Μετά την επιτυχημένη, όπως όλα δείχνουν, κοινή σύμπραξη (joint venture) της Toyota με την Subaru, με το αποτέλεσμα όπως όλοι ξέρουμε να είναι το πισωκίνητο 2+2 κουπέ με τα τρία διαφορετικά σήματα στο καπό, της Toyota, Subaru και Scion, ο ιαπωνικός κολοσσός είναι ανοιχτός για μελλοντικές ενδεχόμενες συνεργασίες και για άλλα μοντέλα.

Μιλώντας στο Autocar, ο επικεφαλής ανάπτυξης του Toyobaru, Tetsuya Tada, ανέφερε ότι η Toyota ενδιαφέρεται να συνεργαστεί με νέες κυρίως εταιρείες λέγοντας χαρακτηριστικά:

Αν μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι εξαιρετικό από κοινού είμαστε πρόθυμοι

Να θυμίσω ότι οι Ιάπωνες δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται με επιτυχημένα αποτελέσματα, καθώς όπως γνωρίζουμε έχει συνεργαστεί και με τους Γάλλους του PSA Peugeot-Citroen, για τη δημιουργία του τριο Aygo/107/C1 και θα συνεχιστεί και για την επόμενη γενιά του. Επίσης και στην Αμερική με την General Motors, τη NUMMI, η οποία δημιούργησε τα δίδυμα οχήματα, όπως το Pontiac Vibe/Toyota Matrix.

[Πηγή: Autocar]

  • axaxaxaxaxxa
    λεω εγω τωρα….
    αυτοι το κατεχουν στα RWD…..
    η VW πλεον στουσ TURBατουσ κινητηρεσ !!!
    αρε να δω καμια συνεργασια…..
    και μεα….ακρα του ταφου σιγη στα σχολια !!!!!!!!
    8α λυσαξουν οι ALFA ROMEAKIDES !!!!!  axaxaxax

    • μαλάκα αλήθεια δν θα ξανα ακουμπήσω αμάξι αν γίνει αυτό..θα συχαθώ τα πάντα…

    •  e ξεκινα ρε….εδω συνεργαζοντε με τουσ γαλλουσ !!!!! σε αυτοσ 8α κολλησεισ !!!!!!  αχαχαχαχαχαχ

    • χίλιες ορέσ γαλλικό….χαχαχαχα…με σήμα το μουνί..χαχα

    • hellboy

      η δεν ξερεις η κανεις οτι δεν ξερεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!οι ιαπωνες ξερουν κατι που λεγετε Twin Turbo?!!!εχουν φτιαξει κατι κορολες και τσελικες πριν καν υπαρξουν οι TS(af)i!!!!!!!!!!!!!!αντε ονειρεψου ιαπωνικα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!παλιο German!!!!!!

    • gkar

      Από turbo κινητήρες ξέρει η VW…αλλά η Subaru-Mitsubish ξέρουν καλύτερα!πολύ καλύτερα!
      Προσωπική άποψη πάντα

  • Tsou Kostas

    γαμάτο ειναι μαυρο, να μην το κανουν 250-260 hp οι αρχιμαλακες να πηγαινει και λιγο…

    •  as kanoyn mia synergasia…petane pano ton 2.0tsi !!! kai ta exeis ola !!!!!!  axaxaxaxaxaxax

    • ποτέ όμως???ποτέ…

    •  eytixos evales tonoys sto pote….giati mporei kai na metafrastei kai allios !!!!!!!! axaxaxaxaxaxax

    • marios_7

      an yparxei xrima k to pas stin trd (i tin sti) ekei na deis ti tha s ftiaksoun….alla eprepe na kratisoun k tin timi xamila…

    • Tsou Kostas

      τι να μου κανουν ρε συ Μαριο σε ατμοσφαιρικο boxer? να μου βαλουν 4 εκκεντροφορους 2000 ευρω για 8 αλογα, και εξατμιση αλλα 2000 για αλλα 6, και προγραμμα αλλα 1000 για ακομα 5.. και τελος. Turbo κιτ σοβαρος ανθρωπος δεν βαζει….

    • marios_7

      gt na min valeis ena turbo kit re c??dld ta impreza p itan boxer turbo asxima itan???

    • Tsou Kostas

      τα μαμα οχι, τα 1,6 που τα εφτιαχνε εδω ο καλφακακος μεχρι να πανε σπιτι σπαγανε… και ξερεις η Subaru στην ελλαδα δεν εχει εργοστασιακη εγγυηση, ειναι μονο με ασφαλιστικη εταιρια και γι αυτο μπορεσαν να κανουν εκεινο το εκτρωμα.

