άουντι. Για το Φίεστα δεν διαφωνώ απλά είναι εξίσου πολλές οι περιπτώσεις στο φαινόμενο που κατέδειξα.   

    • glazz

      kl an einai dinaton re file akoma kai to xeirotero montelo tis audi einai eti fotos sxediastika mprosta se auto to ektrwma…

    • gronholm89

       na mou ziseis!!!

  • Πιστευει κανεις οτι το αμαξι θα βγει ετσι ακριβως στη παραγωγη?Τι να πω…οσο για το μοτερ που θα ειναι τουρμπο θα θελα χωρις τουρμπο ατμοσφαιρα κοντα στα 260-270 αλογα ΟΠΩΣ ΜΟΝΟ η χοντα ξερει αλλα εχουμε τους ρυπους.Δε πειραζει..και μονο που θα ειναι το μοτερ χοντα ενα πρωτο σταδιο θα πιανει τα 400 ανετοτατα και αξιοπιστα και τοτε το πανηγυρι δε εχει τελειωμο…μη ξεχναμε ο Κ20 με 0.7 επιανε τα 350+ στο πολυ χαλαρο(0.7 ….τι πιεση ειναι αυτη…απα πα οι Γερμανοι για 200 αλογα τουρμπατα φυσανε 1,3 και 1,4 χαχαχαχαχ)

    • kotsos

       Τωρα βγηκατε και ειδικη στα turbo. xaxaxax
      Κατσε να το βαλετε πρωτα και μετα εχουμε να πουμε πολλα. Μεχρι στιγμης μονο το turbodiesel ξερατε.
      Ελα ρε γαμωτο και εκει που πιστευα οτι θα βγαλει ενα ατμοσφαιρικο που δεν θα χρειαζεται προγραμμα ή μεγαλυτερη τουρμπινα για να ανεβασει αλογα.

      Ξυπνατε. Ο λαος λεει εκει που φτηνεις μην γλυφεις. Μην το αλλαζετε τωρα.

      Χωρις πλακα εχω απο παλια respect στην Honda αλλα για καποια πραγματαπου εγω εκτιμω και ενοειτεοχι για την γρηγοραδα τους και το επιπεδο tuning τους.

  • kotsos

    Τρομακτικα ομορφο με τρομακτικα ομορφους κινητηρες.
    Αντε και η Honda turbo. A re ΒλαχοΓερμανοι δεν ξερετε τι σας γινετε κολλησατε και τους Ιαπωνες/
    Κριμα ρε γαμωτο. χαχαχαχαχαχ.
    Μακαρι να ειναι φημες το turbo γιατι αλλιως εχω να ριξω πολυ γελιο με τους φιλοΙαπωνες .
    Θελω αμεση απαντηση στο ”turbo βαζει οποιος δεν μπορει να βγαλει αλογα ατμοσφαιρικα”

    •  Mην λεσ τετοια..γιατι 8α εχουμε…..
      http://www.youtube.com/watch?v=N6RB62gHO6U

      στο τελοσ σαν να ακουσα !!!!!!
      8ελω TURBOOOOOOO !!!!!!  LOL

    • gkar

      Η επιλογή του τούρμπο νομίζω έγινε για να μπορεί να “μπαίνει” με αξιώσεις στην ευρωπαϊκή αγορά που είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των περισσοτέρων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών που ευρέως εδώ και πολλά χρόνια τούρμπο/κομπρεσσορες όπως Mercedes, VAG κτλ.
      Τα μέτρα που λαμβάνονται πάνε πακέτο με το τρίπτυχο down-sizing / ρύποι / επιδόσεις.
      Δεν λέω, σαφώς και δεν πειράζει κανέναν να τα έχει όλα ισχύς, ροπή και να μην καίει, αλλά το τούρμπο δεν παύει να είναι η εύκολη λύση.
      Ειδικά για κινητήρες μην μιλάμε εμείς οι ευρωπαίοι και ειδικά για Χοντα και απλώς να θυμίσω dc5, f20c, b16, k20z1 (δεν επεκτείνομαι σε οβάλ πιστόνια ή πραγματοποιημένα project όπως ελαστικές μπιέλες κτλ). Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το τούρμπο της το “επιβάλουν” οι χώρες-οργανισμοί όχι η τεχνολογία/τεχνογνωσία. Πχ πιστεύει κανείς ότι δεν ξέρει η Honda  να εξελίξει τον f20c  και να βγάλει ένα  νέο S2000 και να μην συγκρίνεται με κανένα άλλο γήινο μοντέλο?

    • pariah

      Το θέμα είναι να πληρεί τις εκπομπές σε ρύπους, για αυτό και η bmw στρέφεται στα turbo….Όμως νομίζεις ότι άλλοι δεν μπορούν να βγάλουν αντίστοιχα projects;

      Ελπίζω πάντως να βγάλουν κάτι καλό σε μοτέρ…

    • Σε απαντησαν οι pariah και gkar εσενα που θελεις απαντηση για αυτο που ρωτησες και αν νομιζεις οτι η χοντα δε μπορει να φτιαξει μοτερ με αλογα ατμοσφαιρικα απλα λυπαμαι….φιλικα.-

