Volvo-S80-FL-2[3]

Αρχές Οκτωβρίου και στον απόηχο της Έκθεσης του Παρισιού, είχαμε διαβάσει δήλωση του επικεφαλή πωλήσεων και marketing της Volvo, Doug Speck ότι ετοιμάζει τα ανανεωμένα S60 και S80 και θα παρουσιαστούν μέσα στο 2013 χωρίς να μας δίνει περισσότερες λεπτομέρειες γι’αυτά. Τώρα βλέπουμε μέσω ενός κινέζικου site το facelift S80 χωρίς κανένα καμουφλάζ, που για τη κινέζικη αγορά ονομάζεται S80L καθώς μόνο η μακρύτερη έκδοση κατά 140 χλστ. είναι διαθέσιμη στη χώρα.


Οι ίδιες αλλαγές θα υπάρχουν και στην ευρωπαϊκή και αμερικάνικη έκδοση το S80 που θα παρουσιαστεί μέσα στο νέο έτος είτε στην έκθεση του Detroit είτε στην έκθεση της Γενεύης.

Οι περισσότερες αλλαγές έχουν γίνει στη μούρη του αυτοκινήτου, και ενώ τα φωτιστικά σώματα μοιάζουν ίδια, ο προφυλακτήρας και η μάσκα με τις οριζόντιες χρωμιωμένες γρίλιες είναι καινούρια. Επίσης και ο πίσω προφυλακτήρας είναι διαφορετικός με χρωμιωμένες λεπτομέρειες αλλά και διαφορετικές απολήξεις της εξάτμισης. Νέα είναι και τα σχέδια των ζαντών αλουμινίου.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Volvo Car Corp εξακολουθεί να έχει να πληρώσει τις δικές της οφειλές, παρά το γεγονός ότι έχουν αγοραστεί από την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely, και γι’αυτό ζήτησε και πήρε δάνειο €922 εκατ. από την China Development Bank, προκειμένου να αποπληρώσει κάποιες από τις οφειλές του καθώς και να προβεί σε περαιτέρω επενδύσεις, στην προσπάθειά τους να διπλασιάσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της μέχρι το 2020 και να φτάσει τις 800.000 μοάδες μέσω μιας επένδυσης €8.5 δις.

Ωστόσο, η μειωμένη ζήτηση στην Ευρώπη και το κλείσιμο των εργοστασίων της αναμφισβήτητα θα επηρεάσουν τα μεγαλόπνοα σχέδια τους. Ο εκπρόσωπος της Volvo, Per-Ake Forberg, δήλωσε

Αναπτύσσουμε μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική οχήματος, που θα είναι πολύ σημαντική και που, φυσικά, θα πρέπει να χρηματοδοτηθεί

Επίσης, ο πρόσφατα διορισμένος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Hakan Samuelsson, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι δεν πήρε κανένα θετικό μηνύμα από την Ευρώπη, αλλά είδε την αγορά της Βόρειας Αμερικής να “επιστρέφει”, ενώ η Κίνα συνεχίζει να παρουσιάζει αυξητική τάση, η οποία μπορεί να είναι πιο αργή από ότι ήταν πριν από μερικά χρόνια, αλλά εξακολουθεί να είναι ανάπτυξη, ευπρόσδεκτη σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς, όταν άλλοι κατασκευαστές αγωνίζονται να μη κλείσουν.

[Πηγή: AutoSina, Αutomotive News]