Όλες οι ομάδες είναι 100% επικεντρωμένες στο 2013, συνεπώς οι σχεδιαστές δουλεύουν πυρετωδώς πάνω στα νέα τους μονοθέσια. Οι πρώτες παρουσιάσεις θα γίνουν μέσα στον Φεβρουάριου (ίσως και λίγο πιο νωρίς), κάτι που σημαίνει ότι έχουν περίπου δύο μήνες μέχρι τις πρώτες δοκιμές, οι οποίες θα ξεκινήσουν στις 5 Φεβρουαρίου. Ο τεράστιος ανταγωνισμός που είδαμε φέτος δεν αφήνει περιθώρια για χαλαρότητα ή για λάθος, διότι αυτά θα έχουν σίγουρο κόστος.


Σύμφωνα με τον Christian Horner, Πρόεδρο της Red Bull Racing, η ομάδα του έχει μείνει λίγο πίσω στο χρονοδιάγραμμα για το νέο τους μονοθέσιο, την RB9· αυτό είναι, κατά κάποιον τρόπο, λογικό, διότι η αυστριακή ομάδα πάλευε για τον τίτλο μέχρι και τον τελευταίο αγώνα, επομένως δεν είχε αφοσιωθεί πλήρως στο μονοθέσιο του 2013.

Επίσης, ο Adrian Newey, επί κεφαλής τού σχεδιαστικού τμήματος της RBR, μίλησε για τα 3 χρόνια κυριαρχίας της ομάδας του:

Το 2010, είχαμε ένα γρήγορο μονοθέσιο· ίσως δεν ήταν απόλυτα αξιόπιστο, αλλά ήταν πολύ καλό. Πέρυσι, το μονοθέσιο ήταν καλό και αξιόπιστο. Φέτος, όμως, ήταν η πιο δύσκολη χρονιά για ‘μένα· κάποιες φορές, είχαμε ένα πολύ καλό μονοθέσιο, αλλά, κάποιες άλλες, είχαμε ένα αξιόπιστο μονοθέσιο, και δεν μπορούσαμε να το καταλάβουμε, κάτι που ήταν απογοητευτικό.

Η μεγαλύτερη αλλαγή για φέτος ήταν το σύστημα των εξατμίσεων, που είχαμε εξελίξει για δύο χρόνια, και, ξαφνικά, έπρεπε να ξεκινήσουμε και πάλι από το μηδέν.

[Πηγή: GMM | Photo Copyright: Clive Mason/Getty Images/Red Bull Racing]