    • kotsos

      Γιατι λυπασαι φιλε μου?
      Θελεις να μου πεις τα εξελιγμενα μοτερ της Honda?
      Θελεις να μου πεις για τονπυραυλο s2000 με τα 240αλογα που παθαμε ολοι πλακα μολις το ακουσαμε και ειδαμε και οποιος το δυναμομετρουσε ηταν 20 αλογα κατω?
      An θες να μου πεις το 2λιτρο 200hp και to 1600 160hp τα VTEC. OK πολυ καλα .Μετα τι ? τιποτα.
      Ποσα μοτερ Honda που θελουν να γινουν γρηγορα εχουν μεινει ατμοσφαιρικα?
      Ποσα εχουν ζησει για πολυ καιρο μετα απο Turbo upgrade (που υποψιν θες τα διπλασια απο οτι να πειραξεις ενα μαμα turbo)
      Αν δεν κανω λαθος Turbo οι γερμανοι (με εξαιρεση την BMW) χρησιμοποιουν πολυ πριν το downsizing και τους ρυπους.
      Τοτε και ακομα και τωρα  κραζετε τωρα τι εγινε? Δεν μπορει η Ιαπωνια να βγαλει μοτερ λιγων κυβικων γρηγορα και οικονομικα χωρις ρυπους?

      Ειπαμε respect στην Honda (εκει που πρεπει) αλλα μην τα ισοπεδωνουμε ολα.
      Αρα λοιπον να λεμε ο καθενας για το αυτοκινητο του τα καλυτερα και ας ειναι και Dacia.

    • GioKak

      Λοιπόν! Έχουμε και λέμε:

        S2000 : “το εργοστάσιο δίνει 240 άλογα(στην Ιαπωνία έβγαινε με 250) και το δυναμόμετρο έδινα 20 λιγότερα”…καλωσήλθες στον κόσμο των απωλειών!

        VTEC : γνωρίζεις φίλε μου πόσα vtec έχουν πουληθεί παγκοσμίως? Να σε βοηθήσω λίγο ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ! Παρουσιάστηκε σαν τεχνολογία το 1983(!), τότε που οι Ευρωπαίοι πάλευαν ακόμα με τα 8βάλβιδα! Ξέρεις πόσα από αυτά έχουν χαλάσει ενώ είναι στην εργοστασιακή τους μορφή? Να σε βοηθήσω λίγο ακόμα, ΚΑΝΕΝΑ!

        Γνωρίζεις μήπως ποια εταιρεία παρουσίασε πρώτη ατμοσφαιρικό κινητήρα με απόδοση 120 ίππους στο λίτρο? Μάντεψε…η HONDA, με τον F20C!

        F20C : 1997 κυβικά  /  240ps τις 8300rpm  /  9000rpm redline  /  συμπίεση 11.7/1
      Ταχύτητα εμβόλου στο θάλαμο 25m/s! Η μεγαλύτερη ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής(την περίοδο που παρουσιάστηκε το μοτέρ!)
      Επίσης, τις χρονιές 2000, 2001, ήταν μέσα στην καλύτερη δεκάδα κινητήρων αυτοκινήτων παραγωγής παγκοσμίως του οργανισμού Ward’s που έχει ιδρυθεί το 1924!

        Υ.Γ Μέχρι το 2010 ήμουν κάτοχος ενός CRX vtec(εργοστασιακό όλο) του 1991(!), αυτό με τα 1600 κυβικά και τα 150 καθαρόαιμα, έμενα Αθήνα και συνεχώς κατέβαινα στα γνωστά…στέκια, δεν υπήρχε ούτε ένα εργοστασιακό 20V του group με 150 ή 156ps που να μπορεί να μου κουνηθεί, και τα 180άρια με περνούσαν μετά τα 170, με ένα κινητήρα σχεδιασμένο το 1986(!) και με 200.000 χιλιόμετρα στην πλάτη του!
        Γι’αυτό παλίκαρε δεν έβαζε η HONDA μέχρι τώρα turbo, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ! Τώρα που Ευρωπαίοι και Αμερικανοί επιβάλλουν τις πολιτικές των χαμηλών ρύπων στα αυτοκίνητα και όχι στα βαπόρια, τα αεροπλάνα και τα εργοστάσια, αναγκάζονται να αλλαξοπιστήσουν και οι καθαρόαιμοι!

      Υ.Γ2 Αυτά είχα να πω, τα είπα, ξαλάφρωσα…ακούς εκεί, θα μας πουν για τα μοτέρ της HONDA! =)

      Υ.Γ3 Α! Επειδή είπες για δύο μοτέρ, για ψάξε τι στο καλό είναι οι παρακάτω κωδικοί:
      B16A
      B16B
      B18C
      H22A
      K20A
      F20C
      C30A
      C32B

    • kotsos

       Ευχομαι τωρα που αποχωριστηκες το CRX να βαλεις μυαλο. Τιποτα αλλο ;)
      Χαιρομαι που επειδη ειχες 20 χρονια ενα honda παει να πει οτι εχει τους καλυτερους και ισχυροτερους κινητηρες, και το καλυτερο αυτοκινητο.
      Ειναι πολυ ευκολο στην αναλογια των 2000 κιβυκων να βγαλεις αναλογια στο λιτρο. Στο λιτρο που δεν ειχες ποτε τι κανεις ομως?
      Για τα ΥΓ περιτο να πω το οτιδηποτε. Εισαι υπευθυνος για αυτα που λες και κρινεσαι.
      Επειδη δεν χρειαζοταν λοιπον η Honda μεχρι τωρα turbo ευχομαι να μην το χρειαστει ποτε και να μην βαλει ποτε.
      Καλο βραδυ ‘παλικαρε΄ παντα Honda σου ευχομαι. Ουτε καν να μπαινεις σε αλλα.
      Και να κρινεις απο το οτι περναγες τα VAG που σε περναγαν 300 κιλα το ελαφρυτερο. Επειδη εισαι γνωστης το αναφερω

    • kotsos

       και ολα αυτα απο εναν τυπο που τυνχανει να οδηγουσε και αυτος δυο διαφορετικα Honda για 15 χρονια, εξου και το respect

    • GioKak

      ΠΟΤΕ δεν είπα ότι η HONDA έχει τους καλύτερους και ισχυρότερους κινητήρες!
      ΠΟΤΕ δεν είπα πως η HONDA κατασκευάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα!