    • απλά αν θέσ να κάνεισ κάτι τέτοιο καλύτερα μόνος σου..σιγά μην το αφήσεις στους μαλάκες…το παίρνεις αν το γουστάρεις τόσο και κατευθείαν μέσα…υπάρχουν πολλοί καλοί στην ελλάδα τους ξέρεις..;)

    • Tsou Kostas

      τι πολλοι ρε γιωργη, 2-3 ηταν που εκαναν μετατροπες της προκοπης και αυτοι ηθελαν μια πολυκατοικια για μια φλαντζα, τωρα θα εχουν πεινασει ηδη… 

    • δεν νομίζω autoergonomics και extreme tuners κρατiούνται καλά ακόμη..και είναι αξιότιμεσ αιτερίες…

    • Tsou Kostas

      τον ενα βρηκες.

    • GioKak

      Επειδή διάβασα πως ήσουν τεχνικός εκπαιδευτής και επιθεωρητής δικτύου της Daihatsu, και επειδή εδώ είχαμε αναφέρει κάποια πράγματα για το tuning ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις την ATTICA MOTORS SERVICE-ΚΥΠΑΡΙΣΣΗΣ…εξουσιοδοτημένο Daihatsu και ένας από τους μαστοράρες που εννοούσα!

    • Tsou Kostas

      Τον φιλαρακο μου τον Αχιλεα αν γνωριζω? Για ρωτα τον για εμενα να δεις τι θα σου πει…

    • GioKak

      @facebook-1060652929:disqus  Είναι και γαμώ τα μαστόρια! Δεν είναι τόσο γνωστός όσο οι άλλοι δύο που αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά…τα δημιουργήματά του “μιλούν” γι’αυτόν!

      Εκει πήγα τον φίλο μου με το EVO 8(δεν είχε ιδέα από βελτιωτές στην Ελλάδα) και το έκανε πρώτο στάδιο…

    • GioKak

        Υπάρχουν και άλλοι που είναι ΜΑΣΤΟΡΑΡΕΣ αλλά είναι γνωστοί μόνο στα στέκια και τους γνώστες του tuning…ζητάνε μεν παραπάνω λεφτά αλλά είπαμε, ότι πληρώνεις παίρνεις…

    • marios_7

      stin ousia otan s lew an exeis fraga to pas stin trd kai sto kanoun “mama” turbo, exeis kai eggyisi…an k eimai sxedon sigouros oti kapoia stigmi tha bgainei k etoimo turbo i compressor i kt tespa pou tha t anevasei ta aloga, pros t paron s dinoun mia ftini vasi, kai apo kei kai pera oti thes kane..k eksallou opws leei kai o george apo katw, mporeis na t pas kai s kapoion diko s na sto kanei. an o allos exei mialo sto kefali tou k oxi @@ tote tha einai kai aksiopisto, kai sxetika ftino, apla xwris egguisi..ara lyseis yparxoun,lefta kai kali diathesi thelei mono :)

    • Tsou Kostas

      αν ειναι να μου παει 60 χιλιαρικα το toyota φιλε, βρασε ρυζι….

    • marios_7

      eipame re c…oxi k 60.000…dld 30 kanei t amaksi pes, 30 tha paei t turbisma??

    • Tsou Kostas

      θα θελες να κανει 30 ε? κι εγω πολυ θα το ηθελα.

    • GioKak

      Το tuning, είναι τρέλα, αγάπη, έρωτας και χόμπι, κάποιοι έχουν το κυνήγι, κάποιοι το ψάρεμα, κάποιοι τη μπάλα…και γνώμη μου είναι πως ο έρωτας, το χόμπι κτλ δεν κοστολογούνται!

      Εξάλλου, και στα tuning parts, ισχύει ότι και στο 90% των προϊόντων…ότι πληρώνεις, παίρνεις!

      Άλλη τιμή θα έχει ένα turbo kit HKS, και άλλη ένα OMTGR (aka O_Mastorakos_Tis_Geitonias_Racing”!

    • Tsou Kostas

      ετσι ελεγα κι εγω μικρος, οταν μεγαλωσεις κι εσυ, θα δεις οτι ειναι απο αντιοικονομικη μαλακια εως γυφτια. Το tuning εχει νοημα μεχρι το 1 σταδιο, ητοι φπε (φιλτρο προγραμμα εξατμιση) και αυτο οχι σε ολα τα αυτοκινητα, οτιδηποτε περα απο αυτο ειναι μεγα λαθος. Δεν περιμενω να συμφωνησεις, γνωριζε ομως οτι δεν στα λεει κανενας φλωρακος με slk.

