Η BMW θα ξεκινήσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων των αυτοκινήτων του νέου i-brand από το 2013, αρχικά με το i3ενώ το 2014 θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του i8, το οποίο θα κοστίζει περισσότερο από 100.000 ευρώ. Αυτό δήλωσε ο Ian Robertson, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, και διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της BMW, κατά τα εγκαίνια του πρώτου i Store στο Λονδίνο.

Όπως ανακοίνωσε τη περασμένη εβδομάδα η BMW, ο 3-κυλινδρος βενζινοκινητήρας της έκδοσης παραγωγής του BMW i8, θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη  Hams Hall, κοντά στο Birmingham της Αγγλίας.

Η έκδοση παραγωγής του BMW i8 θα κυκλοφορήσει το 2014 και σε σχέση με το πρωτότυπο θα χάσει τις γυάλινες πόρτες, αλλά αυτές συνεχίζουν να ανοίγουν προς τα πάνω. Το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 127 kW (172 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα (και όχι πετρελαίου όπως το πρωτότυπο) με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 399 άλογα με 550 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα νέο 4-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, θα καταναλώνει μόλις 3 λίτρα/100 χλμ, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.9 δευτ. και η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 1.450 κιλά, 30 λιγότερα σε σχέση με το πρωτότυπο. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως.

Παράλληλα η BMW ανακοίνωσε τους νικητές του διαγωνισμού “0 to Desir3 in 5.9 Seconds” όπου ζητούσε από τον καθένα να γράψει ένα μικρό video διάρκειας μόλις 6 δευτερολέπτων, για το promo της νέας 3άρας. Περισσότερα από 2.000 video κατατέθηκαν με τα 7 φιναλίστ να είναι αυτά που ακολουθούν.

[Πηγή: Autonews, BMW]

Δελτίο Τύπου

BMW of North America Names The Winner of Their “0 to Desir3 in 5.9 Seconds” Contest

The Winner Picked Up His All-New 2012 BMW 3 Series Sedan at BMW of Riverside (CA)

Woodcliff Lake, NJ – June 12, 2012… Earl Duque of Los Angeles, CA, drove off in a brand new 2012 BMW 3 Series Sedan last week as the winner of the automaker’s “0 to Desir3 in 5.9 Seconds” contest. The contest asked participants to submit a video running approximately 5.9 seconds – a reference to the time it takes the vehicle to go from 0–60 mph – showing how much they “desire” a new BMW 3 Series Sedan.

Duque’s winning video, “Test Drive Nostalgia,” features him and a friend sitting behind the wheel of a car, wistfully daydreaming about the sensation of test driving a BMW 3 Series Sedan. Utilizing green screen technology, Duque seamlessly integrates this scene into a pre-existing BMW 3 Series spot, resulting in a humorous new video. It can be seen on facebook.com/bmwusa and youtube.com/bmwusa. He will now be able to relive the excitement of driving the new BMW 3 Series Sedan on a daily basis.

“It takes an amazing amount of creativity to put together a story and express one’s self in less than 6 seconds,” said Trudy Hardy, Manager, BMW Marketing Communications and Consumer Events. “Duque’s passion and enthusiasm for our brand was clearly recognized by his peers who actively took to Facebook and YouTube to cast their votes in his favor.”

More than 2,000 videos were initially submitted for consideration in the contests. A panel of judges including U.S. Olympic swimmer and eleven-time Olympic medalist Natalie Coughlin, world champion professional baseball player Mark Teixeira, and filmmaker Kurt Miller chose 30 of the best entries based on creativity, innovation and uniqueness. From March 27th until April 9th, the videos were open to public voting, ending with Duque’s decisive win.

The contest was a part of a multifaceted creative campaign developed by KBS+ and designed to support of the launch of the all-new BMW 3 Series Sedan, which debuted at the North American International Auto Show in Detroit in January.