      Είπα πως οι κινητήρες της HONDA, και ειδικά οι VTEC, είναι από τους πιο “αλεξίσφαιρους” στην αγορά, αν όχι οι πιο “αλεξίσφαιροι”!

      Αναλογία ιπποδύναμης ανά λίτρο : το 1988 λοιπόν, το CRX VTEC και το CIVIC VTEC που παρουσιάσθηκαν στην Ιαπωνική αγορά, είχαν 160 άλογα στα 1600 κυβικά! δηλαδή αναλογία 100 ίππων στο λίτρο από ατμοσφαιρικό μοτέρ…το 1988!!!

      Τα VAG φίλε kotso τα πέρναγα και από ρεπρίζ, όχι μόνο από στάση, και καθώς θα ξέρεις, είχαν και ένα civic ακόμα ροπή πάνω από το δικό μου από τις 2000 στροφές!

      Όσο για τα turbo, επειδή επιμένεις, θα σου θυμήσω το DAIHATSU CHARADE GTti με 993 κυβικά και 99 ίππους(105 στην Ιαπωνία!) το 1990, με 0-100χλμ σε 7.7 και τελική 185 από ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΟΤΕΡ!!!……………

    •  filos σε οτι λεσ 8α συμφωνησω !!!!!!
      πραγματι οταν οι ιαπωνεσ βγαζαν 100ps sto litro !!!!
       τα γερμανικα τησ εποχησ(τα περισσοτερα) ειχαν 60-70……
      το ζητημα ειναι οτι οι εποχεσ αλλαζουν !!!!!
      δεν λεει νακολλασ στο παρελ8ον……
      δεσ πχ αυτο που κανουμε εμεισ σαν ελληνεσ……
      ειχαμε πλουσιο και ενδοξο παρελ8ον…….
      και τωρα τον παγκομιο χλευασμο……..
      8ελω να πω !!!! πωσ καλο ειναι να πηγαιενεισ μπροστα !!!!!! και να μην μενεισ στασιμοσ !!!!!

      υ.γ λατρευω V-TEC

    • Κοιτα οταν κατι το λατρευεις και το αγαπας για το καθετι του και ξερεις οτι πολυ πιθανον να μην ξαναυπαρξει και φοβασαι να το χασεις για παντα λογικο ειναι να προσπαθεις να “παλεψεις” γι αυτο. Αν ηταν ετσι ας ξεχασουμε τα κλασσικα αμερικανικα αυτοκινητα του 60 και του 70 με τους 7λιτρους κινητηρες και ας προχωρησουμε μπροστα και να μετακινουμαστε με κατι αδιαφορα αυτοκινητα. Δεν παει ετσι. Μπορει να πεφτει πολυ πρηξιμο και γκρινια απο μας τους φανατικους της ιαπωνιας αλλα πιστευω δεν ειναι λογο φανατισμου. Η Honda ειναι κατι περισσοτερο απο μια βιομηχανια αυτοκινητων. Οταν οι μισες συσκευες σου ειναι honda και εχεις ζησει με αυτες ειναι λογικο να βλεπεις διαφορετικα τα πραγματα. Οπως ειναι οταν μεγαλωνεις απο το πρωτο ετος της ηλικιας σου μεχρι τα 15 σε χωριο και μετα μετακομιζεις στην αθηνα.

    • GioKak

      Συμφωνώ, κοιτάμε μπροστά, απλά δεν μπορώ να ακούω “τώρα θέλει και η Honda turbo” ενώ ουσιαστικά της “επιβάλλεται”!

      Επίσης, με τον Κ20 και τον F20 η Honda, με τους VQ35, SR20, RB26 η Nissan, με τον M16 η Suzuki, με τους EJ20, EJ25 η Subaru, με τους 4G63 η Mitsubishi, με τον Renesis η Mazda(ΝΑΙ, κι αυτός άμα έχει σωστή συντήρηση!) και τόσα άλλα μοτέρ που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή, αποδεικνύεται πως τα “αλεξίσφαιρα” και αποδοτικότατα μοτέρ των Ιαπωνέζων είχαν παρελθόν, έχουν παρόν και θα έχουν ένα λαμπρότατο μέλλον!

    • nikxan1

       επιβαλλεται σε ολους φιλε, διοτι ενας τουρμπατος κινητηρας εκπεμπει λιγοτερα διοξειδια.

    • Ε μην μου το χαλας τωρα :P

    • nikxan1

       γιατι???
      :))))))))))))))))))))))))))))
      αφου ετσι ειναι!!!
      που στη χαλασα???