    • GioKak

        Δεν συμφωνώ με την άποψή σου, ειδικά στις μέρες μας όπου με την αύξηση του downsize και των εργοστασιακών υπερτροφοδοτούμενων τα πράγματα είναι λίγο πιο εύκολα.

        Δεν γνωρίζω την ηλικία σου, αλλά ξέρω πως στα 30 μου, και έχοντας ήδη διανύσει περίπου 400.000χλμ με 4 διαφορετικά αυτοκίνητα, έχω την ίδια άποψη με αυτή που είχα στα 18…
      …ότι όταν αγοράζω ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε και απευθύνεται στη μάζα, θα πρέπει να αλλάξω όσα πράγματα εγώ θεωρώ πως πρέπει να αλλάξουν, και όσα σηκώνει κάθε φορά η τσέπη μου, για να το φέρω στα γούστα μου και στα μέτρα μου! ;)

        Μόνο έτσι θα πάρω το κάτι παραπάνω από το κλικ που μου έκανε το εργοστασιακό αυτοκίνητο που αγόρασα… =)

      Προσωπική μου άποψη πάντα!…

      Υ.Γ άσε που αρκετές φορές, με διάφορες παρεμβάσεις σε πλαίσιο, ανάρτηση, κινητήρα κτλ μπορείς να διορθώσεις τυχόν ατέλειες ή παραλήψεις του εργοστασίου… ;)

  • hellboy

    κατι μου λεει οτι ψηνετε κατι με καμμια μαζντα καμια φιατ………….δεν εξηγητε αλλοιος  κατι τετοιο!!!!!
    καλα για γερμανους δεν λογατε να γινει δουλεια !!!!!!!!!!!!ξερουν ηδη τι θα παθουν !!!!!!!θα φυσανε και το γιαουρτι!!!!!!!!!

  • O-xristos

    Το πιο πιθανο ειναι μετα απο 1-2 χρονια να βγαλουν και μια edition κατι με 50-60 αλογα παραπανω…Για πιο πανω λιγο δυσκολο γιατι πρεπει να υπαρχει και χωρος για την νεα supra…

    • marios_7

      as bgaloun kainouria supra k as to pan k 100 aloga ayto..(oxi oti paizei na parw supra, alla mono k mono pou tha  ksanabgei stous dromous ena tetoio aytokinito, gia mena einai polu simantiko)

    • VICTH0R

      Μάριε και να ξαναβγεί δεν θα δεις πολλές στην Ευρώπη , πολλές Σούπρες είδες? Εγώ μόνο μία MKIV (και μερικές πιο παλιές ΜΚΙΙΙ) στους δρόμους της Αθήνας και αυτή με αγγλικές πινακίδες. Και μιλάμε η Σούπρα βγήκε στα 90′ όταν υπήρχε χρήμα. Η Αμερική μόνο θα χαρεί και ίσως λίγο Ρωσία και Ασία.

    • marios_7

      polles den exw dei, alla mia p vlepw sinexws stin thessaloniki kaylwnw asxima kathe fora, k m einai arketo ayto….eksalou an eixe gemisei o topos den tha itan toso ksexwristo…:)

    • VICTH0R

      Συμφωνώ μαζί σου, αλλά και πάλι θεωρώ πως κυκλοφορούν πολύ λίγες.

    • pariah

      Ρε φίλε το 90 δεν κυκλοφορούσε το χρήμα…Το κράταγε ο κόσμος…κυκλοφόρησε κατά το 2000 το μούφα χρήμα και γαμηθήκαμε όλοι μας…Άλλωστε τότε ήταν η εποχή που το τροπέτο από Ιαπωνία ήταν η συνηθισμένη διαδικασία…

      Τέσπα το θέμα είναι ότι το ’90 όποιος είχε λεφτά δεν θα πήγαινε να πάρει toyota με αυτά τα ποσά. Αντιθέτως τώρα έβλεπες να παίρνουν gtr με λεφτά όσο μια βασική 911…

      Για τον ίδιο λόγο που μέχρι και το 5άρι ελάχιστοι ήξεραν το evo και ακόμη πιο λίγοι είχαν…Μόλις βγήκε το 6άρι άρχισε ο κόσμος να το μαθαίνει και τελικά να το αγοράζει…

    • VICTH0R

      Ναι, ήθελα να πω πως το 90 και 2000 ήταν πιο χαλαρά τα πράγματα σε σχέση με τώρα. Το Ευρωπαικό φορολογικό σύστημα όμως είναι μεγάλη κοροιδία γι’αυτόν τον λόγο δεν βλέπουμε πολλά μοντέλα να εισάγονται εδώ, αλλά μόνο ΗΠΑ και ΑΣΙΑ, και αυτά που εισάγονται κοστίζουν τα διπλάσια.