Η Hyundai κάνει ρεκόρ πωλήσεων στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού και η απεργία στη Νότιο Κορέα λειτούργησε αρνητικά σε ότι αφορά τον χρόνο παράδοσης. Η Hyundai αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με τα συνδικάτα της Νοτίου Κορέας να αυξήσει τους μισθούς κατά 5,4%, να δώσει bonus παραγωγικότητας 6.750 ευρώ (9,6 εκατ. Κορεατικά Won) σε κάθε υπάλληλο της αλλά και να αλλάξει τις δύο 10-ωρες βάρδιες, με 2 βάρδιες των 8 και 9 ωρών έως τον Μάρτιο του 2013.

Η απεργία στοίχισε στη Hyundai 1,4 δις δολάρια, και για να αντισταθμίσει τη χασούρα, η Hyundai θα επενδύσει 264 εκατ. δολάρια ώστε να αναβαθμίσει τα εργοστάσια της, για να μεγιστοποιήσουν την απόδοσης τους. Σήμερα, η Hyundai κατασκευάζει 300 αυτοκίνητα την ώρα και 1,5 εκατ, κάθε χρόνο.

Το Autonews υπολογίζει ότι το εργοστάσιο της Νοτίου Κορέας θα μειώσει τη παραγωγή του κατά 15%, ή κατά 234.000 αυτοκίνητα τον χρόνο. Για να μπορέσει να αντισταθμίσει τη μείωση αυτή, η Hyundai θα προσθέσει και τρίτη βάρδια στο εργοστάσιο της στην Αλαμπάμα των Η.Π.Α ώστε να κατασκευάζει εκεί 20.000 επιπλέον Elantra και Sonata μέχρι το τέλος του έτους.

[Πηγή: Autonews]