    • και πανω που λεω να και μια αντικειμενικη αποψη απο εναν VWακια :)

    • nikxan1

       οχι οχι φιλε, δεν ειμαι γκρουπακιας. και ουτε θα γινω ποτε. ισα ισα, σιχαινομαι το γκρουπ μεχρι αηδιας, με εξαιρεση τα αουντι, τα οποια μ’αρεσουν αρκετα.
      μ’αρεσουν τα ιαπωνικα. τα λατρευω!!!
      και δεν δεχομαι με τιποτα οτι οποιοδηποτε γερμανικο, πλην ελαχιστων εξαιρεσεων μπορει να εχει την καυλα, την αξιοπιστια και την τρελα του ιαπωνικου. προσωπικη μου αποψη.

    • Παραθετω και το παρακατω σποτακι των 2 λεπτων. Ελπιζω να καταλαβεις το νοημα της διαφημισης για να καταλαβεις λιγο για ποιο λογο γινομαι κουραστικος σε καποια σχολια :P 
      (σορρυ αν κουρασα)

      https://www.youtube.com/watch?v=A-uz4JkXz2s

    • GioKak

      Δεν περιμένω να καταλάβουν όλοι, αλλά, αυτό το βίντεο αποδεικνύει γιατί η HONDA έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά ακόμα και των φανατικών των Ιαπωνικών αυτοκινήτων γενικότερα!

    • Η απαντηση μου ειναι προς μπαμπινο :) Εχει αντικειμενικη αποψη ο μπαμπινος, δεν ειναι φουλ φανατικ, θα καταλαβει ;)

    • GioKak

       Συμφωνώ για το Μπάμπη…=)

    • nikxan1

       ο μπαμπινος εχει αντικεμενικη αποψη???
      ναι, αλλα μονο σε αρθρακια που δεν εχουν να κανουν με το γκρουπ!!!
      διοτι πρεπει να ξερεις κατι για οτν μπαμπινο:
      καλτσες, βρακακια, εσωρουχα, μπλουζακια, πατελονια, παπουτσια, καπελα, χαρτι υγειας, σκουπιδοσακουλες, σερβιετες κτλ, ΟΛΑ ειναι αγορασμενα μεσα απο την μπουτικ του γκρουπ, και φυσικα με τεραστια λογοτυπα!!!
      (η μαλακια ειναι, οτι αν το πουλησει και παρει κανα ΤΟΥΟΤΑ, θα καταστραφει οικονομικα να ξαναγοραζει καινουρια….)

    •  filos και γωμαζι σου σε λεω !!!!!
      απλα αυτο που σε ειπα ειναι οτι …
      αν 8ελω καινουργιο αυτοκινητο !!!!!!!!
      με αλογα!!! και λιγα κυβικα !!!!!! δυστυχωσ η HONDA πλεον δεν εχει………
      αν πουμε για μεταχειριεμσενο !!! οκ τοτε πασο…αλλα ειναι παλιο !!!!
      μην παμε τωρα τη συζητηση τα παλια ηταν πιο καλα και τετοια…….
      το νεο ειναι νεο…και το παλιο…παλιο !!!!
      οσο για αυτο με τα TURBO που σασ κανουμε καζουρα……
      μονο για πλακα ειναι !!!!! πλεοον αμα βαλεισ τουσ νομουσ τησ φυσικησ….μαζι με τουσ νομουσ τησ ευρωπαικησ ενωσησ για τισ εκπομπεσ ρυπων…8α καταλαβουν ολοι οτι ειναι μονοδρομοσ !!!!!
      στην τελικη…….οπωσ εσεισ χλευαζατε τα υεπρτροφοδοτουμενα…ετσι και οι γερμανοφιλοι τουσ ”μαυρουσ” !!!!!!!!
      τελικα και σεισ TURBINA..kai h germania στην εθνικη με μαυρο !!!!!
      ψιλο ασχετο το παραδειγμα…αλλα 8ελω να πω…οτι ολοι πανε μπροστα…και καμια φορα κοντρα στην ιστορια τουσ !!!!!!!!  ;-)
      αρκει το αποτελσμα να ειναι καλο !!!!!!!!

    • Ενταξει σε αυτο που λες συμφωνω, αν το αποτελεσμα ειναι καλο τοτε ναι δεν ειμαι κατα του τουρμπο, εξαλλου την Honda την εμπιστευομαι. Αλλα οχι να με κοροιδευουν οι οικολογοι και να μας πρηζουν τα ******* και να θελουν να κυκλοφορουμε με υβριδικα. Εκει οχι. Αμα γινει αυτο θα τους πνηξω ολους. Αμα θελουν οικολογια τοτε να μην κλανουν γιατι εκπεμπουν ρυπους ή να βαλουν καταλυτη στον ποπο. Τους φταιγαν για το φαινομενο του θερμοκηπιου οι κλανιες των αγελαδων (δεν κανω πλακα, ειχε γινει ειδηση). Ε οχι μην τα μαμησουμε κι ολα. 

