Ο Fernando Alonso έχασε το παγκόσμιο πρωτάθλημα για μόλις 3 βαθμούς, με αποτέλεσμα οι φίλοι της Ferrari να είναι απογοητευμένοι, γιατί ο Ισπανός θα μπορούσε να κάτι το θαύμα, αν η F2012 ήταν λίγο πιο ανταγωνιστική κατά τη διάρκεια της σεζόν. Το μεγάλο πρόβλημα του ιταλικού μονοθεσίου ήταν η απόδοση στις κατατακτήριες, δηλαδή εκεί που η χρήση του DRS ήταν απεριόριστη. Ωστόσο, από το 2013, η χρήση του συστήματος θα περιοριστεί μόνο στις ζώνες ενεργοποίησης που ορίζει η FIA για κάθε Grand Prix.

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali, δηλώνει ότι η νέα σεζόν θα είναι σίγουρα διαφορετική για την ιταλική ομάδα, αφού υπάρχουν σημάδια που το έχουν δείξει ήδη.

Προσπαθούμε να διορθώσουμε κάποια σημεία που δεν ήμασταν πολύ καλοί. Πρέπει να βελτιώσουμε τον ρυθμό μας στις κατατακτήριες, και η μελλοντική κατάσταση με το DRS είναι κάτι που, θεωρητικά, θα μας βοηθήσει. Ακριβώς γι’ αυτό είμαι βέβαιος ότι θα πρέπει να είμαστε σε διαφορετική θέση στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς.

Μην ξεχνάτε ότι, στους τελευταίους 4 αγώνες, πήραμε τους περισσότερους βαθμούς. Και στους αγώνες, ήμασταν, κατά τη γνώμη μου, οι καλύτεροι από πλευράς pit stop, στρατηγικής, και είχαμε την καλύτερη αξιοπιστία. Δεν είχαμε τη ταχύτερο μονοθέσιο στην αρχή της σεζόν, και ίσως, στο δεύτερο μισό της χρονιάς, δεν μπορούσαμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο. Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να εργαστούμε σκληρά, για να το βελτιώσουμε. Φυσικά, έχουμε ιδέες, γνωρίζοντας πού είχαμε το πρόβλημα. Ξέρουμε, επίσης, ότι ο ρυθμός στις κατατακτήριες μάς επηρέασε και τους αγώνες.

Εδώ και τρία χρόνια, η Ferrari δεν μπορεί να σχεδιάσει το ταχύτερο μονοθέσιο, που θα επιτρέψει στον Alonso να φτάσει τον πρώτο του τίτλο με τη Scuderia. Κάθε χρόνο, διαβάζουμε ότι η επόμενη χρονιά θα είναι πολύ καλύτερη, αλλά αυτό δεν το βλέπουμε στην πίστα. Μένει να δούμε τι θα κάνουν οι σχεδιαστές, οι τεχνικοί και οι μηχανικοί στο Maranello, με τις φήμες για την F2013 ή όπως αλλιώς θα ονομάζεται το μονοθέσιο της Ferrari για το 2013 να είναι πολλές, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο. Ακόμα, βέβαια, δεν έχουν ξεκινήσει να γράφονται, αλλά δε θ’ αργήσουν και πολύ…

[Πηγή: AutoSport | Photo Copyright: FOTO STUDIO COLOMBO/Scuderia Ferrari]