bmw-i8-3

Το BMW i8 δοκιμάζεται εδώ και αρκετό καιρό σε διάφορες συνθήκες και πολλά μέρη παγκοσμίως. Τελευταία, πιάστηκε από τους φωτογράφους σε δοκιμές σε χιόνι με λιγότερο από κάθε άλλη φορά καμουφλάζ καθώς η επίσημη παρουσίαση του μέσα στο 2013 και πιθανότατα στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο πλησιάζει.

Βλέπουμε το τυπικό για BMW χαρακτηριστικό Hoffmeister kink στο πίσω πλαϊνό παράθυρο αλλά και τα πλαϊνα μαρσπιέ που μοιάζουν πολύ με το Concept. Επίσης, νέα θέση έχουν οι χειρολαβές, νέοι πιο sport εξωτερικοί καθρέφτες και πιο προεξέχουσα μάσκα.

Η BMW θα ξεκινήσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων των αυτοκινήτων του νέου i-brand από το 2013, αρχικά με το i3 ενώ το 2014 θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του i8, το οποίο θα κοστίζει περισσότερο από 100.000 ευρώ. Αυτό δήλωσε ο Ian Robertson, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, και διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της BMW, κατά τα εγκαίνια του πρώτου i Store στο Λονδίνο.

Ο 3-κυλινδρος βενζινοκινητήρας της έκδοσης παραγωγής του BMW i8, θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη  Hams Hall, κοντά στο Birmingham της Αγγλίας.

bmw-i8-7

Το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 127 kW (172 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 223 ίππων, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 395 άλογα με 550 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα νέο 4-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, θα καταναλώνει μόλις 3 λίτρα/100 χλμ, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.9 δευτ. και η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 1.450 κιλά, 30 λιγότερα σε σχέση με το πρωτότυπο. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως.

[Πηγή: Eurocarblog]