    •  8α σε πω παλι κατι…
      σημερα δεν γινετε……
      αλλα σκεψου σε 7-8-10 χρονια !!!!
      να βγαλουν κα8αρα ηλεκτρικο αυτοκινητο…..που να φορτιζει σε 15 λεπτα….να σου δινει αυτονομια…450-600 χιλιομτρα!!! το λιγοτερο 70 κιλα ροπη…..απο σβηστο !!!!! και μια ιπποδυναμη απο 180-250ps !!!!!
      exei na ζηλεψει τιποτα απο οποιοδηποτε σημερινο αυτοκινητο?????
      μονο τον ηχο 8α σε πω !!!! αλλα οταν λεμε “”ΟΔΗΓΩ”” το τελευταιο πραμα ειναι ο ηχοσ !!!!
      απλα τα σημερινα ειναι λιγο ξενερωτα !!!! ΄-)

    • GioKak

       @babinos1983:disqus …δεν είχε χώρο από κάτω και απαντάω εδώ…

      Όταν λέμε οδηγώ, εννοούμε αισθάνομαι και ο ήχος είναι απόλυτα συνδεδεμένος με την οδήγηση και την ευχαρίστηση!

    • Δυστυχως ειμαι συντηρητικος σε αυτο το θεμα και δεν μου αλλαζει κανεις γνωμη. Γι αυτο καλυτερα ας το ληξουμε εδω γιατι δεν θελω να σας κουρασω. Τι να κανουμε γουσταρω ηχορυπανση και θουρβο, ατμοσφαρικα αλογα, πισωκουνα, αμαξι πουπουλο κλπ κλπ κλπ :D 

    •  kai gia αλλη μια φορα μαζι σου !!!!!!
      απλα 8ελω να σε πω το εξησ !!!!
      δεν κατακρινω κατι…προτου το δω και το δοκιμασω !!!!!
      οταν με το καλο βγουν αυτα που σε ειπα…τοτε 8α σε πω και ποια ειναι η αποψη μου ”επισημα” !!!
      τα τωρινα ηλεκτρικα..και ηλεκτρικα αυτοκινητα που εχω δει τι προσφερουν..το λεω απλα !!!!
      ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ !!!!!!!
      αν ομωσ γινουν ετσι οπωσ στο λεω…στη θεωρρια ειναι πολυ μπροστα απο το σημερα….

    • nikxan1

       φιλε, εισαι μαγκας, συμφωνω απολυτα μαζι σου, επειδη και’γω ειμαι πολυ διαβασμενος οχι μονο στα χοντα, αλλα γενικα στην αυτοκινηση.
      εχεις +1 απο εμε, και μην μασας. δεν ξερουν ολοι.
      αν εδωσες το CRX εκανες μαλακια!!! δεν τα δινουν αυτα!!
      δεν θα ξανακατσει ο κωλος σου σε τετοια αμαξαρα!!!

    • GioKak

      Το έδωσα γιατί έπρεπε να το δώσω, δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά, ήταν πολύ ταλαιπωρημένο, γιατί το είχα πάρει δεύτερο χέρι…για κάποια στιγμή στο μέλλον έχω βάλει στο μάτι ένα S2000 VSA…γιατί αν ζήσεις “από μέσα” μία φορά το VTEC, δεν κάνεις χιλιόμετρο χωρίς αυτό!

    • nikxan1

       μπορουσες να κανεις ενα καλο restoring και να εχεις το αμαξακι σου μια χαρα ωραιο και μαχιμο.
      αλλα με προλαβες, πανω που ημουν ετοιμος να συνεχιζω να σε κραζω που το εδωσες, μου πετας ενα S2000 και με αποστομωσες…..χαλαλι σου!!!
      φιλε, επειδη πρεπει να παω να κοιμηθω, σου ευχομαι να το απολαυσεις οσο μπορεις, και οπως μπορεις!!! για το Σ μιλαω. και ασε τον καθε ασχετο να σε κρινει. κλαιν μαιν…….
      ααα!!! κανε μου μια χαρη:
      οπου βλεπεις κανα γρηγορο φβ, πατα μια 3η, και μολις αρπαξει το VTEC εξαφανισου απο διπλα του…..και αστον να χαζευει το σεξυ κωλαρακι του Σ…..

    •  axaxaxax
      logo xoroy se apanto kai ego edo !!!!

      αν τα βαλεισ κα8αρα κατω…8α δεισ οτι η ”οδηγηση” δεν εχει καμια σχεση με τον ηχο !!!!
      τουλαχιστον αυτη ειναι η αποψη μου !!!!
      οταν λεμε αισθηση..απλα ειανι κατι αλλο!!!!
      δεν μπρω να σου περιγραψω αυτο που 8ελω να σε πω !!!
      να στο ζωγραφισω καλυτερα !!! :-P
      px εγω τρελενομαι να ακουω την σκαστρα σε ενα τουρμπατο να ΄΄φτερνιζεται”…..αλλα αλλοσ δεν 8ελει να την ακουει καν…και βαζει μια κλειστου τυπου…… στην οδηγηση ομωσ του αυτοκινητου αν μιλαμε για το ιδιο οχημα…..αλλα ειναι αυτα που σε εξιταρουν !!! δηλαδη πωσ στριβει..ποσο φιλικο ειναι…..ποσο κουραστικο…και αλλα τετοιο…
      δεν ξερω …σε μπερδεψα???????

    • Ο καθενας οπως την βρισκει παιδια (μην παει το μυαλο σας πουθενα αλλου :P) Το θεμα ειναι να μενουν ολοι ικανοποιημενοι και οταν λεμε ολοι ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΟΛΟΙ. Μας εφαγε η μαζοποιηση. Αμα ειναι ετσι να συνεργαστουν ολες οι εταιριες μεταξυ τους και να βγαλουν ενα μοντελο που να κανει τα παντα, να πεταει, να ειναι υποβρυχιο, βαρκα, αυτοκινητο, να πηγαινει στο διαστημα και να μην μας τα κανουν τσουρεκια :P

    • GioKak

      Καθόλου! Ίσα ίσα που νομίζω πως συμφωνούμε κιόλας!

      Όπως είπες, εσύ θέλεις να ακούς τη βαλβίδα εκτόνωσης(σκάστρα) ενώ κάποιος άλλος όχι, άλλος γουστάρει να στροφάρει 9άρες όλη μέρα για να ακούει τα ουρλιαχτά, άλλος γουστάρει V8 ενώ κάποιος άλλος IL6…άλλος γουστάρει αυτόματο(dsg, smg ή οποιοδήποτε άλλο) και άλλος γουστάρει να ακούει και να νιώθει τα γρανάζια από manual…άλλος γουστάρει όσο ελαφρύτερο γίνεται(άρα και λιγότερη ηχομόνωση) ενώ άλλος δεν έχει πρόβλημα με το extra βάρος(άρα και περισσότερη ηχομόνωση)!

      Όλα αυτά, και πολλά ακόμα, είναι διαφορετικοί ήχοι κατά την διαδικασία της οδήγησης, οπότε είναι συνδεδεμένα άμεσα με την αίσθηση που σου δίνει οποιοδήποτε αυτοκίνητο όταν το οδηγείς!

    •  ναι!!!
      απλα αυτο που σε λεω ειναι οτι το χαμογελο που εχω εγω απο την εκτονωση !!!!!
      δεν εχει κμαι σχεση με την οδηγηση !!!! δηλδη ποσο καλα 8α μπω στη στροφη !!! τι επιδοση 8α εχει το αυτοκινητο !! και ολα τα κα8αρα ”οδηγικα΄΄ κομματια !!!!!
      ο ηχοσ δεν λεω..ειναι συνδεδεμενοσ (γιαυτο και εχω βαλει aftermarket εξατμιση και φιλτρο) με την οδηγιση !!! αλλα δεν ειναι ΄΄οδηγιση”//γιαυτον τον λογο εχω βαλει 17αρεσ και ανρτηση !!!!!
      ετσι το εννοω εγω !!!!  ;-)

    • (σχολιασμος πανω στην απαντηση σου προς τον GioKak)
      Μα ναι φυσικα. Δεν λεμε οτι ο ηχος μονο ή ο κινητηρας προσφερουν οδηγικη απολαυση. Αν ειναι δυνατον, δεν θα το λεγε κανεις αυτο ποτε. Ενα αμαξι πρεπει να εχει ολο το πακετο. Να εχει επιδοσεις, κρατηματα, ανεση, πολυτελεια, χαρακτηρα (!), μελωδιες, ομορφια, κυρος…. Ο καθενας τα προσαρμοζει το δικο του στυλ. 

    • VICTH0R

      Από τα λεγόμενα σου λες και θα βγάλουν για πρώτη φόρα οι Ιάπωνες τούρμπο κινητήρες.
      Starlet GT, Swift GTi, Mr-2, Celica, Supra, Skyline, Evolution, Rx-7 είναι μόνο κάποια που θυμήθηκα εγώ τώρα, αυτοκίνητα των 80s & 90s που κάποια έχουν γράψει ιστορία.
      Πες μου τώρα τα αντίστοιχα τούρμπο Γερμανικά εκείνων των εποχών?

    • nikxan1

      φιλε, το Swift GTi δεν ηταν τουρμπακι. ενα πολυ καλο ατμοσφαιρκο ηταν.
      πες το αλλο:
      ποιος γερμανικος κινητηρας, ειναι το ιδιο ιστορικος, και με το ιδιο tunning potential οσο ενασ RB26DETT, ή ενας CA20DET ή ο κινητηρας του σουπρα που δεν θυμαμαι τον κωδικο του.
      η δεκαετια του 90, ηταν η δεκαετια που ανεδειξε τους ιαπωνες, και το τι μπορουν να κανουν αμα θελουν να σπασουν πλακα με ολους τους υπολοιπους.
      εχω γερμανικο, αλλα δεν δεχομαι οτι κανεις γερμανος μπορει να πει κατι σε εναν ιαπωνα, αν ο ιαπωνας θελει να μην βαριεται.
      αποδειξη, το GT-R, που γαμαει τα πορσικα, με τρελη τεχνολογια, και μολις την μιση τιμη.

    • GioKak

      Εννοείς τον SR20DET, δεν υπήρχε CA20DET(παρά μόνο με stroker kit), μπερδεύεσαι με τον CA18DET του 180SX/Silvia S13…

      Ο SR20DET είναι και ο πιο αξιόπιστος κινητήρας της Nissan ever! Το παραδέχονται οι μεγαλύτεροι tuners της Ιαπωνίας!

    • nikxan1

       και του πλανητη ολοκληρου. μαζι με τον cosworth που φορουν τα σιερρα και τα εσκορτ, (παλι δεν θυμαμαι κωδικο) ειναι οι πλεον αγαπημενοι των βελτιωτων.
      ηξερα οτι ειναι ο RB26DETT και οχι ο SR20DET αλλα για να το λες εσυ, κατι παραπανω θα ξερεις.
      τρομακτικα tuning potential, εξωπραγματικη αξιοπιστια, και ασυλληπτα νουμερα ιππων.
      αυτοι, μαζι με τον straight-6 του TSUPRA.
      αν θες την γνωμη μου, μετα απο τα μοτερ αυτα, ολα τα αλλα, ειναι απλα κινητηρακια. προσωπικη μου αποψη, οοοοοοοοοοοοοοολα τα υπολοιπα εμβολοφορα μοτερ δεν χρηζουν ενδιαφεροντως.
      ε και φυσικα, λογω κανονισμων κτλ, μην περιμενεις να τα ξαναδεις ποτε….

    • VICTH0R

      Έχεις δίκιο με το Swift GTi, μπερδεύτηκα.
      2JZ-GTE είναι ο κωδικός του twin-turbo μοτέρ της Supra.
      Είναι όπως τα λες, στη δεκαετία του 90 οι Ιάπωνες μας έδειξαν ότι όταν έχουν κέφι δημιουργούν θαύματα, έχουν αλλάξει δυστυχώς οι καιροί.

    • nikxan1

      παρε παραδειγματα, τι ειδαμε την δεκαετια του 90 απο τους κοντους:

      NISSAN GT-R SKYLINE. με τον RB26DETT
      NISSAN SYLVIA με τον SR20DET
      TOYOTA SUPRA με τον 2JZ-GTE
      HONDA NSX με τον παλαβο V6 στο κεντρο, το γνωστο V-TEC και την υπογραφη του SENNA.
      HONDA NR με οβαλ πιστονια, 8 μπιελες, 32 βαλβιδες, ψεκασμο κτλ
      HONDA VFR 750 RC45 που πηδηξε τα παντα στα SBK μεχρι που ηρθε η αιρετικη 916
      (ξερεις ποσα RC45 εσπασαν στους αγωνες οσα χρονια ετρεχε?????? θες να σου πω???
                                                                         1….
                                                                      ενα!!!!!!
      μαλακες, τοσα χρονια, ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΧΟΝΤΑ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΛΟΓΩ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΒΛΑΒΗΣ)
      HONDA S2000 με τα 120 αλογα στο λιτρο, πρωτη φορα EVER σε ατμοσφαρικο μοτερ.
      MAZDA RX7 με τον γνωστο βανκελ, και 2 τουρμπινες πανω στον ιδιο αξονα.

      τι εκαναν οι ευρωπαιοι τοτε???
      εκτος το Μ3-Ε30, που ουσιαστικα εκανε αερα στα παπαρια των ιαπωνων.
      και εκτος την DUCATI 916 που ειναι ενα κεφαλαιο απο μονη της…..

    • πόσο δίκιο έχεις…έχω βάλει και στο μάτι ένα Starlet glanza v θα το πάρω τώρα το καλοκαίρι 

    • o κολλητός μου έχει starlet gt του 1995…
      προσωπικά το θεωρώ πιο όμορφο αλλά κ το glanza είναι τέλειο…
      αν είσαι από αθήνα θέλω βόλτα…
      όπως επίσης επειδη ειναι χωμένος ο φίλος μου ξέρει πολλά επί του θέματος, αν θες τπτ ρώτα!

    • κρίμα είμαι Κοζάνη όταν κατέβω :)

    • VICTH0R

      Σου εύχομαι να το πάρεις με το καλό και να το χαρείς φίλε μου :)

    •  makran gia mena to pio omorfo !!!!!!!
      ante me to kalo !!!!!!
      kai kala pirovolita !!!!!!  ;-)

    • nikxan1

       για πες μου εσυ φιλε, ΠΩΣ μπορεις να βγαλεις αλογα (πολλα αλογα εννοω) απο εναν ατμοσφαιρικο??
      αν τον τεντωσεις οσο μπορεις σε ατμοσφαιρικα πλαισια, μονο νομιζεις οτι μπορεις να παρεις??
      10%????
      20% μηπως???
      αντε να σου πω ενα +30% επειδη γαμησα το απογεμα και ειμαι στα καλα μου. μιλαμε ΠΑΝΤΑ ατμοσφαιρικα. παραπανω απο +30 φιλε μου, ΔΕΝ θα παρεις, σε οποιον βελτιωτη και να πας.
      αν το τουρμπισεις, ΞΕΚΙΝΑΣ απο το +30%, και φτανεις μεχρι το +300% για πλακα.
      αν εισαι και μαγκας και βαλεις 3-4 τουρμπινες, βαλεις και εναν κομπρεσσορα, ταξιδευεις αναποδα στον χρονο.
      εχω τραβηξει τα βυζια μου με τους ατμοσφαιρικους κινητηρες της χοντα στις μηχανες, εχω ασχοληθει παρα πολυ με την βελτιωση κτλ. αν δεν βαλεις παραπανω καυσιμο στον θαλαμο καυσης, αλογακια δεν θα παρεις…..
      και ΠΩΣ θα στριμωξεις παραπανω καυσιμο στον θαλαμο???
      με υπετροφοδοτηση. ειτε μηχανικη (κομπρεσσορας) ειτε χημικη (νιτρο) ειτε τουρμπακι.
      αλλιως, τα αλογα μενουν πολυ χαμηλα.
      με τιμη, και παντα φιλικα!!!

    • Ξεχνας νομιζω ενα πολυ σημαντικο κομματι στα ατμοσφαιρικα μοτερ, τους εκκεντροφορους και την ποιοτητα των υλικων. Ολοι εχουν επτασφραγιστο μυστικο τους εκκεντροφορους, οι οποιοι αν σχεδιαστουν με τετοιο τροπο και μπουν πανω στο μοτερ διαστημικα υλικα απο νασα που εχουν τεραστια αντοχη, τα αλογα ειναι πολλα. Απλα θελει πολυ καλη θεωριτικη γνωση και εξιδικευση στον τομεα των εκκεντροφορων για να μπορεσεις να πειραματιστεις και να το ξεπατωσεις το μοτερ

    • nikxan1

      φιλε, εχω ψαχτει παρα πολυ με εκκεντροφορους κτλ. γνωριζω αρκετα.
      ενα πρωτο σταδιο, δηλαδη ενα ΦΠΕ που λεμε, θα σου δωσει ενα 5-10% αναλογως του κινητηρα.
      σε ατμοσφαρικο μιλαμε παντα. ετσι???
      απλα θα εχεις λιγο πιο γεματες μεσαιες, πιο καθαρη λειτουργεια ψηλα κτλ. οι λογοι γνωστοι, μην τους ξαναλεμε.
      με ενα εκκεντροφορακι ομως (ή με 2 αν εισαι twin cam) απλα αυξανεις κατα λιγο ακομα την ισχυ, αλλα εχεις δυνατοτητα να μαζεψεις λιγο παραπανω αλογα σε ενα συγκεκριμενο φασμα στροφων, αλλα θυσιαζοντας καπου αλλου. πχ τα αγωνιστικα, εχουν τρομερη δυναμη ψηλα, αλλα χαμηλα ειναι ψοφια. και σε απολυτα νουμερα, οι αγριοι εκκεντροφοροι δεν δαγκωνουν και τοσο…..
      εκτος, και αν πας σε πολυ extreme κατασκευες, που οκ, θα παρεις αρκετα παραπανω (αλλα σε καμια περιπτωση τοσα αλογα οσα σ’ενα τουρμπακι) αλλα θα εχεις θεματακια μετα με βαλβιδες, ιμαντες, κτλ.
      ξερεις που αξιζει ο εκκεντροφορος???
      να εχεις ενα τουρμπακι. να του πεταξεις ενα φπε, να παρεις τα αλογα της αρκουδας, και να πεταξεις εκκεντροφορους, αλλα ΠΡΙΝ φτιαξεις το προγραμμα, ωστε να συνυπολογισεις και τους εκκεντροφορους στον προγραμματισμο. εκει, μπορει να παρεις και 100% εξτρα ισχυ!!!
      αλλα σε ατμοσφαιρικες εφαρμογες, και ειδικα καθημερινες, μην περιμενεις και πολλα…..
      αυτα, φιλικα!!!!
      αν διαφωνεις, εδω ειμαι να σε ακουσω, αλλα αυριο, γιατι παω να ξαπλωσω!!!

    • Επειδη το προχωρησα λιγο το θεμα αναφερομουν σε ακραιες εφαρμογες π.χ. dragster φαση. Παλιοτερα ειχε γινει και αρθρο εδω για τα Top Fuel dragster στα οποια ολα τα λεφτα ηταν η ποιοτητα των υλικων και οι κεντροφοροι. Δεν μιλαω για ετοιμες λυσεις απο βελτιωτικες εταιριες, μιλαω για χειροποιητους εκκεντροφορους. Ατομα που εχουν σπασει το κεφαλι τους να λυσουν το μυστηριο και εχουν φτιαξει αμετρητους μεχρι να καταλαβουν πως ακριβως δουλευουν. Φυσικα τετοιες εφαρμογες ειναι απαγορευτικες για καθημερινη και γι αυτο οποιος θελει πολλα αλογακια καταφευγει στις τουρμπινες ;)

    • nikxan1

       εχει τρελη επιστημη απο πισω του, διοτι ουσιαστικα συντονιζεις τον παλμο του καυσιμου που περιμενει στον αυλο να μπει μεσα στον θαλαμο καυσης.
      εχει να κανει πολυ φυσικα, με το βυθισμα, την διαρκεια αλλα και το ποσο αποτομα ανοιγοκλεινουν.
      στα ντουκατι, που εχουν το ντεσμο, το ανοιγοκλεισιμο ειναι τρομακτικα γρηγορο. και ο τροπος που δουλευει, ειναι απλος.
      τα κερδη ομως, ειναι τρομακτικα!!!!
      δεν χανει ισχυ, γιατι δεν εχει ελατηρια, συντονιζει την στηλη του καυσιμου, κτλ.
      αλλα σε καθημερινη χρηση, πρεπει να κανεις συμβιβασμους. αμα θελεις 4-5 φορες παραπανω γκαζι και ροπη, απ’οσο θα σου εδινε ο καλυτερος εκκεντροφορος, πας και τουρμπιζεις, και τελειωνει η υποθεση.

  • Mika

    Osa aloga kai na bgazei, ti na to kaneis?
    Opws leei ki enas filos, einai pio asxhmo kai apo to kwlo tou Pagkalou..Telos..

  • Eδω λενε οτι θα ειναι ατμοσφαιρικο μαλλον κανεις τελικα δε ξερει τι θα γινει…θα προτιμουσα παντως ενα κ20 με αμεσο ψεκασμο(εχει βγει μια κεδοση του κ20 στη ιαπωνια το 2005) γυρω στα 220 αλογα βαρος γυρω στα 1180 κιλα ,κοντο τιμονι,στησιμο τραπεζι,ενα μπλοκε και ας ηταν πιο αργο (για μαμα μιλαμε)στις ευθειες απο τους γερμανους…στα γυρολογια ομως…